Gå til innhold

Treningsglad, men tung. Kurs 1 :-)


Gjest Tussa3
 Share

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme! Starting imorgen blir det andre boller med trening! Akkurat nå er jeg bare helt på andre siden av døgnet og alt er bare surr. Men gleder meg til å komme i gang for fullt :)

Oppdatering følger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner forkjølelsen krype opp i hals og hode ;)

Jogga to ganger denne uka, fornøyd med det, men mye mat og vin også da.

Urk.

 

Litt slappesen i kroppen, spiser vitaminer, bøtter ned med te, og satser på å sove det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Uff, du må begynne å ta tranpiller! når man først begynner å hangle på høsten sitter det jo gjerne i en stund dessverre!

Jeg jobber altfor mye for tiden, men i morgen har jeg sagt jeg kommer seint på jobben så jeg kan løpe først!! Så blir det bootcamp på onsdag kveld og prøve nye konseptet Nike fit på fredag før bootcamp på lørdag igjen. Og det er treningsuka ;)

Håper formen er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er så der. Mye jobb for tiden, pøser på med tran og paracet, C-vitaminer, andre vitaminer, tilogmed spirulina og hvetegress har jeg blandet i juicen. Hjelper litt, men kjentes som jeg skulle hoste opp en lunge da jeg lufta bikkje imorges.

Forsøker å fortelle meg selv at jeg ikke er syk, men kjenner jo at det ikke blir jogging idag. Eller imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Viktig å ta det med ro så du blir frisk. Jeg jogget en tur før jobb i går, men i dag var jeg helt helt i koma. Men for å kicke meg selv i gang - var på yoga og på crosstraning etter jobb - 2 timer! hurra! nå spist en halv kylling (uten skinn seff!), to grove hjemmelagde rundstykker og kokt egg...sulten av å være sunn ja ;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det med ro, hostet, drukket te, hostet og tatt det med ro. Med unntak av jobb, selvsagt.

Nå er jeg drittlei, kler på meg ullundertøy og fullt regntøy og rusler en tur i regnet for å lufte hodet, så får vi se om det blir feber eller bare bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Huff! Det er dritkjipt å være syk! Jeg har faktisk trent fire ganger denne uka, siste gang i dag var en halvannen time lang joggetur...litt gå innimellom med venninne men var fantastisk i sola ;) Har spist desto mer drit denne uka, men nå går det i alle fall framover på en front! Så skal prøve meg på ny karbofri uke neste uke og ha godteriforbud - fingers crossed :D

God helg og god bedring! Skal sende deg en god og frisk tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

 

Jeg har vært på konferanse hele uken, men løp intervaller mandagsmorgenen, trente onsdag morgen, løpetur torsdag morgen og idag. Veldig fornøyd, ikke minst med at dette hadde jeg ikke gjort for et år siden.

Veiing har jeg ikke gjort på en stund, men har fått komplimenter fra folk som ikke har sett meg på et par måneder, så det må jo være ok.

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Så flink du er! Jeg har bare fått trent to ganger denne uka, men skal jogge i morgen. Gikk en tur i dag på halvannen time så ikke så ille...

Spist mye drit og tuller med maten. Må skjerpe meg. Spist smågodt og popcorn i dag. Er jo ikke bra. Æsj!

Har lagt inn fire økter på sats til uka, må løpe også - så når jeg legger på alle timene på jobb kanskje jeg rekker fire sammenlagt :)

 

God søndag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

ok, må skryte - løp i halvannen time! Rolig jogg med noen små gåperioder men forbrant 1000 kalorier og ble rød i kinnene :) Bygdøy er pent om høsten!

Håper du har en fantastisk søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Kjenner til det, dagene er bare altfor korte nå! Blir mørkt før jeg rekker å tenke på å gå fra jobb!!! Men i dag har jeg vært på spinning og express styrke time...håpet det skulle veie opp for den ekstremt store lunsjen og middagen jeg spiste på seminar i går...og på jobbfesten i morgen...ojojoj sier jeg bare! Var spinning på tirsdag, skal på bootcamp lørdag og tenkte faktisk å avspasere en time på dagen i morgen og jogge på bygdøy...en drøm sier du..ja mest sannsynlig ;)

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå er jeg lei og oppgitt. Mørketida begynner å kjennes. Skulle løpt igår, men gikk på fjellet (og måtte lyse meg ned igjen), så halvveis ok. Skulle løpt mandag, men orka ikke etter nattevakt. Skulle løpt idag, men har så mye å gjøre på jobb at det ble hjemmekontor. Ettersom det er mørkt om morgenene orker (tør) jeg ikke sykle.

