Gå til innhold

Uke 25 motivasjonsrapportmødringser:0)


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest jojomamma

Hanne: Så bra at det gikk greit med kneet på spinning! Ingenting som er bedre! Håper det går greit å være hjemme alene foressten! En uke går fort det! :)

 

Snurpa: Hørtes deilig ut med laksemiddag! Vi er altfor dårlige til å spise fisk vi også! Må skjerpe oss, det er jo veldig godt når det er orntlig laga. Enig med mannen din der! :)

 

Håper alle får en fin lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Jeg må bare skryte litt. Jeg har en veldig god dag i dag og har vært så flink.:) Føst en time aerobic på morgenen også har jeg gått tur i skogen i 1 t og 20 min. Så da ble det godt over 4tp i dag:D

 

Maten har det gått veldig fint med. Og s¨ånn skal det fortsette utover kvelden. Nå skal jeg begynne med maten. Gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Takk for kondolasjoner!!

Tror det blir å gå bra, vi alle er innstilte på det. Jeg skal spille i begravelsen, så driver nå å øver litt innimellom :)

 

Nå har jeg vært på spinning for andre gang, er helt mørbanka. Herlig :)

Min treningsplan er spinning tirsdag og lørdag, og mor og barn på torsdager. Pluss litt dametrim når jeg gidder. Jeg er så¨glad jeg er i gang med trim, å det er herlig! når man har trimmet. Hjelper for både samvittighet, humør, kropp og sjel :)

 

I kveld blir det biff.. Kos dere jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: hva spiller du? Det er en fin ting å gjøre i begravelsen til noen man er glad i...

 

Blir litt todelt når jeg leser om dere som planlegger flere barn. På den ene siden er det sååå deilig å vite at disse kiloene som går av ikke må av igjen om 1-2 år. På den andre siden er det jo en herlig gave å få et barn. (men det er det jo fortsatt om 5-10 år når jeg kanskje skal ha en liten attpåklatt;))

 

Har vært en passe grei helg, ganske travelt så det har ikke blitt så mye trim, ikke har jeg vært helt flink heller, men ikke alt for ille altså!!

 

Ha en fin søndag da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Snurpa: Du har jammen grunn til å skryte litt ja! Kjempe bra jobba med trimmen! :)

 

Scorpiogi: Lykke til med øving og spilling! (Hva spiller du foressten?)

 

Her går det så som så. Ha blitt endel godteri i helga! Jeg er så lei av at jeg ikke klarer å kose meg med måte.. Får det bare ikke til! Stapper innpå helt til jeg er helt kvalm.. Håpløs!!

Ellers har jeg det bra. :) Nå skal vi vaske leiligheten. Så skal vi på familiebading. Og så håper jeg at jeg får tid til å dra på Elixia før mannen drar på jobb. Trenger det i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg har faktisk tenkt tanken selv, at det er utrolig irriterende å skulle gå opp igjen i vekt nå når jeg har vært så flink... Men jeg har iallefall blitt kvitt de ekstra kiloene før jeg setter i gang igjen. Pluss at jeg har tenkt å passe mye mer på når jeg blir gravid neste gang! Skal ikke opp 20 kg da!! Blir vel en gravid-dagbok eller noe sånt på meg her inne da, sånn at jeg fortsatt har presset på meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Da har mor vert på fest..... :)

Tør ikke tenke på hvor mange kcal jeg fikk i meg i går. Ble litt rødvin og diverse.. Fikk får i kål, spiste sånn passe. Men fikk ikke spist hver 3. time.

Nå skal jeg opp til svigers å hente gull gutten min. Rart å våkne uten at han lå i vogga si.

 

Strålende vær, så vi må nok ut å gå en tur.

 

Hanne med rødvinshue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Som det heter på pent....hehe.

Tror det blir en tur på dametrimmen, men tror jammen ikke jeg gidder å gå noe tur i dag, som jeg tenkte..

 

Jeg spiller forresten et messinginstrument, baryton. Eller Euphonium som det også heter... :)

 

Hanne: Hørtes godt ut med en liten fest med rødvin! Men sikkert veldig rart å våkne uten småen ved siden av ja :)

 

Snurpa: Godt jobba!

