Gå til innhold

Ned i vekt 2009


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

Hei nå er planen å komme seg ned ca 30kg ut august. Håper at det er en mulighet. Nå er jeg lei av å være stor.

Da jeg starta 17sep i 2007, så veide jeg 124kg. Nå i dag veier jeg 110,9kg. Det tilsier at jeg har mistet 13,1 kg. Det er ikke verdens største nedgang, men det skal det bli en endring på nå.

 

Har også fått god hjelpfra legen, så har kommet inn på røros rebiliteringssenter, hvor jeg også vil få hjelp fra framover. Skal oppover dit i februar/mars på første runde. Skal være der i 2uker.

Noen andre her som har vært der?

 

Noen som vil være med på å komme seg i gang i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Da har jeg brukt ergometer sykkelen min, å klart å sykla 15min hver runde. Har hatt to runda hittil i dag. Men tungt det er det ja. Kjenner jeg er helt skjelven i hele kroppen. Kansje det er håp om å klare noen kg innen røros nå, hvis jeg fortsetter sånn.

 

Hvor mye tror dere er reelt å klare innen slutten på februar? 5kg? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp mail fra røros å jeg skal oppover 22 april, Hadde blitt utsatt av ulike årsaker. Så da har jeg fortsatt sjans til å gå ne litt før jeg kommer meg oppover også. pluss å komme i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går kjempe bra. Har nå nettopp vært ute å måkt snø. å nå skal jeg ta en test på ergometer sykkelen også. Se om jeg kan klare noen km i dag også.

 

Håper virkelig at jeg vil klare minimum 5kg innen påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene da :)

Du klarer nok 5 kg til påske så motivert som du er!! Jeg har ikke selv vært på ett sånt opphold men har ei god venninne som har vært der. Tror det har vært i 3 omganger til nå og hun er strålende fornøyd.. Hun har gått ned 20 kg til nå, og har vært stabil der en stund og nå skal hun straks opp for ett nytt opphold for å ta siste rest!!

 

Lykke til :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for motivasjon. Hun har klart såpass ja. Har så lyst å klare såpass mye jeg også på 3 opphold der.

Høres så kjekt ut me 20 kg til jul likssom. har et opphold som blir avslutta 9 des. Å d hadde vært så gøy å kommet hjem å vist at dette har jeg klart i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ei uke så ble det ned fra 110,9 til 110,2. Vil si 700g på ei uke. Yeay, dette ser jo bra ut. Har også kutta ut brus midt i uka, kun helg t mat å litt kvelds kos. Gubben prøver så godt han kan for å hjelpe meg. Han har også kutta ut brus, han slutta før meg faktisk. hehe.... Men fulgte etter.

 

Bare det kunne blitt bart på gangveiene nå så kunne ha gått tur igjen så hadde det vært toppers.

 

Men håper neste uke også vil bli en lettere uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Du er kjempe flink! Tar du mål også, eller bare vekt? Jeg synes at det å ta mål kan være veldig motiverende særlig når jeg "stopper opp" en stund i vektnedgang - ser ofte da at målene likevel kan gå inn:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å måle ja, men glemte det denne gangen, men på mandagen kommer jeg både mål å vekt igjen. Men dette har ikke vært verdens beste uke kjenner jeg. Målet med 5kg til påske begynner å se mørk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja prøver, men det er litt tungt ja. Men gleder meg til jeg skal opp på røros for å få noe hjelp der også.

 

Har kommet noe godt i gang med noe trening å slikt du da?

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var husvasken unnagjort til helga. Kjennes i ryggen ja kjenner jeg. Men er jo litt trening i dette også da.

 

Håper at gubben er villi til å bli å gå tur i helga nå da, så ikke blir bare sittende inne. Er så sinnsykt kjedelig å gå alene, uansett om har me dyra å går.

Men må få til noe mer trening enn det som har vært i siste ja. Vil ned fortest mulig. Men har sakt at jeg skal ha syden tur neste år, må ut å vise frem den nye meg.

 

Har jo et håp om å klare å komme meg ned ca 38kg til jeg skal reise å det har jeg god tru på at vil gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noen tur i helga. Vi endte i krangel i går i stede.

 

Men men i morgen hvis det har stilnet med vinden da blir det tur med denne ene bikkja mi. Pluss litt husarbe og litt ergometer sykkel. Hehe kansje litt mye mål, men er lov å prøve. Må bare komme igjen nå hehe... :)

 

I morgen er det også veie dag, så vi får se om jeg har mista noen kg. ikke akkurat rette dagen ettersom har snop dag i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med et sånt balanse brett, og det der blir du veid også. Der trener du balanse øvelser, yoga, muskel, aerobic øvelser. DU har da stepp som du skal følge sammen med andre der, og den er knall tøff for å få til perfekt da.

 

For å si det sånn så blir jeg temmelig svett, når jeg holder på ja. Hehe. Jeg vil altså si at den er verdt å kjøpe. Du kan også sette deg mål som du skal klare innen så å så lang tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det påan igjen. Har sakt til meg selv at jeg skal gå tur me ene hunden i dag for å få ut energi på henne også, men vet ikke helt me denne kulda som er nå. Hun har veldig lite pels.

 

Men trening blir det uansett. Kan da trene me wii fit å jeg. Skit skøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempe knall dag, tok me en hund å gikk oppi skogen ovenfor her, å d va god trening ja. Sitt her sliten å svett no ja. Tok oss 1 time og 15min denne turen. D bli fleire slike tura utover uka ja. Det har ga mer smak ja. Hadd æ hadd me meg vann skulle jeg vært der enda også, men glemte d, for skulle egentli ikke gå så langt oppover og så tungt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trening med wii fit med step og litt rokkering, og litt yoga. Det høres sikkert rart ut at bruker wii'en for å trene, men dette funker kjempe masse for meg. Skikkelig knall trening, blir skikkelig svett....

 

Trimpoeng denne uka:

Mandag: 1,8

Tirsdag: 3,8

Onsdag: fri

Torsdag: 2,9 hittil i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert at du har funnet noe som passer for deg! Noe som både er morsomt og bra for kroppen!!

 

Tror jeg må kjøpe inn utstyret da gitt :-)

 

Skal straks ut å jogge jeg :)

 

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble d en lang tur, så nå er jeg mega klar. Har også gjort unna husarbeid. Så det ble litt i dag gitt huff. Sitter her å sløver bare no.

Men godt er det også. for jeg vet at dette vil hjelpe i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimpoeng denne uka:

Mandag: 1,8

Tirsdag: 3,8

Onsdag: fri

Torsdag: 2,9

Fredag: 3,8

Lørdag: 7,6

Søndag fri

Sum: 19.9

 

I går så var jeg å gubben, og en kompis og bikkja hans å minste bikkja vår ut på isfiske/tur, fikk en god del trening ved dette gitt, Så nå er vi sliten her i huset. Hehehe.....

 

Men så sykt godt da. Regner med at det blir en rolig dag her i dag iallefall. Gubben skal i vei å spille innebandy kamp i kveld så jeg skal vel være med å se på tenker jeg.

 

Nå stolt over meg selv over hvor aktiv jeg har vært denne uka, håper det blir like mye neste uke også. Bare været holder seg toppers framover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...