Gå til innhold

uke 33 motivasjonsrapportigsene:)


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)
Blir ikke mye tid for meg å skrive her om dagen' date=' det er jo litt hektisk. Alle sykdommer, juleoppkjøring og ikke minst oppussing hjemme.

Men det går jo greit, sånn i snitt. Det har blitt en livsstilsendring nå, mer enn slankekur. Så da nøyer jeg meg med at det går sakte..

 

Leverpostei: Det ble bare 6,6 tp på meg denne uken, jeg har vært litt syk. Men jeg satser friskt på neste uke ;)

 

 

Vekt:

78,8 - 0,5 ned fra forrige uke. Greit nok

midjen er gått inn 15 cm nå tilsammen siden jeg startet. Men er mange flere å ta av! :)

Nå skal jeg suse til byen, skal på kafe med mora til stesønnen min! Det blir nok sikkert koselig :)

 

Håper dere alle har det bra?! Ikke stress for mye med julestress da, vi bare koser oss vi, sant? ;)[/quote']

 

Har faktisk styra så mye med dåp at jeg har ikke trena EN gang. Skikkelig ille. Men neste uke blir det skikkelig konkuranse(hi,hi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar
Gjest glajenta79

Hehe...godt å høyre at vi e fleire...og samvittigheten letta den, nokre ord fra dere jenter og dagen får et bedre utgangspunkt...;) Takk for støtten, Ragnhild og melis:)

 

I dag skal eg på trening 10.30 og så går turen ut til mor og lage fårerull, begynne virkelig å få skikkelige kjærring nykker her:p

 

Ha en fin lørdag, jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Vekt idag med nye batterier 58,3... Enten har jeg gått opp 200g eller så var vekta mi litt på tur på torsdag. Samme kan det være, men da er det ikke sikkert det blir noe strålende resultat neste torsdag;)

 

Idag skal vi på julemarked, det er så koselig, gleder meg til det!

Glajenta: kos deg med både trening og matlaging

 

Ha en super lørdag jenter!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg koser meg mest inne i dag... Med fyr i peisen. Det er så herlig! ;) Var på spinning i formiddag da, så nå skal jeg nyte kvelden på sofaen med mannen!

 

Håper alle har det bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi
Har faktisk styra så mye med dåp at jeg har ikke trena EN gang. Skikkelig ille. Men neste uke blir det skikkelig konkuranse(hi' date='hi).[/quote']

 

 

 

 

Hehe, ja det er ikke så greit å få trent når man har barndåp! Jeg trente ikke mye i de dagene heller :)

Jeg håper du virkelig kjører på neste uke, slik at jeg får litt press på meg!

 

 

Jeg sliter litt om dagen til å følge opp her på nett. I grunn går maten og "opplegget" greit i hverdagen, men jeg er jo ikke innom vektklubben mer enn to ganger i uka! Litt kjipt..jeg er redd jeg kommer til å miste motivasjonen min etterhvert. Det har vært så kjempemotiverende her inne, jeg er så glad for at jeg er med! Men vi er jo så kjempemange, at jeg rekker ikke å lese alt som alle skriver, å så får jeg så dårlig samvittighet. Er jo litt teit hvis man ikke kan kommentere det andre skriver!?

Så det ender liksom opp med at jeg ikke får tid å lese her. Men nå er det jo travle tider, jula står å presser på, vi pusser opp, tre barn tar mye tid, jeg prøver å trene og jeg har masse skolearbeid jeg skulle ha gjort ferdig.

I tillegg jobber jeg 20%, noe jeg har gjort siden september, ikke mye, men det er nå litt...

Men jeg håper det er greit at jeg nå, fram mot jul bare rapporterer på onsdagene, så får jeg heller ta det igjen etter jul....

 

Men jeg har fått med meg at det er noen flinke jenter her inne, gratulerer så masse med nedgang!! Og velkommen alle nye.... ;) Litt treg jeg da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg kjente litt på det samme en stund...at det var så mange her og det skjedde så mye at jeg ikke klarte å henge med i svingene. Men håper ikke du dropper ut bare pga det! Jeg kommenterer bare det jeg har tid til. Så vet jeg at det er så mange andre som kommenterer, så jeg prøver å ikke ha dårlig samvittighet når jeg ikke rekker alle. Det viktigste for meg er at jeg er her med jevne mellomrom, ellers mister iallefall jeg motivasjonen tror jeg.

Jeg synes det er helt greit om du tar det hver onsdag, vet jo hvor travelt det kan være innimellom. Desember er jo ikke akkurat den roligste måneden, og det høres ut som du har det sykt travelt! Håper du tar deg tid til å stikke innom hit hvis motivasjonen svikter....for her er vi jo mange som kan støtte deg! Lykke til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg skullle liksom sove lenge i dag...men jeg er altfor morgenfugl! Blir for utålmodig så jeg endte opp med å stå opp klokka syv for å pakke inn julegaver. Håpløs! ;)

I dag skal vi på spinning sammen mannen og jeg. Vi har pratet om det i det siste, at vi må bli flinkere til det, for vi ser hverandre altfor lite! Og det er jo hyggelig å dra opp dit sammen, men det kan jo bli litt pes med jenta vår da. Det har ikke gått så bra de siste gangene vi har hatt henne på barnepass. Jaja, vi prøver igjen! ;)

Ha en fin søndag! Her er det bare helt nydelig vintervær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Scorpiogi; vi er mange her inne så ikke ha dårlig samvittighet hvis du ikke får med deg alt, viktigste er at du finner motivasjonen..

