Gå til innhold

uke 7 motivasjonsslankingenes mammatråd.


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Godt det er flere som har opplevd dette med sine små. Problemet er det at hun ikke vil ha noe mat, ikke pupp heller. Så melka forsvinner. Fikk i henne litt ikveld pluss litt grøt, så håper hun får matlysten tlbake snart.

 

 

Ellers så er jeg i en god stim for tiden og det føles godt:) Motivasjonen er på topp og håper den holder over helga:)

 

Lillevenn: Gratulere med 100 gram ned. All nedgang er kjempbra:)

 

God helg alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Føler det er bare jeg som har veiedag fredag.

Neste uke flytter jeg den til torsdag.

 

Men over til saken. Vekt i dag var 73,9. Ned 100 g, og jeg er super fornøyd. Har stått på 74 i uendelig lang tid, og der skal jeg aldri igjen. (kanskje hvis jeg blir gravid igjen.....) Og nå skal jeg bare enda lenger ned. Fått blod på tann her ja:-)

Denne helgen har jeg store planer om å være flink selvom jeg skal på hotel lørdag til søndag.

Deilig å se 73 tallet:-)

 

Til alle andre. Godt jobbet.

 

God helg alle sammen.

Hilsen en kjempe gla slanker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Snop! Så deilig når man blir i godt humør av å veie seg:)

 

Morsomt at så mange vil veie seg på torsdager:)

 

Idag hadde jeg egentlig tenkt å dra på trening før bursdagsselskapet, kunne rukket det akkurat (med noe stress) men var så trøtt idag at jeg droppet det hele... Nå gnager samvittigheten, for neste mulighet er mest sannsynlig ikke før mandag ettermiddag... Spesielt med tanke på alt som kommer inn av kcal både idag og imorgen... Jeg får heller seom jeg ikke får gått meg en tur ikveld, da føles nok alt mye bedre;)

 

Ha en super helg jenter!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Idag har vi vært ut å gått tur. Gutta på ski og jeg har trillet. Hærlig med mye snø og fin temperatur. Fikk måket litt snø etterpå, så noen kalorier har jeg nok forbrent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Bare en tur innom før jeg skal i seng...

Har hatt et par ræva dager. Skikkelig krangel med mannen... Skal ikke pøse ut om det her, og det holder på å gå seg til nå heldigvis. Men fy så slitsomt det er!

I tillegg så har jeg spist som en hest.... ;) Jeg reagerer ofte på kjipe dager med trøstespising.... Helt håpløs! Lot det gli helt ut nå, men skal skjerpe meg! Jeg var så glad torsdag morgen, og vil gjerne fortsette der jeg var! Håper ikke disse to dagene har ødelagt for mye! Skal på trening i morgen tidlig, og skal ta en lang økt!

Jeg prøver meg ikke på å kommentere alle nå, det har jo skjedd så mye her! Men gratulerer til alle med god innsats! Er glad jeg har dere her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Krangling er ikke gøy leverpostei..

 

Har vært på trening idag, merker virkelig at formen har blitt bedre.. Orker hele timer uten pauser, husker ikke sist jeg orket det. Veldig fornøyd med ukas trening, fulgt planen til punkt og prikke. Maten har det vært så som så med..

 

Neste treningsøkt blir enten mandag ettermiddag eller tirsdag morgen. Litt travelt i uka som kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: Håper det går greit med dere da.. Men hvis det kan være noen trøst så har jeg også hatt en skikkelig dritt periode meed min mann også.. Vi står og tramper i det samme gamle liksom.. Kommer oss ikke lenger med ett tema... Er så kjedelig å bruke tid på sånnt syntes jeg.

Men men.. Blir litt bedre nå da.¨

 

Ellers har jeg gått på en fin skitur i dag.. er ikke mye trim jeg får tid til om dagen da, for å si det sånn. Full jobb og fulle kvelder gjør sitt. Men får vøre fornøyd med det jeg får til.. Denne uka ble det gåtur på mandag, step på onsdag og ski i dag.. Får være greit.. :)

 

Ha en fin dag..

 

Ny uke i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Lillevenn:

Så bra du merker forskjell på formen! Et godt tegn det! :) Bra jobba!

 

Snurpa:

Joda, det går greit. Har ikke vært en stor krise liksom, bare mange små... ;) Slitsomt nok det... Så merker jeg mer og mer at vi er tre nå liksom, at det ikke bare er han og jeg lenger. Det er vel bare en overgang som tar litt tid det. Vi får finne andre måter å pleie kjærligheten på enn det vi hadde før kanskje...

Så deilig med skitur! Heldiggrisen! :)

 

Jeg har hatt en bra dag i dag! Dro på trening i formiddag og kapra meg 4 trimpoeng, og maten har jeg også vært flink med! Så får jeg se på torsdag hvor stor skade de to forrige dagen har gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra ragnhild, flink er du.

Er så deilig med en sånn dag da. Trenger det for å i det heøe tatt klare å se at det er en mulighet--

 

Jeg har ikke hatt noen god dag etter skituren.. Sjokolade, pottis, pizza.. ja you name it- jeg har spist det for å si det sånn:(

Uff føler meg så dritt.. Også fatter jeg ikke hvordan jeg skal klare å ta meg inn igjen.. Klarer ikke holde meg til dagsmengden om dagen.. Spiser det jeg skal hele dagen også kommer kvelden og da er jeg helt desp,.

Nå har jeg sluttet å amme, så det er ikke noe som går med til det heller.. Så jeg kan liksom ikke ligge så mye høyere enn 1600kcal..

Har dere litt hjelp til med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall bestemt meg for at i morgen er det forandring på meg. eg vil se ordentlig resultater, jeg vil ned til målet mitt og det vil jeg nå.. Før sommeren... sånn at stabiliseringsjobben kan beynne. Alt blir lettere når jeg kommer opp i dagsbehovet mitt igjen.. Da kan jeg spise 2300kcal.. Og man merker forsjell på det altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Har ikke noe supergodt råd til deg... Men jeg vet hvordan du har det! Og er ikke løsningen bare at man må tvinge seg selv...?! Så lett og så vanskelig!!! Alt blir jo en vane. Spiser man mye en stund så vil kroppen ha mye, spiser man mindre - godtar den det etter noen dager... Man må bare bite det i seg og komme over kneika.. Vi klarer dette, Snurpa! Det er jeg sikker på! Jeg heier på deg! :)

 

Jeg har iallefall bestemt meg for at i morgen er det forandring på meg. eg vil se ordentlig resultater' date=' jeg vil ned til målet mitt og det vil jeg nå.. Før sommeren... sånn at stabiliseringsjobben kan beynne. Alt blir lettere når jeg kommer opp i dagsbehovet mitt igjen.. Da kan jeg spise 2300kcal.. Og man merker forsjell på det altså[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...