Gå til innhold

Herbalife?


Gjest skeptisk
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg står fast på vekta mi på 88,3 kg (evt går opp), og jeg KLARER det bare ikke ved kostholdsendring. Har hørt mye om herbalife-produktene, og virker positivt, men vil gjerne få respons her også om hva folk mener etter å ha prøvd det? Har evt tenkt å bli distributør om det faktisk funker, for da er det jo noe jeg kan gå god for =) men kun hvis det funker. Gidder ikke bruke masse penger på lureri som f.eks CLA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' jeg står fast på vekta mi på 87,3 kg (evt går opp), og jeg KLARER det bare ikke ved kostholdsendring. Har hørt mye om herbalife-produktene, og virker positivt, men vil gjerne få respons her også om hva folk mener etter å ha prøvd det? Har evt tenkt å bli distributør om det faktisk funker, for da er det jo noe jeg kan gå god for =) men kun hvis det funker. Gidder ikke bruke masse penger på lureri som f.eks CLA.[/quote']

 

Tror ikke det er så lurt å gå over til pulver og piller. Har selv brukt både Natures Own og Herbalife uten at det hjalp noe særlig.

Det er nok trim og å spise lite og ofte som er løsningen på å gå ned i vekt.

De andre slanketips med pulver o.l. er bare tull, der er det bare lommeboka som blir slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hvis man følger opplegget med dise pulverkurene så vil man tape vekt. Men jeg tror i grunn ikke det er så sunt for kroppen, og det er heller ikke noe man klarer å holde ut i lengden. Og de som går ned klarer ofte ikke holde vekten etterpå.

 

Det har vel litt med å gjøre at endringen er kun kroppslig, og når dietten er over fortsetter man som før og kiloene raser på igjen. + at man gjerne får noen ekstra.

 

Har hørt om noen som var veldig fornøyde med herbalife, men de fortsatte å bruke det selv etter de hadde nådd matchvekt. Ikke til hvert måltid, men så de at de begynte å legge litt på seg, så byttet de ut noen av måltidene med herbalife for å ha vektkontroll. Fungerer helt sikkert for enkelte av oss, ellers ville sikkert ikke produktet eksistert :-)

 

Hva er det du mener når du sier at du ikke klarer å gå ned bare ved kostholdsendring? Er det kostholdsendring du ikke får til eller har du forsøkt å endre kosten uten å gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mi søster gikk ned i vekt på herbalife, og er ikke gått opp ennå selv om ho har sluttet.

 

For det første er sunn kost ganske dyrt for en student, så er ikke lett å alltid være sunn. Dessuten går det så tregt ,og jeg er en slik person som fort mister tålmodigheten når jeg ikke ser resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn mat trenger ikke koste så mye da. Frosne grønnsaker og wokblandinger er jo ganske billig, og rent kjøtt/kylingfilet og lignende finner man ofte på tilbud. I tillegg er det jo mange billige og relativt sunne fjordland middager.

 

Herbalife koster jo også litt. Men går kanskje litt raskere, så kostnaden bare varer i en periode.

 

Ja, det er fort gjort å miste tålmodigheten når man føler at innsatsen er høyere enn resultatet. Man har jo gjerne lyst å være slank med en gang. Men for min del har jeg prøvd så mye rart og så mange dietter og kosthold/livsstilsendringer at jeg har innsett at dette ikke kommer til å skje på et øyeblikk. (Har vel holdt på med slanking i mer eller mindre 10 år) Og at det må en permanent livsstilsendring til, ikke en som bare varer i noen måneder. Også for at jeg skal unngå å gå opp i vekt igjen.

 

Men hvis du ønsker å prøve herbalife, så er det jo verd et forsøk. Og fungerer det så kan du jo dele dine gode erfaringer med andre og bli distributør. Folk er jo helt klart forskjellige, og selv om dette ikke er rett løsning for meg, så er det helt sikkert et fint alternativ for noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

Jeg har selv vært distributør for Herbalife, og i utgangspunktet er produktet meget bra med tanke på næringstetthet. Men, en av planene er som ei her tidligere skrev, at når du har oppnådd vekten du ønsker, skal du likevell fortsette med noen shake for dag (istedefor mat) slik at vekten holder seg. Mitt problem var at jeg ble grusomt lei av shake - ville kaste opp bare jeg tenkte på det!!!!

 

Vi var 4 venner som startet samtidig, og vi mistet (hver av oss) mellom 3-12 kg på ca 4 måneder. Vi alle sluttet med produktet, og det tok ikke lange tiden før kiloene kom tilbake igjen - PÅ OSS ALLE!!!

