Gå til innhold

uke 31 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Havnet på 17' date='7 tp denne uka.

Vekt: 74,9 dvs OPP (igjen) 100 gram.

 

:)

Jaja, livet er herlig dere..

Hannemor[/quote']

 

JA ja hanne. Jeg vet hvordan det er for å si det sånn;)

Bedre lykke neste uke.. DU som er så flink til å trene og alts. Har ikke inntrykk av at du spiser mer enn du skal heller.. Sikkert som melis sier.. Spiser du nok da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79
Havnet på 17' date='7 tp denne uka.

Vekt: 74,9 dvs OPP (igjen) 100 gram.

 

:)

Jaja, livet er herlig dere..

Hannemor[/quote']

 

 

Hei Hanne!!

 

Nå føler eg virkelig med deg altså, dette er ikkje kjekt og du som er så flink å trene. Skjønner det ikkje helt heller, men lurer på det samme som melis her, ka seie kurslederen din??

 

Har du regnet ut energi behovet ut fra ny vekt og tatt høyde for så mange trimpoeng som du har??? Og har du slutta å amme? og justert etter det?

 

Må bare spørre, syns du virker så målrettet og flink, så eg forstår ikkje at du går opp og eg som trener vesentlig mindre går jamnt nedover, det virker rett og slett urettferdig, spør du meg:/

 

Men ikkje gi deg over, stå på videre, det må no løsne igjen snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle sett vektkurven min nå, altså!!

 

De siste ukers resultat gjør at den går i sikk-sakk, opp, ned, op, ned.....

 

Vekta i dag viste 79, 7! det er jo bra :)

og midjen er på 88 cm.

Trimpoeng forrige uke ble 10,5.

Og jeg har tilsammen, på hele kroppen, mistet over 40 cm! huhei :)

Og fått over 91 trimpoeng siden sluttenav august..

 

Dagens oppmuntring må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

wow scorpiogi. 40cm bort, det er mye altså.

 

Hanne: huff håper det sunur for deg snart. Du som er så strukturert og flink:)

 

Glajenta: Gratulere med nedgang:)

 

Snartbrud: Velkommen skal du være.

 

Ja da får jeg forsøke å komme tilbake til kcaltelling og trim igjen. Har vært skuvd litt langt bak i hodet i det siste. Men nå er jeg tilbake. Skal forsøke å holde meg på 1900kcal nå. Har fått i meg ALT for lite i det siste. Vekta går jo nedover, men jeg på jo tenke på lillegull og melka også. Så fra idag: Mat hver tredje time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

scorpiogi: Så flott, 40 cm, det viser nok godt igjen. Gratulerer

 

leverpostei: Så bra at du har bestemt deg for å spise nok og regelmessig, det er veldig viktig. lykke til med ny veke og ny start, heier på deg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for all støtte!!! :) Kjempeglad for det.

OG NEIDA, jeg gir ikke opp. Det er ikke noe alternativ for meg å gå rundt med disse kiloene på kroppen. De skal av uansett om jeg skal bruke to år på det!!!

Blir bare så forbannet frustrert.

Jeg blir 40 i februar, og hadde håpet å ha gått ned til det. Fikk ganske mye penger av mannen min da jeg fødte Knerten, som jeg skulle bruke BARE på meg selv. :)

De sparer jeg til jeg har gått ned. Og jeg ønsker meg en dag med Jan Thomas... hehehe... Hadde vert dødscult...

(må jo ikke være han da, men en stylist som kan hjelpe meg. Ikke så lett, nå blir jeg 40 år, har en tennåring og en baby. OG kroppen har jo forrandret seg endel. Trenger hjelp til å vite hva jeg skal gå etter når jeg handler. Vil ikke ende opp med å se ut som om jeg prøver å være 20, men vil jo for all del ikke se ut som ei kjerring heller... :)

 

Har ikke tid å skrive så mye her om dagen, men jeg følger med dere. :)

Nå skal jeg møte barselgruppa og gå tur. Det blir dagens trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

 

Som vanlig flinke damer her inne :)

 

Til dere som stagnerer/går opp i vekt er det ofte dette skjer etter en periode kroppen har gitt fra seg noen kg, jeg slet med det samme sist.. Var sånn når jeg stratet også, tok et par mnd før vekten gikk nedover, skikkelig demotivernede, men ga ikke opp da, og skal ikke gi opp nå. Kan se ut som nedgangen har begynt, det er verdt alt strevet.

