Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

hei på dere!

har vært hos legen og testen var (heldigvis) negativ. men legen sa det egentlig var for tidlig å teste seg nå. Så skal ta en ny test om 2 uker hvis ikke mensen har kommet enda. men var godt å få tatt den uansett så jeg slipper flere søvnløse netter og dager der jeg ikke klarer å tenke på annet.. tror ikke jeg er gravid siden den var negativ nå! krysser fingrene for det. noen som har noen erfaringer å dele med seg kanskje?

så da starter jeg med slankingen fra og med imorgen!!! slanking og slanking. mer bevisst på hva jeg spiser og trening kaller jeg det;) kjenner motivasjonen kommer krypende tilbake. var jo så flink mens jeg stod på:) synes jeg selv da. haha.

 

god natt, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Så bra da meeei at det gikk bra.

 

Jeg kjenner til det Tupp1 å være på besøk. mye fristelser. kan jo ikke si nei takk til det en blir bydd på . Men går jo an å ta litt men ikke mye da.:-)

 

I dag skal jeg kjøre min mann til legen. Han har like vondt i hånda.

 

Snakkes da. God fredag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Hei jenter, er skikkelig dritt om dagen, har ikke trent på sikkert 2 uker og sklidd helt ut med mat og godis :) Har gått opp 1 kg denne uka og jeg føler meg slapp og helt jæ***g egentlig, ikke fin ihvertfall! Motivasjonen har forsvunnet et eller annet sted..

 

Jeg MÅ bli flinkere nå! Vil ned minst 2 kg til og håper det blir lettere fremover når det blir mer bart ute og finere vær sånn at å gå tur blir mer lystbetont igjen, da kanskje jeg klarer det :/ Var å opererte ut to visdomsjeksler på torsdag og det gjør sitt for at jeg nesten ikka klarer å spise noe, knasker pinex forte og ibux for å klare å prate og spise litt. Gubben er sengeliggende med feber og dritt så dagen i dag blir en skikkelig utfordring med ungene og alt. Nå har jeg kokt meg havregrynsgrøt til frokost, det er i det minste mykt å tygge :) Håper dere kan gi meg en puff, jeg trenger seriøst et hardt spark i baken så jeg ikke gir helt opp her... Huff, dårlige svake viljestyrke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei Elletine. uff en lei periode du har nå. Men tenk på det du har klart å oppnå hittil da. Du må ikke gi opp nå vel:-) Bare du kommer ut av den kneika du er i nå så går det vel bra. Det er jo vanskelig å drive på når du har lite støtte fra din mann da. At du er alene mye. Men du får bare prøve så godt du kan da. Jeg hvet det ikke er så lett men... Du klarer det du som er en tøffing. Stå på å ikke gi deg. Hvis ikke så er det kg som vinner. Å det vil vi ikke ha noe av:-)

 

I går var vi i helse sektoren. Det var en utfordring kan dere tro. Først var vi ut i Enebakk . På lege sentere der. Ble sendt vidre til Lillestrom sykhus. Så var det vidre til A-Hus. Fyttikatta. Vi dro herfra ved 12 tiden og var hjemme kl21. Ble en lang dag med venting og vurdering Med den hånden til samboeren min.

 

Snart skal vi dra på apoteket så vi snakkes jenter. Ha en god helg allesammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
og snart helg igjen. Det er jo enda vinterferie her' date=' så mannen har tatt seg fri fra jobb i morgen, så nå drar vi bort noen dager igjen. ! :) Det skal bli veldig koselig, men blir nok en utfordring også, for vi skal i bursdag og blir nok ett par kaffebesøk også, og synes det virker så uhøflig å ikke forsyne seg når folk ordner i stand, men jeg skal forsyne meg minst mulig og av det magreste. Det er nå planen iallefall ! :)

 

meei : "kjenner " jo ikke deg, for du har jo nesten ikke vært på denne tråden siden jeg ble med, men ønsker deg lykke til hos legen ! Hvis du ikke er gravid kan du jo slenge deg med her igjen, slik at du får slanket bort magefettet du snakker om ! :)

 

dronninga : flott at du er bedre i foten din igjen ! Ingenting er bedre enn at enn at man er frisk og rask ! Kjøpte du deg linser ?

