Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest Julianna

Nå tenkte jeg at jeg fikk besøke deg på tråden din, etter alle dine hyggelige visitter på min tråd. Og det var jo en en skikkelig livat tråd du har. :-)

Måking 1 time; det skjønner jeg tar på så da er det bare å kose seg maks på soffan.

Tvi tvi på veiing imorgen!

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Nå tenkte jeg at jeg fikk besøke deg på tråden din' date=' etter alle dine hyggelige visitter på min tråd. Og det var jo en en skikkelig livat tråd du har. :-)

Måking 1 time; det skjønner jeg tar på så da er det bare å kose seg maks på soffan.

Tvi tvi på veiing imorgen!

:-) :-)[/quote']

For at du liker det jeg skriver i tråden din. Og takk for at du stakk innom min tråd. Vi må jo stå sammen om å bekjempe kg. Det hjelper å snakke med personers som er i samme båt. Hehe.

 

Jo takk det er veiing i morgen. F¨år se ann været om jeg tørr å kjøre til min mor for å måle meg (pga føreforhold). Det er så vanskelig selv syns jeg. Natti natti. Jeg går å køyer nå jeg. Blir vist plunder på jobben i natt også med masse snø som skulle komme. Uff jeg gruer meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Det gikk greit på jobben i natt. Snødde litt og stoppet og snødde igjen. så det var grei å være på jobben. Men gud å støl jeg er i leggene og anklene. Jaja. Over til veie og målenen mine.

20/1-09

Vekt:80,6kg

Hals:36cm

Arm:32cm

Bryst:107,5cm

Midje:99cm

Ende:115cm

Lår:59,5cm

 

Så jeg er fornøyd jeg:-) Halv kg ned men cm står stille. Noe opp her og der og noe ned her og der. Men jeg hadde mensen forrige uke kan tenkes målene ble feile. Jeg hvet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Ja så har denne dagen snart gått da. Jeg måtte hjelpe min sønn på jobben i dag. Er ikke noe særlig å sykkle ut afen avisa i så mye snø:-)

 

 

Så har jeg kastet ut juletre og ryddet bort pynten og gardiner og duker etter jul . Så nå er det nakent her. Hehe:-) Er litt trist å rydde bort jula:( Er liksom litt trivlig med treet som lyser og julestjerna er så koslig også. Men nå må vi se framover mot lysere tider og varmere i været:-)

 

Jaja. Jeg har ikke fått syklet i dag. det sitter i beina fra i går natt på jobben. er helt stiv og støl. Skal prøve i morgen. God kveld vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Jeg har vært ute å gått tur med vogn og bikkja, og tatt en runde pilates. Nå er det talen til Obama på tven så det surrer i bakgrunn. Er spent på hvordan verden blir nå med han bak roret, tror det blir veldig bra :D

 

Grattis dronninga med flott nedgang, tipper du er nede på 70 tallet neste uke, du er jo så flink så. Nå det går bare nedover med oss alle sammen! Hehe... :(

 

Ha en fin kveld jenter, i kveld skal jeg kose meg med gubben og fullkornslasagne, nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke så mye å smile for det, men det var veldig koselig hvertfall. Litt utskeielser blir det jo uansett, er evigheter siden vi har spist ute... Jeg snikveier som vanlig, og ser at det går sakte men sikkert nedover. Håper det fortsetter sånn:) Vil så gjerne klare det denne gangen!

 

Og ellers er alt bra med meg, dronninga^^, Jobber og står i=) Driver å lurer fælt på hva jeg skal gå på skole til neste år. Er vanskelig å bestemme seg! Söknadsfristen kommer også krypende...

 

Gratulerer med bra nedgang, flink er du! Ser opp til deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei allesammen:-) Så fint at du stikker innom her da siljee.

Koslig å høre fra deg. Godt å høre at du har det bra:-)

Ja i natt var det sklia føret. 2 bakker som jeg ikke turte å kjøre ned . Såpeglatt. Guttungen kom seg heller ikke på skolen. Bussen kom ikke.

Snakkes da jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Jeg tenkte å komme innom å berømme deg for fin vektnedgang. Halvkilo på en uke, det monner litt det da. :-) Min erfaring er at det går sånn i rykk og napp på cm og vekt. Tiler nå har jeg mest gehør cm; kanskje fordi jeg har trent sånn inn i hampen i det siste. Og da bygger det seg vann, som ikke slår så bra ut på vekten.

Idag har jeg hatt hjemmekontor, men nå skal jeg begi meg ut å veiene snart, og håper virkelig at ikke ryktene om at det er for glatt stemmer fremdeles. Når bussen ikke kommer er det ille.

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jeg takker igjen jeg da:-)

 

Uff ja . Lykke til på veien:(

 

Det at det går i rykk og napp. Er vel normalt vil jeg tro. Kroppen må få venne seg til forandringene. Det har kanskje noe med at du begynner å gå muskler både her og der også. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet litt för jeg dro på jobb i dag jeg og ( begynte riktignok kl 15). Men visste at hvis jeg utsatte det til etter jobb ble det ikke noe av =P Så det så!

Har akkurat spist litt vaniljeis, med sjokoladepulver og en banan. Måtte ha noe sött :(

Sliter litt der...

