Gå til innhold

uke21 motivasjonsrapportmødrenes


snurpa

Anbefalte innlegg

God morgen!:)

 

Har tatt meg en liten pause fra kcaltelling et par dager nå jeg. Plutselig fikk jeg bare litt nok og bestemte meg for å ha noen spise_hva_jeg_vil_dager. Tror jeg har spist litt for lite/brukt for mye energi og blitt litt tom for krefter rett og slett. Nå føler jeg meg mye bedre og gleder meg til å starte på en ny uke imorgen!;)

 

det hørtes igrunnen ut som en lur ting å gjøre. jeg tror at det er viktig å gjøre det litt innimellom.. ellers tror jeg det fort kan bli litt vanskelig å holde koken.. Det at man noen ganger holder opp litt, med god samvittighet tror jeg hjelper på motivasjonen også.. også tror jeg ikke det ha så store utslaget på vekta med tanke på at man ikke henger seg så opp i hva man spiser og når.. men heller lytter til kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Dattera mi er 14 i dag. Så det blir spennende å se hvordan det går å holde seg unna kakene i kveld...

Hannemor

 

NEi da.. Ikke jeg. Vi har feiret sambo sin bursdag.. Men har den ikke før på tirsdag altså.. Men ka det til nærmeste helgedag...

 

Håper dere har hatt det fint i dag. Ble dattera di fornøyd med dagen sin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med datteren din Hannemor! Ekte fjortiss hun nå;)

 

Snurpa: ja jeg tror også det er lettere å holde koken over lengre tid om man tar en kort pause en gang iblant. Man overlever å ha en sånn helg innimellom så lenge hverdagen stort sett består av gode vaner!

 

Idag har jeg trent på sats, både styrke og kondisjon. Og ikveld har jeg tatt 20 min med rockeringen min! Stolt av dagens innsats:D

 

Men vi har vært i bursdagsselskap idag og det ble nok litt mer kake enn det burde ha blitt.. Har vel kanskje havna rundt 2000 kcal idag??:)

 

Men imorgen er en ny dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig stolt av meg selv i dag.. Jeg har faktisk spist akkurat den mengde kake jeg bestemte meg for.. Så deilig å ikke sitte nå med verdens verste følelse..

Har også gått tur ¨på 1 og en halv time.. Deilig.

 

Er så spent på veiingen på torsdag.. Jeg bare håper det går enda mer nedover.. Vil komme meg lengst mulig unna 80 tallet. Så uansett hvor mye mat jeg har spist og går på vekten så er den fortsatt på 70 tallet:D

 

I morgen skal vi ha skikkelig husvask og ordnings... Ellers gå tur og kose oss..

 

Ha en god ny uke folkens.. Også lager jeg en ny tråd i kveld jeg tenker jeg. Så har vi den klar til i morgen:D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...