Gå til innhold

2009 - året eg skal nå mål og forsunne kostholdet mitt!


Gjest bollemajen

Anbefalte innlegg

Gjest bollemajen

Hittil denne veka har eg tjent 11,7 trimpoeng!

 

Eg har ikkje vore så flink med maten, har lege på et snitt på rundt 1680. Eine dagen oppe i 1900.

Idag hadde eg snikveging (igjen) og da viste vekta 88,3!! (hyyyl!)

 

Eg er rimelig støl i ræva, lår og rygg etter arbeidet i går. Håper det er mine nyvunne muskler som gjer at eg er 300 gram tyngre..

Neste veke skal eg skjerpe meg litt meg maten.

 

Eg veit ka eg har gjort feil:

- har ete for mykje frukt på jobb (eine dagen 5 frukter)

- glømte krom-tablettene to dager, og matsuget var enormt!

- har ete en del nei-mat (muffins, skolebolle, nei-pålegg på besøk med andre)

- har ete sjokolade på jobb (totalt 4 biter på 2 dager, sfinx-biter) etter fire veker uten

- har ete ting som har stått igjen etter sambo (to pizzastykker mandag. No no!)

 

Det eg har vore flink til:

- trimma masse meir enn målet for denne veka!

- drukke alt vatnet eg skal for alle dagane

- laga fleire sunne middager

 

Neste veke SKAL bli beire! Eg skal fokusere heilt og fullt på maten..:)

 

Rapport for veging og måling kjem i måra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Gjest bollemajen

Vekt 02.02.09: 88,7 (+0,7) :)

Vekt 03.02.09: 87,0 (-1,0) :)

 

Mål (cm):

Hals: 34,5 (-0,5)

Overarm: 33,5 (-1,0)

Bryst: 106,5 (-1,0)

Tjukkeste på magen: 102,5 (-0,5)

Ende: 107 (-0,5)

Lår: 65 (-0,5)

Total veke 5: 449,0 (-4,5) :)

 

Totalt for heile kurset: -8,5 cm

 

Trimpoeng: 15,1 tp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Kl. 05.55 idag:

Eg vegde meg i dag tidlig og vekta viste 88,7 (+0.7)! Kjeven kom nesten i kontakt med badegolvet, så sjokka var eg. Eg gjekk til og med opp på vekta for andre gang etter at morgenstellet var ferdig med et stort håp om at det var noke feil. Flytta litt på vekta og. Men nei. Sukk!

 

Kl. 17.15 samme dag:

På kurset i kveld vegde eg meg og var 88,6 (med kle på). Eg synes det er usannsynlig at mi vekt og kursleders vekt er så forskjellig! Begynner å lure på om den vekta mi er på tide å kaste til h******

 

Kjem til å følge med på den vekta litt framover. Eller berre drite i å bruke den. Argh!

 

Men anyway.. blei kjempefornøgd med vektnedgang! Sia eg begynte på kurs for 4 veker sia har eg gått ned 2,2 kilo, ned 0,55 kg i veka. No er det berre vel 18 igjen! :) Ich freue mich!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Formål med forsøk:

Sjekke om vekta er pålitelig

 

Korleis:

Bruke vekt nummer 2 (som eg har forkasta fordi den var billigst) som kontroll.

 

Resultat:

Vegde meg på vekt nummer 1: 89,2 kg

Vegde meg på vekt nummer 2: 88,6 kg (samme som kursleder si vekt)

Avvik: 0,6 kg

 

Konklusjon:

Vekt nummer 2 er mest pålitelig sia eg rekner med kursleder i GR har ei god, dyr vekt. Eg kjem til å vege meg på den vekta i måra, og notere det i arbeidsboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt, ganske så fustrerende når man ikke kan stole på sin egen vekt. jeg opplevet i løpet av de 5 grete roede-kursene jeg tok, at kurs-lederen fikk ny vekt og de to var 800 g forskjellig...det var ganske surt plutselig å bli registrert at man hadde gått opp!!

jeg har nettop kjøpt meg ny vekt, en sådan som sjekker fett prosent, vann, beinmasse mm. heldigvis veide min gamle og den nye nøyaktig lik og så har jeg begynnt å bli veiet på treningstudioet om onsdagen og den er også nøyaktig som min egen. så det var litt en lettelse kjente jeg.

 

ha en koselig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Idag skal eg sykle på trimsykkel inne. Det nærmer seg noken kuldegrader ute, og da blir eg med en gang litt glad i trimsykkelen min. :)

 

Eg har ikkje drukke nok idag, så no må eg sette inn innsats her, så eg får en nedgang neste veke og!

