Gå til innhold

motivasjonsraoortene;) uke4


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke 4 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:75,1 denne uke:75,3 -10,7kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:78,8 denne uke:79,8 -7,1kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke:55 denne uke:55,1 -15,3kilo

- Hanne: Startvekt 83,4. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:74,9 denne uke:-8,5kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke:78,2 denne uke:78,4-6,6kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke:77 denne uke:77 -9,1kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke:61,2 denne uke:60,7 -9,3kilo

- Truten: Startvekt 65. ned ca 7-10 kilo. 1.60. forrige uke:58,6 denne uke:58,4 -6,6kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke:80 denne uke:-2kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke:69,6 denne uke:69,6 -5,6kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke:74 denne uke:74,4 -2,6kilo

- Bumblebie: Startvekt 68,9. ned ca 8-9 kilo. forrige uke:68,9 denne uke:-0kilo

- Lineamor: Startvekt 80,6. ned 8-10 kilo. 1.75. forrige uke:79,4 denne uke:79,1 -1,5kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: denne uke: - 0kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 84,6kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Her har det vært stille i dag..

 

Og det gjelder fra min side også..

 

Jeg har hatt en så grusom helg at jeg sliter fortsatt med dårlig samvittighet.. Vekten viste 79,9 i dag tidlig:( Men håper det ikke er så ille på torsdag..

Hadde planer om å få trent litt i dag, men nei da det har jeg ikke fått til vettø.. Så nå har jeg inntatt 1850kcal og null trim..

 

det er fortsatt ikke det jeg forbrenner på en dag da, så da får det vel gå greit.. Får gjøre en bedre innsats i morgen tenker jeg..

 

Jeg vil ikke gi meg før jeg er i mål iallefall.. Nå har jeg bestemt meg for å legge meg på 1600kcal igjen. Snuppa ammer nesten ikke mer og er veldig uinterresert, så da får jeg vel bare gi meg med det etterhvert.. OG da forbrenner jeg ikke mye ekstra heller..

 

Da skal det i teorien gå av ganske fort. Iallefall hvis jeg klarer å trene litt i tilegg..

 

Morgendagen er en ny dag, den skal jeg bruke godt.. Til og med få til litt trim:)

 

Men det kunne jo vært værre i dag også

 

Ragnhild: Jeg forsvinner aldri.. IAllefall ikke før jeg har nådd målet:) det er jo noen kilo til... dvs måneder.

Hi hi..

 

Iløpet av mars håper jeg mye er gjort. Lurer på hvor jeg er i slutten av mars.. Da har jeg nesten vært her ett år også:( Ikke lenge til snuppa er ett år.. hjelp.. Hvor har tiden blitt av tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Snurpa:

Godt du er her inne og at du ikke gir deg! Vi får ikke gjort noe med helga som var, men vi kan gjøre mye med dagene som kommer! :)

Ja, tenk hvor lenge vi har vært her nå.... Var det i mai vi begynte? Eller var det bare meg det...du var vel litt før meg? Leeenge iallefall! Får håpe vi klarer å holde oss her til vi når målene våre ja, satser på det jeg og! Og kanskje enda litt til... :(

 

Jeg har spist litt mye i dag, men klarer å holde meg under 2000, og det er ok. Har ikke fått trimma, men gikk en tur i formiddag på 45 min, så det er jo litt iallefall. Skal på spinning i morgen klokka 11, pluss trene litt styrke. Jeg er dårlig på å ta meg tid til det. Er så enkelt å bare møte opp på en time, da går det jo av seg selv...

 

Motivasjonen er bra den, på tross av helga. Fikk mensen i dag da, så jeg håper jeg klarer å trimme like mye som vanlig, og at jeg ikke blir slapp... Gruer meg litt til veiing fredag jeg og, men det får gå som det går.

 

Jeg skal foresten til Trondheim til helga, uten mann og barn! :) Jentehelg med to venninner, så jeg frykter litt kcal da... Blir nok fort en bytur. Men jeg skal iallefall kjøpe meg hvitvin, så skal jeg virkelig prøve å begrense utskeielsene!!!

