Gå til innhold

uke 27 motivasjonsmødrenesslankingstråd


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsemomsen

Begynner å nærme meg 73 igjen nå, tok sin tid å gjøre opp for syndene gitt.

Har trent hjemme til dvd idag og skal på aerobictime i morgen : D

 

god helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Gjest Leverpostei:)

Snurpa: Spist er spist. Ikke tenk noe mere på det. Imorgen er en ny dag, bare å begynne med firskt mot:)

 

Hanne. Så flink du er til å trene. 5 tp unnagjort på en dag. det synes jeg er kjempebra. Har noe å jobbe mot der ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor: superflink med 5 tp idag!!:o

 

Leverpostei: grattis med nedgang!

 

Snurpa: du som er så flink til å trimme får ta deg en ordentlig økt så forbrenner du nok endel av browniesen da vettu;) (bare ikke bak noe mer nå da..)

 

Glajenta: sier som Hannemor jeg, kan du ikke ta noe annet enn bunad da?

 

Truten: så deilig at du har kommet igang med treninga da, flink asså!

 

Mamsemomsen: det er rart hvor fort de kommer på, man skulle jo tro de kom like lett av igjen, men den gang ei... Bra du er så nær nå da:)

 

Her har det gått kjempebra med maten både igår og idag! Men formen har ikke vært helt på topp idag så det har blitt en liten tur, ca 30 min rask gange. Skal vel være fornøyd med det. Tenkte å ta en liten kontroll veiing imorgen for å se om det går rette veien, håper jo det!

 

God natt jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Så var det lørdag. Just gitt gullet mat og spist selv. Mannen har ikke stått opp enda, han var i byen å tok seg et par pils i går, så var sent hjemme.

I kveld er det min tur. Skal ut å feire en venninde som var 40 år på tirsdag.

Men må ta det litt pent, siden vi (jeg, mannen, søs og hennes mann) skal på spa på Hankø i morgen. Jeg fikk et gavekort til bursdagen min for lenge siden som jeg ikke har fått brukt. Føler ikke helt for å komme dit med rødvinshue :)

Gullet skal være hos tante for første gang når vi er der, men regner med at det går fint. hun er så flink med unger atte, og har ikke merket på gullet at han har begynnt å reagere på fremmede enda.

 

Synes denne uka har gått fint. Har prøvd å holde meg på meny 2, men har vert oppe på 3 de dagene jeg har trent mye (som i går med 5 tp).

Blir jo litt øl og rødvin i kveld, så jeg er veldig spent på veiing på tirsdag.

 

Vet ikke helt hva det blir med trim i dag (kjenner at jeg er på vei til å bli umenneskelig støl i rompe/lår etter Body Pump i går) og så blåser det så fælt i dag. (akkurat som det er noen unnskyldning....)

 

Ha en strålende helg jenter..

 

Og husk: Det du putter inn må du forbruke for å få av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godord i forhold til kakekjøret mitt;) Det hjelper veldig..

Nei da melis, nå skal jeg låse inn kjøkkenmaskinen sånn at det ikke blir noe mer kakebaking på meg..

I kveld skal vi bort på taco. Det er en utfordring ettersom det er så godt, men trøsten er at det er mye sunne inngredienser. Så det er fullt mulig å bli stapp mett og allikevel holde seg under kcal grensa..

 

Nå skal jeg gjøre som deg hanne. bortsett fra at jeg skal følge meny 3 og gå opp på fire de dagene jeg trener masse. Da skal jeg se resultater.

 

Her er det sol, så jeg må nok ut en tur i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa: Jeg spiste taco i går! fire skjell! Men droppa rømme og ost! og da ble det bare ca 550 kcal. Brukte karbonadedeig da. .og trenger ikke rømme og ost for at det skal bli kjempe godt. kos deg med taco du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp jeg vet. og det er så genialt. MAn kan faktisk spise så mye og bli stappmett, uten at det er så mange kcal.

Spiste taco masse før... Før amming:) OG nå kan jeg endelig spise alt mulig igjen. SÅ fornøyd med det. Tenkte jeg skulle unne med litt kesam og lettost jeg da. Syntes det blir så ekstra godt med det.. Og karbonadedeig selvfølgelig:D JEg har faktisk ikke spist kjøttdeig på snart 3 år jeg;) Smaker så mye bedre med rent kjøtt...

 

Gleder meg til mat altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Taco på oss ikveld også. Spiser det som regel hver lørdag. Lager det som en salat jeg, med litt kjøtt, masse grønnsaker, knust skjell eller nachos, ikke noe ost, men litt kesam og masse salsa. nam,nam, spiser masse og lite kcal. Genial rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

I dag var eg på styrketrening i sal og det trengs virkelig, eig ikkje styrke i armane, så her blir det skjerpings på det området. Taco e snadder og masse grønt for så det spis eg med god samvittighet, bruker og karbonadedeig. I dag blir det pizza av restane...namnam

 

Ha en fin lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har Taco:D Koselig...

