Gå til innhold

uke32. motivasjonsrapportingsene:)


snurpa

Anbefalte innlegg

Trodde seriøst jeg skrev et innlegg her om dagen....altså i går..Men det gjorde jeg da altså ikke...

 

Vi holder på å pusse opp to av tre soverom, og Mellomste har hatt vannkopper i nesten en uke. Jeg har altså ikke fått trimmet noe særlig..

Men dro på dametrimmen i dag igjen, etter at torsdags-, lørdags- og søndagstreningen ble avlyst, og kroppen kjentes ut som en sekk sement. Det var så sinnsykt tungt.. huff.

Jeg tror ikke nakkegrepet mitt er sterkt nok, er litt demotivert jeg. Det er for mye som skjer for tiden, og så mye jeg ikke rekker over pga at jeg har prioritert kroppen og trening så langt.

Så ender det i stedet opp med at alt bare blir gjort halvveis..skikkelig pyton følelse..

 

Veiing i mårra, jeg gruuuer meg... :) jaja, syt å klag.. jeg fikk det nå ut i allfall....

Nå skal jeg gå å legge meg og tenke tynne drømmer, må vel ha litt mental trening oppi alt dette! :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Snurpa: Neida' date=' jeg har ikke slutta med amming! Men jeg lurer vel på det samme som lillevenn... Må vel spise litt mindre når jeg bare ammer morgen og kveld nå.... Noen som vet?[/quote']

 

Jeg også ammer bare morgen og kveld nå.. Ligger på 1900 jeg da.. Det funker jo veldig bra det;)

Vi må jo gå ned litt.. men viktig å få i seg nok allikevvel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde seriøst jeg skrev et innlegg her om dagen....altså i går..Men det gjorde jeg da altså ikke...

 

Vi holder på å pusse opp to av tre soverom' date=' og Mellomste har hatt vannkopper i nesten en uke. Jeg har altså ikke fått trimmet noe særlig..

Men dro på dametrimmen i dag igjen, etter at torsdags-, lørdags- og søndagstreningen ble avlyst, og kroppen kjentes ut som en sekk sement. Det var så sinnsykt tungt.. huff.

Jeg tror ikke nakkegrepet mitt er sterkt nok, er litt demotivert jeg. Det er for mye som skjer for tiden, og så mye jeg ikke rekker over pga at jeg har prioritert kroppen og trening så langt.

Så ender det i stedet opp med at alt bare blir gjort halvveis..skikkelig pyton følelse..

 

Veiing i mårra, jeg gruuuer meg... :) jaja, syt å klag.. jeg fikk det nå ut i allfall....

Nå skal jeg gå å legge meg og tenke tynne drømmer, må vel ha litt mental trening oppi alt dette! :)

God natt![/quote']

 

Jeg tror det går veldig bra med deg i morgen jeg-- Skal iallefall krysse fingrene fir deg i natt;) Også skal jeg ta deg litt i nakken også tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på veiing og har mistet enda ett kilo :). Dette synes jeg går veldig bra. Regner nå egentlig med at jeg snart kommer til en slik terskel hvor jeg står i ro en periode. Uansett så er jeg fornøyd. Totalt 5,4 kg nå og det merkes på klærne :)

 

Jeg er litt usikker på kcal-inntaket når jeg har spist pinnekjøtt fordi det har ikke blitt veid, men bare tatt sånn ca.

 

Grattis med nedgang til deg også, Gladjenta! Du nærmer deg skikkelig målet nå.

 

Jeg kjenner meg igjen på spisingen av noe usunt, truten, men det er bedre med litt usunt innenfor kcal-grensen en gang innimellom, enn å sprikke fullstendig, tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj. . bare 300 gram ned og 61,6 i dag. Var bare 300 gram forrige uke og, men da hadde jeg jo hatt skikkelig helgefråtsing med fest og greier. Og nå hadde jeg forventa skikkelig nedgang siden jeg har ligget på rundt 1850, også i helga. Kanskje det at jeg lurer systemet innimellom betaler seg! Skal skjerpe meg litt. Har hatt noen dager uten sats trening og, for har hatt litt urk i halsen. Men har gått mange og lange turer med vogna. Drar på Sats i kveld.

Gratulerer med dagen som var Snurpa! Jeg er ti år eldre enn deg!! og livet blir bare bedre og bedre! helt sant! ( selvom jeg klager litt i dag. . :) )

Jaka. Det går jo skikkelig fort nedover med deg da! Flink! Gøy når en merker det på klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine og oppmuntrende ord.

