Gå til innhold

45+


Gjest gmh
 Share

Anbefalte innlegg

Kan det være smart å lage en tråd for oss over 45?

Ser at veldig mange er i 30-åra, litt færre i 40-åra og enda færre i 50-åra.

Det er litt forskjell på hvordan vi skal slanke oss og hvor mye som skal til i forhold til utgangspunkt (vekt), alder, kjønn, fysisk form og helse.

I dag fant jeg kun 3 personer over 50, som har vært inne på vektklubben de 2 siste dagene - derfor foreslår jeg en tråd 45+

 

Er du med på den?

 

Jeg er 51 år

Vekt 87,5

målet er å holde meg under 80.

Bor alene på Østlandet. Kontorarbeid - reiser en del i jobben. Trener en del; vinter: ski, gang m/ og uten staver og styrke på treningsstudio.

Grunnen til at jeg er tung kommer av at jeg er svært glad i gotteri.

 

Gikk på GR-kurs i fjor og tok av 25kg fram fra jan-aug. 5 av disse kiloene har kommet tilbake - 4 av dem i desember. Det ble for mange juleavslutninger, og jeg gav f...

Disse kiloene tar jeg av igjen over nyttår og litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisan!

Ja jeg blir gjerne med på det! Er helt ny her og roter litt rundt enda.. Begynt med "livsstilsendring" i dag, tenkte tirsdag er en bedre dag enn mandag...

 

Jeg er 47 år, vekta viste 81 i dag - altså har jeg lagt på meg minst 7 kg siden i sommer. Vet til og med grunnen: GOTTERI OG KAKER!. Og for lite aktivitet. Nå som det er et nytt år (og nye muligheter) vil jeg gjerne komme i bedre form og begynne å redusere på vekten min. Liker ikke trening så godt, men er veldig glad i å gå turer. Siden jeg har tre små hunder burde jeg bli enda flinkere. De elsker det!

 

Men så var det motivasjonen da... Håper på hjelp til å finne den her inne. Denne gangen orker jeg ikke å blande inn venner og familie, i hvertfall ikke før jeg har kommet skikkelig i gang.

 

Klem fra Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være smart å lage en tråd for oss over 45?

Ser at veldig mange er i 30-åra' date=' litt færre i 40-åra og enda færre i 50-åra.

Det er litt forskjell på hvordan vi skal slanke oss og hvor mye som skal til i forhold til utgangspunkt (vekt), alder, kjønn, fysisk form og helse.

I dag fant jeg kun 3 personer over 50, som har vært inne på vektklubben de 2 siste dagene - derfor foreslår jeg en tråd 45+

 

Er du med på den?

 

Jeg er 51 år

Vekt 87,5

målet er å holde meg under 80.

Bor alene på Østlandet. Kontorarbeid - reiser en del i jobben. Trener en del; vinter: ski, gang m/ og uten staver og styrke på treningsstudio.

Grunnen til at jeg er tung kommer av at jeg er svært glad i gotteri.

 

Gikk på GR-kurs i fjor og tok av 25kg fram fra jan-aug. 5 av disse kiloene har kommet tilbake - 4 av dem i desember. Det ble for mange juleavslutninger, og jeg gav f...

Disse kiloene tar jeg av igjen over nyttår og litt til.[/quote']

 

Jeg er 52 og har gått på internettkurs. Skal kople meg på et nytt kurs litt senere på våren. Det er nok ekstra utfordringer ved å slanke seg i vår alder. Lavere forbrenning bl.a. Jeg fører dagsrapporter og veiing på mine sider, og kommer nok ikke til å legge ut vekt og mål her i dette forumet. Har tatt av 16 kilo på 7 måneder, og håper å klare 10-15 til. Det går ganske treigt nedover, og nå er jeg glad hvis det i det hele tatt går ned noen hundre gram i uka...

Jeg blir gjerne med i en diskusjon/samtale under headingen 45+, men kommer ikke til å holde den regulariteten jeg seg mange andre holder...

Men det hadde vært hyggelig å følge litt med i det dere jevnaldrende gjør.