 

For meg er Grete Roede den aller beste løsningen, med tanke på vektreduksjon - dette fordi du endrer kosthold - til det bedre. Med herbalife så gikk jeg tilbake til det samme gamle kostholdet når jeg gikk over på mat (sikkert også fordi jeg savna mat myyyyye mens jeg shake`a meg)

 

Jeg er også slik som liker at ting skjer fort, men jeg har lært meg med vekta at det er lettere at det holder seg, hvis jeg går rolig frem :D

 

Når det gjelder økonomi, så får du jo produktene straks mye billigere hvis du selv er distributør (iallefall 25%, så får du mer alt an på salg/stort innkjøp) Men det som jeg merka meg, var at jeg fort lot meg friste av alle disse tilleggsproduktene de hadde, slik som proteinbarer og alle slags vitaminer og greier, og da ble det straks et meget dyrt kosthold - så billig er det ikke!

 

Men til slutt vil jeg også nevne at det er veldig mange som er svært fornøyd med Herbalife, vi er jo alle ulik og hver og èn må jo finne det som er best for enselv :)

 

God jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

 

Jeg har prøvd dette før - det var dyrt (5 shakes om dagen, pluss piller, drikker og i det heletatt!). Jeg gikk ned 7 Kg - og da jeg sluttet gikk jeg opp pluss 3 Kg ekstra. Ekstremt jojo slanking BIG TIME!! Når stoffet forlatter kroppen så stopper forbrenningen med en gang.

 

Filosofien bak dette og GR er det samme. Mange måltider gjennom dagen for å holde brenningen oppe. Men Herbalife bruker jo spesielle lagd proteiner som hjelper å ta litt til. Når kroppen ikke får det så er det GOOD NIGHT VIENNA!!! Jeg brukte mellom 5 til 7 tusen i måneden på dette - penger som jeg godt kunne ha spart. Jeg var redd for andre tiltak. Men, til slutt så måtte jeg prøve the hard way. Da ble det GR kurs 1 og nå kurs 2. Min Herbalife person sa at jeg aldri ville klare å gå ned i vekt med å justere kosthold og nå er jeg på vei til ca 13 Kg lettere kropp takk til nettop GR og kostholdsjustering!!!

 

Ikke gå med Herbalife, det er ren juks!!! Stå på, vekten beveger seg snart - husk å mosjonere og ikke minst de 2 liter vann om dagen - det hjelper utrolig! Det var også fullmåne nylig som kan og bety mye for en del vekt ism. væskemengden i kroppen. STÅ PÅ!

 

Tony.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mi søster gikk ned i vekt på herbalife' date=' og er ikke gått opp ennå selv om ho har sluttet.

 

For det første er sunn kost ganske dyrt for en student, så er ikke lett å alltid være sunn. Dessuten går det så tregt ,og jeg er en slik person som fort mister tålmodigheten når jeg ikke ser resultater.[/quote']

 

Når det er snakk om slanking og kosthold, finnes det ingen enkle, raske løsninger. Sånn er det dessverre. Det eneste som fungerer er en varig livsstilsendring. Og tro meg; jeg har prøvd det meste (utenom Fedon, faktisk)

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peneathene

Jeg gikk på herballife og mistet 10 kg ved hjelp av det. Jeg var superfornøyd, og vekta holdt seg så lenge jeg passet på kostholdet. MEN jeg byttet ikke ut alle måltider, for det er ikke bra, men til frokost og lunsj drakk jeg shake, og så spiste jeg vanlige måltider ellers, men så sunt som mulig så klart. Fungerte kjempefint. Helt til jeg traff typen... og kostholdet bare sa plopp, og alle kiloene rant på igjen... Men holdt meg ganske slank i 2 år faktisk. Men dette må du føle på og teste selv. Men IKKE bytt ut alle måltidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skeptisk

Jeg syns også 5 shaker til dagenn var mye.., Jeg tar 1 eller to shaker daglig (ja har startet på HL nå). Har gått ned 2,5 kg og 2 cm rundt midjen så er fornøyd. Det koster ca 18 kr pr shake, så er jo ikke så kjempemye i forhold til vanlig mat hvis man tenker slik.

 

Jeg er fullt klar over at best effekt får man ved å leve veldig sundt ved sidenav og trene mye. Men jeg klarer bare ikke det. Jeg går nå på shake 1 til 2 ganger i døgnet, ellers spiser jeg vanlig =) Unner meg noe godt når jeg ønsker det (kunne sikkert hatt bedre nedgang om ikke.. Men jeg er redd at om jeg blir for streng med meg selv NÅ så holder jeg ikke ut. Slik har det vært tidligere).

 

Jeg har hørt både det ene og andre om folk som har nådd vekten sin med HL og deretter legger på seg når de slutter. Så står å vipper mellom alle svarene jeg har mottatt. Men tenker jeg tar det når den tid kommer. Viktigste nå for min del er å gå ned i vekt og få mer selvtillit.. Jeg er min værste fiende til tider.