 

 

Ha ei kjempefin og sunn helg alle sammen ! :)[/quote']

Linser ble det. Skal bare ha en prøvetid først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Takk for oppmuntrende svar dronninga, jeg skal prøve å starte på ny frisk til mandagen nå tenkte jeg. Må bare være flink til å gå turer med bikkja og trene litt pilates hjemme igjen (er sååå lenge siden). Maten går greit tror jeg, må bare være beinhard igjen med godisen for det går ikke ann å holde på sånn som jeg har gjort nå :S Gubben støtter meg og er flink til å spørre om det går greit at han spiser godis eller noe i uka så sånn sett er det greit, han holder på med siste rest av et prosjekt på jobben så derfor har han vært borte hver helg omtrent hvis ikke han har vært syk eller vi har vært borte sammen.

 

Håper hånda til typen din blir bra snart! Ha en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så bra Elletine at du ikke gir deg nå da. Det går opp og ned for oss alle. Jeg har ikke orket å trene noe særlig selv denne uken pga beinet:( Men i morgen skal jeg prøve å sykle litt:-)

 

Vi hadde hjemmelagd pizza i dag. Det var godt. Anbefales. Jeg lager grov bunn med karbonadedeig. Pizzafyll+ taco krydder. Hadde litt ananas og Lett ost på toppen. Mmmm.... det var godt.

 

God helg vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så 93 först på vekta i dag ! :) Til tross for en helg med utskeielser^^ Fikk litt ekstra motivasjon da ja:) Blir spennende med veiedag på tirsdag nå:P

Skulle bare en kjapp tur innom for å fortelle det, så skal jeg ut med voffsen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så bra siljee. Det var veldig bra.

 

I dag har jeg måkt verandan så i dag har jeg fått litt trimpoeng hvertfall. Har ikke blitt mye av det denne uken nei:-)

 

Har blitt litt lite skriving. Har vært mye ute på farta med mannen min. Så kommer vel sterkere tilbake snart. er mulig han blir sykmeldt en stund til. Så det blir vel litt så som så med skriving.

 

God helg vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denna helga har jeg skeia skikkelig ut !! Maten har vært sunn, men overalt hvor vi kom på besøk var det syndige fristelser på bordet..kaker, sjokolade, potetgull, nøtter, is,brus, vin..og jeg bestemte meg rett og slett for at jeg ikke gadd å tenke på kaloriene !! :) Det var så godt å sitte ilag med gode venner og familie og bare kose seg (og glemme noen sorger), at jeg bestemte meg for å bare skite i om det ble alt for mange kalorier ! Så jeg har kosa meg og spist masse usunt !

Men jeg følte faktisk at jeg trengte det, og jeg angrer ikke. B)

Men idag er det tilbake til slanketanker og null godis igjen. Spent på hva vekta viser i morgen, skal være glad om jeg ikke har gått opp. Var en tur på ski, så brente vel noen kalorier der, men allverden ble det vel ikke.

 

 

Elletine : bare bestem deg for at nå skal du jobbe knallhardt ett par uker ! Komme deg ut på trim selv om du ikke har så lyst. Ikke si til deg selv at du må gå en time f.eks. Si at 20 minutter er nok, og hvis du orker mer, så går du litt til. Når man først kommer seg ut går det lettere, men tanken på å trave langt er jo ikke så morsomt hvis det er dårlig vær, og man har ulyst. Men gidder du bare 20 min, så er det jo MYE bedre enn ingenting, og så får man jo energi av å røre på seg, slik at det er lettere å få gjort andre ting, det regulerer apetitten, man ser lysere på ting..ja,mange fordeler ! :) Prøv å fokusere på alle de positive tingene, så glir det lettere !

