Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer søttan!! lykke til videre på ferden :(

 

Hadde veiedag på fredag 300gram ned til 63,6 og fremdeles 69cm i midjen :)

 

Jeg synest det er så vanskelig å bergense porsjonene med middagen, istedet for en, ender det fort opp med 2-3 og at jeg blir stappmett.. må lære meg å ikke spise så fort

 

har vært en stund på 63'tallet nå ønske å se 62 fredagen som kommer, er det mulig mon tro?

 

vurderer å være ganske streng med matinntak uken som kommer og ligge 1000kal under energibehov på ca 1300-1400 kalorier per dag inkl helgen. Det har jeg gjort en uke og da gikk jeg ned litt mer. Ellers har jeg ligget på gjenomsnitt på 1800kal denne uken, litt i overkant med usunn mat og mye snop. 16,6tp :)

 

planen er å spise myyye grønnskaker, ha en kjøttfri dag og ikke noe lyst brød/boller

 

Håper alle får en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ned 9 kg er kjempebra - og på så kort tid også! Du har vært og er veldig målbevisst! 2 kg til - blir nok ikke lenge til vi får besøk av deg i Hold vekten tråden! Jeg gleder meg også til kjøligere vær! Helt utelukket å trene i 32 gr! :(

 

 

Takk, takk! Det viser seg jammen at jeg kan, bare jeg vil! :) Det er godt å se at man lønn for strevet! :) Har vært oppe i 1800 kcal. både fredag og lørdag - vanskelig med foreldrebesøk og spandering meg her og meg der. Men har hatt 7 trimp poeng i helgen da, 2,5 timers tur med mamma igår, og sprang 1,3 mil og løftet vekter da the parents hadde dratt! Så da blir det nok ikke så ille, og gjennomsnitt denne uka har vært 1450 kcal.

 

Tror jeg må øke litt kaloriinntaket nå som jeg trener så mye, når jeg ligger på 16-16 trimpoeng i uka, så kan jeg sikkert øke til 1600. Er likevel redd for at det skal gi utslag. Men tenker å ta disse siste 2-3 ganske sakte, slik at jeg f.eks skal være i mål til 15.august... Da blir det diett hele ferien også, noe jeg hadde tenkt å unngå. Men tror det skal gå greit siden jeg skal gå i fjellet i 3 uker, og sikkert kan øke kaloriinntaket ganske mye. Regner med det blir 4-5 timer effektiv trening hver dag..

 

Begynner å komme i bedre løpeform også nå, veldig digg etter at skaden i foten gav seg! Idag løp jeg som sagt 1,3 mil på 65 min, og puls på gj.snitt 160 bortsett fra siste 15 min hvor den lå på 170-175...

Men det blir hardt å komme i mål på 2,1 mil på under 2 timer som var målet.. Vi får se!

 

Utrolig motiverende å ha en tråd og lufte litt tanker til innimellom! Så vi sier det sånn at jeg kommer på hold vekten tråden din i midten av august Soettan! (Om ikke før... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

 

vurderer å være ganske streng med matinntak uken som kommer og ligge 1000kal under energibehov på ca 1300-1400 kalorier per dag inkl helgen. Det har jeg gjort en uke og da gikk jeg ned litt mer. Ellers har jeg ligget på gjenomsnitt på 1800kal denne uken' date=' litt i overkant med usunn mat og mye snop. 16,6tp :(

 

[/quote']

 

Hei j18.

Vær forsiktig med å gå for langt ned under kcalbehovet ditt. Selv om det kan gi resultater et par uker, kan du like gjerne komme dit hvor kroppen tror den sulter og dermed vil holde på alt.

Spesielt siden du har såpass mange trimpeng hver uke, må du gi kroppen nok å jobbe med.

 

Jeg har vært der og det er fryktelig vanskelig å rette det opp når du har gitt kroppen for lite mat en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisev: Takk for tipset ;) Jeg, har sett nå at jeg kommer til å ligge på 14-1500 kalorier om dagen, for ellers hadde jeg blitt alt for sulten og det liker jeg ikke. Så 14-1500 kalorier i hverdagen og 18-2000 kalorier i helgen burde vel gå? :D daglige enegiforbruk er 2300 kalorier.

