Gå til innhold

uke 28 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.28 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,2 denne uke: - 4,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74 denne uke:74,2 -11,8 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:82,3 denne uke:82,3-4,6kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 61,7 denne uke:60,4 -9,9 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:76,4 denne uke:75,1 -8,3kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:79,9 denne uke:81,2-3,8kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:83,6 denne uke:82 -4,1kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:65,2 denne uke:64,6 -5,5kilo

-AngeLine:start 104. ned ca 20 kilo. forrige uke: 104 denne uke: - 0kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 63,9 denne uke:63,5 -1,5kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 51,3

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Da klarte jeg jammen lage ny tråd før noen var her:) ikke verst..

 

Mandag og ny uke.. Denne uken skal jeg ligge på rundt 1900-2000 kcal hver dag.. Trimme litt mindre(faktisk)- Jeg trener til tider alt for mye også får jeg desperat sult. Tror jeg heller får begrense meg litt og heller holde meg på matta når det gjelder mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Jeg var her jeg ; ) Men måtte lese ferdig siste innleggene fra forrige uke først, mye tacospising der ja. vi hadde også det, hehe!! Også hadde du akkurat fått startet ny tråd i mellomtiden, Snurpa, kan det bli bedre? : )

Jeg fikk trent lørdag og gått liten tur på søndag. Har spist endel sjokolade og smågodt og litt baconcrisps, men det var ikke min skyld!! Hadde nemlig tenkt å bare ha litt is, og hadde kjøpt inn Dream yoghurtis, men så blåste det jo noe så helt for j.. -og vi har fryseboksen i boden i enden av verandaen - så da var veien til godteskapet på kjøkkenet mye tryggere liksom : O Godt å ha noe å skylde på.. Men jeg tok ikke helt av, - og nå har jeg jo isen klar til neste lørdag : D

 

Ikveld er det tur for meg og trening i sal imorgen. Merker jeg må planlegge trimmingen, ellers har plutselig uken gått.

 

Ha en fin mandag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da var vi over på en ny uke, disse dagene går så fort. Synes jeg har greid meg ganske godt i helgen. Litt popcorn, kjøper inn dette i stedet for potetgull. Guttene liker det også, så da går det bra. Og 2 av havrekjeksene da. Men litt kos må jeg bare ha på lørdagene.

 

Idag blir det vasking av hus. Utrolig hvor vi greier å rote på ei helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt må man kunne kose seg når det er helg! Flinke er dere som klarer å begrense dere:)

 

Selv tok jeg ingen sjangser i helgen og har ikke spist noe godis (er jo som kjent ikke så flink til å ta LITT). Men fikk servert sorbet is til dessert da vi var borte på middag igår og det koste jeg meg veldig med (75 kcal i en sånn liten boks:))

 

Veit ikke helt hva slags trim det blir idag, som om ikke vi hadde nok sykdom forrige uke har jeg blitt tett i nesa og fått vondt i halsen:cool: Blir kanskje en tur, men ser det litt ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte jeg jammen lage ny tråd før noen var her:) ikke verst..

 

Mandag og ny uke.. Denne uken skal jeg ligge på rundt 1900-2000 kcal hver dag.. Trimme litt mindre(faktisk)- Jeg trener til tider alt for mye også får jeg desperat sult. Tror jeg heller får begrense meg litt og heller holde meg på matta når det gjelder mat..

 

Høres ut som du har en god plan Snurpa!:) Lykke til med ny uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny uke ja! gikk på en sprekk( kalkulert sådan, så det blir vel feil å kalle det sprekk. . ) på lørdag. Hadde gjester til middag. Med skikkelig fløte og baconmat. . .Også tok jeg et par håndfuller potetgull og litt M. Litt tullete egentlig, for hadde ikke spesielt lyst på heller. Hadde bare sagt til meg selv at det var greit i kveld lissom. . ja, ja. Dermed lå jeg på littover 1700 i går. Og det blir det i dag og. . Så skal nok greie å gå ned til veing onsdag! Jeg er fast i troen, hehe! Har nettop kommet fra treningstime, så frisk start på uka ble det og. Snuppa våkna helt på slutten å måtte tas da men. . Du får holde oss oppdatert Snurpa, om du greier å holde deg til under 2000 og kakebaking!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Just kommet hjem fra en lang tur med to fra barselgruppa. Deilig. Nydelig vær oxo. Ble en tu innom en liten kaffe, for minsten mptte ha mat. Og selv om de andre spiste sjokoladekake og nystekt kanelbolle (og begge så himmelske ut) så spiste jeg et halvt rundstykke med skinke. Litt stolt. :)

Ble litt over 3 tp på den turen. Så tror ikke jeg rekker noe mer trening i dag.

Skal ned til venninda mi å bli knadd på igjen i kveld (hun er massør)

Hsar også lovet naboen å komme opp i dag og lage et trenings program til henne som hun kan bruke hjemme, så må få det inn i timeplanen for i dag.

I kveld er det "Hvaler" og "Sommer" på tv, så etter kl 20 har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst.

Stå på jenter. Dere er flinke.