 

Gleder meg veldig til eg ser 85-talet, det er blitt litt nærmare no eg er komt ned på 87-talet (vekta vippa nedom 86-talet :(). Eg har aldri vore lenger nede enn på 84, sist eg gjekk ned i vekt, og da kom eg ikkje lenger. SKAL lenger no! :)

 

Målet for veke 6:

 

Trimpoeng: min 12 tp

 

Vektnedgang: - 0,5 kg

 

Hjelper å sjå konkret ka eg skal jobbe med denne veka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det store ting, du er i ferd med å slå din egen pers! Det er jo et kjempefint mål, virkelig noe å kjempe for. Denne gangen skal du bare tenke at du selv avgjør hvor du skal havne.

 

Jeg hører på deg at du er motivert, og det er motivasjonen som avgjør om du vil lykkes. Hvis jeg skal gi deg ett råd så er det å fokusere hardt på din egen motivasjon- da klarer du alt!:-)

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Så kom godtesprekken!

 

Eg var ekstremt godtesjuk idag da eg kom heim fra jobb, og i tillegg hadde ei på jobb med seg ostekake (eg tok berre et stykke. *stolt*)

 

Eg har gjømt vekk ei eske med godteri vi fekk med jobben inne på soverommet, og den henta eg fram og oppi der var en pose med blå nidar. Oppi den posen fantes det beste eg veit av sjokolade! Bringebærgele trekt med melkesjokolade.... ÅÅÅÅH.. det smakte så godt, og plutselig hadde eg slurpa innpå med 12 biter bringebærsjokolader!! HUFF!

 

Eg som var så flink før idag, og no føkka eg til alt det. Eg lot til og med vere å ete den siste skiva mi idag pga ostekakestykket. Sukk.

 

No skal eg ikkje ete meir sjokolade verken på jobb eller heime resten av veka. Basta bom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Idag skal eg prøve å få 60 min på trimsykkelen. Kjenner eg er inne i en litt lat periode. Heilt typisk når det kjem ned mot minus ute! Argh.

Eg skal pakke masse til flytting i helga, vaske klær, forberede undervisning til i morgen i naturfag og sykle på trimsykkelen.

 

Eg har klart å holde meg innafor det eg skal hittil denne veka, sjøl om eg har gomla litt sjoklis. Eg snutla i meg to sjokoladebiter før middag idag. Trur eg ska hive den posen inni ovnen!

 

No skal eg sove middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Så flink du har vore og er. Alle har late dagar innimellom, du har jo vore så flink så ikkje miss motet. Unn deg eit par dagar kvile, og så begynner du på igjen! Du er virkelig flink med trimminga! Stå på!

 

Eg er og fra sogn og fj., men har budd dei siste 12 åra i Bergen. Men var mykje i Førde, den gangen vi festa på Cheriee.(fått nytt navn nokre millionar gangar etter det) Hehe...Lenge sidan altså. (Eg er 35 snart, reine bestemora hehe).

 

Uansett, heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Kjekt at du stakk innom, AndreaMamma! :) Treng litt positivisme.

 

Idag har eg prøvd ei av oppskriftene i kursboka: middelhavkylling med hermetiske tomater, basilikum og fullkornspasta. Det var himmelsk!

 

Veldig mange gode oppskrifter i den boka :P

 

Ikveld skal eg gå en tur. Har berre 6 trimpoeng hittil denne veka. Har lyst å komme opp i minst 10 denne veka! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vekten din på varmekabler på badet? Da kan det virke litt inn på vektens "humør". Det er lurt å ha vekten et sted uten varme i gulvet. Så flink du har vært, stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Aha! Det har eg ikkje tenkt over! Kor du har vekta di, Krille? På soverommet?

 

Den vekta eg bruker no har stått på et rom uten varmekabler og er like stabil no. Men eg lurer på om den andre vekta er litt "moody". Den humper opp og ned og den er litt vanskelig å bli klok på. Kan jo vere at den har hatt hetetokter stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Det blei 2,9 trimpoeng på trimsykkel. Orka ikkje gå ut i kulden. For ei pyse eg er når det er kaldt!! :P

 

Kveldsmåltidet mitt vart havregryn med rosiner og lett jordbærsyltetøy og melk :D Nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Idag hadde vi verken brød eller melk i huset, og det er nesten krise når det skjer. Det blei ryvita multigrain med mager mysost og kaffi til. Blir litt sånn når en er på flyttefot. Men idag skal eg kjøpe brød, melk og cottage cheese :P

 

No er eg snart halvveis på trim-treet mitt. Har 6 av 14 epler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg har sanka 3,0 trimpoeng idag :D Veldig fornøgd med meg sjøl.

 

No har samboaren min kokt seg kaffi og set og gumler kveitebrød! OG flinke meg klarte å seie nei takk. Fikk selfølgelig spørsmålet om eg ville ha (han er jo høflig og da), men eg sa nei. Det trur eg egentlig han var godt fornøgd med, for da fikk han to.

Han kan ete så mange han vil for han legger ikkje på seg anyway, tynn, høg sak :P

 

Var nettopp inne på BMI-kalkulatoren:

 

No: 87kg, 170 cm = FEDME (Å, himalaya! Det ordet er grotesk!)