 

Dessuten er jeg interessert i å gå på en shake til dagen resten av mitt liv om det er det som må til. Jeg har funnet min kombinasjon som jeg syns smaker godt (cookies & cream+sjokolade), så smaksmessig er det ingen hinder. Så lenge jeg ser jeg går ned og ikke opp, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du finner det som er best for deg :D

 

Blander du shake med vanlig melk eller soya melk? Jeg anbefaler soyamelk med vaniljesmak. Det brukte jeg når jeg shake`a meg, og da blir det en mye bedre og rundere smak på den, samt at du får mer av disse soyaproteinene (eller hva det nå heter) som hjelper til i prosessen i kroppen. Jeg ble selv anbefalt dette av min HB-sjef. Min favoritt var 1 skje med vanilje og 1 skje med sjokolade i soya vaniljemelk :)

 

Jeg ble anbefalt å kun spise middag normalt, ellers shake - og det er nok sikkert èn av grunnene at jeg ble d....lei shake, så er nok lurt slik som du gjør det :P

 

Jeg brukte ikke 5-7000,- i måneden på det, men 2000-2500 ble det nok

 

Herbalife har hjulpet mange, men desverre ikke meg

 

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skeptisk
Det viktigste er at du finner det som er best for deg :)

 

Blander du shake med vanlig melk eller soya melk? Jeg anbefaler soyamelk med vaniljesmak. Det brukte jeg når jeg shake`a meg' date=' og da blir det en mye bedre og rundere smak på den, samt at du får mer av disse soyaproteinene (eller hva det nå heter) som hjelper til i prosessen i kroppen. Jeg ble selv anbefalt dette av min HB-sjef. Min favoritt var 1 skje med vanilje og 1 skje med sjokolade i soya vaniljemelk :)

 

Jeg ble anbefalt å kun spise middag normalt, ellers shake - og det er nok sikkert èn av grunnene at jeg ble d....lei shake, så er nok lurt slik som du gjør det :P

 

Jeg brukte ikke 5-7000,- i måneden på det, men 2000-2500 ble det nok

 

Herbalife har hjulpet mange, men desverre ikke meg

 

Masse lykke til[/quote']

 

 

Har bedt moderatoren om å slette trådene mine nå. Orker ikke sitte her med dårlig samvittighet og nesten tårer i øynene pga folk mistolker meg og hugger etter hver ting jeg sier :D

 

Jeg bruker ekstra lett melk, fordi det drikker jeg til vanlig også =) Hvor mye koster soyamelk? får man det på vanlig butikk (beklager men har aldri sett tidligere). Min favoritt kombinasjon er cookies & cream og sjokolade. Bare elsker den =)

 

Hmm en ting jeg syns er rart er at folk som går på shakene kun har middag utenom. Jeg har fått beskjed om å ha en til to mellommåltider i tillegg.

 

Men takk for en ordentlig tilbakemelding. Skulle vært fler av sånne som deg på forum etter min mening =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bedt moderatoren om å slette trådene mine nå. Orker ikke sitte her med dårlig samvittighet og nesten tårer i øynene pga folk mistolker meg og hugger etter hver ting jeg sier :D

 

Jeg bruker ekstra lett melk' date=' fordi det drikker jeg til vanlig også =) Hvor mye koster soyamelk? får man det på vanlig butikk (beklager men har aldri sett tidligere). Min favoritt kombinasjon er cookies & cream og sjokolade. Bare elsker den =)

 

Hmm en ting jeg syns er rart er at folk som går på shakene kun har middag utenom. Jeg har fått beskjed om å ha en til to mellommåltider i tillegg.

 

Men takk for en ordentlig tilbakemelding. Skulle vært fler av sånne som deg på forum etter min mening =)[/quote']

 

Jeg hadde heller aldri hørt om soyamelk før hun som var HB-sjefen min anbefalte det. Jeg ba dem på coop prix om å bestille inn (men husk at du må ta den med vaniljesmak, for den naturell smaker helt pyton-skikkelig pyton!!!!) Der kosta den ca 18 kr for 1 liter. De har det også på helsekostbutikker, men der koster det rundt 25,- pr liter.

Hvis du bruker vanlig melk, så mener jeg hun anbefalte meg å bruke lettmelk, ettersom jeg kunne få i meg for lite kcal igjen hvis jeg brukte ekstra lett eller skummet.

Til variasjon syntes jeg det var greit med vanilje som jeg blandet i appelsinjuice, ble en litt friskere vri.

 

Pr i dag syntes jeg også det er rart at jeg kun fikk beskjed om å spise middag utenom, ettersom dette gjorde meg drittlei. I tillegg tok jeg ut all min søthunger på middagen - da i form av å lage pannekaker, grøt o.l hehehehehe, så ikke rart det gikk dårlig med meg :P

 

Men er du flink til å holde deg til opplegget, så får du nok de resultater du ønsker. Tilslutt vil jeg anbefale deg å bli din egen distributør hvis du har mulighet for det, ettersom du får produktene billigere - kan være greit hvis du skal bruke det over lengre tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ikke meningen å hugge!!

