Gå til innhold

uke 31 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Alt for mye pizza her idag også. Gutta er syke og jeg og mannen tenkte vi skulle ha noe lettvint,så vi bestillte pizza. 2stk hadde jeg tenkt å ta, men slik ble det ikke. Starter på nytt imorgen,så da satser jeg på at jeg berger for oppgang denne uka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Jeg er ikke noe flink med helger altså! Har komt over 2500 kcal både fredag og lørdag...nesten så jeg ikke tør å skrive det her... :) Har blitt litt alkohol begge dagene, i tillegg til noe usunn mat, så da skyter jo kcalene i været!

 

Jeg har bikka 20 trimpoeng denne uka da....så det er jo en liten trøst oppi det hele! :)

 

Ny uke i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Festen var super og humøret på topp, masse god mat og ja...kremt...kake...hmm

+bailys og sprit og nokre festrøyk.....uff å uff, jaja, fann senga klokka 04.30 ganske utslitt etter mykje dansing og synging.....som høyre med til en god fest.

Formen var heldigvis ikkje så aller værst i dag tidlig, og så ble det en spasertur på 45 min for å hente bilen. Og der var det etterpålag med restespising av mat og ja....kremt....kaker, som eg selvfølgelig ikkje takka nei til dagen der på...hmm.

 

Så var det minsten då, han vart avlevert med mormor og morfar kl 17.00 og fikk pupp før mor forlot han til mormor og morfar....og for å gjære historien veldig kort, så spiste han ikkje noke på 22 tima, det vart sultestreik på han...men merkelig nok så var det bare når mamma prøvde å mate han at han vart sur og lei... Han sov heile natta, 13 timer for å være eksakt, så det var jo kjempebra...men mat ville han altså ikkje ha, før mor kom med puppen kl 15 i dag.

 

Jaja, godt denne helga e over, ny veke og litt å ta igjen for min del!

 

Lykke til i ny veke alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...