Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

jeg er også ute etter livsstil forandring...og før jeg la på meg mye var jeg veldig aktiv og trente hver dag, det er det jeg trives med.. må ikke ha 30 tp i uka da, hehe, kan ikke bli helt fanatisk heller;) hiihi

men jeg ønsker en sprek hverdag, da blir livet mitt mye bedre!

jeg satset veldig på ski, men så måtte jeg legge opp av forskjellige grunner, så jeg liker veldig godt å trene.

 

men det er viktig ja og gjøre slik som er riktig for sin egen kropp, slik at man ikke ender opp med jojo stilen.

 

i dag er jeg faktisk 65 på vekta, DET er deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest MarieSLu

Man må finne det som passer for sin kropp ja :).

Og din kropp er veldig vant til å være mye aktiv, så da bør du fortsette med det. Og jeg blir også i mye bedre humør, og føler meg mye bedre når jeg trener mye. Så jeg skal forsøke å få inn en god rytme itreningen. Men det er vanskelig nå i sommer synes jeg, ettersom jeg jobber til forskjellige tider. Men det blir lettere når skolen starter på igjen tror jeg :).

 

Jeg sliter med å få i meg nok mat jeg. Je ghadde regnet ut tidligere at jeg skulle ha 1300 kcal daglig, men dette var feil. Så nå har jeg regnet ut på kalkulatoren til Grete Roede, og da står det at jeg skal ha 1600 kcal daglig. Og jeg er på langt under det. For to dager siden var jeg på 990 kcal, og i går var jeg på 1030 kcal. Så jeg spiser altfor lite. Og visstnok så må man spise nok for å gå ned i vekt. Hehe.Merkelig egentlig. Men det er vel for å holde forbrenningen i gang tenker jeg. Men jeg må gjøre innkjøp av mer Noka-milkshake og bruke som måltidserstatning, for det er vanskelig for meg å få til fem måltider om dagen. I dag ble det bare tre målider... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

da må du få i deg mer, ja.... jeg er veldig varierende på hva jeg får i meg, men må nok spise mer skal treningsmengden opp. jeg er veldig opptatt av å få i meg nok proteiner i alle fall.

jeg har fått beskjed om at med min livsstil trenger jeg ca 100g protein pr dag. og det akter jeg å få i meg=)

 

i dag har jeg nok ikke fått det til da det har blitt litt for lite mat, men jeg har ikke trent heller, bare gått mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så flink du er!! Det er kjempeimponerende at du klarer å stå opp og løpe så tidlig! Fortsett slik :D.

 

Jeg skal i bryllup i morgen, med åpen bar og kake! Så regner med dette blir en kaloririk helg. Men har ikek spist godteri verken denne uken eller den forrige, så jeg har en del kosemerker til overs :). Gleder meg hvertfall masse til bryllup!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har vært en rolig dag, var ute igjen ca 30 min nå og løp, men var litt daff i kroppen.

 

Bryllup er kos... da er det lov å unne seg litt ekstra!! Kos deg masse!!

 

så kan jeg løpe noen ekstra runder for deg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

I dag har jeg vært på jobb, og nå skal jeg straks på fisketur med samboeren min :D. Så blir en liten gåtur og fisking. Tror det blir bra. Korte intense treningsøkter er bra missrosa :). Da har man litt tid til andre ting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest detteskaljegklare1
Hei! =)

 

Jeg veier 52.5 kg' date=' og skal ned til 45.5 kg. (Er veldig lav og liten asså!) Vil gjerne være med! Har vært så utrolig umotivert i det siste, og trenger motivasjon, spesielt når det gjelder trening. Hadde vært greit å hatt en å dele oppturene og nedturene med, slik at vi kan nå våre mål sammen!

 

Sommeren nærmer seg med sakte skritt!![/quote']

 

fortsatt klar eller ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ingen trening i dag, ikke bra!

har vært å shoppet og spist middag hos familie, så det ble aldri tid til det :D

 

så må ta igjen i morgen. kanskje jeg skal gå for 6 poeng i morgen, prøve i alle fall, ja det tror jeg at jeg skal!

 

fikk du noe fisk MarieSLu? jeg og mannen skal på kajakk tur i helga, tar kanskje med fiskestang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg hoppet i treningstøyet 05.50 og la ut på en times løpetur - deilig!!! så da har jeg 3,5 tp så langt i dag, mangler bare 2,5 til. og det skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Bra missrosa!! Jeg er imponert!

 

Vi fikk ingen fisk, men fikk en ganske lang gåtur da. Men glemte selvfølgelig pulsbelte og pulsklokke, så har ikke oversikt over hvor mange kalorier det ble. I går var jeg på femtiårsdag med mye alkohol og kake. Så dette ble en kaloririk helg, og det var den forrige også. Hehe. Gruer meg til veiing imorgen. Men skal stramme inn litt nå framover :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Vi var å padlet kajakk i går, morsomt og på fredag var vi på sjøen og prøvde fiskelykken... men dårlig med fisk på oss også! hehe

 

har faktisk gått opp 1-2 kg denne uken, jeg trener jo mye, men tror ikke akkurat jeg kan kalle det muskelbygning enda... tar ikke det ganske lang tid?

 

så jeg må stramme inn på maten, i alle fall få litt bedre rutiner på hva og når jeg spiser.

 

skal på styrketrening 1 time i dag, blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg har heller ikke fått trent, og vært sløv med maten. Men skal komme meg opp tidlig imorgen og dra og trene. Det må jeg få til. Alt blir så mye lettere når skolens tarter igjen og jeg får litt bedre rutiner på saker og ting.

 

Kajakktur høres kjempegøy ut! Jeg og samboeren min skal få lånt oss to havkajakker og dra på en tur. Det er vel god trening på både armer, rygg og mage tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hva veider du i utgangspunktet missrosa?

Jeg veide 63 kg da jeg startet, og nå veier jeg 60,9 så er ganske fornøyd. Men ser ikke mye forskjell på kroppen min enda da. Men det kommer vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ja, kanskje litt lite informativ melding!

 

helt fra jeg begynte å gå ned i vekt veide jeg 84 kg, så gikk jeg ned til 66,5 og har vært 66,5 i ca 5 mndr og i dag var jeg sannelig 64,5....

så det tyder jo på at jeg er kommet litt over kneika jeg har vært på en stund.

 

det er jo bra nedgang, du ser det etterhvert... og man merker det jo på klærne med tid og stunder!

 

hvor høy er du? jeg er 155 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå har jeg kommet inn fra en hard time på senteret, styrke og kondisjon, sliten, men veldig gøy!

3,5 tp. det har blitt 15 tp denne uka. ikke verst, for jeg har bare trent 4 økter, så er fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen, er det greit at jeg slenger meg inn i denne gruppen eller?

For nå må jeg bare begynner med slankingen.. Kan ikke fortsette mer nå..

Jeg er 165 og veier rundt 60 kg, men målet er mellom 50-55 kg.. Og hadde vært greit å være med i en gruppe hvor vi ligger sånn omtrent likt..

Så hvordan går det med folka her inne? Klarer dere å gå ned i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...