 

Nattinatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lineamor

Veiedag... 79.1kg. Ikke stort å skryte av.. Men men, det var nå riktig vei uansett. er jo 1.5 kg på to uker, får heller tenke på det:) Synd det skal ta sa lang tid å slanke seg:) Er sjesken hele tiden! Men unner meg jo litt i helgene,kan aldri klare å kutte alt. Merker det tar lengre tid før magen forsvinner etter dette svangerskapet. Men det er vel helt naturlig når den har vært strekt to ganger. Babyen var jo 4.5 kilo,kan vel ha noe å si det også. Får prøve å holde motet oppe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Veiedag... 79.1kg. Ikke stort å skryte av.. Men men' date=' det var nå riktig vei uansett. er jo 1.5 kg på to uker, får heller tenke på det:) Synd det skal ta sa lang tid å slanke seg:) Er sjesken hele tiden! Men unner meg jo litt i helgene,kan aldri klare å kutte alt. Merker det tar lengre tid før magen forsvinner etter dette svangerskapet. Men det er vel helt naturlig når den har vært strekt to ganger. Babyen var jo 4.5 kilo,kan vel ha noe å si det også. Får prøve å holde motet oppe!![/quote']

 

1,5 kg på 2 uker er jo kjempe bra! Synes du er superflink jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild.. Vi begynte samtidig.. Jeg spurte om det var noen som ville være med meg- og da mener jeg du svarte meg dagen etter eller noe.. Og etter det har vi vært trofaste brukere;) Godt å ha noen som man kan holde seg til.. :( Og vi skal nå målet.. Og kanskje vi til og med blir gravide snart begge to;) Da får vi lage en gå opp minst mulig tråd. he he..

 

Lineamor: Supert med 1,5 på to uker da.. det er jo over 0,5 i gjennomsnitt og det må man være super fornøyd med..

 

Jeg har litt bedre mot i dag enn jeg har hatt.. Deilig er det.. Vekta viste litt mindre i dag også, så håper det er forbigående.. hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bra at motet er bedre i dag!!

Ja, det hadde vært gøy om vi kunne følgt hverandre i en evnt graviditet! Regner med vi drøyer det til nærmere sommeren, time will show, kan jo ikke styre det helt... :D Jeg skal iallefall jobbe hardt med å ikke gå opp så mye i neste svangerskap! Jeg gikk opp over 20 kg sist, og det er neimen ikke nødvendig!!

 

Jeg skulle komme meg på spinning i dag...men jeg droppa det. Orntlig mensen-vondt, og føler det er en grei unskyldning... :( Satser på å gå en tur senere i dag i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen dagen er ok dag å ikke trene spinning på Ragnhild.. Skjønner deg godt.. I tilegg til å ha veldig vondt så er det ikke så gøy å blø så mye heller..

 

Jeg har vært veldig flink med maten i dag.. HAr planer om å ta 20 min med stepen etterpå. Også skal jeg på step i morgen.. Gleder meg til den timen.. Det er liksom den beste syntes jeg. Men spinning er veldig effektivt da.. MAn forbrenner sinnsykt.. Men orker ikke jeg. er litt for slapp til det jg visst nok;)

 

Iallefall.. Ragnhild: Vi skal også satse på våren og sommeren med tanke på ny graviditet.. Sånn i mai, juni, juli, august er de mnd vi håper det vil klaffe på..

Da har jeg fått vært innom jobben en stund før jeg skal ut i permisjon igjen. Også blir det to år i mellom de.. Helt perfekt egentlig. Så vi får lage en bli gravid tråd etterhvert også:( Også blir det gå opp minst mulig.. Også er det forhåpentligvis ikke nødvendig med en ammende tråd.. Men bare en hold vekten en.. Skal vi si det sånn.. hi hi..

 

Stille her i dag syntes jeg. HAr folk tatt ferie mon tro.. Eller skal ikke klage jeg da.. Var jo ikke innom en eneste gang i helgen jeg da.

