Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

at det ikke var så ille som antatt! Mensen kan ha noen rare utslag innimellom ja, men godt det går over! ;)

1 cm er kanskje ikke så ille nei, føler meg slank og fast rundt midje/mage, er liksom ræva som er problemet her i gården. Men sånn er det vel for mange damer...

 

Jaja, nå skal jeg snart i vei og kose meg med salat og stevningsskriving på toget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest pelargonia

Mandag var jeg på hytten og fikk ikke veiet meg. Tirsdag var PC-en i dårlig humør og ville ikke samarbeide. Det kan hende jeg blir borte fra forumet en periode. Jeg må antagelig levere PCen på service, det virker som den synger på siste verset. Jeg håper jeg får låne en PC så jeg kan få sendt inn veieresultatet hver uke i det minste.

 

Endelig kommer ukens resultat. Nedgang 2 uker på rad, utrolig.

 

Vekt 62,2kg (-400g)

Midjemål 85 (+/- 0cm)

 

Nå er jeg fornøyd. ;) Nedgang denne uken med grilling hver dag i pinsen er ikke verst. Is er det også blitt. Jeg er blitt motivert til å fortsette vektreduksjonen istedet for å stabilisere.

 

DOPPLER: Vekt 25. mai var 62,6 (Ser ikke ut som den er kommet med på skjemaet) Det er så kjekt å følge med på skjemaet hvor flinke dere er. Det at du merket vektoppgangen min med rødt ga et ekstra spark bak. Tusen takk :)

 

Stå på videre jenter. Dere er kjempeflinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

3. gangen nå. I dag løp jeg i 35 minutter. Har vært lit demotivert en stund angående slanking, men nå er jeg på rett spor føler jeg. Får på plass den 4. økta i uka nå med trening så blir det bra.

 

Ett eple igjen på trimtre nr 3. Nummer 4 skal være på plass før neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruWie

Titter bare innom og ser hvordan det går med dere her inne, og her er jo det meste bare velstand:D. nedgang, cm som kryper nedover eller stillstand! Dere er superflinke alle som en.

 

Jeg har ikke så mye å melde, vet at jeg nok har gått noe opp, men vet ikke hvor mye. Håper bare at det ikke er så altfor mye. Så du kan nok ta meg bort fra skjemaet Doppler... Håper det ikke blir så veldig lenge til jeg igjen kan komme i aktivitet. Og da skal jeg komme veeeldig sterkt tilbake;)

 

I morgen skal jeg på sykehuset igjen og da får jeg vite om det blir operasjon. Tilbakemeldingene etter sist jeg var der tyder på at det kan bli en snarlig operasjon så jeg er veldig spent.

 

Ha en flott uke alle sammen , snakkes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen..så bra at det går nedover med dere:) her er jeg nok på stillstand.. lever som normalt og i dag er vi så heldige at vi har soool:) kan ikke bli bedre:) så jeg skal koke meg litt kaffe og kose meg ute i sola.. :) Ha en fin dag alle sammen:) å doppler du er jo kjempe flink til å jogge da:) gleder meg til å starte på med trening etter ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Doppler: Jeg veide 58' date='0 kg man, dvs 1 kg ned fra forrige uke!

 

Ha en fin dag, alle sammen![/quote']

 

Har korrigert. Legger ut oppdatert skjema når torsdagsveierne har meldt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Ned 200 gram. Det er helt passe. Ut fra innsats og annet så er det nesten i overkant. Men gøy å se at vekta er i bevegelse igjen.

 

Forresten satte ny pers i kaloriforbruk på en time i dag. 600 kcal. 25 min step og 25 min aerobic. Bruker man mer kcal når man er i bedre form? Før har jeg ligget på 550 ca pr time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at dere fremedeles står på. Sterke dere som klarer å fortsette selv med motgang ;)

 

Doppler: jeg har brukt pulsklokke siden januar. Brukte mye mer kalorier da enn det jeg gjør nå på en time. Feks fra 750kalorier til 550-600 kalorier nå. Men har litt å si hvor mye en selv gjør, om du har høy intensitet kan du komme opp i kalorier men det kjennes kanskje tyngre ut enn før. Det er bare meg da :)

 

Vekten viste 64,1kg idag. Håper det holder til imorgen.. Vurderer strekt å bytte veiedag til torsdag, virker som vekten viser mindre da. Men vi får se :)

 

Nå for tiden har jeg 16tp i uken trener 6 ganger i uken 1 time om gangen. 2 timer og 20 min styrke fordelt utover uken og resten step og aerobik

 

Lykke til videre alle sammen, og gratulerer med så fine nedganger!

 

J21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Doppler: jeg har brukt pulsklokke siden januar. Brukte mye mer kalorier da enn det jeg gjør nå på en time. Feks fra 750kalorier til 550-600 kalorier nå. Men har litt å si hvor mye en selv gjør' date=' om du har høy intensitet kan du komme opp i kalorier men det kjennes kanskje tyngre ut enn før. Det er bare meg da ;)

 

J21[/quote']

 

Tror det ligger i at jeg kjører hardere timer. Jobber rett og slett hardere. Jeg har justert ned vekta på klokka med nedgangen, men forbruket har gått jevnt opp fra ca 450 pr time til 600 nå. Og som instruktør har jeg nok den høyeste intensiteten, for jeg gjør alle øvelsene hele veien. Og jeg kan jo dessuten øvelsene hele tiden mens de andre må bruke tid på å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Titter bare innom og ser hvordan det går med dere her inne' date=' og her er jo det meste bare velstand:D. nedgang, cm som kryper nedover eller stillstand! Dere er superflinke alle som en.

