Gå til innhold

Uke 25 motivasjonsrapportmødringser:0)


snurpa

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

 

Uke.25 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,2 denne uke: - 3,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,2 denne uke:73,8-12,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:79,6 denne uke:82,7-4,2kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 62,2 denne uke:62,1 -8,2 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:76,5 denne uke:76,7 -6,7kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:83,2 denne uke:81,5-3,5kilo

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 41,9

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

MAndag:) Endelig.

 

Jippi. JEg rakk å legge inn ny tråd før det var noen innom her. Det er ikke værst. Ja damer.. Da har vi en ny uke forran oss. LA oss bruke denne godt. Nå snakker jeg igrunnen mest til meg selv. Har virkelig driti meg ut i over en uke nå;) Måtte snikveie meg litt i dag. Ser ut til å ha gått opp nesten 3,5 kilo. Er det mulig... Er så fælt å se.. MEn jeg skal bare legge meg helt flat. Min skyld, min dårlige motstandskraft. Nå som det hadde gått så bra,. Men jeg skal ikke gi opp. Om noen uker er jeg der igjen:)

JEg må iallefall ikke være så lenge utenfor her merker jeg. Det gir en ganske god ekstrapiff å ha hverandre.

 

JEg har forresten tatt bort Lizy og solsikko fra lista. HAr ikke hørt noe fra den kanten, så da er det sikkert greit??

 

HA en fin dag da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Flink du er Snurpa, som fikk laget ny tråd FØR noen kom ;)

Det med selvkontroll og dårlig veieresultat er kjipt ja. Det har jeg jo nettopp hatt en runde med selv! Men jeg tror ikke det er bare fett som kommer på så fort. Tror det er mye vann ja.. En uke med pøse på med vann og litt trim så er det nok borte!

Bare legg det bak deg og se nye muligheter ved hver ny dag.

 

Min rapport denne uken er endelig positiv.

Vekt er 81,5. Altså ned 1,7 fra forrige uke! ;) Fornøyd med det jeg, ja :)

 

Det nyttet tross alt å ta et skikkelig nakkegrep, jeg er glad. Skal fortsette sånn ja!

Har forresten regnet over lørdagens 70-årsdag, og det kom opp mot 2800. i hvertfall! Men det gikk nå bra tross alt. Alle de andre dagene var jeg eksemplarisk. Og i går gikk jeg tur, med staver! Så det ble 2,2 tp ja :)

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Snurpa:

Håper du klarer å snu litt nå, det unner jeg deg! Du har jo vist at du kan være kjempe flink, så jeg heier på deg! Glad for at du ikke gir opp iallefall, for jeg trenger deg også her inne!;)

 

Scorpiogi:

Så flink du har vært, gratulerer så mye!! ;)

 

Jeg har blitt sjuk over natta da... Skikkelig tett i nesen og tung i hodet. Kjedelig nå når vi skal få besøk og alt...

Jaja, det varer vel ikke evig. Kommer ikke til å trene i dag da, det orker jeg ikke! Håper det ikke varar for lenge! Jeg hater å være syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Scorp: Gratulerer med nedgang. Det er jo fantastisk!!!

 

Snurpa: Hvis du har gått opp så mye som du påstår, så kan det ikke være bare fett. Det er nok mye vann oxo. Godt å høre at du ikke gir opp, men er still going strong. Trenger å ha deg her inne.

 

Jeg har nok spist litt mye kaker i helgen, så er veldig spent på veiing i morgen. Håper jeg har gått ned noe i allefall.

I dag her jeg hatt en helt nydelig dag sammen med naboen. Strålende høstvær, så vi har vert ute å gått med vogn i flere timer i dag. Tatt lunch ved stranda og bare nyti livet.

 

Nå har mannen reist på jobb og blir borte i 14 dager.

Egentlig litt deilig oxo, å få være litt for seg selv ( nå er jo jeg vant til det oxo da) Lenge siden jeg og dattera mi har vert alene nå.

