Gå til innhold

Uke 5. Motivasjonsrapportmødrenes Slankings Tråd


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke 5 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 15 kilo. 1.70. forrige uke:75,3 denne uke:75,6 -10,4kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:79,8 denne uke:79,0 -7,9kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke:55,1 denne uke:55,4 -15kilo

- Hanne: Startvekt 83,4. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:74,9 denne uke:-8,5kilo

- Scorpiogi: Startvekt 85. ned ca 20 kilo. 1.63. forrige uke:78,4 denne uke:-6,6kilo

- Leverpostei: Startvekt 86,1. ned ca 15-20 kilo. 1.68. forrige uke:77 denne uke:76,1 -10kilo

- Glajenta79: Startvekt 70. ned ca 10-15kilo. 1.69. forrige uke:60,7 denne uke:60,3 -9,7kilo

- Truten: Startvekt 65. ned ca 7-10 kilo. 1.60. forrige uke:58,4 denne uke:58,7 -6,3kilo

- Lillevenn: Startvekt 82. ned ca 10-15 kilo. 1.63. forrige uke:80 denne uke:-2kilo

- Jaka: Startvekt 75,2. ned ca 13 kilo. 1.67. forrige uke:69,6 denne uke:68,7 -6,5kilo

- Snop: Startvekt 77. ned ca 7 kilo. 1.72. forrige uke:74,4 denne uke:74 -3kilo

- Bumblebie: Startvekt 68,9. ned ca 8-9 kilo. forrige uke:68,9 denne uke:-0kilo

- Lineamor: Startvekt 80,6. ned 8-10 kilo. 1.75. forrige uke:79,1 denne uke:77,9 -2,7kilo

- Stavangerjente24: start:80. ned ca 15 kilo. 1.80. forrige uke: denne uke:78,7 - 1,3kilo

 

Ny uke.. Nye muligheter Lykke til!

 

Antall kilo tilsammen: 89kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Da har vi en helt ny uke.. En helt ny tråd med masse blanke ark. Så her er det bare å gjøre så godt vi kan.. Jeg er kjempemotivert i dag.. OG har forventninger til hvordan uken skal bli:)

 

Selv om vekta viser litt høyere i dag enn jeg vil, så mister jeg ikke motet av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Glad for at du er motivert, Snurpa! :)

 

Jeg har hatt en superkoselig helg, men med mye mat og drikke... Jeg prøvde faktisk å tenke meg litt om, men sånn ser det ikke ut på vekta i dag! :D Håper den går seg litt til i løpet av uka!

Jeg er skikkelig drittlei av å ikke få det til lenger, så nå skal jeg virkelig skjerpe meg!! Jeg vil ned de siste kiloene jeg og! Jeg blir sur og lei og sint av å ha det sånn jeg har det nå, så det er på tide at jeg gjør noe med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en super helg Ragnhild.. Koselig å se deg igjen..

 

Og denne uka skal vi stå sammen og gjøre en skikkelig innsats begge to.. Sånn at vekta vår går nedover.. Er jo ikke mange kiloene igjen.. OG tenk så flink du har vært.. Gjelder bare å fortsette den kjempegode jobben du har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

Hei

Det e kje veiedag idag, men e litt nysgjerrig. Og til min store forbauselse så hadde eg gått ned 1,8 kg siden torsdag, og da har jeg spist 1800-2000 kcal til dagen og bare fått trent på fredag siden jeg trener mandag,onsdag og fredager.

Noge må eg ha gjort riktig, eller tror dere jeg spiser for lite. Er det normalt å gå ned så mye første uka??

Ikke at jeg klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

Er bare redd at det ska stå et høyere tall på torsdag igjen, for mye kan jo ha spilt inn mener jeg. Kanskje hadde eg mindre melk i puppene mine i morges....

Men merker faktisk at magen virker flatere og ikke så oppblåst lengre.

Har fått gang på fordøyelsen igjen, oh kan nå gå på do 2 ganger til dagen isteden for 2 ganger i uka så det er jo kjempe bra.