 

Snurpa: Glemte helt å si det, men gratulerer med dagen som var! Du fant ut av hvor mye jeg veide nå :)

 

truten - litt kjipt når det går saktere. Jeg tror det er ganske vanlig når man ikke har så mye å ta av lenger. Det er jo veldig positivt det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, da var jeg veid.. :)

 

jeg veide meg i dag, og da har ikke vekta rørt seg siden sist, men fordi jeg er sååå lei av å stå i ro og ikke røre meg av flekken(i snitt) annet enn opp, ned, opp, ned..

så velger jeg å registrere det jeg veide i går... altså 79,3..

Det er litt mer motiverende å se på(i går fikk jeg jo gått på do først..), og det er jo bare et døgn siden? jeg må lure hjernen min litt for å få fart i motivasjonen, tror jeg...

Håper det er greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

så du blir sensurert du altså, her gjeld det å velge sine ord med omhu...gratulerer med 0,4 ned da, må jo si det, men har du prøvd målebåndet??

Håper det viser igjen på vekta meir neste veke da, stå på og ikkje gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Truten: Gratulerer med 0,3 ned, ikkje vær lei for at det ikkje var meir, er jo meir en meg så, og neste veke kanskje det blir et hopp på vekta då, det satser eg på=)

 

Jaka: Grattis igjen, utrolig moro å sjå nye tisiffer på vekta.Keep up the good work.

 

Her blir det en hektisk dag, så får ta igjen skrivinga en annen dag, men takk for hilsner og oppbacking, treng det no.

 

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang jenter!:)

 

Truten: skjønner at du hadde håpet på mer, men jeg synes 300 g er bra jeg! Når du ikke har så mye å ta av er det ikke like lett for kroppen å gi slipp...Det er ihvertfall min teori.

 

Scorpiogi: ha ha, blir du sensurert?? Samme med mani p u l e r t, kan ikke skrive det heller...:)

 

Jaka: 5,4 kg kjennes vel godt på klærne dine! Må snart på shopping du vel;)

 

Huff, jeg har en forferdelig innrømmelse... Igår hadde mannen min med kjeks og sjokolade... Og jeg spiste.... Og spiste...:) Så nå gruer jeg meg til veiing imorgen og angrer inderlig på at jeg ikke hadde mer vilestyrke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skrekkelig å ha sånne fristelser i nærheten, melis. Jeg synes riskremen i kjøleskapet er forferdelig vanskelig å styre unna. Nå må jeg bare få de andre ungene til å spise opp restene sånn at den ikke står og roper på meg mer.

 

Jeg trenger heldigvis ikke shoppe så mye, fordi nå begynner jeg å passe en del av de gamle klærne :)

 

Stå på, scorpiogi! Du skal nok komme forbi terskelen, ser du. Anbefaler deg å måle også sånn som gladjenta foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All nedgang er bra nedgang :) Ble tur idag, bedre enn ingenting..

 

Maten går fremdeles greit, men imorg er det ingen bønn, skal ned på trening. Skal prøve en ny time og det er alltid spennende. Har blitt litt for mmye lik trening i det siste og da blir det fort litt kjedelig.

 

Hadde bursdag her for pappa på mandag, ble en halv napoleonskake og to biter med sjokolade. Fornøyd med det, fikk gjestene til å ta med seg alle rester. Hadde det stått napoleonskake i kjøleskapet hadde jeg nok hatt et problem gitt, eneste kaka jeg virkelig syntes er god!

 

Vi skal se på hus til helgen og jeg er bare sååå spent!

 

Jaka og truten: grattis med nedgang!

 

melis; jeg er like svak, idag skulle vi egentlig ha kylling til middag, men sambo hadde kjøprt pizza.. Da orka ikke jeg lage mat bare til meg så ble pizza, ble 3 stykker så klarte ihvertfall å begrense meg.. Bedømmelsesevne når man er sulten er lik null altså! Burde vært forbud om å gå på butikken når man er sulten!

 

Imorg er det ukehandling igjen, der så greit altså. Skal handle på obs, der er det 40% avslag på frukt og grønt så får hamstre litt tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne skjer det mye...! :) Tror ikke jeg skal prøve meg på å kommentere alle, men gratulerer til alle med flott nedgang iallefall!

