Gå til innhold

motivasjonsraoortene;) uke4


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Cecilie32

Hei jenter

Regnet ut på nytt med hensyn til trening og aktivitetsnivå havnet på nesten 2400 så da tror jeg at jeg legger meg på 1900 som dere sa. Syns jeg får spise mye, så d er jo bra for jeg føler at etter jeg begynte å trene annen hver dag så er jeg sulten hele tiden. Men godt å vite at selv om jeg ikke blir mett så er det bare 2 timer til neste måltid. Føler meg allerede bedre i form etter noen få dager, kanskje pysykisk men føles bra:-)

Ser dere går gradvis ned, så jeg har noe å se frem til dersom jeg er like flink som dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

E det mulig...

74,4. Opp 0,4 kg.

Skikkelig skuffa, men jeg tror jeg har svar.

Har ikke notert hva jeg har spist hele uken, og det viser seg å være idiotisk...

Men, men. Nok om det.

Nå er det en ny uke og nye muligheter:-)

 

Har vært litt passiv her i uken, men her herjer sykdom som bare det.

Lillebror på 6 mnd har hatt vannkopper. Smittet av storebror.

Ble litt overrasket over at så små kunne få det, men np er jeg bare gla vi er ferdig med det:-)

 

Til dere som mangler motivasjon. Jeg sliter jeg også, men alltid etter en runde her inne er jeg klar igjen.

Det er utrolig motiverende å lese:-)

 

Velkommen til deg Stavangerjente. Kjekt at du vil være her med oss. Jeg er 1,72 og 74,4 kilo. Jeg spiser rundt 2100 kcal. Jeg fullammer ikke. Kanskje det kan være hjelp for hvor mye du skal spise. Lykke til.

 

Ukens mål.

Skal ut å gå, jogge minst 4 ganger.

Rokke med rokkering hver dag i 5 min.

Skal notere hvert måltid.

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Leverp: Åh... Mensen er ikke snill med vekta.. Så det at du står stille burde du være fornøyd med syntes jeg;) Neste uke suser det nedover.. Samme som med meg;) ha ha... Vi sier det sånn. Ikke sant.. For nå vil vi videre ned..

 

Sammen er vi dynamitt..

 

Da har vi en avtale:) For nå er jeg lei av å stå stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverp: Ja nå skal vi klare det...

 

Hm.. Men med helgens innsats har jeg ikke gjort annet enn å jobbe imot det jeg sier.. UFFFFFFFF.

Dagen i dag har gått greit hittil.. Og jeg skal faktsik ut å gå på ski:D Gleder meg.. Endelig er det fint skiføre og oppkjørte løyper. det er jo så supergod trening.. Kan ikke fatte at man forbrenner så mye kcal på det..

Men i to uker nå har jeg vært skikkelig dårlig på å trene.. Nå skal jeg ta med sammen altså.. denne uka skal jeg gå tur og steppe..

For neste uke orker jeg ikke mer oppgang.. Blir så lei meg av det og får det så vondt med meg selv..

Skjønner ikke hvorfor jeg igjen og igjen gjør det.. Når jeg vet hvor mye jeg hater det.. Og hvor godt jeg har det med meg selv når jeg er flink..

JEg lar meg ikke selv klare det.. HVa er jeg redd for da.. At jeg skal bli fornøyd og ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverp: Ja nå skal vi klare det...

 

Hm.. Men med helgens innsats har jeg ikke gjort annet enn å jobbe imot det jeg sier.. UFFFFFFFF.

Dagen i dag har gått greit hittil.. Og jeg skal faktsik ut å gå på ski:D Gleder meg.. Endelig er det fint skiføre og oppkjørte løyper. det er jo så supergod trening.. Kan ikke fatte at man forbrenner så mye kcal på det..

Men i to uker nå har jeg vært skikkelig dårlig på å trene.. Nå skal jeg ta med sammen altså.. denne uka skal jeg gå tur og steppe..

For neste uke orker jeg ikke mer oppgang.. Blir så lei meg av det og får det så vondt med meg selv..

Skjønner ikke hvorfor jeg igjen og igjen gjør det.. Når jeg vet hvor mye jeg hater det.. Og hvor godt jeg har det med meg selv når jeg er flink..

JEg lar meg ikke selv klare det.. HVa er jeg redd for da.. At jeg skal bli fornøyd og ferdig..

 

Jeg tror veldg mange som vil ned i vekt opplever akkurat det samme som deg Snurpa. Har vært der mange ganger selv.... Du må bare hente deg inn igjen, igjen og igjen. Bestemme deg for at du SKAL klare det og husk at DU bestemmmer hva som går inn, ingen andre. For å sitere glajenta: "En må bare ta et oppgjør med seg sjølv og alle buksene i skapet som ikkje passer lenger, enten vil man inn i dem igjen, eller så får en kaste dem og kjøpe nye"

Synes det var bra sagt;) Dette klarer du Snurpa! Vi er her i motgang og medgang:) Ha en herlig skitur idag, når du kommer hjem sitter du nok igjen med en mye bedre følelse!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melis: Takk for den.. Trenger noen sånne ord.. Ja det var lurt av gladjenta.. Og nye bukser vil jeg ikke ha for å si det sånn;)

NEI... FA*** heller.. Dette skal jeg klare. ORker ikke mere ekkelt fett lenger.. Og jeg vil trives med meg selv og vekta.. Vet jeg klarer det.. OG skal holde det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lager jeg mange innlegg her du... Hm.. Men jeg må for å holde koken oppe..

 

Jeg har tenkt meg litt om.. Og fra i dag og framover skal jeg virkelig leve ett sundt liv.. Spise masse god og grønn mat.. Frotse i grønnsaker både på brød og til middag.. Jeg elsker det jo. Så da burde jeg jo det.. Samtidig skal jeg kosemeg litt innimellom.. Trene masse og virkelig digge meg selv;) :)

På den måten blir jeg mye bedre til sinns.. både overfor lille gullet mitt og alle andre rundt meg... Hverdagen blir generelt mye lettere å holde ut i..

 

Også har jeg så lyst til å komme dithen at jeg kan melde meg på ett holdvekten kurs.. Det har jeg virkelig lyst til. Klare å oppnå drømmevekten og faktsik klare å bli der... Resten av livet.. Bortsett fra i graviditeten da man skal gå opp helt naturlig.. Men ikke noe mer enn 10-12 kilo.. For det er bare graviditet kan jeg tenke meg.. :)

 

BLir dere med eller jenter.. er dere enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Greier virkelig ikke å holde meg unna godis i helgene. Er det mulig å ha så lite selvdisiplin?? Må nok gi meg en dag i uken hvor jeg kan kose meg med godis uten dårlig samvittighet, kanskje det da går bedre i ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig.

Det er jammen meg ikke lenge siden jeg var super potivert, men vips var den borte.

Har noen sett den????

Spist alt som jeg ikke skal spise i hele helgen. Er det mulig!!!!!!

 

Men i morgen er det mandag, og da skal jeg ta grep.

 

enig med deg snurpa. Elsker frukt og grønt, men det er så mye lettere med det usunne.

Men nå er det slutt.

Skal jo bare ned 4-5 kg til.

Dette skal jeg klare!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...