Jeg hat veiing i morgen og er spent etter en helg med pils på lørdag og en stor lunch går.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA ha.. Jo da. Jeg skal nok klare å holde meg unna kakebakingen:) Gjelder å ikke ha det i huset. Sinnsykt vet du at man ikke kan ha mel eller sukker eller egg i hus, for da baker man seg over evne.. hi hi. Må le hvor galent det er.

 

Hitill i dag har det gått veldig bra. Nå skal på step. Gleder meg. God trening det.

 

Hanne: Så flink som bare spiste rundstykke.

MElis: Flink med trimmen.

MAmsemomsen: Fint at jeg rakk tråden da..

Truten: Det er lov med litt ekstra mat innimellom. Og jeg må jo si at det ikke er ille siden du lå på rundt 1700 kcal.. Det er lite syntes jeg. JEg hadde ikke klart det.

Leverp: Jo det blir jammenmei mye rot etter en helg.. Her var det også litt texas.. UFf...

 

Ja ja.. prates da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurpa: 1700 kcal var dagen ETTER utskeilsen. . så det var litt klønete skrevet av meg. Nei, det hadde nok ikke gått gitt. . Var nok opp rundt 2500 lørdagskvelden gitt. Men skjerpet meg ned på søndag bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

hanne1969:21 trimpoeng, det e jo heilt utrolig bra, korleis får du det til???

Har vært å fått trenings programmet mitt eg no, så då har eg ikkje unskyldniger lenger...hehe... i morgen er det veiing så det blir veldig spennande ja.

 

Lykke til i veka alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Det var herlig altså!! :)

 

Er så trøtt nå at jeg ikke skal skrive stort, men skulle bare si at jeg har byttet rapporteringsdag fra mandag til onsdag, så jeg venter til onsdag med veiing. Kanskje like greit? Har virkelig tatt av med maten i helga!!! men Fikk meg en times svømmetur i helga da, så ikke helt gærnt :)

 

Skriver mer senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var herlig altså!!

 

Er så trøtt nå at jeg ikke skal skrive stort' date=' men skulle bare si at jeg har byttet rapporteringsdag fra mandag til onsdag, så jeg venter til onsdag med veiing. Kanskje like greit? Har virkelig tatt av med maten i helga!!! men Fikk meg en times svømmetur i helga da, så ikke helt gærnt

 

Skriver mer senere! :)[/quote']

 

Så deilig med en sånn helg da. Da har du sikkert fått masse motivasjon:) En time svømming er mye det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med dagen i går. JEg holdt meg under 1900kcal og fikk 3,1 tp. Det er ikke verst altså.. Iallefall til å være meg:)

 

I dag er det så spesielt og nydelig vær. Det snør og skinner sol.. Snøen er sånn forsiktig og behagelig å se på.. Helt lydløs. Nydelig.. HAr gruet meg til vinteren jeg, men når jeg ser snøen nå er det ganske fint:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 64,6 kg....veldig fornøyd, ned 0,6 fra forge veke.

 

I dag er det faktisk snø ute og kaldt for vestlandet å være. Har litt husarbeid som må gjærast i dag og hvis veiret held seg så satser eg på en trilletur, lenge sida no, så det hadde vore deilig.

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....hvis jeg får lov?? :)

Ble glad da jeg så at jeg fortsatt stod på lista..... Regnet du med jeg kom tilbake, Snurpa?? :)

Jeg har iallefall ikke klart meg så bra! Har trimma minimalt og spist MYE! Veide meg for første gang i dag, og den viste 74,8. Har nesten bare gitt blaffen fra jeg var på hytteturen. Jeg trenger dere en stund til!

Leste gjennom det dere har skrevet denne uka. Så flinke dere er!! Kjente bare den dårlige samvittigheten strømma over meg! Men nå er jeg i gang igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg Ragnhild! Eller...altså, ikke koselig at det ikke har gått så bra, men har savnet deg her inne da vettu;)

Synes det er flott at du tar tak i det så fort jeg, da sklir det ikke ordentlig ut på en måte...

 

Glajenta: grattis med nedgang o,6 er flott!!:)

 

Skal dra på sats nå så jeg kommer tilbake siden!

 

Ha en fin dag så lenge!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
hanne1969:21 trimpoeng' date=' det e jo heilt utrolig bra, korleis får du det til???

Har vært å fått trenings programmet mitt eg no, så då har eg ikkje unskyldniger lenger...hehe... i morgen er det veiing så det blir veldig spennande ja.

 

Lykke til i veka alle sammen!![/quote']

 

I det siste så har jeg trent spinning to ganger i uka, Step en gang og bodypump 1 gang og så går jeg ganske mye, og da blir det plutselig mange poeng :)

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Veldig fornøyd med dagen i går. JEg holdt meg under 1900kcal og fikk 3' date='1 tp. Det er ikke verst altså.. Iallefall til å være meg:)

 

I dag er det så spesielt og nydelig vær. Det snør og skinner sol.. Snøen er sånn forsiktig og behagelig å se på.. Helt lydløs. Nydelig.. HAr gruet meg til vinteren jeg, men når jeg ser snøen nå er det ganske fint:D[/quote']

Det er jo dødsbra jobba Snurpa. 3,1 tp er kjempebra

Hørtes ut som en idyllisk dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...