Gå til innhold

Ned i vekt 2009


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

nå skal du jo snart til Røros!! får håpe det kan være den piffen som gjør at du plutselig raser ned ... hjelper ofte med litt andre trimformer enn det kroppen er vant til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
Gjest litjpia

Jepp er ikke lenge igjen nå nei. Har hørt at spinning skal være toppers måte å gå ned i vekt på. Får håpe d vil hjelpe med endring i hverdagen. Gleder meg, men gruer meg også, for er jo så hjemmekjær. Så to uker blir lang tid ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

I går ble en kjempe dag. Slet ikke spes med ryggen heldigvis. Først på dagen gjorde jeg unna husarbeid. Som var utrolig tungt, så svetten rant ja.

På kvelden så bestemte jeg og sambo at vi skulle ta med oss to hunder å gå en tur. Det ble en kjempe tur, en tur med både bakker opp og ned hehe... Den varte vel i ca 2,5time tror jeg. Fikk til og med skryt fra sambo, at jeg hadde fått et bra tempo når vi gikk... Ble jo litt stolt over d da. Er så godt når har noen der som kan komme med slike oppmuntrende ord når man sliter i oppover bakker, akkurat som i går kveld. Pusha meg skikkelig så jeg fikk meg en real trening på tur ja.

 

Blir nok flere slike i påskeferien, sambo går ut i ferie i morgen, og på lørdagen så kommer valpen til pappa, å da blir d tur i massevis i fram til onsdagen vil jeg tru.

Gleder mmeg, føler at jeg har fått et nytt liv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg heldigvis klart å holde meg stabil på 107,3 de siste 3 ukene. D syns jeg er bra. Pluss at jeg har gått sammen 3cm siden 2 mars. Nå har jeg virkelig klart å holde dette stabilt. Skal belønne meg med en lang gå tur senere i dag. Skal få unna husarbeid først så blir d å rusle en tur.

 

 

11dager til jeg skal være ferdig pakket til å reise opp til Røros. Gleder meg.... Nå skal vi få litt fort gang i dette.

Når jeg kommer hjem igjen så skal jeg melde meg inn på treningssenteret i nærheten her, da blir det spinning for alle penga omtrent ja.

 

God påske alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er d bare en uke til jeg skal reise på røros å starte med livsstilsendringen, gleder meg kjempe masse. Skal bli gøy å få noe annet å gjøre enn å bare gå her hjemme med samme gamle rytmen i trening. Skal bli godt me endring ja.

Nå skal denne jenta bli sprek til sommeren, og til neste somme rer vi slank å fin, å brun så klart. Hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. D håper jeg og. Regner med at jeg kommer til å legge inn her hva som skjer om dagene der oppe. Håper på skikkelig gode tips som vil hjelpe til her hjemme også. For gubben er skikkelig innstilt på å endre livsstil når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hvor vanskelig skal d være før man kommer igang igjen med trening. Har en rygg som ikke er helt brukbar. Bare jeg står bøyd over ene bikkja å skal kose med henne så knekker den sammen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Blir litt deprimert av dette. Har slitt i en mnd tid ca.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da kansje man skal prøve å få oppdatert litt her da. :)

Har no begynt på røros på livsstilsendring. Å d går kjempe bra. Bortsett fra psykisk da, sliter litt med d å være borte hjemmefra, men får heldigvis reise hjem i helga så da går d bra.

Begynte onsdag 22april med ei vekt på 108,2 på hjemme vekt den 21april. Så på lørdag da jeg kom hjem da så veide jeg 106,4. Sambo kom på fredag å henta meg å da kunne han allerede se forskjell. På bare 2 dager liksom hehe....

 

Men maten er litt annerledes, men ikke mye, for her får vi ikke ha smør på skiva. å d er jeg vant med da. hehehe Men godt er d uansett....

 

Men så fikk jo desverre sambo tlf fra moren sin om at bestefaren er død nå da, så håper at jeg klare denne ukaogså da. så jeg kommer hjem på torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd spinning for første gang. D blir nok til at skal begynne med d ja. D var skikkelig go trening. kjenne at svetten siler å, d var den beste treninga gitt... Kjempe... Synd at vi ikke skal ha flere spinning timer. Men har spinning oppi treningsrommet her da, men d blir liksom ikke d samme når jeg skal sitte der alene da. Men med denne aktiviteten så er d jo kjempe topp, kjenner at jeg har energi igjen ja.

