Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Jaja jenter. Så er aftan kommet. Jeg har fått i meg en stooor salattallerken med litt kyllingbiter i m/ polarbrød extrem ved siden av. Det var godt å kjenne at jeg stappet i meg sunn mat:-) Mmmmm.....

 

Jeg tror jeg står over syklingen i dag. Har vært litt uggen i kroppen i dag. Var kvalm da jeg stod opp og vondt i hode. Magen slo seg litt vrang før på dagen også. Jeg sykler litt i morgen i stede jeg:-) Må ha litt pause også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Bra resultater, dronninga=) synes du bør være fornøyd med det!

Idag hadde jeg første ordentlige dag i praksis, og jeg ser det kommer til å bli litt problemer med maten nå ja:S jobbet fra 7-15 og det var så travelt at jeg ikke fikk tid til å spise en gang! Pleier visst alltid å være slik på avdelingen.. Men men.. Men spiste fjordland laks til middag idag da=) sunt, enkelt og veldig godt:D!

Fikk resultater på eksamen idag også! B på anatomieksamen! Superglad akkurat nå!

Ja, dronninga.. Man trenger en pause fra treninga også av og til.. Viktig å lytte til kroppens signaler vet du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei meeei. bra og bra. Men jeg depper ikke. Hehe. detta kommer til å gå nedover med vekta nå. Blir sånn når det er sååå mye godt som frister. Men nok om det:-) Jula er vi ferdig med. men så kommer påsken. Hmmm:eek: Gudselov så er det en stund til

 

Du har det tøft på jobben når det gjelder mat. ja det er ikke alltid lett det. Hvis det er en travel dag på jobben:o

 

Åååå Så bra da B på prøven. Da er du vel fornøyd ja. hehe. Stå på vidre jente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dagen jenter. Ja så er det midt i uka alt. Jeg syns det går så fort med disse ukene:-) Også går det jo mot lysere tider;) Det er jo også deilig da å tenke på at sommern er rundt gjørn. Å da gjelder det å få av seg endel kg. Tenk å gå med bikini igjen da blandt andre mennesker som er på stranda:-) Jeg pleier å gå med bikini her hjemme. Men ikke andre steder. Men det blir det slutt på nå. Kg skal av føre sommeren:-)

Ha en god formiddag vidrer jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

God kveld damer! Er lite tid for meg om dagen, dagene de bare flyr avgårde! Prøver å være flink med maten og tror det går sånn passe greit, blir spennende å se på vekta til fredagen...

 

Bikini til sommeren hadde vært fint dronninga, spesielt siden vi skal til tyrkia og da har jeg ikke lyst til å gå i heldekkende når vi skal bo på hotellet med størst basseng i middelhavet! Uff og uff, nei bikiniformen må definitivt finnes i løpet av våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
God kveld damer! Er lite tid for meg om dagen' date=' dagene de bare flyr avgårde! Prøver å være flink med maten og tror det går sånn passe greit, blir spennende å se på vekta til fredagen...

 

Bikini til sommeren hadde vært fint dronninga, spesielt siden vi skal til tyrkia og da har jeg ikke lyst til å gå i heldekkende når vi skal bo på hotellet med størst basseng i middelhavet! Uff og uff, nei bikiniformen må definitivt finnes i løpet av våren![/quote']

Åååå det hørtes godt ut å ligge ved et basseng i middelhavet:-) Det kunne jeg godt tenke meg også. Blir vel en syden tur på oss også etter februar en gang. Jeg har trua med å dra bort på 40års dagen min. Så vi får se. Hehe:-) Ha en god kveld vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Så slo mensen for fulle mugger i natt på jobben. Å jeg føler meg så blubbete. Æsj#%¤& Hrmf. I dag kjenner jeg at jeg ikke orker noen ting. Må en tur ut for å hente sønnen min på skolen. Heldagsprøve i nynorsk. Å da blir han vel færdig føre skolen er slutt og bussene kommer. Så da får jeg vel hente han.