Hilsen sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GMH

 

Hvordan går det? Har du kommet i gang etter nyttår? Det har ikke meldt seg så veldig maaaaange til 45+, men det kommer kanskje flere etterhvert...?

 

Hilsen Lubina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i kveldstimene og spiser oppkuttet grønnsak/fruktbolle med sukkererte-peiser, agurk og oppskårne klementiner. Jeg har ikke flere kalorier å bruke dersom jeg skal holde meg innenfor grensene i mine menyer....Og det er om kvelden det butter imot. Drakk en stork kopp fruktte, det hjalp litt, og roet meg ned. Tror dette er hovdproblemet mitt å få bukt med: lysten på noe søtt, fett eller annet usunnt om kvelden. Føler jeg må lure meg selv og kroppen til å akseptere at dette grønne er like godt...Hadde en stor "sprekk" i romjula da jeg plutselig (på sein kveldstid) kastet meg over en gaveboks med slike kjeksstenger med sjokolade inni - egentlig beregnet til is...Utrolig godt....Men så er det bare å begynne på nytt.

Skal veie meg i morgen, og er spent på om vektoppgangen i julen har vendt til nedgang...

Og så er det å smøre mange matpakker da.....til arbeidsdagen - og til eventuell overtid...Forebygge noen utskeielser når ettermiddagssulten setter inn..

Lykke til dere andre!

hilsen sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Det er helt greit hvis vi ikke er alt for mange. Det er lettere å holde oversikten. Jeg håper vi kan hjelpe hverandre med å klare våre mål. Noen ganger er det behov for oppmuntring andre ganger oppstramming.

 

Veiedag: Mandag er dum dag ettersom man kan ha spist mer enn planlagt i helga. Onsdag er en grei dag for meg. Skal vi begynne ordentlig neste onsdag? Er det din veiedag også sol?

 

Sol; Helt greit at du ikke legger ut vekta. Det som kan være greit hvis du vil ha

støtte fra oss andre - så kan du skrive vektendring f.eks. -0,4.

Har du stoppet opp med slankinga eller holder du deg på lavere kcal. inntak til du blir med på neste GR-kurs? Jeg gikk også på internettkurs, og var veldig fornøyd med oppfølginga fra coachen min.

Helt enig i at man ikke trenger å delta så ofte, som i mange tråder, men vi kan hjelpe hverandre likevel.

 

Lubina; veldig hyggelig om du kan bidra med dine erfaringer. Jeg sliter også med at jeg ikke kan stoppe når gotteriposen er åpnet. Når jeg gikk på kurset med 1600 kcal begynte jeg å spise 4-5ganger pr. dag i motsetning til 3 tidligere. Det jeg oppdaget var at jeg mistet lysta på salt og søtt. Sannsynligvis fordi jeg aldri ble sulten - alltid mett.

Siden ca. 10.12. har jeg ikke gått på diett, og det har også ført til færre og mer kcal.rike måltider. I tillegg har søt/saltbehovet kommet tilbake. I går kveld gikk jeg amok - 2 timer etter middag, som var på ca 350kcal. Denne uka bruker jeg til å bygge opp indre motivasjon, og fom helga er det full fres med 1600 kcal (håper jeg)

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være smart å lage en tråd for oss over 45?

Ser at veldig mange er i 30-åra' date=' litt færre i 40-åra og enda færre i 50-åra.

Det er litt forskjell på hvordan vi skal slanke oss og hvor mye som skal til i forhold til utgangspunkt (vekt), alder, kjønn, fysisk form og helse.

I dag fant jeg kun 3 personer over 50, som har vært inne på vektklubben de 2 siste dagene - derfor foreslår jeg en tråd 45+

 

Er du med på den?

 

Jeg er 51 år

Vekt 87,5

målet er å holde meg under 80.

Bor alene på Østlandet. Kontorarbeid - reiser en del i jobben. Trener en del; vinter: ski, gang m/ og uten staver og styrke på treningsstudio.

Grunnen til at jeg er tung kommer av at jeg er svært glad i gotteri.

 

Gikk på GR-kurs i fjor og tok av 25kg fram fra jan-aug. 5 av disse kiloene har kommet tilbake - 4 av dem i desember. Det ble for mange juleavslutninger, og jeg gav f...

