Gå til innhold

Uke 5. Motivasjonsrapportmødrenes Slankings Tråd


snurpa

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Gjest glajenta79

Litt stille fra meg denne veka!

 

Gratulerer med nedgang jaka...kjempeflott resultat.

 

Bra du holder deg her snurpa, det blir mindre amming her og om ikkje lenge, første tann kom i helga:p

 

Her har det vore ei hektisk helg og start på veka.

 

I helga var det fotball cup på elstemann, ellers har mandagen og tirsdagen gått med til kjøring, aktiviteter, trim og møtevirksomhet...

Var på mor barn trening, det var artig.

 

Go natt, jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det onsdag.. I morgen har jeg veiedag. Spent på den, men har ikke noen for store forhåpninger.

Jeg håper bare jeg ikke har gått opp iallefall...

 

I går var jeg kjempeflink.. Havnet på 1650kcal. Det er jeg fornøyd med..

 

Også ammer jeg faktisk litt.. I går ammet vi et parr ganger uten at hun bet meg;) SÅ da hører jeg til her på ordentlig enda:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt travelt igår så rakk ikke å skrive noe her...

 

Snop: det ser ut som motivasjonen din er tilbake, det er godt!:) Og ja, hehe jeg har nok blitt litt strukturert med årene, det er den eneste måten jeg kommer meg i mål;)

 

Snurpa: synes det er imponerende at du har begynt å studere, lykke til med det! Så flink du er denne uka, du har helt rett, dette er en god uke!

 

Ragnhild: skjønner at du helst vil bli hjemme i helgen, det er vanskelig å være borte. Legg inn noen gode turer og tenk litt på hva du vil unne deg og hva du skal si nei takk til så kommer du til å klare deg kjempefint!:)

 

Jaka: super nedgang!!

 

Så langt har uka gått veldig bra, er storfornøyd. Har blitt litt lite kcal faktisk, men det retter seg nok opp idag. Skal spise middag ute i anledning mannen sin bursdag så blir det jo litt ekstra...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Nå har jeg notert alt jeg har spist i dag' date=' så da har jeg gjort noe rett:-)

Skal ligge på 2100, men kom opp på 2600. Da inkl chips. Kunne vært verre.

Ny dag i morgen, nye muligheter.

 

God natt alle sammen:-)[/quote']

 

Skjønner hvordan du har det med potetgullet. Stupte i skåla igår jeg også:D

 

Men 2600 kcl ble ikke så lle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Godt fornøyd med resultatet i dag: Ned 0' date='9 kg og veier nå 68,7 kg.

 

Deilig med spinning også! Nå gjelder det å holde fokus videre :D[/quote']

 

Gratulere med nedgang:) Hærlig å være på 60 tallet. Gleder meg til jeg kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Jeg har vært flink....for en gangs skyld. :D Er ferdig med bursdag og lander på 1700 kcal i dag. Fornøyd med det!

Nå er det sofa + håndball og HEIA NORGE!!! :)

 

Kjempebra Ragnhild. 1700kcal etter bursdag er råbra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Det er sånn det skal låte snop;)

 

Jeg har på følelsen at dette er en god uke for oss alle sammen.. Eller hvordan er det??

 

Det går greit med meg.. Kunne selvfølgelig gjort det bedre.. MEn det kan man alltid. Så nå skal jeg heller være fornøyd med det jeg faktisk har gjort:D

 

Bedre å fokusere på det positive og ikke det negative.. Ellers blir alt bare svart.. Ikke verdt å dra seg ned i møkka uten grunn.. Sant..

 

Jeg har begynt på skole jeg.. Så i kveld skal jeg på forelesning.. i 3' date='5 time.. Også tar det en time å reise til og fra.. SÅ det blir mange timer unna gullet mitt...

 

Hm.. MEn er vel lurt å ta litt mer utdanning da..[/quote']

 

Lang reisevei, men tenk hvor godt det er å komme hjem igjen:) Er det etterutdanning du holder på med? Hva studerer du? Skal tilbake som student til høsten jeg også, med reisevei på 2 timer fram og tilbake. Må ikke si jeg gleder meg. Men viktig å bli ferdig med utdannelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Det har vært stille fra meg denne uka. Motivasjonen svinger opp og ned. Igår var det potetgull og sjokoladedag. Ble ikke noe lunsj og mellommåltid, så summen av kcalorier ble ikke alt for ille.

 

Tenkte jeg skulle begynne å veie meg på torsdager jeg også, siden det er så mange som gjør det. Magen føles mindre og jeg føler meg lettere, så satser på positivt resultat imorgen:):D

 

Fint å se at så mange er motivert, nå skal kg rase av:)

 

Litjtuppa sover nå, så tenkte å trimme litt på ellipsemaskinen før hun våkner. Bruker å trene en time, men rekker jeg 30 min er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så motiverte og flinke dere er denne uka! Så flott nedgang Jaka!