Angående godis, så skal du bare rett og slett la tanken på å kjøpe noe godis fare med en gang du kommer inn på en butikk. Den sorten skal du ikke ha nå, også kjøper du deg heller en litt spesiell frukt som du synes er god, f.eks mango eller honningmelon, ett eller annet slik at du føler at du unner deg selv noe godt, selv om det ikke er usunt.

Kommer det godteri på bordet hjemme, lar du det stå og lager deg en god kopp te med suketter i og ett par gode knekkebrød, ett glass pepsi max eller noe, og fryder deg med tanken på hvor mye sunnere du er enn mannen din ! :P

Huff, dette ble langt og rotete, skal egentlig avgårde til frisøren nå, men fikk så lyst å prøve å motivere deg litt !

 

Silje: du er kjempeflink ! Stå på videre, så går det rette veien !

 

Dronninga : hører ikke om noen utskeielser fra deg i helga, regner med du har klart deg fint ? Blir spennende å høre hva vekta sier i morgen !

 

Må løpe !

 

Snakkes !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Gratulerer med vekta Siljee, stå på så går veiinga supert :)

 

Tuuuuusen takk for langt svar Tupp1, det hjalp på motivasjonen min ja B) Pleier å drikke en del te med suketter i på kvelden pluss at jeg sparer yoghurten min og frukten (et glass juice) til kvelden, da har jeg noe å kose meg med jeg også. Har gått i 50 min i dag pluss et par timer på shopping med ei venninne og barnevogn men det har jeg ikke skrevet opp, det tar vi som vanlig aktivitet. Var flink og spiste nista mi og tok en kaffe latte med suketter i så det tok jeg på melkekvota, føler meg sååå mye bedre i dag enn de to siste ukene :P

 

Nei, nå er det en skoleoppgave som venter på meg, ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. I dag har det også vært travelt. Måtte en tur på Lillestrøm med kjæresten. Og var innom jobben hans.

 

I morgen skal jeg veie og måle meg. Fuu og uff. Men jeg tror det har gått greit. Skeiet egentlig ikke ut i helgen. Men har sittet mye i ro:( Har hatt vondt i helen å det har hemmet meg litt.

 

Så fine innlegg dere har jenter godt at vi alle moriverer for det trenger vi. Å få en dytt i ryggen. Jeg syns dere er flinke alle sammen.

 

dere skal få resultater her i morgen.

 

Fortsatt en god kveld jenter og stå på:-) ikke gi dere nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet, gådd opp ca 100 gram. Bakte kanelsnurrer i går kveld, etter ønske fra ungene, og spiste to stk selv...

 

Idag føler jeg meg bare slapp og sliten. Har vært oppe mange timer, men har ikke spist enda, eier ikke matlyst.

 

Håper dere har en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag og kveld alle sammen:-)

Resultater kommer her:17/3-09

Vekt:77,5kg

Hals:36cm

Arm:31,5cm

Bryst:106cm

Midje:93cm

Ende:11cm

Lår:58cm

 

100gr opp men 2cm er borte. Er fornøyd ettersom jeg ikke har hatt ork til å timme med det beinet:-) ble litt sent innlegg jenter. Men har vært endel kjøring med bil i dag:-)

 

Bra det da Tupp1 at du du ikke har gått opp mere en det. Stå på vidre.

God kveld vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Syns dere har vært flinke jeg jenter, 100 g er jo ingenting oppgang, tenk at neste uke går dere mer ned :P Stå på å vær flink med maten og trimen så går det nok kjempefint... Håper helen din blir bra snart dronninga! Og tupp1, ikke tenk på de kanelsnurrene, du skal kose deg litt også. Uff, nå fikk jeg lyst på nystekte kanelsnurrer, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Ut å spise burde ikke være den vanskeligste saken i verden, men når det eneste gubben har lyst på er pizza (som han dog ikke har fått siden jeg startet i november) endte jeg opp med italiensk pizza med kylling, basilikumpestom, mozarella og norvegia. Tror dere pokker ikke jeg endte opp med å spise heeeeele pizzaen??!! Er det MULIG å være så korka! Tror nok den veiinga i morgen går rett vest, kan nok bare drite i nedgang denne uka ja. Uff, dårlig selvkontroll! De hadde ingenting annet enn pasta og pizza så da var valget vanskelig i går gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi faller etter den ene fristelsen etter den andre. :D Og nå fikk jeg kjempelyst på pizza, Elletine, for den hørtes kjempegod ut, og skjønner godt at du spiste hele ! :) Har dere ikke spist hjemmelaget pizza heller siden november ? Isåfall skjønner jeg det ENDA bedre..hehe