 

Håper dere ikke forsvinner helt herfra da folkens :)

 

God sommer videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvertfall for helga...

Drar til svigers en tur. Rødvin og grillmat. Blir masse aktiviteter også, så håpar på at det går bra!

 

14-1500 må jeg også ha, for ikke å bli sulten - hvertfall når jeg trener en del. har hatt noen uker på 1300, det har gått bra, men har da ligget på omtrent 10 tp, og har vært i bittelitt dårligere humør... Lurt å tenke på at man skal leve med det etterpå også..

I helgene har jeg også vært oppe på 1800, bortsett fra de helgene jeg har bestemt at jeg skal være knallhard også da..

 

Har gått på gjentatte smeller denne uken; kjøpt meg 2 nye bukser. I strl. 28! Er helt fantastisk. Den strl har jeg ikke fått på siden videregående... Og meget god motivasjon siden de skal IKKE bli for trange noen gang!!!

 

Nå i etterpåkloksapens lys tenker jeg; hvorfor gjorde jeg ikke noe med denne vekta før? I stedetfor gikk jeg rundt og var småfeit og misfornøyd hele ungdommen. Jaja... Nytter ikke å gjøre noe med det, men skal ikke ha noen småfeite 20år hvertfall!

 

Kjører på med skikkelig innsats 1 uke til, så tar jeg en statusrapport til ferien. Mulig jeg bare prøver å stabilisere på 62 i ferien, og tar de siste 2 kg i august når jeg kommer tilbake fra ferie...

 

Er det en god idè synes dere, eller er det fare for at jeg går opp da? Slik at det bare er å kjøre på gjennom ferien også?

Begynner å bli litt lei av all mat-skrivingen må jeg innrømme, trening kommer det likevel til å bli (minst) like mye av...

 

Ha en fin (og lett) helg alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Gratulerer med nye bukser, Tinis!

Jeg tror ikke det er så dumt å prøve å stabilisere der du er nå i sommer, og så gå løs på de siste kiloene når høsten og hverdagen kommer igjen. Men da må du ikke slippe helt opp, slik at du får noen ekstra kilo å jobbe med. Du må øke kcal-inntaket ditt noe, for å holde vekta du er på nå.

 

Jeg har ikke tenkt å ta ferie her inne. Jeg har sommerferie fra kurs, men skal melde meg på et som starter i midten av august igjen. Regner med å gå på kurs frem til jul ihvertfall og kanskje lenger også. Kommer helt an på om denne kroppen kan begynne å slippe noen kilo snart.

Denne uken slapp den dessverre ingenting. Men ga meg 0,2 ekstra igjen. Vekta viste 68,7. Men jeg ble ikke overrasket over det fordi det har vært endel ekstra denne uken. Er egentlig mest glad for at det ikke ble mer. Joggingen har nok hjulpet til med at det ikke ble verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 200 g, litt kjedelig, men sånn er det bare. Sikkert mye pga den total kollapsen sist helg.

 

63,8kg og - 1/2 i livet til 68cm 15,9 tp denne uken

 

Håper på en bedre helg matmessig. Merker jeg spiser mye mer når jeg blir stresset og sover dårlig.

 

Sikkert lurt å sette slaningen å vent når du skal på ferie tinis, går sikkert fint det ;) og gratulerer med nye bukser! jeg har en i str 31 som begynner å bli litt for stor, så et litt stykke igjen for meg ja.. hehe

 

----------------------------------------------------------------------------

 

En liten oppdatering ! Har tenkt at kanskje alkoholen i helgen gjorde dette utslaget og at jeg sikkert kom opp i mye over 3500 kalorier på tanke på hva jeg spiste og drakk.. mye mer enn i hverdagen. Nå må jeg ikke fortsette å spise mer allerede kommet opp i ca 2900, skal lage meg en salat om jeg blir sulten før jeg skal legge meg.