Jeg har fått skikkelig samvittighetskvaler mtp lavkarbo, og prøver nå lavkarboN; mer grønnsaker og mindre kjøtt.

Urk og uff og stønn.

 

Satser friskt på løpetur imorgen. Iallefall sykkeltur. Og i helga har jeg faktisk fri, skal prøve å bestemme meg for noen timer til jobbing, og helst ikke avtale for mye med venner - kjenner jeg trenger tid uten planer.

 

Godt å få lufta litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Verken eller.

Men fikk lang te-prat med ei venninne, tror vi trengte det begge to. Så får vi se hva nattevakta bringer, om det blir trening imorgen...

 

Håpet er lysegrønt, sikkert derfor det blir tungt på høsten:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!

 

Jeg har kjøpt ny pulsklokke. Så lett er jeg å motivere, syns det er knall å se hastighet og puls som graf :)

Var ute igår og idag, idag riktignok med nye sko som nok trenger innleggssåle før neste tur. Hvor får man kjøpt sånne - for overpronasjon?

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Ny pulsklokke har jeg også lyst på!

Aner ikke hvor man får kjøpt innleggssåler. Jeg har kjøpt sånne overproneringssko jeg...funker bedre :)

Kanskje jeg må pimpe opp klokka mi jeg også - skulle gjerne hatt sånn som viser kilometer, gjennomsnittlig fart osv...min viser bare puls, kalorier og tid...ikke så spennende lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt med klokke. Har overproneringssko, men trengte et par til, og de kjentes så gode i butikken :)

 

Er så mye møter for tiden, kjenner jeg må få løpt ut frustrasjonen, og blir skikkelig sur de dagene jeg ikke rekker det! Jaja, aldri så galt. Håper å få løpt imorgen, idag fløy dagen.

Kjenner at det ikke er like moro å løpe med hodelykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken81

Heihei,

 

Her i Oslo er det jo uaktuelt å bevege seg ute nesten når det er mørkt pga voldtektsbølgen....så å løpe langs akerselva alene..utgår nå for å si det mildt :) Denne uka har vært helt insane på matveien pga seminar på hotell og mye rødvin, og i tillegg har jeg vært litt syk. Men la inn spinning i går og crosstraining på sats i dag. Prøve meg på en joggetur i morgen, men da må jeg jobbe også. Har en stor middag i kveld...og en på onsdag...men ellers tror jeg at det skal gå ok på matfronten denne uka. MÅ PRØVE IALLEFALL!

Pulsklokka mi sluttet plutselig å fungere..kanskje den skjønte hva vi snakket om :)

 

Håper du får en fortreffelig helg og en bra treningsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nattevaktshelg, men sykla til og fra jobb lørdagen. Godt var det, igår var det pizza og vin.

Nå har jeg vondt i kneet, uvisst av hvilken grunn, kom på jobb sånn akutt. Spiser litt betennelsesdempende og satser på å jogge imorgen, hodet trenger det!!

 

Jogger vanligvis med voffsen, og det er masse joggere ute, så jeg kjenner meg trygg, men hadde nok ikke gjort det samme i Oslo. Huff.

Blir treningsstudio snart, men nå er det 3 uker med kurs og konferansemaraton, tror jeg drøyer den til det. Men joggeskoene skal med på tur!

 

Er dessverre stabil i vekt, men flat i magen og i god form. Mulig jeg må si at 80 kg er passe? Kjenner at det ikke var rett idet jeg skrev det, så da holder jeg meg her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til deg - ligger på 75/76 og der ligger jeg for å si det sånn! Spiser mat og drikker vin, men prøver jo å trene 4 ganger i uka da...men når formen hangler litt og det er kaldt - vanskelig å få til! Jobber altfor mye og skal ut og reise igjen snart, men heldigvis bare halvannen uke så satser på at det går greit. Føler meg ikke så ille, men noen ganger ser jeg meg selv tilfeldig i speilet og ser jo at det er ca 10 kg for mye på kroppen altså...forbanna altså!

Jeg holder meg her og går jula i møte...nå skal jeg ut og løpe med venninne - har ikke lyst i det hele tatt, men føler jeg må kaste meg på når noen spør...og da kan jeg spise noe godt etterpå :D og har bare trent en gang denne uka så må få opp farta om jeg skal komme opp til fire!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...