Disse kiloene tar jeg av igjen over nyttår og litt til.[/quote']

 

Mitt utg.pkt ligner på ditt: alder 52 år, bor alene på sørøstlandet, noe kontoraktig arbeid, mhye uregelmessig arbeidstid, ogfte med overtid, noe reising i jobben.

Som trim liker jeg å gå, men har nå en senebetennelse som bremser trimmen litt, hater treningsstudioer. Kjedelig å måtte BILE til jobb nå som beinet/kneet er ugreit..

Grunnen til høy vekt (92,2 kg) er at jeg er svært glad i godterier, og at jeg kan spise uhemmet om kvelden. Har gått tre internettkurs og tatt av 16 kilo. Har nå en kurspause, men vil fortsette på egenhånd til jeg melder jeg på nytt internettkurs litt senere i vinter. Har gått lite ned på de siste kursene, har kanskje nådd det litt diffuse vektplatået hvor vekten står stille og cellene hamstrer vann for å opprette status quo. Er derfor spent på om jeg klarer å komme i gang med en nedgang igjen. Jeg setter ikke noe mål om at ting skal gå fort, men jeg vil svært gjerne at noe skje kontinuerlig - selv om det ikke er så mange gram pr uke. Det hadde vært fantastisk å komme ned i en vekt på 78 kilo...da begynner BNIen å bli akseptabel!

Skal bli spennende å lese rapporter fra dere andre!

hilsen sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Det er helt greit hvis vi ikke er alt for mange. Det er lettere å holde oversikten. Jeg håper vi kan hjelpe hverandre med å klare våre mål. Noen ganger er det behov for oppmuntring andre ganger oppstramming.

 

Veiedag: Mandag er dum dag ettersom man kan ha spist mer enn planlagt i helga. Onsdag er en grei dag for meg. Skal vi begynne ordentlig neste onsdag? Er det din veiedag også sol?

 

Sol; Helt greit at du ikke legger ut vekta. Det som kan være greit hvis du vil ha

støtte fra oss andre - så kan du skrive vektendring f.eks. -0' date='4.

Har du stoppet opp med slankinga eller holder du deg på lavere kcal. inntak til du blir med på neste GR-kurs? Jeg gikk også på internettkurs, og var veldig fornøyd med oppfølginga fra coachen min.

Helt enig i at man ikke trenger å delta så ofte, som i mange tråder, men vi kan hjelpe hverandre likevel.

 

Lubina; veldig hyggelig om du kan bidra med dine erfaringer. Jeg sliter også med at jeg ikke kan stoppe når gotteriposen er åpnet. Når jeg gikk på kurset med 1600 kcal begynte jeg å spise 4-5ganger pr. dag i motsetning til 3 tidligere. Det jeg oppdaget var at jeg mistet lysta på salt og søtt. Sannsynligvis fordi jeg aldri ble sulten - alltid mett.

Siden ca. 10.12. har jeg ikke gått på diett, og det har også ført til færre og mer kcal.rike måltider. I tillegg har søt/saltbehovet kommet tilbake. I går kveld gikk jeg amok - 2 timer etter middag, som var på ca 350kcal. Denne uka bruker jeg til å bygge opp indre motivasjon, og fom helga er det full fres med 1600 kcal (håper jeg)

 

klem fra meg[/quote']

jeg har torsdag, men det gjør vel ikke om vi har helt lik dag?? da er vi jo hakk i hæl..

sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det veiedag, og jeg er fornøyd: minus 0,3 kg, og da er jeg tilbake til vekten jeg hadde før jule- og nyttårsselskapene satte inn. Så da er det bare å fortsette på stø kurs fremover. I dag ble det 3,5 timer overtid på jobben, og lite overskudd til trim. Får kanskje manne meg opp til å ta en halvtime på trim-sykkelen. Men først står middagen for tur..