 

Jeg blir også litt todelt av å lese at noen planlegger å bli gravide igjen. Litt sånn, jo jeg vil gjerne ha flere, helst om ikke lenge, men samtidig vil jeg nyte å ikke være gravid, og være SLANK! Hehe... Men vet jo at om jeg blir slank nå så skal jeg kanskje ha en til om noen år. Og da kan jo noen kilo snike seg på...

 

Nå skal jeg rydde og lage mat :) Veiedag i morgen forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Har gått tur på 1 1/2 time i dag. Fikk ikke tid til å dra på Elixia i formiddag, og søndag ettermiddag er det ikke barnepass.. Men det er jo god trim å gå også! :)

 

Jeg sprengte kcal inntaket i går, men har henta meg inn igjen. Så holder meg under 2000 i dag!

 

Er litt lei jeg... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hente frem mer motivasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Har gått tur på 1 1/2 time i dag. Fikk ikke tid til å dra på Elixia i formiddag' date=' og søndag ettermiddag er det ikke barnepass.. Men det er jo god trim å gå også! :)

 

Jeg sprengte kcal inntaket i går, men har henta meg inn igjen. Så holder meg under 2000 i dag!

 

Er litt lei jeg... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hente frem mer motivasjon...[/quote']

Kjenner meg igjen. Litt lei jeg oxo.

Men prøver å tenke positivt. Egentlig så har jeg ikke så lyst på noe godt, men litt lei av at det tar så lang tid!!.

Mulit jeg er litt ekstra lite motivert nå, fordi jeg synes det er litt trist å være hjemme alene. Gleder meg til dattera mi kommer hjem i morgen etter skolen.

Får planlegge tidlig middag, siden hun skal på jobb rett etter hun kommer hjem. (vet ikke om jeg har sagt det, men hun har fått seg jobb som barnepasser på treningssenteret hvor jeg jobber)

Jeg skal på barseltreff på helsestasjonen i morgen. Blir jo spennende å se hvem som er i gruppa mi.

Frykter liksom at jeg blir sittende der som "gamlemor" med en gjeng med jenter i beg. av 20 åra.. Men det vil jo tia vise. Jeg trenger jo ikke fortsette etter vi er ferdige med møtene på h.st hvis jeg ikke synes kjemien stemmer.

 

Vi snakkes i morgen

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Vi må vel bare holde ut når motivasjonen svikter litt... Greit å ikke være den eneste! Jeg kan jo ikke gi opp enda da!

Tror kanskje ikke det hjelper på at vi skal prøve å bli gravide, for nå vet jeg at jeg skal opp igjen (forhåpentligvis) i nærmeste fremtid. Men jeg skal prøve litt til...

 

Lykke til på barseltreff! Husker jeg også grudde meg til det. Fant kjemien med ei iallefall, så vi treffest litt utenom også. Hun er endel eldre enn meg, så det er jo ikke alltid alderen har noe å si hvis det er noe trøst. :)

 

 

 

Kjenner meg igjen. Litt lei jeg oxo.

Men prøver å tenke positivt. Egentlig så har jeg ikke så lyst på noe godt' date=' men litt lei av at det tar så lang tid!!.

Mulit jeg er litt ekstra lite motivert nå, fordi jeg synes det er litt trist å være hjemme alene. Gleder meg til dattera mi kommer hjem i morgen etter skolen.

Får planlegge tidlig middag, siden hun skal på jobb rett etter hun kommer hjem. (vet ikke om jeg har sagt det, men hun har fått seg jobb som barnepasser på treningssenteret hvor jeg jobber)

Jeg skal på barseltreff på helsestasjonen i morgen. Blir jo spennende å se hvem som er i gruppa mi.

Frykter liksom at jeg blir sittende der som "gamlemor" med en gjeng med jenter i beg. av 20 åra.. Men det vil jo tia vise. Jeg trenger jo ikke fortsette etter vi er ferdige med møtene på h.st hvis jeg ikke synes kjemien stemmer.

 

Vi snakkes i morgen

 

Hannemor[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...