Gå til innhold

Ned i vekt 2009


Gjest litjpia

Anbefalte innlegg

Tjohei.... D ble visst en tur i dag å gitt, hehe..... Ei venninne som dro meg med ut å gå med hundene, så slapp vi dem oppi skogen her så de fikk springe i skikkelig dyp snø. Herlig ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
Gjest litjpia

Noen her som har noen forslag til meg, hva jeg kan trene. Har liksom begynt å bli litt en sporet på stepp å sykling. Det må være noe som en blir skikkelig svett svett av. Skikkelig trening. Huff.... Vet ikke hvor jeg skal begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Da har jeg endelig kommet igang med litt trening igjen, å gud hvor godt det var. Tok skikkelig i å det var herlig. Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj å kose meg der litt.

 

Så i dag er jeg stolt over meg selv igjen ja. Lurer på om jeg skal ta meg en tur ut i sola etterpå også. Hvorfor ikke utnytte den når den endelig er fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det å ha en date med mp3 spilleren er heller ikke så værst,går fortere da enn uten,går jo itakt med musikken,iallefall synes jeg det. svømming hvis du bor inærheten av en svømmehall da. og du hadde jo snø så hvorfor ikke tre på skia,det blir du veldig god og varm av ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hei klart du kan få være med, Bare å henge seg på. Ski blir litt verre for jeg har ikke. Hehe.... Men å gå i dyp snø er jo god trening fikk jeg kjenne her en dag hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan jo leke at du er 5 år igjen og base i snøen hele dagen.... hehe

målet mitt var ca 500 gr i uka og det har nesten gått litt for fort nedover synes jeg.gikk selvfølgelig ned mest de første ukene. går ikke på kurs men veier meg og måler livvidde her på vektklubben har gått på GRkurs i 2003 og bruker det som mal nå. teller ikke trimpåeng for da blir jeg helt hekta på det og vil bare ha mer og mer.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

vekt v start 060109 110.6

vekt idag 030309 102.6

mål til påske 100kg

mål til 31.06.09 95 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hei! Jeg veide i går 106,7kg, å gjett om jeg sto der å måpte når jeg så d tallet da. Men var på vekta i dag å da viste den 107,3 igjen, men d tror jeg har noe med tante rød å gjøre, så jeg går ut fra den vekta fra i går tenker jeg. Så da har jeg klart 4,7kg på 4uker. Hehe... Må bare innrømme det at jeg glemte å måle meg i dag da. hehe.... ;D

 

I morgen blir det sikkert mye trening, Skal utpå ei øy sammen med typen, foreldra hans er vaktmestere utpå der så, så da blir det bakke trening med bikkja. Gleder meg. Håper bare at mens smertene ikke blir for vonde. Har ikke noen enda iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott du er flink!

har hatt en skikkelig utskeiende helg.med alt for mye god mat og drikke(alkohol),men det som er det positive er at nå er det mandag og jeg er på rett kjør igjen...kansje jeg hadde behov for å skeie ut!!!! spent på vekta til onsdag som er min veiedag.venter frøken rød jeg så det er nok derfor jeg har vært skikkelig fysen i helga....men var å svømte 1000 meter på lørdag og har gått en times tur hver dag i helgen så vi får håpe at det retter litt på resultatet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hadde litt utskeielse i går jeg, men nå er det ingen vei tilbake, nå er det på igjen me trening å greier. Hehe...

 

Det virker som vi må ha noen utskeielser for å se at dette går ikke. D virker som at vi blir mer våken etter dette. hehe...

 

Vi får håpe nå at dette går nedover igjen. Jeg merker at jeg blir enormt tung i kropp og hodet, hvis jeg ikke trener noen ting. Så nå er det slutt ja. Komme seg opp å trene litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned det jeg gikk opp forrige uke + 0,4 til så jeg er fornøyd. litt lite svømming og vanntrim de siste ukene pga mye skolemøter. men idag skal jeg begge deler og gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan jo leke at du er 5 år igjen og base i snøen hele dagen.... hehe

målet mitt var ca 500 gr i uka og det har nesten gått litt for fort nedover synes jeg.gikk selvfølgelig ned mest de første ukene. går ikke på kurs men veier meg og måler livvidde her på vektklubben har gått på GRkurs i 2003 og bruker det som mal nå. teller ikke trimpåeng for da blir jeg helt hekta på det og vil bare ha mer og mer.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

vekt v start 060109 110.6

vekt idag 030309 102.6

mål til påske 100kg

mål til 31.06.09 95 kg

 

Så UTROLIG flink du har vært!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Her har d stoppa litt opp, men ligger stabilt enda. Heldigvis. Har vært litt mye ordning me det oppholde jeg skal på i april, å litt utstillings trening med ene hund min, Døgnet har for lite timer for min del for tiden hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er jeg inne i en uke med bare tre bursdager...og det er et ork, klarer liksom ikke å la være å spise når det står foran meg.

men prøver å trimme litt ekstra denne uken og være flink på formiddagen før selskap.

ellers har det stoppet litt opp med vektnedgangen her. bare 0.8 kg siden 03.03. tror ikke jeg klarer 1.8 ned til til påske men jeg skal prøve så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Ja her har d også stoppet litt opp, gått litt opp igjen å ned igjen i d siste, så kansje d er håp snart at kan fortsette nedover. Neste uka så har jeg selv bursdag, å da blir d vel kansje noe å kose seg med. men så er jeg heldigvis ikke så veldig glad i kaker da.