 

I morgen så får jeg ikke spise før etter at jeg tatt blodprøver ti over ti. D blir lenge uten mat ja. Faste fra 22.10 i kveld. Huff gruer meg, men d må til da. Så skal jeg til legen også kl 14.00. Så her er d mye som skjer. Pluss i dagtidlig så gikk vi en tur på 7km så d kjennes på kroppen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har d vært skikkelig hardkjør for min del. Hadde intervall trening, først 4 min step, så 4 min ballkasting, 4min å gå/springe på en tykk madrass, så siste var 4 min med spinning. Ble skikkelig svett. Gud kor herlig det var etterpå, men kjenner nå at jeg har litt hodepine, men håper den er borte til i morgen, så jeg kan være med på den sosiale turen som er lagt opp. Hvis ikke så får jeg bare sette meg å slappe av i stede å roe helt ned. Men vi får se.

 

Men i morgen skal jeg også reise hjem fra Røros. Må avslutte oppholdet mitt for denne gang, for skal i begravelse oppi ørnes på tirsdagen. Reiser søndags morgen å kommer igjen onsdag kveld.

Gleder meg til å reise hjem da. Savner forloveden min no ja. Har jo ikke vært så lenge borte fra han, men gud hvor jeg savner ham.... Vil hjem i kveld jeg.

Men kan ikke for skal på veiing og måling i morgen tidlig kl8. Så får håpe at d går bra. At vekten viser ned og målingene viser nedover. Gleder meg og gruer meg litt ja. hehe

 

Kommer tilbake i morgen kveld eller fredagen om hva vekten sier for noe. og målingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest litjpia

Jeg har endelig kommet meg ned noen kg. Mens jeg var på røros så klarte jeg 2 kg og 3cm rundt midja. Så nå er jeg ned på 105kg. jippi.... Så nå skal jeg bare fortsette.

 

Har fått med gubbeb på å meldt oss inn på treningssenter. Så på lørdagen hadde vi vår første spinning time sammen. Kjempe skøy. Har bestemt oss for å trene dette 1-2 ganger i uka. hvis vi får d til da hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig, nå er du i gang. Hørtes ut som det var et topp opplegg på Røros med mange gode prøver på trim.

Jeg har i min langsiktigeplan å sette i gang spinning til høsten. Nå konsentrerer jeg meg å variere trimmen mellom gåtur, gåtur med stav og sykling. Gjerne alle 3 aktiviteter på en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

D var et topp opplegg ja. D ser ut til å hjelpe. Hehe....

D var mye forskjellig vi prøvde ja. Kostholdet var iallefall noe annet enn jeg hadde her hjemme. Skikkelig med rugbrød å greier. Men mett ble vi hver dag. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Da har jeg og gubben vært på treningssentre å trent litt. Gud kor herlig d var. Kjennes godt i føttene nå ja... I morgen blir det kansje spinning hvis ikke gubben skal jobbe overtid. Gleder meg nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

I dag har vært en tung dag for meg. Vært skikkelig tung i hodet. Skjønner ikke dette. Skulle ha fått gjort så mye i dag egentlig. Men håper jeg kan få gjort unna mest mulig i morgen. Da skal jeg komme meg igang med stor vasken av huset. Så kansje jeg skal bake etterhvert hvis jeg ikke tar d på onsdagen da. hehe...

 

Skulle begynt å få igang sykkelen min igjen også, men d er liksom et stort ork alt sammen for tiden. Et stort hat ja. Men vi får nå se hva tiden bringer i morgen. Bare jeg kommer meg opp til rett tid så blir det knall. Håper jeg hehehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest litjpia

Da har man begynt god trening igjen. Myr trening sammen med bikkja, å sykkelturer, og trening på senter.

 

Fredagen så hadd vi myrtrening, å i går kveld så ble d en sykkeltur på ca 9km å masse motbakker hehe....

 

I dag så bli d enten introdusering av sykkel til bikkja, eller myrtrening.

Kommer tilbake med mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Mandagen så var jeg på styrke trening, å kjenner d enda også at jeg har trent magemusklene ja. hehe

 

I dag skal jeg på spinning. Så får vi se om d blir litt styrke trening i dag også. Eller så blir d utstillingstrening me schæfer "valpen" Skal trene oss fram til utstilling i kristiansund. Håper vi klarer d.

 

Men i dag skal d iallefall trenes uansett vær og vind. Hehehe....

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...