Og fordelen er jo at jeg får tid til å savne han litt og.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: gratulerer med nedgang! Det var velfortjent!;)

 

Snurpa: jeg sier som de andre, det er nok mye vann ja. Etter et par dager med normale rutiner er nok vekta lavere!

 

Hannemor: lykke til med veiing imorgen, du har sikkert gått ned, du er jo trimdronninga sjøl;)

 

Ragnhild: god bedring! Håper du koser deg med besøk til tross for at du er syk!

 

Idag har jeg vært på farta hele dagen og hatt en fin, men litt stressende dag. Spiste supergod lunsj idag, men har ikke peil på hvor mange kcal det egentlig var... Utifra hva jeg har prøvd å regne/gjette meg til har jeg kommet opp i 1750 tilsammen. Dagens trim har blitt ca 1 time middels gange og det er greit! Om jeg orker så skal jeg ta rockeringen også, men er så trøtt at jeg faktisk vurderer å la vær...

 

God natt jenter!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

God bedring Ragnhild. ;)

Melis: takk for oppmunring. ;)

 

Havnet på 20,6 tp denne uka. Ble ikke noe treningssenter på meg i dag. Knerten sov så godt på den tia jeg hadde planlagt å dra ned, så jeg hadde ikke hjerte til å begynne å sette han i bilsetet og dra han med meg ned. (en bakdel med at gubben er borte) Og det tror jeg var lurt. Han har vert som en liten engel i hele kveld. Blid og fornøyd. Får se om jeg kansje får trena vekter i morgen.

 

Kryss fingrene for rmeg i morgen jenter

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Dagens inntak: 1993 kcal, så det klarte jeg akkurat det....hehe.... ;)

 

Hanne, du er jammen et forbilde når det gjelder trening! Venter i spenning sammen med deg på veiing i morgen! ;)

 

Jeg er ikke noe særlig bedre. Nesa renner og hodet sprenger, men en god natts søvn gjør nok underverker!

 

I morgen skal vi ut å spise for å feire mors 60 års dag, så jeg gir litt blaffen i å telle kallorier da. Skal selvfølgelig tenke meg om, men da får det være greit å skeie litt ut!

Litt kjedelig ikke få trent nå, men jeg får komme sterkere tilbake...

 

Natta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK for godord alle sammen:) Og vet dere hva=? dagen i går gikk faktisk ganske bra. jeg havnet på litt over 2000 kcal. men var på en skikkelig bra step time i går:D

 

Skal være flink i dag også altså.. deilig å ikke ha så vond samvittighet og følelse..

 

Så sprek og flink du er scorp som drar på trening så tidlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å være igang igjen. Nå kjenner jeg at det skal gå bra. Det gjelder bare å komme seg inn i gamet igjen. Er så fort gjort å dette ut altså.. Også er det sånn at når man først har gjort det er det så vanskelig å komme tilbake..

Håper en dag at jeg skal klare å ikke falle tilbbake på ekle vaner.. MEn.. Det er ikke det at jeg spiser for lite mat eller unner meg lite godis.. For jeg spiser masse og koser meg litt hver dag. Men med måte;) Så det er jo tydelig at det er hodet det er noe galt med.. Bare lurer på om jeg noen gang klarer å vri hjernen min sånn at jeg ikke gjør sånne innhugg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

huff og huff.. 76,7kg dvs opp 0,2 kg

Huff. Det var demotiverende!!! Vet jo at jeg har spist litt kake i helgen. Men hadde jo håpet at jeg i det minste hadde gått ned noen hekto da.. Har jo gått endel, og trena litt. Men har nok ikke vert flink nok til å spise hver 3. time. Og da går det dårlig.

MEN, det er jo bare å stå på videre det. ;)

Har gått tur i 1 t og 20 min til nå i dag, og har planer om å komme meg på trening, siden jeg ikke fikk til det i går.

