Gå til innhold

uke32. motivasjonsrapportingsene:)


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.32 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,2 denne uke: - 4,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,2 denne uke:73,7 -12,3 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:80,4 denne uke:80,4-6,5kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 59,2 denne uke:58,9 -11,5 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:74,9 denne uke: -8,5kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:79,7 denne uke:79,3-5,7kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:78,7 denne uke:78,8 -8,3kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:62,9 denne uke:62,7 -7,3kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 61,9 denne uke:61,6 -3,4kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:80,7 denne uke:80,5 - 1,1kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke:70,8 denne uke:69,8 - 5,4 kilo

Mammantilvesla: 70,3 ned ca 10 kilo. 168. forrige uke: 68,6, denne uke: -1,7kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 79,8

 

Dette er mange kilo altså!!!

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Helgen min har vært helt grusom når det gjelder utskeielser.. Jeg har feiret bursdag hele helgen jeg:( Uff altså.. Skulle liksom være så flink og behersket rundt alle kakene.. MEn nei da. Det har jeg ikke klart... Til og med spist hamburger.. Det er ikke det værste, men jeg spiste en liten boks med pommesfrites også.. Som til min skrekk og gru er kokt i fett.. BLÆH :eek: :D

 

Men i dag er det mandag og skal jeg se 70tallet på torsdag må jeg virkelig gjøre noe i forhold til helgens innsats.. HE he..

Men i dag har jeg nytt mot og har startet bra.. Og kakene er borte.. Og kommer ikke igjen. Takk og lov.

 

Nå skal jeg ut på lunsj med ei venninde. Jeg skal ha salat med reker.. Bestemt meg på forhånd.. Det er det lureste for meg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa er det du som har hatt bursdag?? Godt det ikke er mer kaker igjen nå da så blir det ingen fristelser utover i uka;)

 

Her har vi en rolig start på uka, sitter inne og ser ut på et guffent vær... Har litt små ting og gjøre hjemme så har ikke de store planene idag. Men har planer om trening på sats 3 ganger denne uka + trilletur!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Har har heller ikke helga hvert så vellykket. Gikk bra på lørdag, men så kom søndagen. Spiste alt for mye pizza. Etter at den verste samvittigheten etter den hadde gitt seg klarte jeg jammen å spise rester fra tacoen på lørdagen til kvelds. Og ikke slik jeg bruker med masse salat,,neida. Kjøtt, nachos og ost varma i microbølgeovnen. Tørr ikke tenke på hva jeg endte på i kalorier.

 

Så nå blir det full skjerpings, hadde vært fint å greid 75kg til jul.

 

Ellers så er jeg hjemme med syke barn som absolutt holder på å bli frisk. De er oppladet og full av energi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye innbydende vær her idag, blåser fælt og superkaldt! Pappa hadde bursdag på fredag, så de kommer hit på kake og kafe idag. Blir ikke store utskeilesen for min del. Har laget vannbakkels, så en vannbakkels er det jeg skal ta.

 

Jepp, snurpa! Denne uka er det 70 tallet som gjeller! Jeg håååper altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle helgesyndere. . hehe. Jeg har egentlig klart meg ganske bra når det gjelder samlet kalori inntak. Men jeg skal herved innrømme at jeg driver en litt "lure meg sjøl" telling av kalorier. I går f.eks, så endte jeg kun på 1850. Men siden jeg hadde planlagt å lage hjemmelaget pizza, unnlot jeg nesten å spise noe til lunsj, så jeg kunne hive innpå pizza for 800 kcal. . ehh. Var til og med plass til en kvikklunsj etterpå. . .Men da måtte jeg kutte ut kveldsmaten. . Er vel ikke akkurat sånn fru Roede har tenkt dette opplegget. . Man skal jo spise jevnt og sunt og ofte. Men det er så fristende å lage sitt eget regnestykke å fordele kaloriene på det man har VIRKELIG lyst på. Flere enn meg som holder på sånn innimellom eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kaste meg rundt og dra på trening idag. Ble invitert bort på lunsj imorgen så da rekker jeg ikke å trene på morgenen som jeg pleier. I tillegg så jobber mannen masse ekstra om dagen så det er viktig å få trent når det er anledning;) Så langt 3,7 tp idag og det er en god start på uka!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten:

Ja, jeg kjenner meg igjen....gjør det samme i blant... :D

 

Deilig med ny uke! God start så langt i dag, og sånn skal det fortsette. Får ikke trent noe, for dagen har vært/er proppa full. Men i morgen skal jeg på spinning! :)

 

Lykke til med uka folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH- nå føler jeg meg så mye bedre etter en heftig step time:) Deilig..

Da føles ikke helgen så tung heller. Men nå er det jo uke, så blir ikke mye utskeielser på meg nå utover..

JA Melis: JEg som hadde bursdag, så nå er jeg 25år :eek:

 

I morgen skal jeg kose meg hjemme har jeg planer om. En liten tur på morgenen. er med på babysang. Det er jo så koselig.. Nest siste gangen nå:D

 

Dagens kcalinntak: 1958. Fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag 62,7 kg, ned 200 g sida sist veke. Heilt greit med tanke på helga og lite trim.