 

Nei. Nå skal jeg lage middag.. Kyllingffilet, pommesfrites uten fett, lett bernais og masse grønnsaker.. Nam nam.. Min yndlingsmiddag.. Og med veldig lite kcal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Fy søren, hadde skreve det innlegget og vips...borte....:mad:

Det var då motivasjonen min som heng i en tynn tråd, går og snoker i skap og skuffer, lite spennande å finne, men e det etande så går det ned.... Prøver å holde fokus på grunnen for heile prosjektet, men det hjelper bare ei lita stund...

skulle ønske eg hadde en bryter å skru av når søtsuget kom.:(

Eg e jo så nærme målet og begynner å bli fornøyd,lurer rett og slett på om det er grunnen til at eg e så lite motivert. Samtidig så er eg ikkje mål og har fortsatt en del i midjen som burde være mulig å snurpe inn. Har et stort ønske om 70 cm, og då er det 9 for mykje i dag. Treng litt motivasjon og råd no. Skal finne frem rockeringen no og ta ei økt, har ikkje fått det inn i rutiner etter nyttår. Eg vil bli bikinifin til sommeren, det er drømmen, trur kanskje eg må kikke litt på årets bikinier, kanskje det hjelper på motivasjonen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var samme vekt denne uke som sist uke - 69,6 kg. Det kan ha litt å bety at jeg nå veier meg på en annen vekt til en annen tid på døgnet, men uansett så er jo nå tilbake til samme vekt som før ferie og jul. Nå må jeg bare klare å holde fokus som er vanskelig.

 

Satser på at dette må gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta.. Uff det er så kjipt når man har skrevet masse og endelig fått ut det man trengte.. Og vips blir det borte.. Så fortvilende.. Men men.. bra du ikke gav deg da..

 

Jaka: Ikke dårlig å være på det samme da-- Da har det iallefall ikke gått oppover. Det syntes jeg er bra:)

 

HM.. Jeg har en ganske god dag i dag. Bortsett fra at jeg er så slapp og orker ikke tanken på å trene.. Men burde... FÅr se hva jeg orker etter hotel cæsar.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Helga gikk dårlig her også. Huff,huff. Men magen er ikke så oppblåst som den har vært tidligere, og det kjennes litt godt.

 

Er litt lei av å telle kcal for tiden. Men spiser det jeg har spist tidligere og holder meg til en tallerken middag, så regner med det blir greit kcalmessig.

 

Ikke noe trening idag. Vesla sover ikke om natta lengre, så er sååå utroig sliten på dagen. Fikk lurt inn en dupp på oss begge før vi dro på helsestasjonen. 6,4kg allerede, så abolutt ikke noen baby lenger. Vi skal tilbake på helsestasjonen på torsdagen for å sjekke hoftene. Hun har asymmetriske valker på lårene, men rekner med at det ikke er noe galt.

 

Til helga blir det jentefest på meg sammen med noen venner. Gleder meg kjempemye. Godt å komme seg ut en tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverp: Så lenge du gjør som du pleier gjør nok ikke det noe.. Egentlig så er det jo dit vi alle vil komme... Slippe å telle kcalorier hele tiden, men gjøre det på refleks.. Kommer nok dit en dag jeg også.. he he.. Så gøy med jentefest da.-.

Håper dere finner ut hvorfor vesla ikke sover på natta da.-. MAn blir så sliten av det. Driver litt med tenner om dagen vi da, så er litt så som så om natten her også stakkar.. Håper den snart kommer ut og alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt mer fornøyd med meg selv.. Har tatt 25min med step og styrke her i stua etter at jeg la lille snupp.. Veldig bra altså.. Også blir det skikkelig svetting og fart når jeg har musikk i ørene.. Klarer jeg det 5 dager i uken skal jeg være kjempefornøyd.. det er snakk om bare 2 timer i uken.. det er jo veldig overkommerlig da.. MEn gir bare 6,5 tp. Men nå en periode tror jeg det holder.. Som sagt skal begynne i jobb igjen strakts..

