Gå til innhold

uke 31 motivasjonsrapportmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Da var endelig nettet tilbake her :D

 

Veiedag imorg, har sikkert gått opp.. Kjenner at jeg er skikkelig demotivert nå, føler virkelig at jeg jobber bra, men ikke får resultater i det hele tatt.. Men jeg SKAL ikke gi opp.

 

Supert jobba snurpa, det løsner tilslutt!

 

Skal legge meg jeg nå, skal tidlig opp imorg og til legen..

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for gratulasjoner jenter!:D

 

Scorpiogi: du er jammen iherdig med den trimmen! Det vil nok vise seg i nok en nedgang til uka;) Og ja, jeg er straks i mål, hi hi, nesten litt utrolig å tenke på...

 

Ragnhild: 5 tp på en dag er jo fantastisk bra! Og så flink du var på cafe idag!!

 

Snurpa: klart du ser 70 tallet til uka, du er virkelig på rett spor om dagen! Så flink med bursdagsbesøk:) Var det besøket som hadde bursdag eller noen hjemme hos deg? Noen dager har man behov for å ta det litt med ro og få litt ekstra søvn. Har erfart det selv i det siste... Og det eneste som nytter da er å lytte til kroppen!

 

Ragnhild, Leverpostei og Lillevenn lykke til med veiing imorgen!

 

Nå er det snart natta her i huset, sliten etter flere dager i strekk alene med barna (mannen min jobber mye seine kvelder om dagen) men litt sånn god sliten og etter å ha samlet 4,1 tp med trening og rockering;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,2

 

Gledelig overraska! Vekta lå på rundt 76 mandag og tirsdag. Hadde jo regna med det skulle gå seg til litt, for regna ikke med at det stemte helt, men turte ikke håpe på nedgang. Så nå er jeg glad! Og jobben fortsetter... :)

 

Ikke de store planene i dag. Jeg og mannen skal på spinning i ettermiddag, og da tar vi jenta vår på barnepass. Er ikke alltid det går like bra, men har ikke tilgjengelig barnevakt i dag, så får bare prøve.

Helga er alltid utfordrende i forhold til mat fordi jeg gjerne unner meg noe godt og litt til... Får prøve å kose meg litt med måte!

 

He ei god helg alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantilvesla

Hadde egentlig tenkt å veie meg på mandager, men synes det er motiverende å starte helga med minus på vekta. Og skulle det IKKE bli minus er det jo et tegn på at helga ikke kan brukes til å skeie altfor mye ut. :D

 

Dagens vekt: 68,6 kg, dvs 1,7 kg ned siden mandag! Meget fornøyd med det. Har ikke gjort annet enn å spise hver 3.time, holde meg unna snop og gå turer med vesla. Treningssenter har jeg ikke råd til dessverre. Nå er situasjonen her at vi sliter litt med å få vesla til å sove på dagtid, så da må det trilles. Har trillet ca 2 timer hver dag denne uka.

 

Hvor gamle er barna deres? Jeg har bare denne ene (foreløpig) og hun blir 3 mnd på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Gratulere med nedgang Ragnhild, det er kjempebra.

 

Ikke fult så bra hos meg. Vekta har stått stille denne uka. Men trodde jeg hadde gått opp så jeg sier meg fornøyd likevel. Så vekt idag: 78.7kg. Har krympet 3 cm rundt midja, så litt mindre har jeg blitt(101cm). Snart er jeg under meteren irundt:) Har tilsammen krympet 32cm rundt omkring på kroppen. Så jeg er fornøyd jeg. Neste uke satser jeg på nedgang, hadde håpet på å ligge rundt 75kg til jul.

 

Idag var det foreldrefrokost i barnehagen. Kjempekoselig. Og jeg spiste grovbrød med skinke og tomat på. Unngikk rundstykker og majones. Og så får jeg forsøke å komme meg gjennom helga uten alt for storer utskeielser. Søthungeren er stor for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Hadde egentlig tenkt å veie meg på mandager' date=' men synes det er motiverende å starte helga med minus på vekta. Og skulle det IKKE bli minus er det jo et tegn på at helga ikke kan brukes til å skeie altfor mye ut. :D

 

Dagens vekt: 68,6 kg, dvs 1,7 kg ned siden mandag! Meget fornøyd med det. Har ikke gjort annet enn å spise hver 3.time, holde meg unna snop og gå turer med vesla. Treningssenter har jeg ikke råd til dessverre. Nå er situasjonen her at vi sliter litt med å få vesla til å sove på dagtid, så da må det trilles. Har trillet ca 2 timer hver dag denne uka.

 

Hvor gamle er barna deres? Jeg har bare denne ene (foreløpig) og hun blir 3 mnd på søndag.[/quote']

 

Gratulere med nedgang. Kjempebra.