 

Snx

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt Hannemor... Men du skal se du tar det igjen neste uke!;)

 

Har vært på sats idag og trent, lille hadde det helt supert på minisats:) Fikk gått i 50 min også så hittil idag har jeg 3,8 tp. Blir nok over 4 bare jeg får tatt rockeringen idag, var bare altfor trøtt igår...

 

Ha en fin ettermiddag!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Sinnsykt bra jobba Melis.

 

Ble 1 time styrke på meg, så havnet på over 5tp i dag. ;)

 

Nå skal jeg straks spise middag, og slenge meg ned på sofaen etterpå.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir virkelig imponert over hvor mange trimpoeng dere klarer å sanke hver dag jeg. målet mitt er 10 i uka.. halvparten av det er det du har på en dag Ragnhild;) he he.. Spørs nok om jeg må få sving på den late rompa mi:)

 

Det går veldig bra forrresten. I går kom jeg opp i 2000kcal da også. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

I dag er det grått her hos meg, og meldt regn senere på dagen.

Så planen i dag er å gå ut en tur nå å få en lang gåtur. Tar med regntøy.

Resten av uka er jeg alene hjemme siden dattera drar til faren sin.

Egentlig litt godt, men samtidig litt leit oxo. Og selv om Knerten er en engel om dagen så blir jeg mye mer sliten enn om jeg har de andre her. Merker hvor mye de gjør i hverdagen når di er borte. :)

 

Må oxo prøve å planlegge middagene mine. Blir ofte litt tullete når man bare skal lage middag til seg selv.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ingen planer jeg, litt deilig det og:) Kanskje jeg går ut en tur, men det er grått og regnvær så jeg får ikke altfor dårlig samvittighet om jeg blir inne. Nå har det gått i ett i flere dager. Skal ut på ettermiddagen idag og, så det er godt å slappe av litt:)

 

Ha en fin dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er rart hvor stille det blir i huset.. OG hvor mye enklere alt er når man er fler.. JEg virkelig beundrer hvordan alenemødre klarer seg;)

 

Deilig å gå ute nå da.. Selv om det er ruskevær. Det er iallefall veldig deilig når man kommer inn igjen;) Skal en tur på step i dag jeg., Er så deilig å endelig ha kommet igang igjen.

 

HEr har vi en rolig dag i dag. Gull bare koser seg og sover.. Deilig. Har hatt noen travle dager nå stakkar. Merker at det er hjemme det er best å være. For meg og hun.

 

Hm.. gråvær her også. Kjedelig. HAr tusen ting jeg skulle gjort inne her, men orker liksom ikke akkurat nå jeg. Fyrer heller i ovnen og surfer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ingen planer jeg' date=' litt deilig det og:) Kanskje jeg går ut en tur, men det er grått og regnvær så jeg får ikke altfor dårlig samvittighet om jeg blir inne. Nå har det gått i ett i flere dager. Skal ut på ettermiddagen idag og, så det er godt å slappe av litt:)

 

Ha en fin dag damer![/quote']

 

Flere som tar en rolig dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hanne: Skjønner at det ble nedtur med vekta, men du er jo så flink, så det ordner seg! :)

Melis: Du er jammen en reser på trening du også!

Snurpa: Godt å høre at det går bra med deg!

 

Jeg er fortsatt dårlig! Har ikke trent siden før helga, og nå begynner jeg å savne det! Kanskje jeg skal prøve meg på en forsiktig økt i morgen. Satser på det! Ellers har jeg kost meg besøk! I går var vi ute å spiste! Ble en god tikka masala middag på meg. Jeg kutta ut dessert da, så det ble ikke så ille faktisk! Jeg kom godt over 2000 uansett, men det føles ikke like ille når det er planlagt.:)

 

Foreldrene mine dro i dag, i stedet for i morgen, mest pga at jeg er syk. Trist at de dro, men nå blir det litt godt å få ligge på sofaen og ikke tenke på å stelle for dem. Gullet sover, og er litt sjuk enda hun også, så satser på en rolig dag...