Men er bare fornøyd hvis dette er en vekt som er kommet for å bli:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa og Ragnhild: ser at dere er motivert nå! Dette kommer til å bli en super uke:) Jeg skal henge meg på og lover på tro og ære å være så flink jeg bare kan!! Har akkurt skrevet en lang plan i dagboka mi som omhandler utfordringer og trim for den kommende uka. Må komme meg tilbake i gode rutiner igjen!

 

stavangerjente: wow, 1,8 kg er jo en super start. Tror nok du kan gå utifra at det er helt reelt. Kroppen tømmer seg ofte for ekstra vann og annet diverse når man legger om kostholdet litt;)

 

Ønsker alle en fin og sunn uke:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare redd at det ska stå et høyere tall på torsdag igjen' date=' for mye kan jo ha spilt inn mener jeg. Kanskje hadde eg mindre melk i puppene mine i morges....

Men merker faktisk at magen virker flatere og ikke så oppblåst lengre.

Har fått gang på fordøyelsen igjen, oh kan nå gå på do 2 ganger til dagen isteden for 2 ganger i uka så det er jo kjempe bra.

Men er bare fornøyd hvis dette er en vekt som er kommet for å bli:-):-):-)[/quote']

 

 

Det er sikkert like bra på Torsdag.. Hvis du er like flink så...

Men det er det som kan være faren ved å snikveie seg hele tiden.. vekta svinger så veldig fra dag til dag.. OGså når man endelig kommer til veiedagen blir man skuffet.. Vekta kan gjerne vise mindre både dagen før og etter;)

Jeg faller jo stort sett for fristelsen til å veie meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa og Ragnhild: ser at dere er motivert nå! Dette kommer til å bli en super uke. Jeg skal henge meg på og lover på tro og ære å være så flink jeg bare kan!! Har akkurt skrevet en lang plan i dagboka mi som omhandler utfordringer og trim for den kommende uka. Må komme meg tilbake i gode rutiner igjen!

 

stavangerjente: wow' date=' 1,8 kg er jo en super start. Tror nok du kan gå utifra at det er helt reelt. Kroppen tømmer seg ofte for ekstra vann og annet diverse når man legger om kostholdet litt.

 

Ønsker alle en fin og sunn uke:):D[/quote']

 

Jepp.. Denne uken skal vi ta rotta på alle:) For vi skal være så flinke så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kcalinntak ca 16-1700.. Det er jo ikke så værst..

 

Men.. JEg har visst sluttet å amme. Går bare ikke lenger. Snuppa er null intr. Også har hun fått veldig skarpe tenner.. Har ikke sjans i havet. Gjør så vondt.-. Er veldig lei meg for det, for ville egentlig amme kjempe lenge jeg..

 

Så da hører jeg jo egentlig ikke til inne her på gravide og ammende lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kcalinntak ca 16-1700.. Det er jo ikke så værst..

 

Men.. JEg har visst sluttet å amme. Går bare ikke lenger. Snuppa er null intr. Også har hun fått veldig skarpe tenner.. Har ikke sjans i havet. Gjør så vondt.-. Er veldig lei meg for det' date=' for ville egentlig amme kjempe lenge jeg..

 

Så da hører jeg jo egentlig ikke til inne her på gravide og ammende lenger...[/quote']

 

Du har vel ikke tenkt å forlate oss vel??? Denne tråden er ikke det samme uten deg!!! Synes du skal holde deg her inne allikevel jeg:):D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke tenkt å forlate oss vel??? Denne tråden er ikke det samme uten deg!!! Synes du skal holde deg her inne allikevel jeg:):D:)

 

Jo da Melis.. Jeg blir nok her en stund til..

 

Og skal forhåpentligvis om ikke lenge starte en gravid tråd--- så da kan jeg bare være her i mellomtiden allikevel.. Selv om jeg ikke ammer..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du må ikke forsvinne snurpa. Det er her du skal være.

 

Startet dagen super motivert.

Gikk lang tur på over to timer. Stolt.....

Måltidene har vært bra, men så kom en stor utfordring.

Var på besøk hos en venninne, og hun hadde chips på bordet.

Min favoritt. Hva fjør jeg, jo jeg hopper i skålen.

For en idiot.....

Hvor er min motivasjon? Hvor er min styrke?

Ja, ja. Og jeg som skal i bikini på lørdag.