Snakkes da jenter. Jeg legger meg på sofan litt. Uff i dag er alt et ork:o Men godt er det at det går over. Hehe:-) Ha fortsatt en god formiddag:-):-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jeg tror ikke jeg orker å sykle i dag. Har hatt akkut magesju:eek: i dag. Ikke bra. Så jeg er slapp og ikke helt i slaget.:( Men det er jo en ny dag i morgen da:-) Får håpe at jeg er litt sprekere da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Jeg tror ikke jeg orker å sykle i dag. Har hatt akkut magesju:eek: i dag. Ikke bra. Så jeg er slapp og ikke helt i slaget.:( Men det er jo en ny dag i morgen da:-) Får håpe at jeg er litt sprekere da:-)

 

Heihei. Da er jeg på beina igjen. Nesten. Hehe. Det buldre fælt nedi her. Men det blir vel bra til jeg skal på jobben i natt håper jeg. Snakkes jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ikke greit med magesjau! Bra at du føler deg bedre=)

I praksis er det like travelt. Får ikke spist fra 0630 om morgenen til 17 om ettermiddagen.. Så kommer sikkert til å legge på meg. Ikke det at jeg overspiser til middag, men forbrenningen blir jo bremset som bare det! Håper det blir bedre i neste uke! =) Nå har jeg helg. Skal skrive opg med noen på gruppa imorgen da, men slipper i det minste stå opp så tidlig:D

Lykke til på jobb, dronninga:D

God natt til dere andre som ikke skal jobbe i natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Hei hei... er litt usikker på om jeg har husket å gratulere deg med forlovelsen. Men herved er det gjort. Ønsker dere all lykke nå, og i fremtiden.

 

Håper alt går bra, og at du er frisk igjen. Så langt har det ikke vært ett snev av influensa eller lign. her. Men var så trøtt i dag tidlig at jeg måtte kjenne etter om jeg kanskje bare var angrepet pittelitt. Men nei da..samvittigheten seiret.

I morgen blir det avslapning på sofaen, trur eg. Skal på byen med to av "gutta" fra jobb i kveld. Sikkert sen og fuktig aften. Har ett lite problem der. Litt for treg til å finne senga. Lakenskrekk kalles det visst, har jeg blitt fortalt.

 

Du må ha en fortreffelig helg. Kos deg. Om du kan.

 

Godt Nytt År forresten.

 

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Takk takk. Godt nytt år til deg også. Jeg er vel bra i dag bortsett fra mensen:(

Den er ikke helt god. Tror jeg ikke orker å sykle i dag heller. Jeg får se ann formen utover dagen.

 

Ellers jenter. Hvor er dere alle sammen:o?

Er litt dødt her for tiden. Tenkte kanskje dere kom tilbake etter jula:D

Men dere er vel opptatt med unger,jobb og skole. Det er ikke så lett for noen av dere:-) Jeg håper det går bra med dere hvertfall. Glad dere stikker innom innimellom. God formiddag vidre jenter. Nå skal jeg legge meg litt på sofan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Takk takk. Godt nytt år til deg også. Jeg er vel bra i dag bortsett fra mensen:(

Den er ikke helt god. Tror jeg ikke orker å sykle i dag heller. Jeg får se ann formen utover dagen.

 

Ellers jenter. Hvor er dere alle sammen:o?

Er litt dødt her for tiden. Tenkte kanskje dere kom tilbake etter jula:D

Men dere er vel opptatt med unger' date='jobb og skole. Det er ikke så lett for noen av dere:-) Jeg håper det går bra med dere hvertfall. Glad dere stikker innom innimellom. God formiddag vidre jenter. Nå skal jeg legge meg litt på sofan[/quote']

 

Mensen er no`dritt når man plages med den. Selv merker jeg nesten ingen ting. Har du forsøkt en sånn hormonspiral? Bruker det ikke selv, men har hørt om flere med gode erfaringer. Både på smerter og blødninger. Den er litt dyr da, men så renger du ikke bytte den på maaaange år.

God bedring til deg.

"Stikker innom" før jeg går fra jobb for å se om alt er bra med deg.

 

Ha det godt så lenge.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Mensen er no`dritt når man plages med den. Selv merker jeg nesten ingen ting. Har du forsøkt en sånn hormonspiral? Bruker det ikke selv' date=' men har hørt om flere med gode erfaringer. Både på smerter og blødninger. Den er litt dyr da, men så renger du ikke bytte den på maaaange år.

God bedring til deg.

"Stikker innom" før jeg går fra jobb for å se om alt er bra med deg.