 

Ha er fin kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei siljee. Ja vi trenger noe søtt og godt innimellom. Er lov det. Bare ikke hver dag kanskje:( I natt har det gått greit på jobben. Og jeg har fått sovet på morrakvisten. Så en ny dag å ta fatt på. Tar nok en sykletur i dag også. Jeg har satt et mål at jeg skal klare 10trimpoeng hver uke nå. Så jeg får bare sette i gang:-) Snakkes jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Blir ikke så mange tp på meg nå lenger gitt, får nesten ikke trent pilates selv om jeg gjerne vil det, får tatt ca, 1,2 tp om dagen ca. 5 dager i uka så det er jo litt men ikke nok syns jeg.... Jaja, får prøve å bli flinkere men det er ikke enkelt med så vanvittit mye å gjøre!

 

I morra skal jeg på fest, har en flaske martini asti så det tar nok det meste av kosemerkene mine... jaja, skal ut å gå en lang tur med ei venninne på lørdagen, da har jeg begge ungene og søskenvogna så det blir nok tungt, forbrenner noen kcal da ja :) I morgen er det veiedag på meg, er spent på hvordan det har gått denne uka, håper det har gått nedover og ikke oppover igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lett å gå opp i vekt, men så vanskelig å gå ned:P

Er ikke helt rettferdig det der.

Forelöbig går det greit. Da tenker jeg egentlig mest på at vekte går nedover, for jeg kunne värt SÅ mye flinkere. Det er veldig vansklig å forandre livsstil over natta!

 

Leste om dette produktet i SeogHör, noen som har hört noe om det? http://www.phaseolamin.no/

Sånne produkter er for oftest for gode til å väre sanne, dyre er de også... Hadde ikke tenkt å begynne med noe sånt, hvertfall ikke enda;)

Men vil gjerne klare det förste delmålet mitt, som er 10 kg til 5 mai. Altså fra 97 til 87kg. 5 mai skal vi nemlig til Kreta=)

 

Ble ikke noe trim på meg i dag, sen middag blir det også, jobb og personalmöte i dag så... Har ikke spist middag enda, for å si det sånn :) Men skal ikke spise mye...

 

I morgen begynner jeg klokka ett, tenkte å stå opp litt tidlig å komme meg ut med hunden, hvis väret tilater det. Har så dårlig samvittighet for den lille klumpen, han vil jo gå mye mer enn vi gjör. Må bli bedre der, er jo enn vinn-vinn greie;)

 

Ha er fin kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei siljee. Ja det å omstille seg er ikke lett. Jeg jobber om natten så jeg hvet hva du sliter med. Før så spiste jeg ikke på jobben. Har jo alltid fåt høre at å spise on natta er jo døfødt ikke sant. Så jegventet med å spise til jeg kom hjem da. For da var jeg sulten vettu:( Men nå spiser jeg sein frokost for jeg sover om morningen. Så tar jeg lunsj da noen timer etterpå. Litt frukt innimellom og middag da. Spiser kvelds utpå kvelden en gang. Men så har jeg mellom måltidet mitt. Den tar jeg på jobben. Så nå har jeg klart å få i meg all maten jeg skal ha. For i begynnelsen sleit jeg også.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Er kommet sigende innpå nå. Helgemodusen er satt i gang. Hehe. I dag har jeg jobbet for sønnen min i snøvær dilux. Hehe. Men nå har jeg gjort klart til middag og kos for min kjæreste. Han kommer denne helgen også:-) Vi har 2 års jubileum i dag. Så det skal bli kos å få han på besøk. Jeg får se om jeg får stikket innom her i løpet av helgen.

GOD HELG ALLE SAMMEN:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Veiedagen var i går, vekta viste ned 1 kg så det er jeg fornøyd med :) i går kveld var det fest og det var veldig gøy, lenge siden sist jeg var ute! Ble nok en haug med ekstra kcal men det får bare være, er ikke ofte jeg skeier ut sånn gitt :)

 

Ha en strålende helg jenter, jeg skal kose meg inne med ungene i dag og i kveld blir det taco til middag, nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer med 2-års dagen dronninga! håper du koser deg kjempemye i helgen sammen med din kjære! :)

Jeg takker så mye. I dag har jeg måkt en tung og ufordragelig snø som kom i går. Drev på 1time. Å masse trimpoeng ble det. Er sliten i kroppen nå. Blir vel sofan nå utover. Hehe:-) Snakkes jenter. Ha en god søndags kveld alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Atter en ny uke og nye muligheter. Ble en fin helg igjen med kjæresten. Så er det 2 uker til han kommer hit. Men kan jo tenkes jeg besøker han i stede til helge.

 

Jeg har tenkt til å sykle litt i dag. Så da får vi se da hva jeg orker. Har fått en lei rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jaja jenter. Da har jeg klart og orket å sykle med en vond/støl rygg. Jeg hvet ikke helt hva det er. Jeg skuffet snø i går. Snøen var litt tung i går. Kan tenkes jeg fikk en vridning. Mene men... I morgen er det veiedag og måle dag igjen. Jeg er spendt på om jeg ser 70tallet nå altså:-) Time will show:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...