Gå til innhold

Uke 25 motivasjonsrapportmødringser:0)


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsemomsen

Det er jo kjempebra melis! 20 min med rockering er jo kjempetrim! Jeg prøvde det en gang nå (sikkert 20 år siden sist, og det var ikke suksess, he he)

 

Lykke til til deg også imorgen!

 

 

Hyggelig at du er tilbake med oss Mamsemomsen! Det hjelper fort på vekta igjen med noen normale dager. Håper det går bra for deg på fredag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Gjest jojomamma

Bra du er tilbake, Mamsemomsen! :)

 

Mannen kom hjem med godteri til meg fordi jeg lå syk, og jeg tenkte meg ikke om en gang... Bare gomla i vei! Så gårsdagens kcal ble sprengt for å si det sånn... :)

 

Formen er litt bedre i dag, har ikke feber kjennest det ut som. Satser på å trene litt i ettermiddag. Skal prøve iallefall.

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Våknet opp med DET hue i dag. :) Fullstendig stiv i nakken. Så ingen god start. MEN gullet har sovet fra kl 20 i går til 20 i dag, fikk smukk kl 04 i natt og sovnet igjen. :)

 

Hadde planer om laaang gåtur og trening, men nå må jeg først ned å bli knadd opp av "knaeren" min (fysioterapauten) før jeg er i stand til å gjøre noe som helst annet. kiipt. Sv.mor kommer å triller gullet så lenge.

Har en gammel viplash skade fra jeg syklet rett i rompa på en bil da jeg var 14 år, som jeg sliter med fra tid til annen.

 

Snx etterpå

 

PS. Mamsemomsen; velkommen tilbake :)

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mamsemumsen:) Tar de 20 min hver dag nå, men i begynnelsen fikk jeg ikke ringen rundt en gang. Det måtte mange forsøk til før jeg klarte et par min!

 

Veierapport fra meg idag er ikke akkurat noen gladrapport... Ned 100 g. Så vekta viser idag 62,1, totalt 8,2 kg nå... Er ikke fornøyd med det for innsatsen tilsier at det burde vært mer. 17,7 tp forrige uke, og ingen kcal overstigelser... Men som jeg skrev i tråden min har det kanskje blitt litt lite grønnsaker noen dager nå (vi har ikke hatt mulighet til å lage mat hjemme) så det har blitt litt fjordlands og sånn og det er jo ikke så mye grøntfor i de pakkene... Og snikveiing i helgen viste også 61,9 og 61,7 så det må ha skjedd noe de siste dagene...

MEN jeg skal prøve å ikke tenke altfor mye på det og ikke la dette være en grunn til å skeie ut! Bare å fortsette framover! Som Kari Jaquesson sier; har man gjort jobben så har man gjort jobben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Skjønner at du blir skuffa, særlig når det viste noe annet i helga. Men det kan jo være mange grunner til det! Og som du sier, du har jo gjort jobben! Synes du er mega-flink jeg!! :)

 

Takk Mamsemumsen:) Tar de 20 min hver dag nå' date=' men i begynnelsen fikk jeg ikke ringen rundt en gang. Det måtte mange forsøk til før jeg klarte et par min!

 

Veierapport fra meg idag er ikke akkurat noen gladrapport... Ned 100 g. Så vekta viser idag 62,1, totalt 8,2 kg nå... Er ikke fornøyd med det for innsatsen tilsier at det burde vært mer. 17,7 tp forrige uke, og ingen kcal overstigelser... Men som jeg skrev i tråden min har det kanskje blitt litt lite grønnsaker noen dager nå (vi har ikke hatt mulighet til å lage mat hjemme) så det har blitt litt fjordlands og sånn og det er jo ikke så mye grøntfor i de pakkene... Og snikveiing i helgen viste også 61,9 og 61,7 så det må ha skjedd noe de siste dagene...

MEN jeg skal prøve å ikke tenke altfor mye på det og ikke la dette være en grunn til å skeie ut! Bare å fortsette framover! Som Kari Jaquesson sier; har man gjort jobben så har man gjort jobben;)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. JA da var det veie dag. Det er helt krise. Vekta stoppet på 82,7. HAr gått opp 3,1 kilo. Det er helt motbydelig... Fy og fy og nei og nei;)

MEn men. Jeg får bare gi jernet og fortsette.. HAr vært på morgentime på treningsstudioet i dag da. Det er jeg fornøyd med. Første timen til gull:) Hun hadde vært en engel hele tiden.. Tror nok vi vil benytte oss endel av det utover vinteren.

 

Melis: Jeg vedder på at du kommer til å ha en skikkelig bra nedgang neste uke. Ettersom du har vært så flink og ettersom vekta ikke hadde beveget seg så veldig. Men all nedgang er bra;) Tipper det er borte 1- 1,5 kilo neste uke.

