Gå til innhold

For oss på 160 cm eller deromkring


Gjest charliemor
 Share

Anbefalte innlegg

Idag "sprakk" jeg litt. Hadde lovt ungene vafler til formiddagsmat, og bestemt meg for at jeg ikke skulle spise noe selv...vel det holdt jo ikke helt stikk. Jeg tror det ble 3 plater, riktignok er de små, men likevel. Vel, det er bare å riste det av seg, gå videre. Joggings ikveld.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gikk på vekta i går, som jeg hadde planlagt, og som ventet hadde jeg gått opp. Den viste 69,9, og det betyr opp 1,3 siden kurset sluttet.

Selv om oppgangen var ventet er den ikke noe velkommen for det. Det er lvsfarlig å ta ferie, det ser jeg jo veldig godt.

 

Nå får ferien være over for denne gang og så skal jeg kjempe meg nedover igjen. Er vel tilbake på 68,6 når september begynner tenker jeg:-(

 

Ja, ja jeg har ingen andre å skylde på enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Kristepine: Det er bare å fortsette med jogginga! Jeg har jogget i ca to år nå, og hadde skikkelig dårlig kondis da jeg startet, men det gikk kjempefort å få den opp, og nå synes jeg selv jeg har ganske god kondis. Klarer å jogge i en time i strekk dersom det er ganske rolig jogging :D.

 

Siissels: Det er kjempebra! Jeg gikk også ned masse ved første veiing (har fotsatt bare hatt en veiing). Så er veldig spent på hvordan det blir neste veiing som er på mandag. men det er godt mulig at det er bare vann vi har kvittet oss med i første omgang, så er ikke sikkert det kommer til å gå så bra neste gang. Men det er bare å fortsette. Så får vi bare håpe at vi går ned mye neste gang også :).

 

Meiret: Er lov til å kose seg litt i blant :). Dette er jo tross alt en livsstil det er meningen du skal leve med for resten av livet, og det blir vansklig uten litt kos.

 

EliseV: Er nok ikke gøy å se at man har gått opp nei. Men regner med man blir å gå litt opp og ned? Men det er bare å være positiv likevel. Dette klarer du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en tur med staver. Fikk med meg gubben, han er ikke så god form akkurat nå, så det gikk ikke så fort som jeg kunne tenkt meg, men vi kom oss da ut begge to!!!

Har seinvakt imorgen (ja, ferien er jo slutt), det hadde vært bra om jeg kom meg ut på en joggings imorgen, formiddag. Målet er 30 min tur, med strekk midt i. Ble ikke så støl etter sist gang, sikkert fordi jeg husket å strekke ut både litt midtveis og etterpå!

 

Vel, god kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Jeg hadde hviledag i går og vasket huset i stedet. :) Deilig at det er i orden når jeg kommer hjem fra ferie. En liten tur på vekta sa 63,1 kg. Da peker det ørlite grann nedover, selv om mensen kom i går kveld. Det er jeg fornøyd med.

 

Ja, meiret, vafler hadde ikke jeg sagt neitakk til heller. Men du kom deg jo ut på tur i tillegg, så det veier jo opp!

 

Gratulerer med nedgang Siissels!

 

EliseV, nå driver dere jo og bærer og styrer hjemme, så kroppen din får vel helt sjokk og spretter ned igjen i vekt før du vet ordet av det. :D

 

MarieSLu, Ja jeg skal nok fortsette å jogge. Jeg har blitt bitt! Treningstøy er pakket og blir med på tur.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er atter en shorty med sine hele 158 cm

 

Dette virker som en superfin tråd,som jeg gjerne melder meg i!

Hvis det er plass til flere da selfølgelig :D

 

Tenkte veldig kort å fortelle litt om meg selv , vel..

Jeg er ei jente på 27 år, 65,3 kilo og vil og SKAL ned til 55 kg!!!

Hovedmålet er egentlig 50-52 men tenkte jeg skulle ta det litt rolig i svingene sånn helt på starten :)

 

Har trent hele livet mitt så lenge jeg klarer å huske,men for 2 år siden fikk jeg en fotskade og fant senere ut at dette var en kronisk sykdom/skade i foten..Så har slitt med å godta dette i hele 2år nå,da jeg ikke kan trene på samme måte som andre friske mennesker og legger da på meg ekstra pga dette.

I tillegg er dette svært vondt,både fysisk & psykisk.