Vesla mi er straks 2,5 mnd. Har i tillegg 2 gutter på 3 og 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Jeg har 3 barn og misten er 7 mnd. de to andre er 4,5 og snart 7 år. Så her er det livelig;) Gratulerer med stor vektnedgang, det var jo imponerende, men med to timers trilletur hver dag forbrenner en jo en go del. Så du er jo et bevis på at det går ann å trimme uten helsestudio og trenere...og så er det jo masse du kan trene heime i stua, men da trengs det selvdisiplin, her frister sofaen for masse:/

 

Lykke til i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79
74' date='2

 

Gledelig overraska! Vekta lå på rundt 76 mandag og tirsdag. Hadde jo regna med det skulle gå seg til litt, for regna ikke med at det stemte helt, men turte ikke håpe på nedgang. Så nå er jeg glad! Og jobben fortsetter... :)

 

Ikke de store planene i dag. Jeg og mannen skal på spinning i ettermiddag, og da tar vi jenta vår på barnepass. Er ikke alltid det går like bra, men har ikke tilgjengelig barnevakt i dag, så får bare prøve.

Helga er alltid utfordrende i forhold til mat fordi jeg gjerne unner meg noe godt og litt til... Får prøve å kose meg litt med måte!

 

He ei god helg alle sammen! :D[/quote']

 

 

He ei go helg, du må no bu nært sunnmøre...eller;)

Gratulerer med nedgang, Ragnhild, kjekt å bli overraska, har erfart det sjølv.

 

Go helg til deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke er dere, både snurpa og truten! :D Det er så kjekt når vi klarer dette.

 

Jeg synes du, Hanne er kjempeflink og står på - det er jo tross alt noe av det viktigste å være standhaftig når det butter litt imot.

 

Babyen er snart 4 måneder og i tillegg så har jeg en gutt på 8 år og ei jente på 11 år :) Deilig med en liten attpåklatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: Gratulerer med nedgang! Det føles liksom litt ekstra godt når det ikke er forventet;)

 

Mammantilvesla: det var jo et kjempe bra vekttap første uke, grattis med det:)

 

Leverpostei: kjipt når det står stille, men da er det ekstra motiverende når cm går inn, det betyr at du krymper selv om vekta viste det samme idag!:D

 

Babyen min er 5 mnd og eldste dattera mi er 2,5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med så mye nedgang da jenter :D

 

Vekta viste 80,7 kg idag, så det er jo nedgang ihverfall. Midjelmål var 75 cm. Gleder meg sååå mye til å se 70-tallet. :) Var hos legen idag og han mente mye av det jeg plages med skyldes stress.. Kan stemme, men føler ikke jeg stresser så masse da.

 

Har ikke spist en søtsak hele uka, og det er jeg veldig stolt av altså! Blir litt sjokolade i helgen, men skal holde meg på matta.

 

Her er snuppa 6 mnd og hun er vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så utrolig bra! :D Flink du er så kort tid etter fødsel! Jeg har ei jente. Hun er 8 måneder.

 

Hadde egentlig tenkt å veie meg på mandager' date=' men synes det er motiverende å starte helga med minus på vekta. Og skulle det IKKE bli minus er det jo et tegn på at helga ikke kan brukes til å skeie altfor mye ut. :)

 

Dagens vekt: 68,6 kg, dvs 1,7 kg ned siden mandag! Meget fornøyd med det. Har ikke gjort annet enn å spise hver 3.time, holde meg unna snop og gå turer med vesla. Treningssenter har jeg ikke råd til dessverre. Nå er situasjonen her at vi sliter litt med å få vesla til å sove på dagtid, så da må det trilles. Har trillet ca 2 timer hver dag denne uka.

 

Hvor gamle er barna deres? Jeg har bare denne ene (foreløpig) og hun blir 3 mnd på søndag.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....nei det var nok bare en skrivefeil ! Nærmere Stavanger så blir det mer riktig. :D

 

He ei go helg' date=' du må no bu nært sunnmøre...eller;)

Gratulerer med nedgang, Ragnhild, kjekt å bli overraska, har erfart det sjølv.

 

Go helg til deg og:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammantilvelsla; min jente er også straks 3 mnd. Også har jeg ei jente til på 3 og et halvt. Gratis med nedgang! og til Lillevenn og.

Har planer om å holde meg på matta i helga! Tror det går bra. God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med så mye nedgang da jenter :D

 

Vekta viste 80' date='7 kg idag, så det er jo nedgang ihverfall. Midjelmål var 75 cm. Gleder meg sååå mye til å se 70-tallet. :) Var hos legen idag og han mente mye av det jeg plages med skyldes stress.. Kan stemme, men føler ikke jeg stresser så masse da.

 

Har ikke spist en søtsak hele uka, og det er jeg veldig stolt av altså! Blir litt sjokolade i helgen, men skal holde meg på matta.