 

Så da skal jeg ligge på rundt 16-1700kcal om dagen og 6,5 tp i uka.. Det skal gå som smurt det.. Blir bare spennende om jeg klarer å holde meg til maten.. Blir så fort sulten.. Men men jeg har klart det før- og da gikk det 29kilo... Så da burde jeg klare det på de siste 5 kiloene nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: Jeg misunner deg trondheimsturen altså:( Skulle gjerne tatt meg en tur jeg.. hehe.. Men det er fort gjort å kose seg litt for mye.. Men det er snakk om en helg da.. Så koser du deg litt da, så bare tar du deg inn igjen når du er hjemme igjen p¨å søndag.. Sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Fy søren' date=' hadde skreve det innlegget og vips...borte....:mad:

Det var då motivasjonen min som heng i en tynn tråd, går og snoker i skap og skuffer, lite spennande å finne, men e det etande så går det ned.... Prøver å holde fokus på grunnen for heile prosjektet, men det hjelper bare ei lita stund...

skulle ønske eg hadde en bryter å skru av når søtsuget kom.

Eg e jo så nærme målet og begynner å bli fornøyd,lurer rett og slett på om det er grunnen til at eg e så lite motivert. Samtidig så er eg ikkje mål og har fortsatt en del i midjen som burde være mulig å snurpe inn. Har et stort ønske om 70 cm, og då er det 9 for mykje i dag. Treng litt motivasjon og råd no. Skal finne frem rockeringen no og ta ei økt, har ikkje fått det inn i rutiner etter nyttår. Eg vil bli bikinifin til sommeren, det er drømmen, trur kanskje eg må kikke litt på årets bikinier, kanskje det hjelper på motivasjonen:p[/quote']

 

Motivasjonen kan jo svinge, det vet jeg ALT om! Mitt beste råd er å tvinge seg inn hit... For det er når jeg holder meg unna herfra jeg går orntlig på trynet! Ikke sikkert det er sånn for deg da, men du er nå iallefall her inne selv om du har litt lite motivasjon. Det er bra! :D Og bikinien kan sikkert hjelpe... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Det var samme vekt denne uke som sist uke - 69' date='6 kg. Det kan ha litt å bety at jeg nå veier meg på en annen vekt til en annen tid på døgnet, men uansett så er jo nå tilbake til samme vekt som før ferie og jul. Nå må jeg bare klare å holde fokus som er vanskelig.

 

Satser på at dette må gå![/quote']

 

Litt misunnelig på deg som har førjul-vekt! Flink!! Håper jeg får til det snart...men blir nok ikke denne uka... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Helga gikk dårlig her også. Huff' date='huff. Men magen er ikke så oppblåst som den har vært tidligere, og det kjennes litt godt.

 

Er litt lei av å telle kcal for tiden. Men spiser det jeg har spist tidligere og holder meg til en tallerken middag, så regner med det blir greit kcalmessig.

 

Ikke noe trening idag. Vesla sover ikke om natta lengre, så er sååå utroig sliten på dagen. Fikk lurt inn en dupp på oss begge før vi dro på helsestasjonen. 6,4kg allerede, så abolutt ikke noen baby lenger. Vi skal tilbake på helsestasjonen på torsdagen for å sjekke hoftene. Hun har asymmetriske valker på lårene, men rekner med at det ikke er noe galt.

 

Til helga blir det jentefest på meg sammen med noen venner. Gleder meg kjempemye. Godt å komme seg ut en tur:)[/quote']

 

Lykke til på torsdag! Hvor stor er jenta di nå? Det er helt pyton når det blir lite søvn, ikke noe som er verre enn det! Håper det blir bedre snart! Da er det bra du skal på jentefest! Bra å tenke litt på seg selv også! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Snurpa:

Så flink du er! Høres ut som motivasjonen er stigende?

Helt supert at vi tenker på å bli gravide rundt samme tiden. Jeg er helt klart med på ny tråd om det blir aktuelt! :D

 

Motivasjonen min er bra den og, men jeg har hatt en dårlig dag i dag, og det er jo ikke særlig logisk...

Jeg ligger her å angrer på at jeg ikke dro å trente... Har ikke blitt noe tur på meg heller, bare mye sofatid! Kjipt å bli slått ut av mensen, jeg blir det i blant. Men det er bedre i morgen, da skal jeg være flink! Jeg skal jeg skal!!