 

Jeg er fremdeles ikke i superform, hoster og surkler veldig i brystet. Skal til legen på fredag. Fikk til en time på treningsenteret igår, skal ut å gå lang tur med barselgruppa imorg, 2,5 time. Også blir det treningssenteret igjen lørdag. Bedre enn ingenting ihvertfall.

 

Hadde ihvertfall en suuuper tur til Danmark, storkoste oss! Fikk flott diamantring av sambo :) Tok spa på hotellet og var skikkelig prinsesse for noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. .for meg igjen.Grudde meg litt og hadde nesten forventet å gå opp etter helgas utskeielser og snikveing. Men ble positivt overrasket. Vekta viste 61.9 og altså ned 300 gram! Jeg er stofornøyd med det. Men målet for kommende uke er å holde meg under 2000 HVER dag, også i helga. Og tre dager på sats. Ingen spesielle happenings i helga, og da gjelder det å unytte situasjonen! mye som skjer i helgene utover i desember. .

Hanne; flott å lese at du holder fokus tross demotiverende resultat de to siste ukene. Syns det er imponerrende at du er så bestemt. Det er en bragd å ikke gi seg selvom man stagnerer på vekta! og så kul gave fra mannen din!

velkommen til deg snartBrud. Og supert med nedgang til Gladjenta, Jaka og Scorpiogi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang Scorpiogi og Truten:)

 

Er spent på min egen veiing imorgen... Har ikke forhåpninger om nedgang, men håper på det samme som sist uke... Men har blitt litt mer kcal idag etter en vaffelplate på venninnelunsj... Jeg hadde inderlig lyst på en til, men klarte i det minste å la det være... Fikk ihvertfall 1,9 tp på vei til og fra så det er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med nedgangen Scorpiogi, Truten og Jaka! Flinke jenter!

Melis også, du har så selvdisiplin altså!

 

Jeg har spist litt for mye i dag. Ikke noe spesielt usunt, men bare litt for mye.. Var så sinnsykt sulten da jeg kom hjem fra trening i kveld, så jeg klarte ikke å styre meg helt. Jaja, jeg har iallefall trent! Har 9,3 trimpoeng på de 3 siste dagene, det er jeg fornøyd med! Bra til meg å være iallefall... :)

 

Motivasjonen er fortsatt på topp! Det føles godt! Håper jeg klarer å gå ned iallefall et par kg frem til jul, men da må jeg jo være flink...

 

Natta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistemann i går og førstemann i dag....det er jo noe å tenke på... :D

 

Jeg skulle få levert ved på døra i dag, noe jeg selvfølgelig klarte å glemme! Så jeg bråvåknet av ringeklokka, kom ut i døra til to fremmede mannfolk og så sikkert helt gal ut, med skikkelig morra-trynet og pannelugg som stod til værs!! Hehe...litt av et syn! Gud, så utrolig pinlig egentlig!!

Jaja, det er vel snart glemt. Jeg har spist frokost. Jenta skal ha en liten hvil før vi skal på bussen til Grùnerløkka. Skal på gåtur og kafebesøk med en venninne. Det blir koselig! Skal ha med meg litt niste så jeg ikke blir fristet, men en kaffe skal jeg unne meg. Deilig fint høst/vinter vær!

 

Ha en fin dag, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Snurpa! Kjempe bra jobba!! :D

 

Ja ja.. Da var det torsdag.

Jeg har ikke fått veid meg i dag. Men veide meg i går tidlig. Så tar utgangspunkt i den vekta... 80' date='4. Det betyr ned 1,4 siden forrige uke. Det er jeg meget fornøyd med. Håper virkelig at jeg kan se 70tallet igjen neste uke:)

 

Nå melis... Venter spent.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Snurpa: Nå har det endelig løsnet for deg. gratulere:) Gratulere til resten som har gått ned også, slik at jeg ikke glemmer noen.

 

Snikveide meg idag og det så ikke lovende ut, men får se imorgen. Hadde jo bra nedgang forrige uke, så jeg regna egentlig med at jeg ikke ville gå ned noe særllig denne uka. At jeg kanskje ville stå på stedet hvil.Men det ser nok ut som jeg har gått litt opp. Og det vil jeg ikke.