 

Lykke til med trening og turer i regnet, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Huff, du er ikke den eneste, snurpa!! Jeg har vært helt på "kjøret" i det siste. Bare en eneste lang utskeielse de siste ukene : ( og vekta skjøt til himmels.

MEN, som alltid, bare å hente seg inn igjen!! Var på oslotur i helgen med ungene på disney on ice og spiste junk hele tiden.. Fra og med mandag har jeg vært kjempeflink, har begynt å skrive kcal igjen for å få kontroll og har trent hver dag, har akkurat trent til trenedvd nå - tatt en dusj - og har nesten god samvittighet igjen. Så håper å være tilbake der jeg slapp sist, 73 kg, til fredag..selv om det er vel optimistisk.. Det er en evig kamp rett og slett!! Og nå med dette drittværet frister det ikke mye med tur heller. Må virkelig komme i gang med tr.senter, og satse på at det går greit med snuppa på barnepass. Noen av dere som har småttisene på barnepass? Gjorde jo det med søskenene, men alltid litt skummelt i beg., redd for at de større barna skal hoppe på henne : O

 

Godt å ha dere her, føler jeg ikke kan være den som gir opp, og sånn drar dere meg tilbake hver gang jeg har skulket : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg mamsemumsen:D Bra at du kommer tilbake og ikke gir opp.

 

En ting har jeg bestemt meg for, jeg skal ikke gi meg før jeg er i mål altså.

 

JEg ligger på litt mye kcal om dagen. I dag klarer jeg nok å holde meg under 2000 kcal iallefall. Det er jo ikke så ille da iallefall.

Er nesten akkurat hjemme igjen fra step- Deilig:) Da er det godt å sitte her inne og høre det regner- med verdens beste samvittighet.

 

I morgen skal jeg ha rydde- vaske dag hjemme her. Ble ikke gjort mye fornftig i dag for å si det sånn. MEn godt med noen sånne dager. De trenger man. I kveld sovnet gull kl 19.00. Det er tidlig. Blir spennedende å se hvordan det går i morgen tidlig da. Hun sover stort sett til åtte- så får håpe på det. Er nok litt trøtt i dag. HAr litt vanskeligheter med å gi seg over om dagen visst nok;)

 

Nå kjenner jeg at jeg har en skikkelig god steam i meg. Det er så deilig å føle på. Håper dette kan vare en stud nå altså.

Det jeg skal jobbe med de neste dagene er å trimme litt mer- og spise litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du er tilbake med oss Mamsemomsen! Det hjelper fort på vekta igjen med noen normale dager. Håper det går bra for deg på fredag!

 

Snurpa: så flink med trening:) bra du er tilbake i god modus!

 

Ragnhild: synes det var bra jobba å stå over desserten jeg! Fortsatt god bedring:)

 

Hannemor: håper du koser deg litt alene og at det ikke er alt for slitsomt! Merker godt forskjell på å være alene en kveld eller om mannen er hjemme ja!

 

Idag ble det såvidt litt trim, 30 min gange og 20 min rockering, ikke allverdens, men bedre enn ikke no;)

 

Imorgen skal jeg på trilletur og venninnelunsj! Det blir nok kjempekoselig, men må være sterk når godsakene kommer på bordet!!

 

Kommer tilbake med veierapport imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Ja veldig godt når man føler man er inne i en god steam!! Nei, jeg skal heller ikke gi meg, kan ikke det. Bare å stå på ; ) Jenta mi er 7 mndr og sover fra kl 19 til 0700. Men blir endel pupp underveis da..har ikke orket å ta opp den kampen, egentlig trenger hun vel ikke lenge mat om natten, men har ikke hjerte til det enda : ) I morgen skal det bli godvær i kr.sand - så da blir det lang trilletur. Og jentekveld om kvelden,,,utfordringene står i kø, men det vil de jo alltid gjøre, får prøve å holde meg på matta. God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...