- sol -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har gått ned. Det er jammen ikke verst så kort tid etter jul. Dette går veien ja. Jeg kommer til å veie meg på tirsdager. Har jo bare holdt på noen dager men syns det går veldig greit. Har ikke spist sjokolade i år! Det er jeg stolt av. Går tur hver dag, 100% forbedring fra i fjor... I går spilte jeg bowling. Det var skikkelig gøy. Er faktisk støl i rompa i dag! He-he. I dag blir det tur igjen.

 

Kostholdet syns jeg går greit. Følger ikke noe spesielt opplegg. Har for mange matvarer jeg er allergisk mot, så jeg prøver så godt jeg kan å spise de rette matvarene. Blir en del druer mellom måltidene. Men bedre det enn sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERGLIG! Nå har jeg hatt den perfekte lørdagsveld med sunne måltider, god mat (bl.a. krabbe og en kjempegod fruktmix med vaniljekesam.

 

Og så spiser jeg plutselig en halv Frea Dark 70% sjokolade (300 kcal) - helt unødvendig - og rett før jeg skal legge meg...

 

Jeg tror jeg må skjerpe den MENTALE treningen min...

 

Det er dette mønsteret jeg må ut av, og nå trodde jeg jeg hadde en viss kontroll.

 

Det stemmer ikke det ekspertene sier at dersom man bare spiser nok og riktig og godt og sunnt, så forsvinner søthungeren om kvelden. Plutselig er den der, og så i et svakt øyeblikk....

 

Jeg har ikke tenkt å ha sjokolade i skapet mer. Må kanskje heller fylle på med erstatninger av type lacryl eller sukkerfrie pastiller når desperasjonen blir for stor. Men det er vel egentlig selve MØNTSTERET jeg må knekke. Og da er kanskje ikke usunne etterligninger tingen??

 

På den andre siden har jeg ikke tenkt å være "avholdende" fra sjokolade og kaker og desserter mens jeg går ned i vekt. Dette har tatt tid (begynte i juni) og kommer til å vare lenge framover, så når jeg er i søndagsmiddag spiser jeg både dessert og kaker (i mindre mengder). Men denne spisingen seint på kvelden - DEN må jeg gjøre noe med.. Både mentalt og praktisk.

 

Er det noen der ute som har noen tips?

 

sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sol

 

Er det ikke dumt - nettopp det samme skjedde meg på fredag kveld.

 

Det er det mentale som vi må jobbe med for å unngå dette. I fjor var jeg flink til å komme meg unna. Enklest var det når jeg hadde mennesker rundt meg. Det var lettere å vise at jeg var bestemt på å unngå snop-spisinga. Når jeg var alene jobbet jeg hardt med å unngå å hente snopet og gikk ut en tur i stedet.

Ellers så føler jeg at det er lettere å unngå å spise gotteriet når posen ikke er åpnet. Er den først åpnet så er det raskt tom. I fjor hadde jeg igjen gotteri fra jula 2004 helt til desember 2005.

 

Enklest er det å ikke ha snop i huset, men mye frukt og grønt. Det kan du spise omtrent ubegrenset av.

 

Tror jeg skal bruke samme knepet når gotteri-suget kommer neste gang om å gå ut en tur.

 

Nå skal jeg i allefall ut å gå på ski.............(uten at jeg er gotterisjuk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengigheten til sjokolade sitter i hele kroppen min, men det er vel mest i hodet! De første dagene uten sjokolade forsvinner avhengigheten sammen med hodepine en to - tre dager. Men jeg ELSKER jo smaken av den! Og det er mange situasjoner jeg får lyst på sjokolade; fordi jeg er deppa, fordi jeg har vært flink, fordi jeg fortjener det, eller fordi vi lever da bare en gang..... Joda, mange gode grunner til å la sjokoladen være en del av livet mitt.

 

Men nå er det slutt. Har slutta så mange ganger at nå må jeg bare innse at jeg ikke kan spise "bare litt" sjokolade. Er nesten som en alkoholliker. Har jeg først tatt en bit, ...kan jeg like godt ta en til osv. Så fra 1. januar er sjokoladen nektet adgang til mitt liv! Og så sta som jeg er kommer jeg til å greie det.

 

Men fjerner man en dårlig uvane, må en fylle den med noe annet. Foreløpig har det blitt druer, litt vel mange... Resultat: vondt i magen. He-he.