 

 

Jeg har heller ikke vært så flink i det siste..spiste litt smågodt på tirsdag, og igår ble det en halv bolle og ett krus kakao. Ikke de store mengdene, men er jo ikke akkurat slankemat ! Oj, kom på at jeg spiste noen kjeks med sjokoladebiter igår også. Får skylde på at det er den tida i måneden at jeg blir deppa, søtsugen, trøtt, sliten etc. PMS kalles det visst :P Dessuten er det blitt full vinter her igjen, snør og snør, frister ikke så mye å gå tur da nei. Så nå får sannelig våren komme til oss alle sammen !

 

Nei, nå får vi ta oss kraftig isammen jenter om vi SKAl bli litt slankere til sommeren!

Neste uke skal vi ha noen minusgram her på sida vår !!

 

Hvordan gikk det med veiinga di , Siljee ??

Dronninga; nå må du ikke helt glemme tråden din selv om du er blitt samboer ! :)

 

 

SNAKKES !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ut å spise burde ikke være den vanskeligste saken i verden' date=' men når det eneste gubben har lyst på er pizza (som han dog ikke har fått siden jeg startet i november) endte jeg opp med italiensk pizza med kylling, basilikumpestom, mozarella og norvegia. Tror dere pokker ikke jeg endte opp med å spise heeeeele pizzaen??!! Er det MULIG å være så korka! Tror nok den veiinga i morgen går rett vest, kan nok bare drite i nedgang denne uka ja. Uff, dårlig selvkontroll! De hadde ingenting annet enn pasta og pizza så da var valget vanskelig i går gitt[/quote']

Uff ja fristelser står for tur. Men det går jo ann å skeie ut litt innimellom. Nå nærmer PÅSKEN seg også. Og så mye som frister allerede. Med påske godt. Uff de begynner alt for tidlig:( Men vi overlever vel det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Vi faller etter den ene fristelsen etter den andre. :D Og nå fikk jeg kjempelyst på pizza' date=' Elletine, for den hørtes kjempegod ut, og skjønner godt at du spiste hele ! :) Har dere ikke spist hjemmelaget pizza heller siden november ? Isåfall skjønner jeg det ENDA bedre..hehe

 

 

Jeg har heller ikke vært så flink i det siste..spiste litt smågodt på tirsdag, og igår ble det en halv bolle og ett krus kakao. Ikke de store mengdene, men er jo ikke akkurat slankemat ! Oj, kom på at jeg spiste noen kjeks med sjokoladebiter igår også. Får skylde på at det er den tida i måneden at jeg blir deppa, søtsugen, trøtt, sliten etc. PMS kalles det visst :P Dessuten er det blitt full vinter her igjen, snør og snør, frister ikke så mye å gå tur da nei. Så nå får sannelig våren komme til oss alle sammen !

 

Nei, nå får vi ta oss kraftig isammen jenter om vi SKAl bli litt slankere til sommeren!

Neste uke skal vi ha noen minusgram her på sida vår !!

 

Hvordan gikk det med veiinga di , Siljee ??