 

86kg, 170 cm = OVERVEKT (1 kg til!! :))

 

77kg, 170 cm = LETT OVERVEKT

 

71kg, 170 cm = NORMALVEKTIG

 

Her er det berre å gyve laus!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Vekt 03.02.09: 87,0

 

Vekt 09.02.09: 86,8 (-0,2) Jaja

 

Mål (cm):

Hals:

Overarm:

Bryst:

Tjukkeste på magen:

Ende:

Lår:

Total veke 6:

Totalt cm-tap:

 

Trimpoeng: 14,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Ned 0,2 kg på mi vekt, ned 1,4 kg på kursleder si vekt. Henholdsvis klokka 06.00 om morningen, og klokka 17.15 om ettermiddagen. Er det mulig??

 

Jaja, blei i alle fall et hyggelig møte. Merker at eg får meir ut av pep'en på møtene enn eg hadde trudd. Har alltid vore litt skeptisk til sånne møter uten at eg veit koffor. Eg fortalte om mine treningsvaner; trimsykkelen som står i stova, samboern som sprengfyrer, eg svettar som en gris, trør som en gal og ser på slanke-TV. My favourite! :) Det var noken rundt bordet som trekte på smilebandet, og eg må seie at no når eg skreiv det, så tenker eg at det må vere et syn (..eller ikkje..).

 

Eg skal snikvege meg i måra for å sjekke tilstanden på vekta en gang til.... He he.

 

Planen for veka:

1. Vere flinkare med maten, holde 1600 kcal kvar dag.

2. Ikkje ete så mykje sjokolade!!! Fy fy.

3. Opprettholde treningsmengden (15 tp)

4. Gå ned minst 0,5 kg

5. Ikkje ete så mange bananer og rosiner (har fått heilt dilla!)

6. Vere flinkare til å drikke mine 2 liter litt jevnare gjennom dagen

 

Skal til legetime neste mandag.

Eg skal ta en blodprøve for å sjekke jernlagra mine (søv 7 timer om natta + 1-2 timer på ettermiddag etter jobb) og er bleik som et nyklora A4-ark!!

Eg har og lyst å sjekke blodtrykk, kolesterol, blodsukker. Har masse hjertesjukdom i familien, samt kolesterolproblem, diabetes (type 2) og gikt. Eg kan gjere noke med dette! Inntil ei viss grad!

Kanskje eg har lest for mykje ukeblad og artikler på nett og blitt hysterisk, men greit å vite. Hm.. kanskje det blir litt mykje.. Tenke tenke...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Eg er no 85,9 kg etter ei veke med flytting og berre rot i matveien. Har ikkje fått internett enda da eg venter på montør.. Argh. Så eg er lite her inne.

Men neste veke da blir det håp! :)

Skal peise på denne veka og komme meg i gang igjen og forhåpentligvis ser eg 84-talet en gong neste veke!! Can't wait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Snikveginga idag tidlig avslørte 85,4!! Eg trur eg må ha hallusinert. Eg må berre trakke på no, sånn at eg får en god nedgang til mandag, da skal eg på kurs. Stod stille sist veke :) Det var min egen feil...

 

Eg jogga forresten 1,5 km i ett strekk i går!! Det var så lett og utrulig herlig! :o

Kjenner at kroppen er begynt å få god form. Jobb-buksa mi sitter lausare enn på lenge. Eg prøvde en vest (sånn fin en) som eg brukte i jula. Da måtte eg tvinge den sammen over puppane og magen, og likevel tøyt det ut under pga magen og over pga puppane, men no satt den heilt laust og fint!! :) Happy days.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Idag fikk vi endelig internett igjen :) Eg har ikkje vore så flink med innlegging av mat når eg må bruke boka. Syns det blir uoversiktelig, men no er det nye tider!!

 

Denne vekas resultat:

 

Vekt 24.02.09: 85,2 kg (-0,7)

Kjempefornøgd med nedgangen pga besøk og litt kos i helga. Tok 1,5 glas rødvin med en del ost og kjeks til.. Huff huff! Er ikkje ofte vi har besøk av svigers, men det hadde vi denne helga.

 

Eg har 0,2 kg til første delmålet mitt som er 85,0 kg. Neste delmål er 79,9 kg (bestemte meg først for 80, men 7-talet motiverer!). Den dagen eg ser 70-talet kjem eg til å vere i ekstase. Husker ikkje sist.

 

Eg har ikkje fått så mange trimpoeng dei siste to vekene, men det skal eg skjerpe meg med no. Eg har fått trimsykkelen tilbake i stova, og gått til innkjøp av et par deilige dempande joggesko. Eg har jo jogga 1,5 km i ett strekk! PJUH!

 

Eg klapper meg sjøl på skuldra foran den siste veka i kurs 1, skal over på kurs 2 etter denne veka her. Har som mål å gå ned 1,5 kg (men er fornøgd om det blir 1,0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...