 

Men stå på Sol og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette er smart. En egen "klubb" for oss i vår andre ungdom.

Jeg er 52 år, fra Tønsberg og veier i dag 96 kg. Ønsker å komme ned til ca 60 kg.

Ble for 7 uker siden slankeoperert (Gastric Bypass) både pga overvekt og pga et stort spiserørsbrokk jeg har slitt med i mange, mange år.

Begynner å komme meg inn i de nye spisevanene, men syntes det er godt å ha et forum å hente inspirasjon i.

Lykke til alle sammen.

Mvh Soelli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 45+

 

Så har jeg overskredet min kalorigrense på 1900 igjen. (Ikke så mye, men dog..) Søndagsmiddag i hyggelig lag og en stikkelsbærkake til kaffien som var ubeskrivelig. Med krem. Og is til dessert. Det ble en del kalorier. Lurer på om jeg hadde holdt mer igjen dersom jeg gikk på kurs og måtte stå til rette for en kursleder?

Har i alle fall tenkt å kjøre et nøkternt løp nå i uka, og er spent på om det kan blir noen nedgang på veiedagen torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å komme igang. gikk på kurs til mars 2005. Hadde stått stille nesten hele siste kurset. Tenkte å "klare sjøl". gikk ganske greit helt fram til sommeren. Fikk et par kilo på ren skjær kos i sommer. Høsten har vært vanskelig, slitt med forkjølelese og treningsforbud - syns synd på meg sjøl - og resultat pr idag er samlet oppgang på 9 kilo siden mars 2005. Alle de fine klærne jeg kjøpte meg da jeg veide 79/80 kilo er blitt pølseskinn. Enda sliter jeg med å komme igang. Har som mål å komme meg ned 15 kilo - til 74 kg. Gått på kurs på 90 tallet i tillegg. Da gikk jeg ned 20 kilo på 9 mndr. Mye tyngre å klare det nå. Trenger noe som kan drive meg framover, oppmuntre meg og ildne meg til innsats.

Bor alene, jobber på kontor - flink på trimsykkel når jeg er frisk, men blir så sulten av det. Ivrig "kveldsspiser".

 

HJELP!! Håper jeg kan delta her og at dette forumet kan være den pådriver jeg trenger.

Starter å skrive hva jeg spiser i morgen (he-he- hørt den før)

 

mvh livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig OK at flere blir med her! Jeg føler med deg, livs, som fortviler over oppgang etter mars 2005. Har selv gått ned 16-17 kg siden juni, og er livredd for at det skal stoppe opp. For alt går mye saktere nå.

Derfor OK med tråden 45+ for oss som ikke kan være FOR ambisiøse, men ta tiden til hjelp. Lykke til med ny start på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg ble kjempeglad da jeg fant denne for oss over 45. jeg er selv 48, har 6 barn og var kommet ned i idealvekta...men siden nov/des har det sneket på seg en del kilo..Var så stolt av meg selv da jeg klarte å gå ned 10 kg fra april og holdt vekta helt til i november da det første kiloet viste seg. så det andre.. Jeg skal ikke tilbake til der jeg var i april. Har begynt å trimme igjen og går hver kveld en halv times tur i kulda. Kanskje ikke noe å ta på vei for et par 3 kilo, men følelsen av å se ut som den jeg føler meg skal jeg ha tilbake. (noen som kjenner seg igjen ved det å ha et annet bilde av seg selv enn det som en faktisk ser i speilet?) Mitt problem da jeg startet med slankingen var at jeg spiste ikke mer enn ca 1000 kcal hver dag og det er noe jeg fortsatt sliter litt med. Ved hjelp av denne siden så har jeg fått ny motivasjon, så stå på jenter, dette klarer vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 år, og kan tenke meg å være med på 45+.

