Gå til innhold

Uke 23. Motivasjonsrapportmødrenes slankingstråd


snurpa

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Så mye dere har fått gjort allerede! :)

 

Jeg sitter i treningstøyet. Skal kaste meg på sykkelen og dra på Elixia, men jeg har neimen ikke lyst i det hele tatt! Nå er det vel nærmere 3 uker siden jeg var der, pga at jeg var bortreist, så det er faktisk litt tungt å komme i gang igjen! Skal neimen ikke mye til! Men men, jeg vet det føles godt når jeg er ferdig, så jeg får bare bite tennene sammen!

 

Mannen er litt syk, så vi skal ikke ut på noe i dag. Vi skeia ut ltt i går da søster var på besøk, så vi skal være litt mer forsiktige i dag!

 

Ha en fin kveld, jenter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte bort tida så det ble ikke spinning på meg ;)

 

Men tok med hunden og gikk en time og 15 minutter i raskt tempo. I motvind!! Det er skikkelig ufyselig her nå ja :) Det ble 2,7 tp. Og målet for dagen er null sjokolade :) Sitter faktisk og ser på Junior som spiser lørdagsgodisen sin nå, det ligger veldig tilgjengelig for "smaking". Men jeg spiser druer jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være i gang! 3' date='5 trimpoeng, og jeg har svetta godt! Deilig!;)[/quote']

Flink du er!! Inspirerende.

Jeg har lovet meg selv at fra mandag av så skal jeg komme igang med treninga igjen!!!

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....så veldig flink akkurat...

Har stappa i trynet igjen i kveld! Jaja, hadde jo vært enda verre om jeg ikke hadde trena da... I morgen og frem til neste lørdag er det null inntak av søtt. Da gjelder godteavtalen med mannen igjen, det kommer til å hjelpe på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. som du sier Hanne.. Dagen før og etter går med i dragsuget.. OG det kan jeg med trygghet si at denne dagen har gjort.. MEn men. MAndag er det ny uke og ny start. I morgen er det dåp og masse god mat.. Gleder meg. HAr drømt om den maten i flere uker nå;)

 

Ha en god kveld damer. OG en god snødag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Snurpa: lykke til med dåpen idag! Sørg for å sende med familie og venner det som er til overs av kaker så slipper du å ha det stående hjemme!

 

Ragnhild: flink du var som dro på trening selv om det bød litt imot! Litt vanskelig å ta fatt igjen, men det er jo så deilig når man har gjort det!;)

 

Scorpiogi: flink både med trim og ikke_spise_sjokolade målet ditt! Synes ofte det er vanskelig å se på når dattera mi spiser godt, men det er bare i starten, for hun SUTTER på sjokoladen, ja dere kan selv tenke dere hvordan både hun og sjokoladen ser ut etter en stund, hehe;)

 

Selskap igår gikk supert, og pga en liten dame som ikke ville sove dro vi før kakene. Var ikke ved bordet da det var dessert heller så fikk en liten rest (en skje) med hoffdessert. Til middag spiste jeg også mindre enn jeg ville gjort hjemme så da vi satt i bilen på vei hjem ble det en bolle da, for jeg var faktisk sulten. Men alt i alt litt over 1600 kcal, og det er jo mindre enn jeg spiser til vanlig!

Idag har vi ingen planer, eldste dattera kommer ikke hjem før seinere så vi skal slappe av og gjøre ingenting med god samvittighet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner her i dag, men blåser ganske bra vestavind. Men trimplanen for i dag er å få gått en skikkelig tur med mann og vogn.

Har bedt svigers på lammestek i dag, så det er greit å ha litt å gå på før man kaster seg over deilig mat.... ;) Blir å servere iskake til kaffen, men tror nok jeg klarer å styre unna i dag også. Har planer om å heller ta litt rødvin til maten..

 

MEN JENTER: Nå er det mye: huff jeg har kasta meg over sjokoladekake/potetgull/sjokolade/kake/smågodt/ U NAME IT her inne!!!

Vi blir ikke slankere av å tenke at på mandag er en ny dag, så DA skal jeg ta meg sammen. (når det skjer gang på gang på gang) Jeg regner meg selv med i denne dårlig trenden altså, bare så det er sagt. Og jeg snakker om disse utskeielsene som skjer når det ikke egentlig skjer noe spes. Vi skal sef. kose oss i selskap ol.

 

Vi (mennesker) er verdensmestere med å komme med unnskyldninger ovenfor oss selv (ihvertfall er jeg det).