Gleder meg.......ikke.....

 

Skal henge meg på deg snurpa og deg glajenta. Skal være motivert jeg og.

Full skjerpings...

 

Og stavangerjenta.Wow. Fantastisk. Er du like flink hele uken, blir du ikke skuffet på torsdag.

 

Melis, det høres lurt ut med en dagbok hvor du kan skrive opp planer og mål. Du virker imponerende strukturert. Stemmer det?:-)

 

Imorgen er det en ny dag og nye muligheter.

Jeg skal være flink, flink, flink.

Målet er at vekten går nedover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg notert alt jeg har spist i dag, så da har jeg gjort noe rett:-)

Skal ligge på 2100, men kom opp på 2600. Da inkl chips. Kunne vært verre.

Ny dag i morgen, nye muligheter.

 

God natt alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det skal låte snop;)

 

Jeg har på følelsen at dette er en god uke for oss alle sammen.. Eller hvordan er det??

 

Det går greit med meg.. Kunne selvfølgelig gjort det bedre.. MEn det kan man alltid. Så nå skal jeg heller være fornøyd med det jeg faktisk har gjort:D

 

Bedre å fokusere på det positive og ikke det negative.. Ellers blir alt bare svart.. Ikke verdt å dra seg ned i møkka uten grunn.. Sant..

 

Jeg har begynt på skole jeg.. Så i kveld skal jeg på forelesning.. i 3,5 time.. Også tar det en time å reise til og fra.. SÅ det blir mange timer unna gullet mitt...

 

Hm.. MEn er vel lurt å ta litt mer utdanning da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det veiedag for meg. Jeg lurer på hvordan det har gått - regner med at det har gått litt ned da, men det vil vise seg hvor mye. Det har ikke vært den beste uka, men jeg har jo jobbet litt for det i alle fall. Noe jeg er fornøyd med er at jeg har fått med meg mannen min på å følge opplegget. Han er ikke så nøye som meg, men han går i hvert fall inn for det. I går hadde han en flaske med vann ved siden av seg i stedet for cola! Slett ikke verst, synes jeg :D

 

Snurpa - det er sikkert litt tungt å være borte fra gullet ditt, men desto bedre når du kommer hjem. Lykke til!

 

Fin innstilling - snop! Dette skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Mange motiverte her, og det er bra! Jeg sliter litt, men jeg gir ikke opp!! Skal klare dette! Er så lei av å føle meg fæl! Blir deppa av det! Men så er det jo bare jeg som kan endre på det....

Har vært på en god spinningtime i dag! Det er noen dager siden sist økt, så det var herlig å komme i gang igjen! Skal trene onsdag og torsdag også!

Skal til svigers fredag til søndag... Har seriøst ikke lyst! Jeg foreslo at mannen min kunne dra alene med jenta vår, men det ville han ikke! Det er så vanskelig å være flink når jeg er hos andre synes jeg...er helt håpløs da! Men men, jeg må jo bare lære meg å takle det og....

 

I ettermiddag skal vi innom å feire en kompis, han har bursdag. Vet at de bare skal ha wienerpølser, så jeg har planlagt allerede at jeg skal ha maks to pølser, i lompe! Og det blir dagens middag! Blir vel servert kake også, og jeg vet jeg kommer til å slite med å holde meg unna den. Men det blir i tilfelle et mini-stykke! Må bare skrive det her, så har jeg litt mer press på meg til å være flink...

 

Ha en fin dag, jenter! Dere er flinke! Og Snurpa - du holder deg helt klart her!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en bedre dag.

Har holdt meg til gr menyen min, så nå er det bare å stå dagen ut.

vi skal også til noen venner å spise pølser til middag.

Blir også bare to pølser på meg, og det skal jeg klare:-)

 

Så kjekt å studere litt da snurpa. Alltid kjekt å lære noe nytt. Også blir det jo så deilig å se gullet igjen når du har vært så lenge berte fra henne.

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma
Godt fornøyd med resultatet i dag: Ned 0' date='9 kg og veier nå 68,7 kg.

 

Deilig med spinning også! Nå gjelder det å holde fokus videre :D[/quote']

 

Gratulerer med nedgang, Jaka! Bra jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...