 

Jeg har ikke så mye å melde, vet at jeg nok har gått noe opp, men vet ikke hvor mye. Håper bare at det ikke er så altfor mye. Så du kan nok ta meg bort fra skjemaet Doppler... Håper det ikke blir så veldig lenge til jeg igjen kan komme i aktivitet. Og da skal jeg komme veeeldig sterkt tilbake;)

 

I morgen skal jeg på sykehuset igjen og da får jeg vite om det blir operasjon. Tilbakemeldingene etter sist jeg var der tyder på at det kan bli en snarlig operasjon så jeg er veldig spent.

 

Ha en flott uke alle sammen , snakkes;)[/quote']

 

Håper det ordner seg for deg. Kjedelig å være så invalidisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Jeg har egentlig ikke lyst til å melde dette inn, men det er for feigt å la være. Jeg har gått opp 0,5 kg siste uke og er skikkelig deppa for det. Så nå viser vekta 69,3. Æsj, også.... jeg som hadde håpet jeg var ferdig med 69-tallet.

 

Jeg har ikke hatt så veldig mye tid til overs de siste ukene og har derfor ikke prioritert å bruke tid på å skrive inn i dagboken. Det er nok veldig dumt, for da mister jeg oversikten over hva jeg faktisk får i meg hver dag. Så det er det slutt på nå; jeg må bare finne tid til å skrive inn det jeg spiser hver dag. I tillegg skal jeg ha helt strikse helger noen uker fremover. Jeg synes ikke selv jeg spiser spesielt mye godteri, men det er nok mer enn jeg tror. I tillegg så er det ikke mye alkoholholdig drikke som skal til får man overskrider dagens kcal med ganske mye.

 

Så nå er det helt firkantet opplegg her hos meg. Jeg skal tilbake til å veie all maten jeg skal spise og få skrevet det inn i dagboken. Lenger oppover på vekta enn der jeg er nå, skal jeg IKKE igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Jeg har egentlig ikke lyst til å melde dette inn' date=' men det er for feigt å la være. Jeg har gått opp 0,5 kg siste uke og er skikkelig deppa for det. Så nå viser vekta 69,3. Æsj, også.... jeg som hadde håpet jeg var ferdig med 69-tallet.

 

Jeg har ikke hatt så veldig mye tid til overs de siste ukene og har derfor ikke prioritert å bruke tid på å skrive inn i dagboken. Det er nok veldig dumt, for da mister jeg oversikten over hva jeg faktisk får i meg hver dag. Så det er det slutt på nå; jeg må bare finne tid til å skrive inn det jeg spiser hver dag. I tillegg skal jeg ha helt strikse helger noen uker fremover. Jeg synes ikke selv jeg spiser spesielt mye godteri, men det er nok mer enn jeg tror. I tillegg så er det ikke mye alkoholholdig drikke som skal til får man overskrider dagens kcal med ganske mye.

 

Så nå er det helt firkantet opplegg her hos meg. Jeg skal tilbake til å veie all maten jeg skal spise og få skrevet det inn i dagboken. Lenger oppover på vekta enn der jeg er nå, skal jeg IKKE igjen.[/quote']

 

Litt fokus en ukes tid så er det borte igjen. Husk at du mest sannsynlig vil legge på deg litt umiddelbart om du kutter kuren brått uten å trappe gradvis opp igjen på kcalori inntak. Kroppen vil da juble over å få mat igjen og passe på at du tar igjen tapt vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikimor

Beklager fraværet mitt. Har vært på litt ferie og ellers tillater dessverre ikke helsa noe særlig slanking akkurat nå, så dere kan gjerne slette meg fra lista, så satser jeg på en ny runde over sommeren. Lykke til videre alle sammen i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Beklager fraværet mitt. Har vært på litt ferie og ellers tillater dessverre ikke helsa noe særlig slanking akkurat nå' date=' så dere kan gjerne slette meg fra lista, så satser jeg på en ny runde over sommeren. Lykke til videre alle sammen i alle fall ;)[/quote']

 

Hei igjen.

 

Bruk den tida du trenger, så får du heller komme tilbake igjen når du føler at formen er der. Selv håper jeg på å ha byttet over til hold vekten før sommeren er over, men tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
Litt fokus en ukes tid så er det borte igjen. Husk at du mest sannsynlig vil legge på deg litt umiddelbart om du kutter kuren brått uten å trappe gradvis opp igjen på kcalori inntak. Kroppen vil da juble over å få mat igjen og passe på at du tar igjen tapt vekt.

 

Her er det fokus, fokus og fokus fremover. Skal ikke kutte ut nå, nei. Takk for omtanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det går fint med dere :) Vekten viste det samme idag som igår altså ned 900gram fra sist fredag! 64,1 kg og inn 1 1/2cm i midjen til 70,5cm ;) ser jeg har satt meg litt for store mål til juli, klarer mest sannsynlig ikke 60 kg til da, men om jeg er 62-63 er det mye nærmere 60 enn 75 kg som da jeg startet :)

 

spist 615kalorier i sjokoladekake nå nettopp.. Ikke noen god kvelds. Menmen.. lærer jeg aldri.. hehe

 

Ha en super helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Og så vi som hadde store planer for dagen, vi skulle sykle, og vi skulle male. Nå ser det ut som om jeg får gleden av å rydde huset inne i stedet. Ikke helt samme moroa. Dessuten mangler jeg ett trimpoeng på å nå 15 denne uka. Jaja, får prøve igjen neste uke.

 

I går løp jeg igjen. Det funker.

 

Reiser til Otta i dag for å være sensor i morgen, så får vi besøk denne uka av pappa og stemor. Det blir kos. Får håpe det ikke blir for mye "kos" da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...