Dronninga; nå må du ikke helt glemme tråden din selv om du er blitt samboer ! :)

 

 

SNAKKES ![/quote']

Heiehei Tupp1. nei da jeg har ikke glemt dere. Men vi dro en tur til hybelen til kjæresten min i går. For å prøve å få med oss litt. Han har litt dårlig tid kan du si. Skal ut av hybelen innen 9/4-09. Det tok jo hele dagen i går også begynte vi å rydde litt her. Å tiden flyr da vettu. Han har som sakt skadet hånden så han går jo her hjemme da å sparker i beina når han hvet han har dårlig tid med hybelen. Skal jo vaskes ned også. Skal bli godt å bli ferdig med det der. Hehe. Han er til legesjekk i dag. Han dro alene. Ellers så har jo jeg kjørt han hitt og ditt.

 

Ja som jeg har sakt før det er fristelser i hvert hjørne. Men vi skal vinne over dem vi alle sammen. Stå på vidre jenter. Tenk på det vi har klart hittil. Det er en bragd i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har som sagt besök om dagen, så jeg er ikke her inne så mye egentlig, men veiinga mi på tirsdagen gikk bra den :P 93,7 kg, altså 500 g ned:) Så er fornöyd med det. Har trossalt ikke värt särlig flink med å skrive inn hva jeg spiser de siste dagene heller. Egentlig ikke trimma noe särlig heller, så jeg veit ikke hva som skjer jeg :D

 

 

Vi var på harrytur i sverige på tirsdagen, så da ble det litt godteri og sånt, men ikke mye. Og ikke noe sjokolade nesten, bare annet kliss ^^

 

Her har det värt deilig vår noen dager nå, super herlig altså! Tror jeg aldri har gleda meg så mye til sommeren!

 

Jeg skal kanskje begynne på ridekurs i april, gleder meg kjempemasse:) Har ridd av og og på stort sett hele livet, men har blitt lite i det siste. Så det blir kjempestas! FÖler jeg ikke bruker noe tid på hobbyene mine, så gleder meg masse:)

 

Stå på jenter!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, synes denne gjengen vår har vært så uheldig i det siste. Elletine som har operert ut visdomstennene sine og hadde vondt, Dronninga som har skada foten sin og nå har jeg mistet en bit av en tann :) Sitter her å gruer meg til å ringe tannlegen, har tannlegeskrekk :P Vet ikke om det er alle de harde knekkebrødene jeg har spist, som tanna ikke har tålt ? Nå tør jeg iallefall ikke spise de harde typene mer, må finne noen som er myke.

 

Men over til det positive ! Gratulerer med nedgang, Siljee ! Bra jobba !!

Ser at det kryper litt nedover hos meg også, så må bare være flink i helga nå, så jeg ser litt resultater på tirsdag...

 

Hvordan gikk det med veiinga idag, Elletine ?

 

Dronninga ; skjønner dagene dine blir annerledes når du skal være sjåfør for samboer og div. Du kommer nok sterkere tilbake her ! :D

 

Ha ei kjempefin helg alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Uff' date=' synes denne gjengen vår har vært så uheldig i det siste. Elletine som har operert ut visdomstennene sine og hadde vondt, Dronninga som har skada foten sin og nå har jeg mistet en bit av en tann :) Sitter her å gruer meg til å ringe tannlegen, har tannlegeskrekk :P Vet ikke om det er alle de harde knekkebrødene jeg har spist, som tanna ikke har tålt ? Nå tør jeg iallefall ikke spise de harde typene mer, må finne noen som er myke.

 

Men over til det positive ! Gratulerer med nedgang, Siljee ! Bra jobba !!

Ser at det kryper litt nedover hos meg også, så må bare være flink i helga nå, så jeg ser litt resultater på tirsdag...

 

Hvordan gikk det med veiinga idag, Elletine ?

 

Dronninga ; skjønner dagene dine blir annerledes når du skal være sjåfør for samboer og div. Du kommer nok sterkere tilbake her ! :D

 

Ha ei kjempefin helg alle sammen ![/quote']

heihei. Ja jeg håper dere forstår det. her går det i et. Uff da Tupp1. Tannlegeskrekk har ikke jeg. men må være fælt for du som har det. Men er jo greit å få fiksa på det da. Så det ikke utvikler seg til noe mere dritt.