SKAL ned minst 10 kg. Min største utfordring er "noe godt til kaffen". Hele dagen går det bra, men etter middag er det så deilig med noe søtt til kaffen, og det har lett for å fortsette utover kvelden. Heldigvis går det mot lysere tider. det blir lettere å komme seg ut når det er lyst. for tenk så lurt: bytte ut kaffekosen med en tur i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med en tråd for oss som er godt voksne. Utfordringene er litt forskjellige fra de som er helt unge. Har prøvd meg litt på andre tråder, men har ikke funnet ut av systemet. Sliter med å lete meg fram i trådene. Kan data godt, men dette er litt "rotete"! Godt da å ha fått en tråd med navn 45+! Takk til de som har satt dettte i gang.

Jeg skal ned 10 kg. Starter på et nytt internettkurs den 16. januar, men startet for meg selv forrige mandag. Første veiingen i dag, 9. januar, var svært oppmuntrende: 2,4 kg ned! God start er motiverende! Gjør vel ingen ting om vi har forskjellige veiedager, det viktigste er at vi motiverer og hjelper hverandre!

Stå på folkens, nå skal vi hjelpe hverandre fram til et slankere og sunnere liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott vekttap, Ane. Det er så deilig når en begynner en slankekur at vekttapet er så stort de førstse ukene. Det motiverer.

Mitt vekttap var bare 300 gram denne uka, men det går den rette veien.

mvh Soelli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 48 år' date=' og kan tenke meg å være med på 45+.

SKAL ned minst 10 kg. Min største utfordring er "noe godt til kaffen". Hele dagen går det bra, men etter middag er det så deilig med noe søtt til kaffen, og det har lett for å fortsette utover kvelden. Heldigvis går det mot lysere tider. det blir lettere å komme seg ut når det er lyst. for tenk så lurt: bytte ut kaffekosen med en tur i frisk luft.[/quote']

 

Jeg har ikke regnet ut kaloriene i dette, men kanskje en ide til kaffen?:

På siden som jeg gjengir internettadressen til under, finnes flere tips når søtbehovet melder seg. Bl.a potetlompe med litt Vita lett og kanel som rulles sammen.

 

Siden(e) inneholder mange gode kostholds- og livsstilstips - forfattet av fagfolk:

 

http://www.pfizer.no/templates/Page____755.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig at det er flere som blir med. Dette skal vi fikse sammen.

 

I dag leste jeg gjennom en ide jeg fikk fra min GR-instruktør i fjor. Kanskje dette kan hjelpe flere av oss. "noen ganger spiser vi litt snop, tar oss litt mer dessert, lesser på litt mer saus etc. etc. Jeg tenker ofte at det ikke er så farlig - dette kan jeg trimme av meg i kveld eller i morgen eller .... Coachen min foreslo at jeg skulle ta den ekstra trimmen FØR jeg spiser ekstra. Da er jeg helt sikker på at det blir noe av - for det gjør det ikke ellers.

 

Jeg er overbevist om at det er tre ting som skal til for at vi skal fikse vektnedgangen:

 

Motivasjon - skikkelig motivert, helt inn til hjertet. Dette vil jeg!

Trening - kombinasjon av styrke og kondisjon

Mat - spise seg mett og ikke redusere kcal inntaket mer enn ca. 500 - 800 pr. dag

 

Kjenner meg godt igjen i "livsl" beskrivelse, og slik tror jeg svært mange har det. Tror grunnen til at det sklir ut, eller at det stopper kan endres med at vi tenker godt igjennom hva vi vil. Hva vi virkelig vil. Hver dag må vi snakke med oss sjøl og se på målet og holde oss til planene for å nå målet. Sklir det ut - må vi beregne at det tar lengre tid, derfor kan det være smart å legge inn litt slakk.

I stedet for å beregne 20 uker på å gå ned 10kg kan man se for seg 24 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart å gjennomføre dag 1 i GR ånd. Klart å unngå å stikke hånda nede sjokoladeskåla som stod igjen på jobben etter fredagskaffen. Stod også over kake på kveldens korøvelse. En del frukt i dag - men mye bedre enn snop.

Gjennomført en 40 min treningsøkt på trimsykkel i kveld.

 

Flott å ha kontakt med så mange ivrige mennesker som sliter med det samme.

 

Lurer på - hva/hvordan funker dette med "veiedag" ?

 

Ønsker alle lykke til med morgendagen.

mvh livsl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...