Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

gratulerer Elletine med hund. Ja som meeei sier da blir det mye turgåing på deg. Hvordan skal du få tid til det + unger og skole. Hehe. Nei du klarer det meste du har jeg skjønt:-) Super mor og kone. Jeg må bare beundre hvor mye du får til om dagen.

 

Og du meeei Så bra da at du har kommet i gang med trening og det er jo godt for kroppen. Jeg har hatt et par dagers opphold pga mensen. Orket å sykle igjen i dag. Men ble fort sliten:-) Snakkes da jenter. Dere får ha en god kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Hei jenter. Så er helgen snart over:( Helgen gååår sååå fort. Huhu:o

Nå er kjæresten dratt hjem til seg selv. Er så trist så trist. Men til sommeren skal vi flytte sammen. Det blir nok til at han flytter inn til meg her. Hehe.

Det blir kos. Sleppe at han drar når helgen er over . Er så stusselig når han drar att.

 

Men vi har hatt en fin helg selv om vi har vært litt reduserte begge to. Han med tett nese og jeg med magen. Jeg er spendt på hvordan det skal gå med meg i natt på jobben. Jeg har tatt tabeletter men det slepper ikke helt taket med smertene. Men jeg får se i kveld hvordan det går. Kanskje jeg rett å slett blir hjemme. Jaja Jenter. Dere får ha en fin kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Ja så ble jeg hjemme fra jobb i natt. Smertene ga seg ikke og i tillegg var jeg kvalm og uvell og blødde ganske mye. Da er det ikke lett å komme seg ut og inn av bilen før det går riktig galt i buksa. Hehe. Men jeg blir gjærne sånn utpå kvelden. Jeg er bedre på dagtid. Får se ann i kveld igjen. De trekker herenfløtte meg 3 dager for sykdom eller sånnt. Uansett om jeg kommer på jobben etter 1 natt borte. Men jeg får se ann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Heihei jenter. Ja så ble jeg hjemme fra jobb i natt. Smertene ga seg ikke og i tillegg var jeg kvalm og uvell og blødde ganske mye. Da er det ikke lett å komme seg ut og inn av bilen før det går riktig galt i buksa. Hehe. Men jeg blir gjærne sånn utpå kvelden. Jeg er bedre på dagtid. Får se ann i kveld igjen. De trekker herenfløtte meg 3 dager for sykdom eller sånnt. Uansett om jeg kommer på jobben etter 1 natt borte. Men jeg får se ann:-)

Da har jeg sakt i fra på jobben ta jeg ikke kommer på et par netter til. Da må jeg vel være bedre vel:-) Jaja. Sånn kan det gå. Jeg har vel aldri vært hjemme med mensen smerter før. Jeg hadde vel litt luftsmerter i tillegg også:)

Ha fortsatt en fin dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Takk for det jenter, er veldig koselig med Pen som ho heter, vi har gått en halvtimes tur i går og i dag for det er passe langt i denne vinden (bikkja blåser jo nesten bort når ho går i motvind :)). Vet ikke helt om super-betegnelsen passer så bra men dronninga, men jeg prøver så godt jeg kan på alle områder, men takk takk.

 

I dag har jeg vært på jobb på legekontoret og tror dere ikke det stod en gedigen anton berg konfekteske på 1 kg på pauserommet! Hyggelig at legene har takknemlige pasienter men måtte det stå der akkurat i dag som jeg var godtesugen til tusen??? Spiste sikkert 10 konfektbiter , er til å grine av! Det var den selvdisiplinen ja, hmf.

 

God bedring til deg dronninga, menssmerter er noe dritt!

Og meeei, kjempebra at du har kommet igang med treninga, det føles så mye bedre når man får brukt kroppen litt :)

 

Nei, nå er det middag, må få i meg noe mat her. Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

uff ja fristelser henger enda igjen fra jul. Det er ikke å komme bort i fra.

 

Hehe. Stakar Pen da. Jeg syns jeg ser dere gå på tur ja. Hehe. Er jo vanskelig for oss på to bein å gå i denne blåsten her da. Hehe. men på tur må du jo. I all slaks vær. Sånn er det nå når en har hund.

 

god middag til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, gjort er gjort og spist er spist Elletine=) Spiste en mentospakke idag! huff. men var så godtesugen og hadde ikke fått spist i hele dag pga praksis på sykehjem. Verste du kan gjøre er jo å spise godteri da, men okei. Synes egentlig jeg fortjente det etter å ha sprunget som en gal på jobb i hele dag:p forbrenner iallefall kcal av å jobbe på sykehjem/sykehus, det er i allefall sikkert! Men det er jo så hyggelig og da:) Har blitt så glad i beboerne allerede at!