 

Snurpa: Gratulerer med vel overstått dag! Halveis til 50 altså:D Eg har vore 25 i fleire år no;) blir ikkje eldre;) merkelig det der! No har jammen lille søstra mi blitt jamngammal med meg og:)

 

Vel,vel ha ei fin veke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg bort i venninnelunsj, blir litt trim til og fra t-banen, men det er ikke så veldig langt å gå... Som alltid er det en utfordring med tanke på hva som blir servert, blir alltid litt mye kcal... Men har planlagt en mager middag idag så jeg håper det skal gå greit;)

 

Ha en fin dag damer!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

...og jammen var det ikkje -2 cm i midjen, så nå står det igjen 3 cm til mitt første mål som var 79:) Det var jo veldig motiverende. Må bli enda flinkere med rockeringen, har glemt å bruke den i helga.

 

Go tur på venninde lunsj, det hørtes kjekt ut da, kos deg, melis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen inspirerende å lese her inne altså. Har vert litt borte.

Hatt mye å styre med. Vi hadde barnedåp på søndag. Ble ikke så mye utskeilser der, MEN etterpå. Når all maten er i hus

Heldigvis fikk jeg gitt bort mesteparten av kakene. Var bare en del av marsipankaka som vi hadde med oss hjem. Glad for det Klarte jo å spise litt av den på kvelden, men tenk om jeg hadde hatt alle de andre kakene her a...

 

Jeg skal jobbe denne og neste uke (bortsett fra i dag) så det blir vanskelig å få trent.

Kroppen er ikke noe god om dagen heller. Har litt plager her og der, som slår ut i full blomst.

Har ikke trent på lenge, bare gått tur. Føler at jeg har ramla litt ut. trenger å komme meg på track igjen. Melis; du er superflink altså. Holdt på så lenge og allikevel SÅ standhaftig. Det står det respekt av!!

 

4,4 trimpoeng forrige uke. Det er jo helt TRAGISK..

SNX

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg Hannemor og gratulerer med vel overstått dåp:) Det er ikke så ille å spise litt av en marsipankake da, flott at du ga bort resten av kakene!!

Kjipt at kroppen ikke er helt med om dagen, håper det snart blir bedre!

Og takk for skryt:) Skal bli deilig å komme i mål, men kommer nok til å holde meg her inne en stund til;)

 

Ellers har jeg hatt en koselig dag, men ble en liten kanelbolle (findus sine frosne)... Tror jeg allikevel skal klare å holde meg ihvertfall rundt 1700 kcal idag... Men det ble ingen trim idag for jeg fikk skyss fram og tilbake:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: Grattis med nedgang både her og der. :)

 

Hannemor: Du har vært så flink at jeg synes du fortjener både litt utskeielser og lite trim en uke, spesielt når det er dåp! Er vel ikke helt riktig å tenke sånn, men vi skal jo jammen kose oss litt også i dette livet? :) Jeg hadde sikkert vært svak og beholdt alle kakene selv...hehe...så jeg synes du har vært flink!

 

Melis: Du er flink som alltid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender på 1600 kcal i dag, og 4 trimpoeng så jeg er fornøyd!

 

I tillegg har jeg fått mensen tilbake (vi har vel lov å snakkes om sånt her og? :) ) Fikk den i går. Tenkt, det er 1 1/2 år siden sist... Det tok sin tid, spes med tanke på at vi er klare for en til... Så nå blir det nok en spennende tid fremover! :) Satser på å få av meg noen kg til først da, det hadde vært deilig!

 

Jeg gleder meg til den gode tv-kvelden på tv2!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor: Det er ikke bestandig like lett å få plass til treninga. Iallefall når man må jobbe. man skal jo ha tid til barna sine utenom også. Men det går an å gjøre det beste av det der og da.. Gjør litt ekstra på jobben. Ta i hart i trappene,... Eller gjør øvelser mens du sitter på kontorstolen.. eller hva du gjør?? :) Stramme magen - trene magemusklene litt. Stramme rompa osv.. Det er iallefall en måte å få litt på..

 

Melis: Så deilig med skyss da. Hender det er greit også.. Blir trimmings i morgen vettø. Og 1700kcal er ikke mye til å vært på vennindelunsj altså..

 

Ragnhild: Så flink med kcalinntaket.. 1600 er jo superbra.. Har du sluttet med ammingen??

 

Glajenta: Grattis med nedgang. Du er flink altså. Så bra:)

 

Jeg blir liggende på rundt 1900kcal i dag.. I morgen er det trening igjen. I dag har jeg bare kost meg.. Drikki kaffe og tatt livet med ro.. Deilig det også, noen dager.. Man må det iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så svak altså! Etter at jeg hadde gått til og fra barseltreff idag og laget middag og styra rundt orka jeg ikke trening! Nå må jeg skjerpe meg!

 

Kcal messig når det gjelder amming, jeg ammer ikke fult lenger burde jeg da minke kcal eller er det det samme så lenge det ammes?

 

Mensen ja, har ikke fått den tilbake enda men virker som det kanskje er noe i gjerdet snart. Har ikke hatt den siden juli 2007, men ikke lei meg for at den ikke har kommet tilbake enda altså :)

 

Så nå satser jeg på trening ihvertfall torsdag og lørdag, ut å gå tur imorg.

 

Full skjerpings!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...