 

Lite trim denne uka også da, så selvgjort er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa: wow, jeg er imponert! Gratulerer med super nedgang:)

 

Ragnhild: haha, ser for meg en trøtt mamma med panneluggen rett til værs, helt sikkert verre for deg enn for dem;) Håper du koser deg idag!

 

Min vekt idag viste 59,1 ned 0,4 siden sist uke og totalt 11,2 kg. Jeg er kjempefornøyd med det!!:D Hadde jo ikke forventet noe denne uka. Kjenner at motivasjonen er bra nå og det er sååå deilig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Snurpa! Det er så godt når man oppnår resultater! :)

 

Melis: Gratulerer til deg og! Du er jo så godt som ved målet nå!? Du har vært utrolig flink syns jeg, fra begynnelsen av graviditeten å hele veien fram til nå. Godt jobba! :)

 

Leverpostei: Fatt mot! Det kan jo hende veiinga går bra! (snikveiing er fy-fy, jeg er på avvenning for det jeg og...uten hell;)) Og blir det ikke bra tar du det inn til neste uke.

 

Selv har jeg hatt flinke dager siden mandag, så neste onsdag, håper jeg på å fortsette litt nedover, har jo vippet litt opp og ned noen uker nå. Som titanig håper jeg, først vippe litt, så går det rett ned :D

 

Men ble ikke trening i dag da, veien var stengt pga en trailer såm lå i grøfta, så da så... Men jeg drar på dametrim i kveld i stedet. Og kanskje en gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. Da var det torsdag.

Jeg har ikke fått veid meg i dag. Men veide meg i går tidlig. Så tar utgangspunkt i den vekta... 80' date='4. Det betyr ned 1,4 siden forrige uke. Det er jeg meget fornøyd med. Håper virkelig at jeg kan se 70tallet igjen neste uke:)

 

Nå melis... Venter spent.[/quote']

SÅ BRA Snurpa... Fortsett slik. :D Jeg er sikker på at du ser 70 tallet neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis: Gratulerer til deg også! Du er så steike flink altså! :D

 

Jeg har hatt en kjempe fin dag! Ble bare en kaffe og en appelsin juice ute. Hadde med banan, så jeg klarte å holde meg unna noe mat. Flink for en gangs skyld! :)

 

Nå skal jeg snart på spinning. Ender på over 5 trimpoeng i dag! :) Klarer med glans å holde meg under 2000 kcal i dag, så da er jeg fornøyd! Resten av kvelden skal jeg kose meg på sofaen og glo på tv'n. Deilig det i blant!

 

Veiing i morgen, så da er jeg tilbake! ( Som om jeg ikke er det uansett...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter;) Glad for det.. Hi hi..

 

Dagen i dag har gått kjempebra.. tross at jeg har hatt bursdagsbesøk her.. Spiste litt kake og litt middag.. Har bare en god og fornøyd følelse inni meg. Ikke stappmett på noen måte;) Deilig altså..

I morgen får jeg også folk på besøk.. Skal gjenta suksessen som i dag.. :D.

 

Skulle egentlig på trening i dag tidlig. Men orket bare ikke. Måtte sove litt ekstra og ta meg god tid i dag.. Har vært i aktivitet hele dagen. Så har nok forbrent litt alikevel. Men utifra kcalinntaket jeg har hele uken så kan jeg egentlig trimme litt mindre. Så det er nok ikke så ødeleggende. Skal på trening igjen i morgen da.. Da er det mandag, onsdag og fredag.. Så får jeg legge inn en tur en dag, så klarer jeg målet alikevel..

 

NEi nå gleder jeg meg til neste ukes veing. Håper det blir like bra. Spørs vel om jeg klarer 1,4 kilo. Men bare jeg kommer meg inder 80 igjen så skal jeg være superfornøyd.. 0,5 kilo er målet.. 79,9.. Bare å se 70holder masse..

Det er jo realistisk å klare da.

 

Nei nå skal jeg strikke og se tv resten av kvelden.

HA en fin kveld damer

 

MELIS: Grattis med nedgang, igjen! Du tar kaka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme veiedag vi to. Er spent jeg også! :)

 

Kokosboller hørtes jammen godt ut! :D

 

1843 kcal idag' date=' så det er jeg fornøyd med. Ett av måltidene ble kokosboller da, men så gode de var:)

 

Utrolig spent på morgendagen og veiing.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...