 

Jeg synes uka har gått veldig bra, både kcal messig og med trim... Men snikveide meg i går da, og det passa ikke til hvordan jeg føler innsatsen har vært i det hele tatt... :) Får se om det ser bedre ut i morgen! Hvis ikke får jeg vel bare stå på videre! Motivasjonen er iallefall fortsatt på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Er så lite motivert for tiden at det er en skam. Har ikke orket å skrive her, men hvert innom å lest, i håp om at motivasjonen skal komme snikende. Har ikke stor tro på veiedagen imorgen. Men håper jeg ikke har gått opp mye. Etter at jeg så 70 tallet har motivasjonen forsvunent (skulle egentlig ha vært omvendt). Tror ikke jeg har oversteget kcal inntaket noe særlig(bortsett fra søndag), men jeg har spist feil mat og ikke trent EN dag en gang. Grr blir så irritert på meg selv. Håper jeg er tilbake for fult neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaka og glajenta: Joda jeg måler jog også, har bare glemt å skrive det. Det ser jo bra ut de tallene jeg får der, men siste uker har det totalt på hele kroppen bare gått inn ett par cm..og jeg er ikke sikker om det er fordi jeg strammer mer og mer :) men, jeg vet jo hvorfor det ikke er mer inn eller mer ned. Er bare å innse det!

Men totalt siden i august har jeg gått inn totalt 42 cm i kroppen, og 13 av de i midjen. Så jeg er jo i grunn fornøyd med det :)

Men takk for oppmuntringer og gode ord!

De er lagt til i motivasjons-hjernelageret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi er i samme boks, når det gjelder motivasjonssvikt-sørpa..

Vi får prøve å dra hverandre opp igjen.

Her er min slagplan for meg selv: jeg har satt strek over gårdagen og det som har vært som ikke var positivt, så skal jeg prøve å late som jeg har vært kjempeflink hele tiden, trent 14 tp hver uke, og spist nøyaktig 1850 kcal hver dag. Og så sier jeg bare at "jøss, hvor flink du er Scorpiogi!"

Jeg er så lettlurt vettu, at jeg tror jammen det går også! :)

 

 

 

Kan ikke vi ha en liten trimpoeng"konkurranse"? Hvem er med?

Vinneren får ære og berømmelse og en stjerne i himmelen. Og taperne får akkurat det samme, fordi man har jo egentlig alt å vinne på å trene litt ekstra nå før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kcal inntak: 1980.

 

Det får jeg være fornøyd med.. Spent på veiing i morgen..

 

Lykke til Melisen:)

 

Vel... Det ble visst litt mer kcal enn dette.. Klarte å kaste innpå et knekkebrød med ost og salami+ noen never med snaks.. :) Men men.. Tok ikke helt av, så var ikke noe veldig ille. Men er så kjedelig å skuffe seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vekta er ikke den helt store oppturen heller.. Jeg har ikke rikket meg siden forrige uke.. Men det er enda positivt for meg..

Så da får jeg bare prøve å holde det gåent til neste uke... Men nå hadde jeg jo nedgang på 1,4 forrige uke eller noe, så da er det vel ikke så rart om det står øerlitt stille;)

 

Ja melis.. Da er det din tur:)

 

Vekt i dag da: 80,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja da var det min tur....

 

Ikke overlykkelig over resultatet idag for snikveiing før godteutskeielsen viste at det kunne vært mulig med et annet resultat:o Vekt idag er 58,9 kg ned 200 g og totalt 11,4 kg... Bare å fortsette framover!

 

Snurpa: kjipt at det står stille, men tatt med i beregningen hadde du jo en fantastisk nedgang sist uke og i tillegg har du jo feiret bursdagen din;) Til uka er du under 80!!:)

 

Ragnhild: flott at du er så motivert! Håper vekta gir deg lønn for strevet imorgen!

 

Scorpiogi og Leverpostei: det er ikke lett å slite med dårlig motivasjon, lider nok litt av det samme om dagen. Prøver å motivere meg selv med å tenke på hva som gir meg gode følelser og hva som gir meg dårlige. Og svaret på det gir jo seg selv... Men ikke alltid like lett å høre på fornuften...

 

Jaka: det er fantastisk deilig når gamle klær passer igjen;)

 

Lillevenn: synes du var utrolig flink i bursdagsfeiringen!! lykke til på husjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...