Gå til innhold

Uke 3 nyttårsmotivasjonsmødrene


melis

Anbefalte innlegg

Vekten stoppet på 74 kilo. Ned 1,2 kilo.

Er super fornøyd!!!!

Har gått veldig fint hele uken med maten, men har ikke fått trent. Her herjer influensaen som verst.

Men nå ser det ut som det slipper litt taket her, så neste uke skal bli bra der også.

 

Skal si det var mange verpesyke her inne:-)

Jeg er ikke en av de....., enda.....

 

God helg alle sammen.

Stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Ragnhild: supert resultat! Grattis med det! Neste uke er du tilbake til før jul vekt:) Håper formen er bra idag etter byturen din igår!

 

Lillevenn: 300 g ned er bra!:)

 

Snop: wow, 1,2kg er jo god grunn til å være superfornøyd!! God bedring til deg og dine, influensa er tøft...

 

Glajenta: høres ut som en morsom måte å få vasket litt på:P

 

Igår gikk jeg endel over kcal budsjettet mitt, så idag blir det ikke noe godis. Men skal drikke et par glass med vin ikveld (om vesla vil sove litt!!) og det trekker vel opp litt det og... Må passe litt på hva jeg spiser ellers idag... Skal heldigvis en tur på sats etterpå, det blir deilig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Lillevenn og Snop: Grattis med nedgang! :D

 

Det ble litt flere pils enn hva vi planla i går. Vi hadde det så gøy at jeg ga blaffen i siste toget og overnatta hos venninna mi. Har ikke vært på en sånn heisatur på et par år! :) I tillegg ble det nattmat ( kake på deli deluca = 2000 kcal ?? ), så jeg sprenge iallefall kcal i går! Jaja...satser på å hente meg litt inn igjen i løpet av uka! Jeg skal være flink!

Melis: Formen er ikke særlig god! Ble ikke spinning på meg klokka 10 som jeg hadde tenkt for å si det sånn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Lite liv her! Håper alle har en fin helg! :)

 

Jeg har ikke vært flink i helga! Gikk skeis i går også... Mannen kjøpte en hel hau med sjokolade til oss...og i stedet for å begrense meg så trøkka jeg i trynet. :D

Jeg kan ikke ha det i hus....for da spiser jeg til det er tomt! Å jeg blir like irritert på meg selv hver gang!

Er det noen som har gode tips for å endre dårlige vaner? Jeg har ikke lyst å spise så mye dritt! Har lyst å lære meg å kose meg med måte! Jeg har ikke lyst å være en jojo-slanker resten av livet!

 

Er tilbake igjen i gjenge i dag da. Blir ingen utskeielser for de kvitta vi oss med i går, og det blir spinning klokka fem. Jeg gir ikke opp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Her har også helga gått litt skeis.. Både jeg og mannen stresser værre og har ikke tid til å lage noe særlig mat. Da blir det til at man stapper inn det som er tilgjengelig.. I tillegg er lillesnupp blitt syk og krever full oppmerksomhet.. Vi flytter jo siste helgen i januar og har innsett at trening bare må bli nedprioritet de neste uke, enda så mye jeg egentlig vil prioritere det. Får bare prøve å begrense maten. Nå til uka blir nettet borte her også, så kan ta litt tid før jeg er tilbake igjen..

 

Men jeg kommer tilbake altså, syntes det er utrolig flott at vi kan bruke hverandre til motivasjon og råd. Hadde ikke klart det uten dere.. Så hvis jeg ikke er innom på en stund så håper jeg at jeg er velkommen igjen om et par uker, da er jeg fit for fight igjen, og skal ikke slippe alle hemninger nå midt i kaoset.

 

Stå på, så håper jeg det er flere kg mindre av dere når jeg er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noe god helg hva angår mat. . Har registrert da men, og kom til 2700 to dager på rad. . Har blitt sånn de to siste ukene at jeg har skjerpa meg mandag og tirsdag, så har det likevel gått bra på veieng onsdag! så det er ikke for sent å ta seg inn, Ragnhild og Lillevenn, hvis det er noe trøst. . Og tips Ragnhild, jeg vet ikke, men kanksje ha planlagte kosedager, og ikke ha dårlig samvittighet for alt man spiser, siden man vet det er kun den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på jeg og... Fredag og idag har vært ++ i kcal inntaket:o Igår var jeg flink med 1700 kcal og 4,6 tp. Men tror dessverre ikke det veier helt opp for disse to andre dagene... Men imorgen er det tilbake til hverdagen igjen!!!

 

Lillevenn: kom inn her når du er på nett igjen, vi venter på deg:) Lykke til med siste innspurt før flytting!!

 

Ragnhild: jeg har akkurat samme problem som deg, må spise til det er tomt!!! Det eneste som hjelper meg er for det første og aldri ha noe liggende. Uansett! Og om jeg skal ha en godtekveld må jeg kjøpe inn akkurat det jeg skal spise og prioritere og kjøpe det jeg har aller mest lyst på. Ikke både potetgull og sjokolade f.eks. Noen ganger unner jeg meg og skeie ordentlig ut (uten å tenke kcal) andre ganger legger jeg det inn i kcalinntaket. Det siste føles absolutt best;) Tror aldri jeg klarer å kvitte meg helt med vanen av å spise godteri i helga, men jeg tenker at det trenger jeg ikke heller... Det som er viktigst er at helga ikke blir en eneste mat/godteorgie fra fredag ettermiddag til søndag kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmf... Det er ikke bare meg som har gjort både det ene og det andre i helgen ser jeg;) JEg har spist alt det jeg ikke skal og minst mulig av det jeg faktisk skal. Men da får det vel bare blitt bedre nå denne uka.. FÅr jeg håpe.. Iallefall det som er planen min...

Har ikke trimmet noe... Det skal jeg også gjøre noe meed i morgen og utover...

 

Uff.. Orker ikke skrive mer jeg.. Litt lei egentlig.. Men skal ikke bli borte iallefall....

 

Mister så motet.. Og det er så fælt, for det er ikke noe annet jeg vil enn å gå ned dit jeg vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Da er vi visst flere denne helga, ja! Ikke at jeg synes det er bra, men det er allikevel godt å ikke være den eneste... Skjønner dere? Så får vi bare være flinke til å motivere hverandre!

 

Lillevenn:

Jeg skjønner godt at du må ta en pause. Ikke lett i flytting og uten nett! Lykke til med innspurten, så håper jeg du snart er tilbake! :)

 

Truten:

Jeg har også hatt noen sånne helger. At jeg har spist mye, men så har det allikevel gått bra på veiing fredager. For min del er det fordi jeg snikveier meg mandager. Jeg har ofte gått opp i helga, så setter jeg inn et høygir for å bli kvitt det pluss litt til til fredagen. Hadde bare vært så deilig å sluppet å måtte gå ned helgas utskeielser hele tiden... Mye bedre med en jevn nedgang, så blir det ikke samme stresset... Jaja, jeg lærer forhåpentligvis en dag! :(

 

Melis:

Det er vel den beste regelen ja...å ikke ha det i hus. Kanskje det rett å slett er det som er oppskriften. Det må jo bli det så lenge jeg ikke klarer noe annet! For når jeg ikke har noe i hus så går det jo som regel bra! :)

 

Snurpa:

At du skal forsvinne nei, det kommer ikke på tale! :D Ikke bli motløs! Vi klarer dette sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...