 

Snart skal vi har middag. God dag vidre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Nå har ungene lagt seg og snart er det mat på oss voksne, i dag ble det pepperbiff med fløtegratinerte poteter fra mills (bare 80 kcal pr 100 gram så kan spise 250 gram av det, masse!) og lett-bernaise. Nam nam, med en frisk salat er det snadder ja! Gleder meg allerede, hehe :D

 

Gratulerer med nedgangen siljee, 500 gram er jo helt super nedgang! Fortsett sånn så går det rette veien frem mot sommeren :)

 

Dronninga, vi skjønner at det ikke blir så mye tid til å komme inn hit når det er flytting og skader og alt annet som skjer, det er mye på en gang det... Virker som det går bra med deg i det minste, det er fint :)

 

Føler med deg Tupp1, jeg er enda ikke bra i tenna mine, måtte tilbake på akuttime på onsdag denne uka for stinga hadde gått opp og det hadde revnet, derfor jeg hadde så forferdelig vondt. Går fortsatt på pinex forte men går bedre og bedre, denne uka har jeg klart 8,5 tp og det er første gang på lenge nå... Deilig!

 

Jeg var å handlet litt klær tidligere i uka, må sakte men sikkert fylle opp skapet mitt som jeg akkurat har nesten tømt (kastet 1 søppelsekk med klær som var for store) så jeg kjøpte meg en bukse, to tunikaer og en singlet. Buksa kjøpte jeg i str 40 men jeg kunne kjøpt 38 som passet greit forutenom på magen (dumme dumme svangerskap)! Hoho, jeg har ikke fått på meg den str siden ejg var 14 år tror jeg :) Noen få kg til så tror jeg den str passer perfekt og da er jeg fornøyd, må bare få strammet opp litt til, spesielt på magen men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det :P Det er så slapt og fælt, er det verste området jeg har. Æsj, får bare prøve!

 

Ha en kjempefin helg jenter, kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

I det minste det første målet mitt :D Tre uker for sent men allikevel!! Hurra for meg som klarte det!! Hehe, litt glad her ja... Vekta viste ned 0,7 kg denne uka og vekta stoppet på 69,9 kg. -2,5 cm også så håper det fortsetter sånn fremover. Jeg har satt meg nytt mål, 0,5 kg i uka frem til 2. mai, da skal jeg nå 67,0 kg. Tror jeg begynner å bli fornøyd da, ned 11 kg totalt isåfall. Jeg hadde håpet å blitt ferdig med nedgangen til 21. mai, da reiser jeg til London og vil shoppe litt, da hadde det vært greit å kunne kjøpt i den str jeg skulle bruke!

 

Nei nå skal jeg få i meg frokosten min og få i minsten litt mer melk før vi kler på oss og går oss en tur i finværet. Er ganske kaldt i dag men det er sol og blå himmel så da kan vi ikke klage :P

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du har nådd ditt første mål ! Må føles kjempedeilig !! :) Så flink du har vært ! Skjønner godt at du må på shopping nå, sikkert deilig å kunne kjøpe seg mindre klær enn det man har i skapet. Her er det litt motsatt. jeg er tjukkere nå enn jeg noengang har vært før (foruten svangerskapene da), og har bare klær i skapet som er for trange, og som jeg holder på å slanke meg inn i. Som nevnt før kjøpte jeg meg blandt annet to kjempefine bukser i fjor sommer, som jeg nesten ikke har brukt, og de SKAL jeg inn i før jeg gir meg ! :D

 

 

Huff, så vondt det hørtes ut med de stingene som gikk opp, Elletine ! Stakkars deg, håper det gror skikkelig nå da !

 

Her er det virkelig blitt full vinter igjen. Etter en lang periode med sol og fint, og tegn til vår, snør det tett i tett, dag etter dag. Så har ikke vært ute og gått meg tur på mange dager.

 

Nei, nå maser ungene her, må stikke ! :P

 

Ha en fin lørdag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...