 

Skulle så gjerne trent i helgen, men sambo jobber så ingen bil her.. Men endte på litt iver 7 trimpoeng og det er minimumskravet i uka. Får nok ikke til mer enn 2 treningsøkter neste uke heller, travelt i desember. Ser jo kanskje ut til at vi legger inn bud på en bolig til uka også, så hvis det blir kjøp blir det jo litt styr med det også. (hadde vært den beste julegaven hvis vi fikk det huset der altså!)

 

Jeg må skjerpe meg med å veie meg hver dag altså.. Man blir fryktelig demotivert av det altså!

 

Helga har gått greit med tanke på mat, har ikke spist for mye kcal, men har ikke fylt opp med de aller beste kcal..

 

Ny uke imorg damer, jula rett rundt hjørnet så vi får gjøre en skikkelig innspurt sånn på tampen! Heia heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpiogi: kom innom når du har tid! Må ikke slutte å være her inne selv om du ikke rekker å lese alt! Ellers synes jeg det er flott at du klarer å ha fokus på å greie "opplegget" og maten i en veldig travel hverdag!!;)

 

Ragnhild: wow, spinning 2 dager på rad står det respekt av!!;)

 

Lillevenn: veiing hver dag blir stort sett "too much" Jeg gjør det selv i perioder, men det er så lett at humøret blir dårlig om man ikke liker det man ser... Hva med å pakke bort vekta og kun ta den fram på veiedagen? Noen ganger ber jeg mannen min om å gjemme den for meg, he he. Så er jeg helt sikker på at jeg får meg en veiepause;) Lykke til med huskjøp!

 

Snurpa: nå har det vært stille fra deg et par dager... Håper alt er bra!

 

Helgen min har vært kjempefin! Julemarked igår var så koselig!! Ble masse gåing + en vaffel. Igår kveld var vi ute og spiste middag, tenkte ikke så mye på kcal. Spiste tom EN HEL BANANASPLIT:p Og godt var det, men kom vel opp i 2200 kcal eller noe... Idag har jeg vært på trening og sanket 4,2 tp så alt i alt er jeg veldig fornøyd til tross for litt ekstra kos igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Lillevenn:

Kjenner meg igjen jeg og....blir ofte veiing annen hver dag her. Egentlig utrolig slitsomt, men det er vanskelig å la være! Skal prøve å skjerpe meg jeg også!

 

Melis:

Juhu, ikke verst at du kommer over 2000 kcal. Nesten som jeg syntes det var litt bra, ikke vondt ment! Bra du koser deg! ;) Juleverksted hørtes koselig ut, tror jeg skal prøve å få til det selv uti uka! Har blitt litt hekta på spinning jeg! Har vært på 5 timer denne uka. Ender på 17 trimpoeng, så det er jo bra! Men får vel passe på så jeg ikke blir treningslei! ;)

 

Snurpa:

Har lurt på hvor du er jeg og... Håper alt er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer.. Jo da. Har hatt det litt travelt i helgen.. Vært i det ene selskapet etter det andre;) Som har gått rett til h****** når det kommer til kcal og mat.. Fy fy og fy.. Nå sitter jeg med verdens vondeste samvittighet og ekleste følelse..

På torsdag var vi på vaffelbesøk hos et venneparr, fredag var jeg ute med venninder på restaurant der det ble elgbiff i fløtesaus og kremgreier til dessert:( , på lørdag var det julebord med alt av godt og kaker etter julemiddag:( og i dag har det vært helaften hos svigers.. Jeg har hatt sinnsykt dårlig selvkontroll, så jeg har trykket meg proppfull i hele helgen.. Lurer virkelig på hvordan dette skal gå..

Ingen tvil om at jeg skal komme meg på trening i morgen altså. dette orker jeg ikke.

 

Æsj.. Er så redd for at jeg har gått opp på torsdag.. Det skal jeg ikke la skje..

 

Men,. Jeg er iallefall tilbake, og skal være mer aktiv denne uken, da det faktisk hjelper..

 

Virker som om det går veldig bra for mange her nå, det er så flott altså. Blir veldig motivert av å lese om allesammen.. Og grattis med nedgang både den ene og den andre.. Supert...

 

I morgen skal jeg virkelig være flink.. Ikke spise noe kjipe ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Nå har jeg regnet på forfærdelighetene mine.. Og jeg har faktisk ligget på rundt 2000-2100 hver dag.. Ifølge utregningen så forbrenner jeg ca:2500 pr dag.. Så forhåpentligvis blir det ikke så ille... håper håper ikke iallefall... Burde jo egentlig ikke ha gått opp iallefall.. Men det er ikke godt å si nå som vekten er så ustabil...

 

Vente i spenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Godt å høre, Snurpa! Glad for at du fortsatt er her inne iallefall! Ja, jeg savnet deg! ;) Og du, jeg syntes nå ikke kcal per dag hørtes ille ut i det hele tatt, ikke i forhold til alt du har gjort! Krysser fingrene for at du ser 70-tallet på torsdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...