 

Det vil jeg at det skal være på meg også.. Hmf.. Og jeg som hadde jobbet så hardt. Men skal jo innrømme at jeg har jobbet litt for lite i det siste da. MEn er så kjedelig. Men har jo bare meg selv å takke,. Det som er så fortærende også da. Fy meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Så kjedelig, Snurpa! Men bra du ikke går i kjelleren over det! Det virker som du er på riktig vei igjen nå, så da får du bare jobbe på så er du snart nede igjen!

Så bra at barnepassen funka! :)

 

Huff.. JA da var det veie dag. Det er helt krise. Vekta stoppet på 82' date='7. HAr gått opp 3,1 kilo. Det er helt motbydelig... Fy og fy og nei og nei;)

MEn men. Jeg får bare gi jernet og fortsette.. HAr vært på morgentime på treningsstudioet i dag da. Det er jeg fornøyd med. Første timen til gull:) Hun hadde vært en engel hele tiden.. Tror nok vi vil benytte oss endel av det utover vinteren.

 

Melis: Jeg vedder på at du kommer til å ha en skikkelig bra nedgang neste uke. Ettersom du har vært så flink og ettersom vekta ikke hadde beveget seg så veldig. Men all nedgang er bra;) Tipper det er borte 1- 1,5 kilo neste uke.

 

Det vil jeg at det skal være på meg også.. Hmf.. Og jeg som hadde jobbet så hardt. Men skal jo innrømme at jeg har jobbet litt for lite i det siste da. MEn er så kjedelig. Men har jo bare meg selv å takke,. Det som er så fortærende også da. Fy meg!!!!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig vært flink altså. Jeg har ryddet og vasket nesten overalt:) Ganske god trim det.. Iallefall når man har to etasjer.. Det var deilig. Har bare irritert meg over rot og møkk lenge nå. Jo mindre rot det er i systemet mitt, jo bedre har jeg det i den lille hjernen min.. Er litt nazi når det kommer til rot skjønner dere.. Det er den største uoverensstemmelsen jeg og sambo har. Han roter og surrer, null oversikt over sine egne ting. og legger fra seg noe overalt.. Aviser i alle rom.. til og med på do;) Men men.. Jeg får vel jekke meg noen hakk jeg også, men er så vanskelig..

 

Nå skal jeg snart bort på middag. Gleder meg. Deilig å ikke måtte lage det i dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Her i gården har det ikke vært mye kcal-telling i de siste dagene. Mistet bestefaren min i går, etter kort tids sykeleie. Det hele startet brått i begynnelsen av denne uken, så uka har gått med til det som enn måtte til. Våking ved telefonen, våking på sykehuset, og trøste min bestemor. Har likevel vært på treningssenter, det er egentlig litt godt å trene i slike tider, så det blir nok noen turer framover. Mat aner jeg ikke hvor mye jeg har spist, men tror nok det går sånn passe greit egentlig.. Litt godt å ha litt rutiner på maten, ellers er det fort gjort å glemme å spise..

Nå kjenner jeg imidlertid at matlysta er på tur tilbake, men tiden fram mot begravelsen kan nok bli litt utfordrende. Lett å falle til trøstespising igjen...

Men men...

Skulle bare gi lyd fra meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Kondolerer Scorp.

 

Har en litt ei og dårlig dag. Nakken og hodepine som tar knekken på meg. Så ikke litt noen trim i dag :) Men går helt ok m maten. Har ikke noe digg i huset, så slipper å gå å sikle på dt.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Ja, kondolerer Scorpiogi! Trist å miste dem man er glad i!

 

Her går det ganske greit! Har gått 1 1/2 times tur med mann og barn. Deilig i høstværet!

Har ikke de store forventningene til veiing i morgen siden jeg ikke har fått trimma noe hele uka, men jeg er fornøyd hvis jeg bare holder vekta fra forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

73,8.

Overraskende nedgang, og det er jo bare herlig! :)

 

Har en rolig helg foran meg. Besøk av søster i kveld, og i morgen har vi foreløbig ingen planer. Satser på et par turer på Elixia før mandag!

 

God helg alle sammen! :)

 

(Glemte å føre gårsdagens kcal, som ble 2144. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73' date='8.

Overraskende nedgang, og det er jo bare herlig! :)

 

Har en rolig helg foran meg. Besøk av søster i kveld, og i morgen har vi foreløbig ingen planer. Satser på et par turer på Elixia før mandag!

 

God helg alle sammen! :)

 

(Glemte å føre gårsdagens kcal, som ble 2144. :) )[/quote']

 

Så bra Ragnhild. Supert. Nå har du gått ned over 12 kilo siden vi begynte. Det er jo så BRA:D Flink du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: så leit å høre om bestefaren din! Som snurpa sier, vi er her om du trenger å skrive litt...