Men har skjønt at jeg ikke får gjort no særlig med dette,og får bare starte lett og forsiktig med det lille jeg kan bedrive av trening.

 

Så nå har jeg bestemt meg,dagen idag 1 august begynner jeg med ett sunnere liv.

Kunne skrevet i en evighet,men som jeg sa skulle jeg holde dette kort :)

 

Gleder meg og ser frem til å dele både oppturer & nedturer med alle de koselige jentene her inne*

 

Ønsker alle sammen masse lykke til,keep up the good work!!!

 

Da starter vi!!!!! På gjenhør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hjertlig velkommen skal du være Oslo25 :). Høres ut som du har en utfordring i forhold til trening, men jeg er sikker på at du klarer det! Vi motiverer hverandre :).

 

Jeg var i bryllup i går, og det er ikke noe vits i at jeg registerer på mat hva jeg spiste og drakk. Det var fri bar, masse god mat og ikke minst masse kake. Så jeg tror denne kvelden bare får være, også later jeg som den ikke fant sted :D. Hehe. Jeg hadde det utrolig gøy, så angrer ikke. Har ikke spist godteri på to uker, så synes jeg kunne unne meg en fest. Er ikke hver dag eller hvert år man er i bryllup! Men neste uke blir det skjerpings. Strever fortsatt med å få i meg nok kalorier daglig, men skal bli flinkere til å bruke måltidserstatning slik at jeg er sikker på at jeg får i meg nok :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

66,3! JEg er utrolig fornøyd, endelig begynner det å gi resultater på vekta. Det er ned 0.8 kg fra forrige mandag, så det er BRA.

 

Jeg var også i selskap igår, spiste nok litt mer kake enn jeg hadde tenkt, men som du sier MarieSlu; later som den dagen ikke eksisterte. :D.

 

Jogget i går kveld, ble god og svett, det var oppløftende!

 

Håper alle får ei fin uke!

Meiret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg og..23 år gammel og tipper høyde skalaen på 160,5cm mens vekten ligger nå på en ca 74kg. Jeg har ikke meldt meg på noe kurs her inne enda, men det har litt med flytting og pengestress og alt mulig annet som livet har å tilby en student ved studie start.. :)

 

Jeg har i første omgang tenkt meg ned til ca 65kg, og får se hvor det trekker etter det. har i dialogen med legen bestemt meg for at det er i alle fall første målet. Jeg vet det er veldig teit å skylde på, men jeg har så kraftig beinbygning at jeg må bare se hvordan kroppen ser ut nede på 65.. Alt nå stikker kragebeina ganske godt fram og hoftebeina ser ut til å ta etter sammen med håndleddene... Og for beinete vil man jo ikke være eller hva?

 

Ellers så har jeg tenkt når jeg får plassert meg i Bergen å begynne på friskis og svettis 2-3 ganger i uka, samt svømming 1 gang i uka. jeg vil ha en del kilo av før jeg kommer hjem igjen til jul.. :D

 

Ser det er mange av dere som har svart her som skal ned til en vekt dere har tatt før, men jeg har egentlig alltid vært "små lubben" og vil derfor jobbe meg ned til en vekt der jeg ikke lenger misunner mine venner for deres kropper. Har alt nå jobbet meg ned ca 10 kg. men nå har vekten stagnert litt de siste 2-3mnd. og derfor vil jeg gjerne være fler enn bare meg som jobber litt for å komme ned i øsnket trivsels vekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieSLu : Tusen takk skal du ha, ja-nå er motivasjonen på topp ivertfall!

håper den holder seg der for alltid :)

 

 

Har trent hver dag siden 1august og spist bare sunt-har en vilje av stål når jeg først har bestemt meg ..og har hatt en uoffisiell veiedag allerede hihi.. fikk et svært godt resultat på allerede den 4 dagen-men skal ikke le altfor høyt før veiedagen på torsdag :D vil jo ikke bli skuffa... kjenner til den der altfor godt....

 

Har ikke jentene her inne noen felles veiedag btw?

 

 

Fortsett med den gode jobben girls :) See you soon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fjelltur idag' date=' og forbrendte 2000 kcal! Det ble 10 trimpoeng :D. Storfornøyd![/quote']

 

 

WOW, det var bra! Det var sikkert en lang og fin tur. Jeg misunner deg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke jentene her inne noen felles veiedag btw?

 

 

Fortsett med den gode jobben girls :) See you soon :D

 

 

Heisan.