 

Nå skal jeg legge meg. Lurer på hvor tidlig gull står opp i morgen, med tanke på at vi skal stille klokken i natt:(

Hun har som regel stått påå i åtte-halv ni tiden nå da. Så da blir det vel i syv-halvåtte tiden. kan vel ikke klage på det akkurat. Sikkert mange som er oppe rimelig mye tidligere enn det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Snurpa gjett hvem som hadde glemt at vi skulle stille klokka idag morges. Jo, det var meg. Sa til 2 åringen at det var bare å stå opp, først etterpå skjønte jeg at klokka var HALV SEKS... Off, blir en laaang formiddag på meg. Skal trene etterpå tenkte jeg (åpner 11) om jeg ikke sovner igjen da..:) Skal bort på middag idag så det er eneste mulighet til å trene så må nok komme meg avgårde.

 

Tok en liten snikveiing idag og det var utelukkende en positiv opplevelse. Må bare fortsette framover nå så får jeg se litt resultat på vekta på torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Søndag morgen er en herlg ting syns eg, spesielt etter en stormfull kveld med orkan i kasta i går, måtte ut å redde båt på værste tidspunkt i går, vel det var vel ikkje så mykje eg fikk gjort akkurat, anna enn å kjøre mannen min som hadde tatt seg noen øl. Det var nok han som fikk den værste jobben ned i moloen i det griseveiret. Heile han var kliss våt og kald stakkar. Men var det vår båt vi måtte redde...nei det var min fars og kor var han som ikkje tok telefonen, joda på bygdafest og godt på en snurr...arg...jaja i dag er det forholdsvis stille på fjorden og alt ser ut til å være der det skal, så ellers gikk det bra.

 

Ha en fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ungene var virkelig opp tidlig idag ja. Men pappaen sto opp, så jeg fikk sove. Kjempegodt. Pappaen er nå over til naboen og henter trampolina som fløy bort i natt. Derfor skal de festes godt til bakken. Bra den ikke har gjort noen skade, bortsett fra på seg selv da. Skulle ta den ned for vinteren idag, men nå må vi vel kjøpe ny til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer.. Fint å høre at dere er i god behold etter været i går da.. Det var ganske ille her også faktisk- selv om jeg bor på innlandet og egentlig er ganske skjermet for sånnt vær.. Så kan bare forestille meg hvordan dere har måtte hatt det ved kysten. fGanske tøft vær igrunnen.. Men i dag er det virkelig annerledes. Strålende solskinn og helt stille.. Må bare ut og trille i dette været da:) JEg har hatt en forferdelig uke nå.. Eller uker.. Syntes dette har pågått en evighet. Er så kakemoms og matmoms at det er en skam. Men nå har jeg endelig begynt med crom så får håpe det hjelper etterhvert. Også kunne jeg ikke vært mere glad for en ny dag i dag.. Og en ny uke i morgen. Skal virkelig skjerpe meg.. Ellers må jeg bare snart innse at det er tapt for min del.. Da får jeg bare være feit ekkel og overvektig... OG DET VIL JEG IKKKKKKKKKKE..... :) :eek:

Skal være rundt 70 kilo og slank og fin.. Sunn og frisk og rask;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' Snurpa gjett hvem som hadde glemt at vi skulle stille klokka idag morges. Jo, det var meg. Sa til 2 åringen at det var bare å stå opp, først etterpå skjønte jeg at klokka var HALV SEKS... Off, blir en laaang formiddag på meg. Skal trene etterpå tenkte jeg (åpner 11) om jeg ikke sovner igjen da..:) Skal bort på middag idag så det er eneste mulighet til å trene så må nok komme meg avgårde.

 

Tok en liten snikveiing idag og det var utelukkende en positiv opplevelse. Må bare fortsette framover nå så får jeg se litt resultat på vekta på torsdag:)[/quote']

 

Stakkar toåringen din da..

MEn er litt godt med den ekstra timen også... Plutselig har man fått en time ekstra til rådighet. Bruk den godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene var virkelig opp tidlig idag ja. Men pappaen sto opp' date=' så jeg fikk sove. Kjempegodt. Pappaen er nå over til naboen og henter trampolina som fløy bort i natt. Derfor skal de festes godt til bakken. Bra den ikke har gjort noen skade, bortsett fra på seg selv da. Skulle ta den ned for vinteren idag, men nå må vi vel kjøpe ny til sommeren.[/quote']

 

Uff da.. Virkelig kraft i de kasta altså.. Godt det ikke skjedde noe. Renger med det er noen flere som må hente trampolina si i dag også..