(Bekjennelse: Jeg fikk mannen til å handle sjokolade i et svakt øyeblikk, så jeg har trøkka i trynet i kveld. Måtte bare inn hit å skrive det fort, sånn at jeg ikke fortsetter i morgen.... :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Ragnhild: Jeg misunner deg trondheimsturen altså:( Skulle gjerne tatt meg en tur jeg.. hehe.. Men det er fort gjort å kose seg litt for mye.. Men det er snakk om en helg da.. Så koser du deg litt da' date=' så bare tar du deg inn igjen når du er hjemme igjen p¨å søndag.. Sant..[/quote']

 

Ja, jeg vet, det kan fort bli for mye kos... Men jeg skal virkelig prøve å ikke overdrive! Uansett så gleder jeg meg veldig! Blir faktisk deilig å ha helt fri fra tulla...selv om hun er verdens snilleste! Hun og pappaen har supergodt av litt alenetid også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Leverp: Så lenge du gjør som du pleier gjør nok ikke det noe.. Egentlig så er det jo dit vi alle vil komme... Slippe å telle kcalorier hele tiden' date=' men gjøre det på refleks.. Kommer nok dit en dag jeg også.. he he.. Så gøy med jentefest da.-.

Håper dere finner ut hvorfor vesla ikke sover på natta da.-. MAn blir så sliten av det. Driver litt med tenner om dagen vi da, så er litt så som så om natten her også stakkar.. Håper den snart kommer ut og alt er greit.[/quote']

 

Tror ikke jeg er klar for å ikke telle kcal, men blr å lei av å hele tiden må gjøre det. Men måltidene er jo som regel det samme. Værst er vel egentlig middagene. Mange ganger tror jeg at det jeg spiser er sundt, men så har det vist seg at det er en skikkelig kcal bombe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Nå er jeg litt mer fornøyd med meg selv.. Har tatt 25min med step og styrke her i stua etter at jeg la lille snupp.. Veldig bra altså.. Også blir det skikkelig svetting og fart når jeg har musikk i ørene.. Klarer jeg det 5 dager i uken skal jeg være kjempefornøyd.. det er snakk om bare 2 timer i uken.. det er jo veldig overkommerlig da.. MEn gir bare 6' date='5 tp. Men nå en periode tror jeg det holder.. Som sagt skal begynne i jobb igjen strakts..

 

Så da skal jeg ligge på rundt 16-1700kcal om dagen og 6,5 tp i uka.. Det skal gå som smurt det.. Blir bare spennende om jeg klarer å holde meg til maten.. Blir så fort sulten.. Men men jeg har klart det før- og da gikk det 29kilo... Så da burde jeg klare det på de siste 5 kiloene nå..[/quote']

 

Tror det er lurt å holde seg innenfor treningsmengde som man skal greie å holde i hverdagen, og 25min 5 dg i uka er kjempebra. Legger man lista for høyt ender det med at det ikke blir trening i hele tatt. Slik er nå jeg.

 

De siste 5 kg greier du Snurpa. Siste innspurt nå:( Synes du er kjempeflink. Stå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Lykke til på torsdag! Hvor stor er jenta di nå? Det er helt pyton når det blir lite søvn' date=' ikke noe som er verre enn det! Håper det blir bedre snart! Da er det bra du skal på jentefest! Bra å tenke litt på seg selv også! :([/quote']

 

Jenta mi er 4mnd nå. Synes babytiden har gått så fort, selv om hun er litt baby enda da. Mener de 2 andre var små så utrolig mye lengre. Mulig fordi det er sistemann og jeg tviholder på denne tiden her:)

 

God tur til Trondheim!! Blir sikkert kjempegøy. Er du trønder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det onsdag.. I morgen er det veiing for meg.. Lurer på hvordan det skal gå.. hm.. Men jeg var iallefall veldig flink i går. Og i kveld skal jeg på step og styrke. Gleder meg skikkelig. Syntes det er godt å bruke kroppen litt skikkelig innimellom.

 

Ragnhild: Mensen er mensen og den drar en stort sett ned i et blodig kaos;) Jeg pleier alltid å ha en skikkelig syndens dag når den kommer.. Men det er forbigående. Takk og lov for det.. he he.. Dagen i dag er ny... Legg det bak deg..

 

Leverp: Jo da.. Man trenger litt fri innimellom.. Kcal telling må man bare ta litt fri fra i ny og ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...