 

Har bestemt oss for å kose oss med øl å snacks enten morgen kveld eller lørdagen, enten så blir vi å kjøpe ferdig pizza eller så lager vi sjøl. Vi får se. hehe..... Gleder meg.

 

Nå er d bare 4uker til røros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg at mange som startet med slankinga i januar/februar har etn stopp i motivasjonen. Det har jeg også - synes det går for sakte, eller - denne uka har jeg vært sulten hele tida, og det går iallefall ikke NEDOVER med vekta, heller motsatt ...

 

MEN nå er det snart påske og det går mot lysere tider. Var ute og gikk en tur idag på 45 min like etter jobb - sola skinte og jeg kjente at den varmet i ansiktet - en DEEEEILIG følelse! Målet er at når snøen er borte (akkurat nå for tida ser det ut til at det blir en god stund til) - da skal jeg begynne å jogge tenkte jeg - jeg har gått masse turer, og til da er jeg nok i form nok til å starte å øke på tempoet - ser virkelig fram til det!

 

Så dere - ikke ha det for travelt - kroppen skal bli gradvis vant til sin nye vekt, det er naturlig at det står stille, selvom det netopp da er veldig vanskelig å stå på og holde motivasjonen!

 

Dere har gjort en KJEMPEJOBB - se på dere selv og det dere har klart bare siden nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Ja d går veldig sakte her iallefall, klarte å gå ned 3hekto fra i går, så noe må begynne å skje igjen tror jeg. Men kan jo ikke garantere. Men jeg har også et mål om å begynne å jogge litt når snøen forsvinner.

 

I dg trur jeg at jeg skal sette på wii maskina å trene litt step igjen. er litt for lenge mellom hver gang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Dette ser ut til å ta litt tid nå ja. Sliter noe sinnykt med ryggen. Bare støvsuger stua her så er jeg helt ferdig i ryggen, klarer ikke å stå etterpå, går nedover foten å, Fy d er vondt. Men må bare sette igang litt. Heldigvis går gubben ut i påskeferie til helga, så da skal han få være me meg å gå turer. Tørr ikke gå alene. Pluss at vi skal passe en valp på 7mnd i fra lørdagen til onsdagen i påske uka også. Gleder meg. Da blir d 4stk hunder her i huset....

 

Så turer skal d bli i denne påska. Når den er ferdig så er d bare 1,5uke igjen til jeg skal til røros å være der i to uker. Da blir d også masse trening. Skal bli kjempe skøy. Nå skal jeg fortsette bursdagsdagen med å se tv.

 

Klem til der alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte o,6 ned denne uka og er fornøyd med det etter alle bursdagene.

 

noen her som har noen gode råd til oss som samler mye væske v salt mat:::: selfølgelig uten å kutte salt mat og drikke masse vann hehe.....

 

klarer ikke målet mitt til påske, snufs, men har jo i snitt gått ned 0,7 hver uke og er jo egentlig fornøyd med det:) kansje jeg hadde litt for store mål for meg selv? men er jo greit å ha noe å jobbe imot da...

hvis jeg fortsatt klarer gjennomsnittet på 0.7 i uka ligger jeg faktisk under målet mitt den 30.06 med 3 kg det hadde vært en drøm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Du er jo kjempe flink da. Er ekstremt glad i salt jeg også. så sliter nok der ja. Hehe.... Har ingen aning hva jeg har ligget på i snitt, for har gått opp ei uke så rast ned igjen for så å opp igjen. Men håper at jeg kommer meg nedover igjen iallefall....

Er så sinnsykt vanskelig å komme seg under 107kg, jeg sliter no sinnsykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempe flink da. Er ekstremt glad i salt jeg også. så sliter nok der ja. Hehe.... Har ingen aning hva jeg har ligget på i snitt' date=' for har gått opp ei uke så rast ned igjen for så å opp igjen. Men håper at jeg kommer meg nedover igjen iallefall....

Er så sinnsykt vanskelig å komme seg under 107kg, jeg sliter no sinnsykt.[/quote']

 

har du ligget lenge på den vekta før er det helt naturlig... men kjedelig

ligger rundt 102 å lurer jeg nå har gjordt det i flere uker. og her lå jeg ivekt i lang tid før jeg la på meg litt mer i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Var så vidt under, men var rett opp igjen. Har prøvd alt snart. Men noe må vel skje snart. Det stopper der hver gang, litt irriterende egentlig, men jeg må bare prøve å komme meg i gang. Blir sikkert mer enn nok å gjøre i påska så da håper jeg at jeg kommer meg under. hehe.... huff for et slit hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...