 

Kan jo kalle det en fordel at du må ut med hunden uansett vær og vind da=) får du iallefall trimmet daglig, og det gjør godt for kropp og sjel enten du vil eller ikke=)

 

det er grusomt med menssmerter, dronninga. Har fått skikkelig uregelmessig mensen i det siste å begynner å bli litt bekymret. Har gått på p - piller siden jeg var 15 (altså i 4 år) og slik har det aldri vært før! 2 år siden jeg bytta merke og, så får vel gå å sjekke litt. Har hatt en del vondt også, så tror ikke det bare er stress egentlig. men men, får ta det som det kommer=)

 

ha en fin mandagskveld alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja. Kroppen må jo venne seg til og venne av med medikamenter. P-piller er en av dem. De sier også at det kan være vanskelig å få barn hvis en har gått på p-piller over flere år. Men det er jo forkjell på oss. Vi reagerer ulikt alle sammen. Kanskje du skal fortsette med de du har brukt før. Jeg hvet ikke. Jeg begynte med p-piller pga hormonforstyrrelser og at jeg hadde uregelmessig mensen. Det har blitt bra siden jeg begynte med p-pillen.

 

God kveld vidre jenter:-) Jeg sier natti natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

God morgen.. og lykke til med veiinga.

Er du frisk igjen nå? Lov meg at du oppsøker lege hvis det ikke snart går over.

Du vet...de er faktisk til for oss. Og vi betaler det selv. Men noen av dem er så utrolig arrogante. Komme her og bruke av min dyrbare tid bare pga at du har en lungebetennelse? Nei, kom igjen siden. Ikke alle er sånn da.

 

15 minus, og masse snø her. Kaldt, brrrr. Til og med gatehundene holder seg i skjul nå. Ser bare en og annen som halter rundt.

 

Vi snakkes senere.

God bedring. Og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Jeg er mye bedre i dag. Men tror jeg skal ta en natt til fri. Har tatt to så kan jeg likehjerne ta den siste også. Begynner vel å dabbe av nå. Har det i en uke pleier jeg.

 

Men over til veie og måle dag. 13/1-09

Vekt:81,1kg

Hals:36,5cm

Arm:31,5cm

Bryst:108cm

Midje:97cm

Ende:114cm

Lår:60cm

det vil si at jeg har gått ned 1kg og 6cm denne uken. Jippi. Jeg er så fornøyd at:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Heihei jenter. Jeg er mye bedre i dag. Men tror jeg skal ta en natt til fri. Har tatt to så kan jeg likehjerne ta den siste også. Begynner vel å dabbe av nå. Har det i en uke pleier jeg.

 

Men over til veie og måle dag. 13/1-09

Vekt:81' date='1kg

Hals:36,5cm

Arm:31,5cm

Bryst:108cm

Midje:97cm

Ende:114cm

Lår:60cm

det vil si at jeg har gått ned 1kg og 6cm denne uken. Jippi. Jeg er så fornøyd at:-)[/quote']

 

GRATULERER!!!! Du har vært kjempeflink. Høres ut som du har viljestyrke. I motsetning til visse andre. (les:meg). Men skal ta det pent denne helga.

Ingen godsaker, da må de være tobente...he he..., og ingen alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Tobente godsaker??

Hmm.. :) DET hadde vært noe det! :)

jeg er glad jeg har en tobent en jeg da. Hehe:-) Du får sakt det emmalill. Han kommer forresten til helgen igjen også. Sønnen hans kommer ikke før neste helg igjen:-) da håper jeg vi er bra begge to til helgen. Også har jeg bett mine foreldre til middag på Søndag. jeg tenkte vi skulle ha ørret med poteter,saus og grønnsaker. Kanskje klomkål suppe først. Jeg får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
JEG er jo ikke det da!! :)

Se hvem du snakker med nå' date=' emmalill! :)

 

Meg og forlovelse er sience fiction!! :)[/quote']

 

Oppdaga det i det jeg hadde trykka på knappen. Blitt for lite kylling i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Takk skal dere ha alle sammen. uff. Jeg har skeiet ut litt på eftan i dag. Er jo så dumt da. 2stk ploarbrød med leverpostei (stabburet) og majones. Huhu. Skal ikke skje igjen. Håper jeg. Blir så frista vettu. det lukter jo så godt. Men må si det smakte ikke så godt etterpå. Så nå må jeg skjerpe meg. Jaja. Spist er spist. Er en uke til veiing igjen. Godt er det:-)

 

 

 

 

God kveld til dere også elletine og emmalill:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...