 

Hos foreldrene mine kom det flyvende ett blekktak fra en av løene i nærheten der... Ikke noe trygt. Vi var der i går. Følte meg ikke noe trygg når jeg måtte ut med gull i bilen i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer.. Fint å høre at dere er i god behold etter været i går da.. Det var ganske ille her også faktisk- selv om jeg bor på innlandet og egentlig er ganske skjermet for sånnt vær.. Så kan bare forestille meg hvordan dere har måtte hatt det ved kysten. fGanske tøft vær igrunnen.. Men i dag er det virkelig annerledes. Strålende solskinn og helt stille.. Må bare ut og trille i dette været da:) JEg har hatt en forferdelig uke nå.. Eller uker.. Syntes dette har pågått en evighet. Er så kakemoms og matmoms at det er en skam. Men nå har jeg endelig begynt med crom så får håpe det hjelper etterhvert. Også kunne jeg ikke vært mere glad for en ny dag i dag.. Og en ny uke i morgen. Skal virkelig skjerpe meg.. Ellers må jeg bare snart innse at det er tapt for min del.. Da får jeg bare være feit ekkel og overvektig... OG DET VIL JEG IKKKKKKKKKKE..... :eek:

Skal være rundt 70 kilo og slank og fin.. Sunn og frisk og rask;)

 

Klart det ikke er tapt Snurpa! Dette klarer du!!! Gjør noe annet når søtsuget melder seg. Ta fram buksa du gleder deg til å passe igjen. Surf litt i nettbutikker og se for deg deg selv i masse stilige klær som kommer til å passe utrolig bra til din lekre 70 kgs kropp! Heng opp et bilde av deg selv på kjøleskapet fra du var fornøyd med deg selv. Se lenge på det hver gang du har tenkt å snoke etter noe, mat eller kakeingredienser! Klart du skal komme deg ned til 70 kg. Er det virkelig verdt det kakestykket/snopet når du føler det sånn etterpå?? Om du stiller deg det spørsmålet hver gang du får lyst på noe kanskje du klarer å velge det som er best for deg. Men alt dette vet du jo selvfølgelig fra før, noen ganger trenger man bare å tenke gjennom det 2 ganger. Vi er her sammen med deg og heier på deg på veien til 70 kg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
God morgen damer.. Fint å høre at dere er i god behold etter været i går da.. Det var ganske ille her også faktisk- selv om jeg bor på innlandet og egentlig er ganske skjermet for sånnt vær.. Så kan bare forestille meg hvordan dere har måtte hatt det ved kysten. fGanske tøft vær igrunnen.. Men i dag er det virkelig annerledes. Strålende solskinn og helt stille.. Må bare ut og trille i dette været da:) JEg har hatt en forferdelig uke nå.. Eller uker.. Syntes dette har pågått en evighet. Er så kakemoms og matmoms at det er en skam. Men nå har jeg endelig begynt med crom så får håpe det hjelper etterhvert. Også kunne jeg ikke vært mere glad for en ny dag i dag.. Og en ny uke i morgen. Skal virkelig skjerpe meg.. Ellers må jeg bare snart innse at det er tapt for min del.. Da får jeg bare være feit ekkel og overvektig... OG DET VIL JEG IKKKKKKKKKKE..... :) :eek:

Skal være rundt 70 kilo og slank og fin.. Sunn og frisk og rask;)

 

Husk Snurpa Det er aldri forsent. Dette klarer du. Imorgen er ei ny uke, da starter du på nytt, med nytt mot. Dette SKAL du klare, og vi skal klare det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk leverp og melis.. Trenger bare å høre det liksom...

MElis. SOm du sier- dette vet jeg jo fra før. Men gud så mye det hjelper når noen andre sier det... Jeg skal virkelig jobbe med meg selv denne uken.. Stille alle disse spm... For det er ikke verdt den kjipe følelsen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk leverp og melis.. Trenger bare å høre det liksom...

MElis. SOm du sier- dette vet jeg jo fra før. Men gud så mye det hjelper når noen andre sier det... Jeg skal virkelig jobbe med meg selv denne uken.. Stille alle disse spm... For det er ikke verdt den kjipe følelsen altså.

 

:) Det er jo det vi er her for, og finne/gi motivasjon når det går bra eller dårlig!

 

Har trent på sats, det var kjempe deilig! 3,2 tp. Så nå skal jeg løpe gjennom dusjen så vi kan komme oss avgårde. Tar jo litt (lang) tid med 2 voksne og 2 barn...:)

 

Håper dere koser dere i høstsola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke jenter dere er.. Jeg fikk aldri gått meg noen tur jeg da, Men jeg har drivi ute i hagen. Raket masse og bært inn hagemøbler og blomsterpotter:) Det er jo litt trim i det også.

Ellers har vi vært på god middag hos svigers. jeg spiste akkurat passe og var igrunnen ganske flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...