Vel, rapport fra Truten denne uka: 58,7, altså opp 300. . Ingen overaskelse, har rett og slett tatt en liten pause. . . : / Som jeg skrev i tråden til Melis har jeg mista fokus fordi jeg ikke vet helt om jeg er ferdig eller ikke. Har kun en drøy kilo igjen til mål, men føler meg egentlig fin. . Og da er det litt vanskelig å skru igjen sjokokrana. . om dere skjønner ; ) Men det er jo ikke meningen å skulle gå opp heller da! Men nå må jeg bestemme meg om jeg skal ned, eller om jeg rett og slett skal starte stabilisering. Jeg må tenke litt på dette kjenner jeg. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang reisevei' date=' men tenk hvor godt det er å komme hjem igjen:) Er det etterutdanning du holder på med? Hva studerer du? Skal tilbake som student til høsten jeg også, med reisevei på 2 timer fram og tilbake. Må ikke si jeg gleder meg. Men viktig å bli ferdig med utdannelsen:)[/quote']

 

Ja jeg tar videreutdanning i spesialpedagogikk:D Kjempe spennende..

Virkelig verdt reiseveien..

Men skal jo begynne å jobbe igjen snart.. OG da vil jeg være borte alle dager og noen kvelder.. Så det blir sørgelig.. Men det er bare for en liten periode.. Det skal gå.. 6 uker, så er jeg hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Ja, veldig bra jobba! Jeg misunner deg den elipsemaskinen altså! Det skal jeg skaffe meg når vi får større hus til neste år. Det er jo genialt! Jeg digger å trø litt på en sånn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg har klart meg passe greit i dag, holder meg under 2000 kcal iallefall. Var på babysang på helsestasjonen i dag, hvor de serverte vafler til kaffen, men jeg holdt meg bare til kaffe. Har ikke fått trent noe allikevel i dag da, men det var tiden som ødela og ikke lysten! I morgen skal jeg få det til! Har gått ca en times tur da så jeg har fått rørt litt på meg.

 

Tror jeg også bare hopper over til veiing på torsdager. Virker som det er så mange som gjør det nå. Så da er jeg tilbake i morgen tidlig! Vet at det blir oppgang denne uka. Starta på 76,5 på mandag etter nok en utskeielses-helg... :) Den viste mindre i dag tidlig da, men oppgang blir det garantert...

Jaja, jeg føler jeg er inni en god gli nå, og har tenkt å være virkelig flink fremover! Det ser ut til at det blir en tur til svigers i helga, men jeg tror jeg klarte å korte det ned til bare en overnatting. Og da bør jeg jo klare meg noenlunde... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Ja' date=' veldig bra jobba! Jeg misunner deg den elipsemaskinen altså! Det skal jeg skaffe meg når vi får større hus til neste år. Det er jo genialt! Jeg digger å trø litt på en sånn! :)[/quote']

 

Er veldig fornøyd med den maskina. Har asolutt ikke noen unskylding for å ikke trene lengre. Veldig behagelig å bruke og jeg kjenner jeg får ei real treningsøkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble 1 tp til idag. Fikk trent magen etter treningsdvdn min:) Regnet kalorier igjen idag og oppdaget at jeg spiser for lite. Ble skikkelig overrasket. Idag har jeg spist 1400 kcal og det med 2 kopper lettkakao og sjokoladepålegg til kvelds!! Må legge på litt mer iløpet av dagen ser jeg.

 

Har en god følelse i forhold til morgendagen. Håper virkelig det stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Nå gjetter dere aldri: jeg har vært på cuprenn og gått ski!! hihihi, første gang på 10 år! Og jammen ble jeg både varm, svett, støl og fikk høy puls. Er stolt nå :)

Visste dere forresten at 40 minutter med rolig skigåing forbrenner mer enn å gå svært raskt? Gjett om jeg skal gå mye ski heretter!!

 

Kult at så mange som har veieng i mårra, altså. Jeg er og spent på resultatet. Bare jeg har gått ned ihvertfall 100 gr skal jeg være glad. Nå skal jeg kose meg med sprite zero og litt hobbysaker, klipp og lim. See you tomorrow! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Rapportdagen er kommet og jeg har for en gangs skyld noe positivt å melde :)

 

Vekta sto på 77,4 nå i dag morges, og 6 cm er visst blitt borte! Hurra!

Husker ikke hva vekta sto på forrige uke, men det er nok ca 1 kg ned, rundtomkring.. 800 gr kanskje? Jeg er nå fornøyd! :)

 

Nå skal jeg lage frokost til meg selv og noen små spirrevipper her :)

 

Ha en fin dag!!

 

(og masse lykke til med veiinger!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...