 

Ha en fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vanskelig ja! Synes å huske at jeg har konkludert med det her inne før også. Skjønner godt at det blir noen ganske så mange kalorier for mye! Alkoholen er jo det verste, dritt at det skal være så mye kalorier i noe som er så godt! Leste forresten en artikkel i KK (forrige uke) om 2 vinsorter med en del mindre kalorier i- det kan jo være et tips om ikke annet? Om det er noen trøst, så er det ikke bare deg som bikker litt over i helgene! :D

 

Og de blir ikke noe bedre med feriemodus, og hvertfall ikke noe bedre med besøk hos svigers! Ble maaaange kalorier på lørdag, men både jogget, svømte og gikk tur, så totalen tror jeg ikke ble så innmari ille- buksene passer fortsatt fint! ;) Har forresten gått i de i hele helga, er bare så fornøyd! Hehe...

 

Svigermor kommenterte også at "jammen har du gått ned mye", noe som alltid er kjekt å høre. Som alltid får man kommentaren at "nå må du ikke forsvinne helt". Det er det ikke noen fare for, er vel nettopp poenget med GR at man faktisk skal spise mat, sunn mat og stabilisere seg når man har nådd målet.

 

Blir kalori- og trimføring og høy treningsinnsats på meg frem til neste onsdag, da er det en siste veiing før ferien og så satser jeg på å holde vekten stabil i de neste 3-4 ukene, dog uten altfor store utskeielser. Alkoholen skal jeg f.eks spare til helgene, og sjokoladen ligeså...

 

Bare 4 dager igjen på jobb- det må da vel gå fint...

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

 

Det høres ut som du har full kontroll tinis! Du har ikke langt igjen nå før du er i mål heller :) Kjempegøy med kommentarer. Familien støtter meg 100% og det er deilig.

 

Skal si vekten min har løsnet da! fredagen hadde jeg gått opp 200g, men de siste dagene har den vist mindre og mindre, idag var vekten 62,6kg :D -1,2kg fra fredag, tror ikke jeg har gått ned så mye på så kort tid før.. Men så skeiet jeg ikke ut denne helgen ;)

 

 

Ett år siden jeg startet nedgangen etter svangerskapet. Jeg er veldig fornøyd med hva jeg har oppnådd hittil: -12,4kg borte vekk

 

Endringer jeg har gjort de siste ukene:

 

* 1 til 2 kopper med kaffe om dagen

 

* Mer vann/ fun light saft

 

* Økt frokosten og lunchen kalorimessig til ca 300kalorier og litt mindre til middag og kvelds.

 

*skal ha en snopefri mnd til og med 11. aug. Tenker på mulighetene og ikke begrensningene, mange søte ting som er goode erstatninger :), deretter har jeg tenkt å unne meg noe snop om jeg vil ha, hver lørdag.

 

wish me luck :)

 

Håper alle har det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

 

Det høres ut som du har full kontroll tinis! Du har ikke langt igjen nå før du er i mål heller :) Kjempegøy med kommentarer. Familien støtter meg 100% og det er deilig.

 

Skal si vekten min har løsnet da! fredagen hadde jeg gått opp 200g' date=' men de siste dagene har den vist mindre og mindre, idag var vekten 62,6kg :D -1,2kg fra fredag, tror ikke jeg har gått ned så mye på så kort tid før.. Men så skeiet jeg ikke ut denne helgen ;)

 

 

Ett år siden jeg startet nedgangen etter svangerskapet. Jeg er veldig fornøyd med hva jeg har oppnådd hittil: -12,4kg borte vekk

 

Endringer jeg har gjort de siste ukene:

 

* 1 til 2 kopper med kaffe om dagen

 

* Mer vann/ fun light saft

 

* Økt frokosten og lunchen kalorimessig til ca 300kalorier og litt mindre til middag og kvelds.

 

*skal ha en snopefri mnd til og med 11. aug. Tenker på mulighetene og ikke begrensningene, mange søte ting som er goode erstatninger :), deretter har jeg tenkt å unne meg noe snop om jeg vil ha, hver lørdag.

 

wish me luck :)

 

Håper alle har det bra ![/quote']

 

Virker som det er vi som holder koken i sommerferietid! Skal prøve å stikke innom når jeg har ferie også, men blir nok ikke så ivrig som jeg har vært nå i det siste..