 

Ha det godt så lenge.

 

klem[/quote']

Jeg tar p-piller med hormoner i (Diana). De funker mot blødninger. For det har vært ille. Jeg hadde for mange år siden mensen i 2mnd i strekk. Da fikk jeg tre hormonkurer. Det hjalp litt. Det hjalp bedre på når jeg klarte å gå ned i vekt. Det hører vist litt i sammen det også. Men hadde en krise i livet på den tiden også. så det var vel masse som spilte inn. Men jeg vil ikke ha spiral. Min mor hadde det. Uff hun måtte inn å skjære den løs. Den hadde rett og slett grodd seg fast. Ikke dermed sakt at det kan skje meg men... Jeg får bare bite tenna sammen. varer jo i en uke så jeg får bare pine meg igjennom det. Hehe. det er vel straffa for at en er kvinne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

uff og akk og ve. Nå har jeg prøvd å gjøre litt rent her. Vasket gulv, vasket litt inne på badet og tørket litt støv. Uff å tungt det er å dra rundt på denne kroppen f"#¤# altså. Jeg vil jo bare bevege meg litt også vil ikke kroppen helt det. Nei mensen kan er få billig av meg. Skulle ikke vært lov til å ha det. Er jo bare plunder og heft alt sammen. Jaja. Nok med syting og klaging for i dag:eek:

 

Jeg får bare legge meg litt på sofan igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Uff.. Synd du må ta de spesielle pillene du tar da..

Ellers så finnes det jo ingen grunn til at man skal behøve å ha mensen!

Har ikke hatt det på snart 5-6 år jeg.. :)

Flere og flere leger går jo nå over til at det faktisk er sunnere og forebygger brystkreft å IKKE ha det.

Det finnes heller ingenting med det som er mer naturlig enn å ikke ha det.

For det første så er det ikke befruktningsdyktig det som er igang i kroppen da uansett når man går på piller, så det er egentlig en 'falsk' mensen man har da.

For det andre så er det ikke naturlig å ha det én gang i måneden heller.

Det som egentlig er naturlig fra gammelt av er å være gravid hele tiden.. :)

Og man har jo ikke mensen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Uff.. Synd du må ta de spesielle pillene du tar da..

Ellers så finnes det jo ingen grunn til at man skal behøve å ha mensen!

Har ikke hatt det på snart 5-6 år jeg.. :)

Flere og flere leger går jo nå over til at det faktisk er sunnere og forebygger brystkreft å IKKE ha det.

Det finnes heller ingenting med det som er mer naturlig enn å ikke ha det.

For det første så er det ikke befruktningsdyktig det som er igang i kroppen da uansett når man går på piller' date=' så det er egentlig en 'falsk' mensen man har da.

For det andre så er det ikke naturlig å ha det én gang i måneden heller.

Det som egentlig er naturlig fra gammelt av er å være gravid hele tiden.. :)

Og man har jo ikke mensen da..[/quote']

Hehe. Jeg tar p-piller sånn at jeg tar to brett av gangen. Er vel kanskje derfor jeg får så vondt. At det hoper seg opp. Men har vel alltid hatt vondt uansett jeg. Og jeg har ikke tenkt til å få flere barn. Jeg syns jeg er blitt for gammel. Og typen min har sterilisert seg for mange år siden. Men jeg må bruke de p-pillene pga hormonene i kroppen min. Det viser deg at jeg har litt mere mannlige en det som er normalt. Har med årene fått hårvekst der jeg ikke skal ha det. Det er min last. Er jo så flaut at:o Men de pillene hjelper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Nå legger snart største seg og da kan jeg senke skuldrene litt... Første uka på skolen har gått bra men jeg er sliiiiten! Trodde ikke jeg skulle bli så sliten nå men, jaja. Jula har tatt igjen med meg nå, vekta viste bare 0,3 kg ned i dag men ned er ned heldigvis! Skal prøve å være flinkere neste uke, har være sløv denne uka og spise en del godis (dog veeeldig mye mindre enn jeg hadde gjort tidligere i samme situasjoner:D). Mandag starter jeg for fullt igjen!