 

Jeg vet så veldig godt at dette med slanking og vektnedgang er vanskelig, så jeg kan helt klart moderere meg litt. Nå det er sagt, står jeg for det jeg skreiv.

 

Men, jeg skal innrømme at grunnen til at jeg er veldig negativ til sånne shakeløsninger er:

a) Veldig dårlig erfaringer selv. Drakk Cambridgeshaker til jeg spøy av de, gikk ned masse, men har sjelden følt meg så elendig. Men nå er jo Herbalife oppbygd litt annerledes.

:P Jeg er kjenner folk som har vært HL distributører og makan til vås har jeg sjelden hørt. De har begitt seg ut på ting de ikke har peiling på og jeg tror mange mennesker har blitt litt lurt.

c) Jeg er alt for glad i mat til at jeg noen gang igjen skal erstatte måltider med shak.

 

Som du ser er dette bare personlige meninger og vissvass.

 

Og til slutt; Vi er jo tross alt i samme båt alle sammen her inne. Vi ønsker å gå ned i vekt og leve sunt. Samtidig som vi alle er forskjellige.

 

Lykke til

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skeptisk
Jeg hadde heller aldri hørt om soyamelk før hun som var HB-sjefen min anbefalte det. Jeg ba dem på coop prix om å bestille inn (men husk at du må ta den med vaniljesmak' date=' for den naturell smaker helt pyton-skikkelig pyton!!!!) Der kosta den ca 18 kr for 1 liter. De har det også på helsekostbutikker, men der koster det rundt 25,- pr liter.

Hvis du bruker vanlig melk, så mener jeg hun anbefalte meg å bruke lettmelk, ettersom jeg kunne få i meg for lite kcal igjen hvis jeg brukte ekstra lett eller skummet.

Til variasjon syntes jeg det var greit med vanilje som jeg blandet i appelsinjuice, ble en litt friskere vri.

 

Pr i dag syntes jeg også det er rart at jeg kun fikk beskjed om å spise middag utenom, ettersom dette gjorde meg drittlei. I tillegg tok jeg ut all min søthunger på middagen - da i form av å lage pannekaker, grøt o.l hehehehehe, så ikke rart det gikk dårlig med meg :P

 

Men er du flink til å holde deg til opplegget, så får du nok de resultater du ønsker. Tilslutt vil jeg anbefale deg å bli din egen distributør hvis du har mulighet for det, ettersom du får produktene billigere - kan være greit hvis du skal bruke det over lengre tid :D[/quote']

 

ah...men jeg har ikke vanilje shaken. kun cookies & cream og sjokolade som jeg blander =) og bruker ekstra lett melk så tror ikke den inneholder så mye kalorier.

 

Jeg skal bli flinkere med å holde meg til opplegget så jeg kan se enda mer resultater =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skeptisk
Sorry' date=' ikke meningen å hugge!!

 

Jeg vet så veldig godt at dette med slanking og vektnedgang er vanskelig, så jeg kan helt klart moderere meg litt. Nå det er sagt, står jeg for det jeg skreiv.

 

Men, jeg skal innrømme at grunnen til at jeg er veldig negativ til sånne shakeløsninger er:

a) Veldig dårlig erfaringer selv. Drakk Cambridgeshaker til jeg spøy av de, gikk ned masse, men har sjelden følt meg så elendig. Men nå er jo Herbalife oppbygd litt annerledes.

:D Jeg er kjenner folk som har vært HL distributører og makan til vås har jeg sjelden hørt. De har begitt seg ut på ting de ikke har peiling på og jeg tror mange mennesker har blitt litt lurt.

c) Jeg er alt for glad i mat til at jeg noen gang igjen skal erstatte måltider med shak.

 

Som du ser er dette bare personlige meninger og vissvass.

 

Og til slutt; Vi er jo tross alt i samme båt alle sammen her inne. Vi ønsker å gå ned i vekt og leve sunt. Samtidig som vi alle er forskjellige.

 

Lykke til

 

Katla[/quote']

 

 

Var egentlig ikke denne tråden jeg ble hakka på. Her har vel folk bare sgat sine erfaringer. var på den tråden jeg hadde i ned 20-30 kg. Og ja kjenner til endel som har gått på cambridge kurer som har gått opp MASSE etterpå.

 

Å være distributør og ikke kunne om produktene er jo kjempetabbe. Men for min del (min erfaring) syns jeg faktisk HL har hjulpet på flere måter; fått opp forbrenningen litt, kommer jevnere på toalettet, og slipper søtsuget ettersom jeg drikker sjokolade og cookies shake :P Så for MEG er det fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...