 

Takk for oppmuntringer om veiing igår jenter! Men jeg må innrømme... jeg hadde en liten utskeielse igår da, litt sjokolade og noen boller... Enda jeg sa jeg ikke skulle la det være en unnskyldning... Men idag er jeg tilbake i riktig modus!

 

Ragnhild: gratulerer med nedgang, det går jo så det suser med deg:)

 

Hannemor: god bedring med nakken og hodet ditt, ikke så greit å få gjort noe som helst med sånne plager...

 

Snurpa: kjipt med oppgang, bare ikke gjør som meg og la det bli en unnskyldning for å spise godis... Bare å stå på så forsvinner de igjen i full fart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM.. Meilis. Jeg er nok desverre som deg.. Når jeg ser oppgang osv.. BLir det er god unnskyldning for bare å trykke på.. Det er jo så dumt. For det gjør det jo bare vondt værre. Uff..

I dag skal jeg i bursdagsselskap, der det blir masse god servering. Uff. Hva skal jeg gjøre. :) Har null motstandskraft jeg.. Eneste jeg tenker på er å frotse i god saker.. Skull tro jeg snart fikk tilbake mensen,. Lurer på når den kommer. Noen her som har fått det igjen. Ikke at jeg vil altså,.. Er ganske behagelig å slippe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg har heller ikke fått mensen tilbake... Og vi har bestemt oss for å prøve å få to tette, så jeg begynner nesten å bli litt utålmodig... :) :)

 

(Men det er i utgangspunktet deilig å slippe ja, skal være enig i det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da.. Tror nok vi vil ha to relativt tett også:) Men jeg må utigjen i litt jobb først. Få tjent opp igjen til litt perm.lønn. Også tenker jeg at det hadde vært perfekt å bli gravid sånn i August til neste år- for da er gull her litt over 2 år når neste kommer. Men men. Vi får nå se. Jeg gleder meg iallefall til å være gravid igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Snurpa og Melis: Jeg kjenner meg oxo godt igjen i det at når man først har skeia ut, så er det så innmari lett å bare fortsette.

 

Ragnhild: Må si jeg er imponert over at dere prøver å få et barn til så tett innpå.

Jeg har all respekt for foreldre som har flere små barn samtidig!!! Det er litt av en jobb dere gjør!

Jeg har blitt så gammel at jeg synes det har vert helt perfekt med to "enebarn", men det er jo noe med det at man omstiller seg til det som blir bydt en her i livet. Vi er skapt flott slik. Vi får som regel ikke mer enn vi kan klare å bære. :)

 

Hvis jeg er litt fraværende til tider her inne så er det fordi jeg er alene hjemme nå. Ut neste uke.

 

I går prøvde jeg meg på spinning for første gang etter fødselen

( skal jo tilbake i jobben som innstruktør etter jul), var kjempespent pga det vonde kneet mitt. Men det gikk kjempefint!! Kjente ikke kneet i det hele tatt. Det var SÅ cult!!! Tok helt av i pæra på meg, :) Var dyvåt av svette da vi var ferdige.

Og siden dattera mi først var ferdig på jobb 1.5 time etter det, så ble jeg med på en Body Pump time oxo. (måtte ta det litt med ro med bein treninga pga kneet) Var ubeskrivelig deilig!! Tjoho... Nå er jeg snart tilbake der jeg vil være med treninga... (bare detta hælvetes kneet kan gi seg) Men kjenner at jeg kommer til å bli umenneskelig støl..... :)

 

I dag skal Knerten på overnatting hos farmor, for jeg skal i får i kål bursdag.

Blir sikkert deilig.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig HAnne. Helt supert.. Skal på spinning for første gang til uka jeg også. Har vært på step og bw timer foreløpig jeg.. Skal på treningsstudio nå.. MEns far selv er hjemme med gull:0)

 

I dag har jeg planlagt en supergod laksemiddag. OVnsbakt laks marinert med sitron og med kesam på toppen, couscous og salat. Nam...

Er ikke flink nok til å spise fisk- Dette er noe vi må bli bedre på. Sambo liker egentlig ikke fisk. Men jeg tror det er pga at han har fått det i vrangstrupen fra han var liten. Så får han god fisk ordentlig tilberedt er det ikke noe som er bedre:D

 

I dag er det et vendepunkt for meg.. Fra og med i dag skal jeg kun spise for å leve. Få i meg det jeg skal og kun det. Ikke leve for å spise som jeg har gjort nå i lengre tid:( I går da vi var på bursdag spiste jeg masse mat og uhorvelige mengder hjemmelaget brownies. GUD så god den var... Smeltet på tungen omtrent altså. JEg skal fokusere enda mer på trening. Gå masse turer, dra på studio osv.. Ta husvask med et smil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Hanne:

Vi vet jo ikke når vi klarer å bli gravide da, eller hvordan det blir. Men vi klarer jo det man må, det er sant det. :)

 

Nå har jeg gått 1 time og 45 minutter tur i skogen! Deilig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...