 

Her er snuppa 6 mnd og hun er vår første.[/quote']

 

Vi er jammenmeg ganske javne her nå. Håper virkelig at begge ser 70tallet neste uke;) STÅ PÅ... Jeg heier på oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. I dag har jeg spist litt mere dritt enn jeg skulle. Endte vel på 2300kcal.. Men går vel helt greit det også.. Får gjøre det litt annerledes i morgen.

 

I morgen skal jeg en tur til Oslo med sambo.. Vi skal på alternativmessa:) Gleder meg. Det er tradisjon for oss det. Alltid en fast tur dit sammen..

 

Mammantilvesla: Jenta mi blir 8mnd om noen dager.. Hun er mitt første barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt kos igår, pizza og vin og et par biter sjokolade. Men oversteg ikke kcal grensa.

 

Idag er det også rolig dag her, skulle gjerne vært nede og trent men må prioritere husarbeid idag gitt, ser ikke ut her..

 

Ja Snurpa, vi er ganske så like, litt artig når man ligger ganske likt også. Heier på oss! :D

 

Vi er på husjakt og har vært det en god stund nå, og nå har vi funnet et rekkehus som er såå fint og til riktig pris. Tørr nesten ikke håpe for tidlig, sambo er nok også litt mer kritisk enn meg.. Blir så sære når man kikker over så lang tid og ikke finner noe. Krysser fingrene jeg.

 

Ha en riktig god helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Heiv meg rundt i dag og kom meg på step time kl 10.30, har hatt så mykje føre og det har blitt lite trim i veka, merker at eg blir litt sur og hissig når eg ikkje kjem meg på trening...så den timen trengte eg.

 

I dag er den STORE dagen med festligheter for meg, og eg skal kose meg med saint brandens og bacardi i kveld, tenkte å blande med kaffi og fun light, så sparer eg nokre kcal, ellers er planen å komme i godt humør og gå over til vatn rundt midnatt, eg skal ikkje ende opp med hodepine og dårlig mage...så håper eg at planen held:)

 

Ha en fin lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Dongeribuksa er på, med knappen igjen:) Det er ei bukse som aldri har passa. Fikk den av ei vennine da jeg var nygravid, så den er aldri brukt. Passa ikke da jeg fikk den, men tenkte at den kunne henge i skapet som motivasjon. Så nå har jeg ei helt ny bukse. Er så gla, så gla. Litt trang da, men det d....... jeg i:)

 

Glajenta: Du må ha en kjempefim kveld og kose deg mye.

 

Go hælg til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Jaka: Spist er spist. Fortsett som du bruker i morgen, så har ingen skade skjedd. Om man spiser litt for mye 1 dag i uka, så er det ikke det som gjørt at man går opp. Du har fortsett 6 dager hvor du spiser sunt. Så ikke tenk noe mere på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: Håper du hadde en vellykket fest igår! Venter spent på å høre hvordan det gikk:)

 

Leverpostei: gratulerer med buksa! Det er sååå deilig når man har krympet inn i klær;)

 

Jaka: ikke tenk mer over den pizzaen. Det ødelegger ikke å spise litt mer en gang iblandt;) Gå deg en fin tur idag eller ta en tur på teningsseneret så er den samvittigheten borte vekk!

 

Hvordan har helgen vært for dere andre?

 

Jeg spiste også pizza igår og litt is til dessert, men lå fortsatt godt under grensa, var ikke så flink til å spise ofte nok igår... Hadde besøk og da har jeg litt vanskelig for det rett og slett:cool:

 

Ha en strålende søndag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, helgen har vært grei her melis.. har ikke spist alt for ofte og da blir kcal deretter, og ikke fylt opp med de bra kcal heller.. Men, men.. Jeg har egentlig hatt det sånn at lørdag er kosedag. Hvis jeg skal kutte ut all kos går det ihvertfall skeis med en gang. Så lenge jeg vet at jeg kan kose meg med litt sjokolade en gang i uken går alt mye lettere.

 

Vurderte idag om jeg skulle reise på en time kl elleve, men snuppa sov så dårlig inatt så jeg orket ikke stresse avgårde til det.

 

Blir trening tirsdag, torsdag, lørdag neste uke, ihvertfall det som er planen. Forrige uke ble det bare en tur på senteret og en gåtur, alt for dårlig men formen har ikke vært på topp. Legen fant forresten ikke noe på fredag, tok bare en hel haug med prøver som jeg får svar på til onsdagen. Fikk en kur som skulle være syreregulerende så jeg skulle bli kvit kvalmen min, men jeg har ikke hentet den. Har vært bedre de siste dagene, og igår ble jeg ikke kvalm da jeg hadde spist. Er veldig skeptisk til medisiner og tar ingenting hvis jeg ikke må. Er mer tilhenger av naturmedisin og har hatt veldig god erfaring med det.

 

Riktig god søndag damer, imorgen er det ny uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...