 

Kjempeflott vektnedgang da! Både den i helga, men ikke minst den du har gjort over så lang tid. Da skal du se at det holder seg sånn også, særlig siden du har et bevisst fokus på det og det virker som du trener en del!

 

Var litt tyngre igår tidlig enn på fredag, sikkert noe med både mensen og litt vin i helga. Vi satser på gode resultater på fredag før ferien...

 

Sprang 1 mil igår, veldig slitsomt - ser liksom ikke helt for meg hvordan jeg skal komme meg gjennom den halvmaratonen på 2 mil! Men, men - det er heldigvis noen måneder til, så får ta litt intervaller og langkjøring fremover.

 

Snopfri juli hørtes slitsomt ut! Men sikkert veldig lurt, lykke til! Jeg tror jeg holder meg til snopfri uker, og heller tar meg litt smågodt, uten sjokolade, i helgene...

 

Nå skal jeg snart feriere litt med kjæresten igjen, det blir så koselig!

 

Hej då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Jeg er tilbake på jobb. Har fremdeles ikke noe batteri i badevekta, men får det i orden i kveld, så i morgen er det ingen vei utenom. Det kjennes som at det ligger litt ekstra rundt magen etter ferien... Huff og huff... Men det er vel sånt som glir av når man kommer tilbake til rutinene igjen får man håpe. Nå er jeg barnefri også, så jeg planlegger noen gode runder i skogen med de nye joggeskoene mine. Bare jeg kunne finne en runde som passer meg.

Nå som jeg er tilbake på jobb, skal jeg i hvert fall prøve å være snopfri i uka. Jeg har et lite mål om at disse tre ukene skal være med litt skjerpings før jeg skal ha en uke golf-ferie. Målet er å ha samme vekt på slutten av sommeren som jeg hadde på det siste skjemaet til Doppler. Må lære meg å si nei til søte fristelser på jobben...

h040.gif

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Vekten viste 63,5 i dag. Det er opp 0,7 fra siste skjemaet til Doppler, og det er jeg kjempefornøyd med! Midjen er fremdeles 78 cm, så der var det ingen endring.

I går prøvde jeg meg på en tur rundt Nøklevann. Jeg både gikk og jogget og det var en kjempefin tur. Nydelig vær, men litt i lengste laget med drøye 8 kilometer egentlig. Men de nye skoene var veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

I går var jeg jammen en tur rundt Nøklevann igjen! Jeg har hunden til pappa på besøk, så jeg ble inspirert til en god tur med henne. Runden rundt nøklevann er fremdeles hakket for lang egentlig, men det går vel bedre etter hvert. Det var en nydelig tur i herlig vær, og det var masse god samvittighet etterpå! 2,7 trimpoeng det gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen fra meg, som har FERIE fra nå!! ;)

 

Velkommen tilbake fra ferie, Kristepine! Du har klart deg meget bra!! Flott treningsinnsats med turgåing! Gikk tur rundt Nøklevann selv for noen dager siden. Da tenkte jeg på hvor lite jeg hadde brukt marka rundt Oslo, har bodd her i 10 år totalt. Men aldri for sent å snu! :D

 

Gratulerer med 1 kg ned, j18! Du kan være kjempestolt av deg selv. Du har vært SÅ positiv og fokusert de siste månedene, det er klart det gir resultater!

 

Tinis: Du går også ut i ferie idag? Slapp godt av mellom øktene, det er vel fortjent!

 

:) Tinis og Kristepine: Dere er ganske nærme målet. Sees snart i Hold vekten tråden?

 

Holder fortsatt vekten: 57,5 kg. Superfornøyd! Dette er verdt alt strevet! Mange mener at det å holde vekten er det vanskeligste. Det kan godt hende det blir verre etterhvert, jeg har ikke holdt på lenger enn 1 mnd med det. Samtidig synes jeg det er stas å kunne øke kaloriinntaket. Har nå økt fra 1500 til 1700 daglig og er mer fornøyd enn før. Skal opp i 2000, som jeg synes er ganske mye. Tror ikke jeg kommer til å savne store utskeielser med usunn mat (noen små blir det alltids) når jeg faktisk kan spise så mye!