Skal vi bli enige om å virkelig prøve å ta oss sammen (altså de av oss som skeier ut hele tiden) fra i morgen?? Og prøve å unngå at det skal bli sånn hver mandag???

Håper ikke dere oppfatter dette som kritikk, for det er det absolutt ikke!! Jeg tror bare at vi er inne i en litt dårlig trend... Tenker at det kansje er litt lettere når vi er flere.

Eller er dere helt uenig med meg??

 

Gamlemor som er kjempespent på veiing på tirsdag.

 

PS. hvordan får dere sånn flaut fjes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)takk melis!

 

 

Og Hanne!! Er helt enig! Bra du sa det :) Det er aldri lurt å starte et nytt og bedre liv på en mandag. Det riktige tidspunktet er med en gang.

Og det ansiktet, er det dette? ;) Isåfall er det : o uten mellomrom...

 

 

Jeg klarte forøvrig ikke-spise-sjokolade-målet mitt i går :) Har samme mål i dag, og så er helgen over! Da blir det litt lettere...

 

I kveld er det dametrim, og kan hende jeg får meg en gåtur i stormen i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Scorp. Ja det var et sånt fjes jeg mente. ;)

Just kommet tilbake etter en Lang tur meg mann og vogn. Ble 4,7 trimpoeng det.. hehe deilig. Og nå begynner det å lukte stek her. Så nå får jeg gå å forberede middag.

 

Scorp: Så bra du klarte å holde deg borte fra sjokoladen... Stå på.

 

SNX jenter

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Hanne! Og bra jobba med trimmen! :)

 

(På samme tid så er det deilig å tenke at vi kan starte på nytt igjen når man har gått på trynet, så jeg kommer vel til å fortsette å trøste meg med det - uten at jeg skal bruke det som en unnskyldning for å skeie ut....;) )

 

I dag gikk jeg først en times tur med mannen. Han er fortsatt litt sjuk, så det ble ikke så veldig rask gåing. Jeg tok vogna og det var endel bakker, så jeg fikk svetta litt allikevel. Rett etterpå tok jeg meg en halvtimes tur på sykkelen ute, det var så godt i det fine været! Nå har vi vaska leiligheten og jeg holder på å lage middag. Skal nyte sofaen med den alle beste samvittighet i kveld! :)

 

Gratulerer med vel overstått dåp, Snurpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært idag jenter:)

 

Hannemor: bra sagt! Jeg er helt enig med deg!

 

Idag har jeg ikke gjort annet enn å pusle rundt i huset, rydda litt og sånn, men tatt det veldig med ro. Deilig med en sånn dag! Skal ta 20 min med rockeringen min etterpå, så det blir dagens lille trimøkt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Hanne! Og bra jobba med trimmen!

 

(På samme tid så er det deilig å tenke at vi kan starte på nytt igjen når man har gått på trynet' date=' så jeg kommer vel til å fortsette å trøste meg med det - uten at jeg skal bruke det som en unnskyldning for å skeie ut....;) )

 

I dag gikk jeg først en times tur med mannen. Han er fortsatt litt sjuk, så det ble ikke så veldig rask gåing. Jeg tok vogna og det var endel bakker, så jeg fikk svetta litt allikevel. Rett etterpå tok jeg meg en halvtimes tur på sykkelen ute, det var så godt i det fine været! Nå har vi vaska leiligheten og jeg holder på å lage middag. Skal nyte sofaen med den alle beste samvittighet i kveld! :)

 

Gratulerer med vel overstått dåp, Snurpa![/quote']

 

Selfølgelig skal vi kunne tenke slik når vi først har gått på trynet.

Forstå meg rett. Og det må ikke bli slik at vi ikke tør å skrive inn her når det har gått dårlig heller. Her skal vi kunne komme både opp og nedturer.

Men tenkte at vi i fellesskap kunne prøve å snu tankegangen vår litt. :)

Hatt svigers på lammestek. Unnet meg rødvin til maten og cognac til kaffen. Men holdt meg unna iskaka.. Jippi.... Og nå er det tomt :) Lagt alt inn, så det er med på "dagsoppgjøret"

 

Ha en strålende søndagskveld.

Og i morgen er en ny dag.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dametrim overstått! Ingen gåtur da :)

 

Alt i alt, en rimelig grei helg. Men er ikke helt trygg på veiing i mårra. Har spist svisker nå i håp om at jeg får gjort litt do-forretninger først ;)

 

Men ha en god natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...