 

God bedring dronninga, jeg har ikke tid til å være her inne så mye nå. Er inne å leser men rekker ikke alltid å skrive noe nytt før jeg må logge av pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Nå legger snart største seg og da kan jeg senke skuldrene litt... Første uka på skolen har gått bra men jeg er sliiiiten! Trodde ikke jeg skulle bli så sliten nå men' date=' jaja. Jula har tatt igjen med meg nå, vekta viste bare 0,3 kg ned i dag men ned er ned heldigvis! Skal prøve å være flinkere neste uke, har være sløv denne uka og spise en del godis (dog veeeldig mye mindre enn jeg hadde gjort tidligere i samme situasjoner:D). Mandag starter jeg for fullt igjen!

 

God bedring dronninga, jeg har ikke tid til å være her inne så mye nå. Er inne å leser men rekker ikke alltid å skrive noe nytt før jeg må logge av pcen.[/quote']

Jeg skjønner det vettu. Koslig bare du stikker innom. Er glad du gjør det.

 

Så bra da at du hadde gått ned i jula. Kjempe!!!:-) Du får slappe av litt da i helgen. Så du klarer hverdagen ellers. Tvitvi til deg:-) snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Det var realiteten min i dag, største fant ut at han skulle starte dagen kl. 5 i dag så da var det bare for mor å følge etter. Samboeren er å jobber i dag så jeg er alene og kjeder meg litt egentlig uten noen å prate med... Har gått en tur nå så det ble 2 tp, deilig! Ble svett og sliten for bakkene var fryktelig tunge med den store vogna i dag, merker godt at begge ungene har vokst og gått opp i vekt! Håper alle har en strålende helg og at dronninga koser seg med forloveden på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Uff da . Det var tidlig på`n ja. Ja det er ikke så greit med unger som står tidlig opp. Jeg bare kommer innpå for å si at jeg er bedre i dag en jeg var i går. Jeg driver å tar tabletter her så det går greit. hehe. Kan tenkes jeg orker å sykle i dag. Jeg får se. Jeg pleier å bli dårligere utpå kvelden. Snakkes da jenter. Jeg har forloveden min på besøk. Så det blir lite skriving her da. Vi skal snart ut å handle litt og han skal til frisøren en tur. Hehe:-) Fortsatt en god dag jenter:-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var det lørdag=) ikke så lenge siden jeg sto opp. ble en litt fuktig kveld på byen igår, men det må man unne seg av og til=) gikk fram og tilbake, hjelper jo litt det også!

nå skal jeg snart rydde og vaske leiligheten. Skal bli herlig! ligger jo litt trim i det også:) spiste bare en rett i koppen suppe til frokost, 70 kcal. hadde ikke noe annet (slik er det å være student), så jeg får vel snart dra meg ned til butikken å kjøpe noe ordentlig snart=) hehe.

 

Synes det var bra med 0,3 kg nedgang i julen jeg, Elletine. Har ikke gått ned noe som helst jeg, men med så mye som jeg har spist i julen så er jeg veldig fornøyd!:) la ikke på meg heller da. men fra nå av er det andre boller!

Festlig med unger som skal opp tidlig og samboer som er på jobb! men men, sånn er det..

 

Ha en fin lørdag alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Hei! En fuktig tur på byen burde jeg også ta snart, hehe... hvertfall en jentekveld med masse god vin:)

Meeei: jeg gikk ned 1,3 kg i løpet av jula men siden jeg hadde gått ned så lite nå fant jeg ut at det jeg spiste i jula satt seg nå :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

I går fikk jeg me turkamerat! Vi var å hentet ei lita papillonjente på 9 mnd på en kennel i nærheten i går kveld, kjempeherlig! Har ho på fòr, da skal oppdretter ha noen kull på ho også får vi ho gratis istedenfor å betale 12 000 kr for ho, gjør ikke meg noe :) Så i kveld skal jeg gå en lang tur med Pen, blåser alt for mye til at jeg orker å gå ut med vogna og begge ungene, er alene med de i dag også så det gidder jeg ikke. Ha en fortsatt god søndag, håper alle koser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hund Elletine=) nå blir det nok enda mer turgåing på deg:D

Idag har jeg vasket og ryddet i hele dag! herlig=) gått meg en tur og vasket klær og nettopp, så idag har det blitt en del trim på meg! føles utrolig godt og endelig ha tid!

 

Ha en fin søndagskveld alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...