 

I morgen drar jeg til Sunnmøre. Deretter blir det Lofoten. Satser på å gå endel i fjellet begge steder, gleder meg veldig til det! Har to sterke motivasjonsfaktorer: 1. Å holde vekten. 2. Fantastisk natur!! Gleder meg også til bading og strandliv (hvis været tillater det) nå som jeg føler meg vel i min egen kropp.

 

Kommer nok til å titte innom her av og til fortsatt.

 

Ha en riktig god sommer, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Så var helgen kommet og gått og det er bare å konstatere at jeg gjorde det igjen. Full utskeielse totalt uten hemninger på sjokoladen, dessverre. Jeg har fremdeles en holdning i bakhodet som sier sommer=utskeielse=kos. Jeg kan nok ikke håpe å gå ned noe, men får håpe på stillstand denne uken. Det ble også 4,5 timer med golf på lørdag og 5,5 trimpoeng, så det var ikke bare sorgen.

 

Det var koselig med sommerhilsen Søttann! Jeg har kort vei til målet, men det virker ikke som om jeg skal klare å samle meg nok til å komme dit med det første. Men jeg gir ikke opp! Det får bare ta den tiden det tar. Hodet må jo være med, ellers spretter man bare opp igjen i vekt. Godt å høre at du holder vekten. Det gir håp til en annen stakkar! ;)

 

Gratulerer med nedgang J21!! Det er jo kjempeflott!

Turene mine rundt Nøklevann tar ikke så lang tid, det er bare jeg som overdriver litt med jogging... en time og et kvarter bruker jeg på 8,5 kilometer. Da er jeg rimelig gåen i bena. Men jeg koser meg og har ikke direkte vondt noe sted, så da er det vel ikke farlig.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at det er noen som holder koken her inne, selv om det er ferietid. Jeg har en liten pause fra vektrapportering om dagen. Holder på med oppussing både ute og inne, så dagen går skikkelig unna. Får mye frisk luft da. Jeg merker at det fort blir mye ekstra når det er ferie, både når det gjelder mat og drikke, så jeg må passe på at det ikke går helt over styr med vekta. Jeg har jo brukt evigheter på å gå ned noen få kilo, og noen ferieuker bør ikke ødelegge helt for meg.

Uken vi er starter på nå, skal brukes til å jobbe med ny terrasse og få litt hage igjen. Akkurat nå er den et eneste stort gjørmehøl, så arbeidsledig blir jeg ikke.

 

Jeg kommer nok innom her i løpet av uken, men ikke med vektrapportering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei Elise, så hyggelig å høre fra deg! Det er mye god trim i oppussing, og det er morro å gjøre det pent rundt seg, synes jeg i hvert fall. :D Da venter jeg spent på oppussingsrapporter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Jeg må skryte litt. Jeg jogget i går, min korte løype på ca 3,9 km. Det er mest asfalt, men jeg jogger i kanten der det går. Første halvdel er svakt oppover hele veien, men jeg klarte 4 minutter i strekk, før jeg gikk fire minutter, så jogget jeg fire minutter til (!) og gikk bare to minutter før jeg jogget 12 minutter i strekk!! (mest nedover igjen men en skikkelig oppoverbakke også) Jeg avsluttet med å gå i tre minutter og så var jeg hjemme. Det var så gøy å merke hvor stor fremgang jeg har hatt i sommer. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hyggelig respons, Kristepine! Ja, jeg henger meg gjerne på, hvis dere har plass til en til! Kommer sterkere tilbake litt senere og forteller om meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Der det er hjerterom er det husrom også videre. :) Det er litt feriestille her akkurat nå, men vi er en ganske aktiv og motivert gjeng til vanlig. Har du en stille stund kan du jo lese litt oppover og bli kjent med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elise' date=' så hyggelig å høre fra deg! Det er mye god trim i oppussing, og det er morro å gjøre det pent rundt seg, synes jeg i hvert fall. :) Da venter jeg spent på oppussingsrapporter. :)[/quote']

 

Å pusse opp er fantastisk moro og slitsomt og kjedelig. Men det er så absolutt verdt alt. Vi har pratet om å pusse opp i kjelleren og få oss en stor terrasse i mange år, men det har ikke passet før nå. jeg var student i mange år, og da er ikke inntekten så voldsom stor akkurat. Det passet ikke veldig godt å ta opp ekstra lån da. Men nå passer det mye bedre, og det er så deilig å endelig være i gang. Det er en ting å prate om det, men det blir litt mer virkelig når vi er igang på ordentlig.