Nei, her inne har vi ingen felles veiedag. Velg deg den dagen som passer best for deg, og rapporter inn resultatet.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det på tide med første veiedag tenkte jeg :)

vekta er nå på 63,4-og det betyr at jeg har gått ned 1,9kg siden 1august,altså på 6dager.

selv med mammas bursdag igår med endel kakestykker he he.. men det har no gått bra foreløpig.Håper det holder seg sånn til min uoffisielle veiedag på søndag!

 

Gleder meg til å høre andre resultater !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiingen på onsdag viste 68,7, så det var litt opp fra mandag men 0,8 kg ned fra forrige uke, så alt i alt er jeg fornøyd med det. Jeg fortsetter med fullt fokus og håper på nedgang til neste uke også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Sist lørdag var jeg i bryllup, og i går var jeg på 50-årsdag, så det har blitt mye alkohol og ikke minst mye kake. Så jeg gruer meg til å gå på vekta på mandag. Dessuten har jeg i det siste vært veldig sløv med å registrere det jeg har spist. Orker ikke å registrere det jeg har fått i meg i bryllup og 50-årsdag ettersom jeg ikke har helt oversikt. Men nå blir det fullt fokus framover :).

 

Veldig bra til dere som har gått ned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk en 4 timers tur i skogen igår,forbrente hele 1000 kcal,så treninga er jeg veldig fornøyd med,og skritttelleren viste over 20.000 skritt :D

 

Vekta etter 1 uke,viser nå 64,3- så alt i alt-har jeg gått ned akkurat 1kilo på 1uke,ikke verst det...fortsetter det sånn hver uke når jeg målet mitt!

 

J18 og EliseV = kjempebra vektnedgang!!!

 

 

MarieSLu: masse lykke til imorgen!

 

 

Og selvfølgelig lyke til alle andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hallo alle sammen! Da var resten av ferien offisielt over og hverdagen tilbake. Jeg har bestemt meg for å veie meg på onsdager fremover, for det er den dagen som er mest stabil i mitt liv. Gruer meg veldig... Vekta var kjempefin 1. august. Da viste den det samme som på skjemaet før sommeren, men uka i Danmark tok helt av. :) Det var med åpne øyne, for med fem trimpoeng om dagen kan man hive på litt ekstra, men kroppen min har en tendens til å tviholde på godsakene så vi får se.

 

Veldig hyggelig med nye stemmer her inne! Jeg ser forøvrig på hele forumet at det skjer masse nytt og flere har bestemt seg for å gjøre noe med ferie-kiloene. Gøy med masse aktivitet og motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Fryktelig stille her nå, synes jeg! Hvor er dere alle sammen?

 

Jeg var på vekta i dag. Den kunne melde om 63,5 kilo. Midjen har også gått ut litt til 80 cm. Det vil si at jeg har gått litt opp på slutten av ferien. Kan det i hvert fall se ut som... For fettprosenten har gått vesentlig ned, og det er jeg veldig fornøyd med. Mulig kroppen er litt tung og hoven etter joggeturen min i går. Jeg merker uansett en fremgang på formen og magen/hoften har blitt vesentlig mindre. Så alt i alt er jeg fornøyd med sommeren. Livsstilsendringen er godt etablert i hodet, så resultatene vil komme etterhvert. Neste uke starter Friskis og Svettis opp igjen. Gleder meg til å sjekke egentlig forbruk med pulsklokka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da stoppet vekta på tallet 63,6 idag den 13aug.

og jeg har altså totalt gått ned 1,7 kilo fra startdato 1 aug..

altså på 2uker.

 

Kunne vært verre,men det kunne også vært bedre synes no jeg..

Men,motovasjonen er fortsatt på topp,så dette skal vi klare :)

 

Hva skjer med dere andre,gleder meg til å se toppresultater !!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Oslo25! Det er deilig når resultatene kommer som belønning for god innsats.

 

 

For det :) Er godt å se at det går riktig vei ja!

 

Ja,det er merkelig stille her inne..håper det er pga at jentene trener og holder seg i form :)

 

Du får ha lykke til med trenings start på friskis & svettis neste uke,da skal du se du raser ned i vekt litt og litt!

Er noe anet å trene i studio enn hjemme.. men jeg kombinerer begge 2 med gode resultater.

 

 

 

Ellers har endelig Kjøpt meg en ordentlig vekt der man kan se fettprosent,vann,og muskelprosent-så gleder meg til å veie meg på den neste veiedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...