 

I dag blir det ikke veldig mye jobb på meg. Min sønn og en kamerat holder på å få på plass vinduet i kjelleren, og ute venter vi på at subbussen skal komme. Den kommer antagelig i morgen, så da blir det full jobb igjen. Men jeg må nok være med å rydde opp etter disse gutta etterpå, tenker jeg. Det blir mye rot av betong som hogges vekk.

 

Så flink du er med joggingen. Det er egentlig utrolig hvor fort fremgangen kommer, så bare stå på videre så jogger du i en halvtime i ett strekk før du vet ordet av det. Jeg har vært der du er nå og vet at det går. Det som nå stopper meg fra å jogge i lengre tid av gangen er en litt vond fot. Den blir vond når jeg har jogget i 30-40 minutter, men jeg kunne klart å jogge lenger hadde det ikke vært for foten. Er litt bekymret for hvorfor den er vond, men det er ikke så plagsomt i det daglige.

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på mine 4 uker ferie nå!! Utrolig deilig med ferie!

 

Har bestemt å ikke føre mat nå disse 4 ukene, bare holde vekten på 62-63 kg, som den har variert mellom hele siste uken. Holder sånn ca. 1800-2000 kcal...

De siste 2 kiloene tar jeg i august, før det blir hold-vekten.. Om jeg skal gå ned 2 kg til.. Er litt usikker faktisk. Er veldig fornøyd slik jeg er nå, får på meg bukser jeg bare har kunnet drømme om, jogger i godt over 1 time i strekk, har fått definerte muskler i armer og skuldre. Er ikke måte på til selvskryt nå, men, men.. :) Er godt fornøyd, og det må være det viktigste!

Er bare rumpa/lår som kunne ha blitt litt mindre- men siden jeg kommer til å fortsette med masse trening til maraton regner jeg med det blir strammet orntli opp i løpet av høsten...

 

Fjellturer er jo rene kalorislukeren også, så min 3,5 timers fjelltur resulterte i 5,7 trimpoeng igår, og blir det 3-4 slike i uka, skulle det bli rimelig mange trimpoeng i løpet av sommeren ja!

 

Gratulerer med fin nedgang j18- dette går veien! :) Du har jo nådd meg igjen nå! :)

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, har fire barn. Er forholdsvis fornøyd med kroppen min, hadde det bare ikke vært for det mageområdet. Jeg er 161 cm høy, veier 68 kg nå, men under svangerskapene hadde jeg bekkenløsning, det resulterte jo i at jeg ble altfor rolig, la på meg MYE, veide godt over 90 kilo med minstemann. Jeg har vært ned på 61kg, det var ikke så lenge, nei, vekta virker å legge seg til rundt 67-68.

Cluet er at nå har jeg bestemt meg for å gå for bukplastikk. BMIen min er litt over 26 nå, jeg ville gjerne hatt den under 25 før jeg kommer så langt som til kirurgen. Målet mitt er å komme ned til 62 -tallet, altså 6 kilo. Det er mulig, det vet jeg. Har time til fastlegen min i slutten av september(ventetid, ja!!). Mitt delmål er å være på 65-tallet til da, skjønt det burde egentlig inntreffe tfør det, hvis ikke mister jeg nok motivasjonen....

 

Nå håper jeg at dere kan hjelpe meg, og at jeg kanskje kan bidra litt hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hei! :)

 

Jeg er 22 år, 159,5 cm og veier 63 kg. Jeg har nettopp meldt meg inn her, og vil gjerne gå ned sammen med noen :). Min trivselsvekt er 56 kg, dvs jeg må ned 7 kg. Jeg har stort sett alltid vært flink til å trene, og er greit fornøyd med kroppen min, bortsett fra magen. Den skulle jeg ønske var litt mindre.

Så jeg vil gjerne være med her med dere og få og gi motivasjon :). Jeg har ikke valgt meg noen veiedag enda. Når har dere?

 

Marie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...