Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Elizabeth86: Kjempebra! Nå er du i gang, så nå er det om å gjøre å fortsette sli, og ikke gi opp, selv om det kan kjennes tungt. Etterhvert kommer du inn i en fin rytme, også blir treningen en del av det dagligdagse :). Slik er det til meg hvertall. Jeg elsker å trene, og gleder meg til å dra på treningssenteret. Men det er selvfølgelig noen dager motivasjonen ikke er der.

 

missrosa: Nei, 36 er absolutt ikke stort det altså. Er veldig fornøyd sånn sett. Og jeg har aldri vært noe større heller. Jeg må bare fortsette treningen framover så vil vel magen bli strammere etterhvert. Den er ikke kjempestor akkurat. Afromoves er sikkert det samme som Afro Power Dance som jeg bruker å dra på. Det er ihvertfall kjempegøy!!! Masse morro bevegelser inspirert av forskjellige afrikanske stammer. Utrolig gøy, og kjempeslitsomt. Men merker liksom ikke før etterpå at man er sliten. Bra utholdenhetstrening!

 

Brutva: Sånn ipodting hørtes lurt ut. Hvor mye kostet det og hvor kjøpte du det?

 

Jeg har vært på Body Pump i dag. Har vært på det minst en gang i uken i ganske mange uker nå, og jeg merker at jeg blir sterkere og sterkere. Legger på mer vekter for hver gang nå. Spesielt på knebøy. Biceps er det verre med. hehe. Men godt å se framgang hvertfall, og jeg må bare tåle å gp litt opp i vekt når jeg får mer muskler. Jeg skjønner jo at der er muskelmasse og ikke fett. Vil heller veie litt mer og se bra ut, og ha det bra med meg selv, enn å veie lite men ha mye fett på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Dagen ble absolutt ikke som jeg hadde sett for meg. Litt for mye mat og ingen trening.

Må skjerpe meg fremover.

 

Flinke dere er til å trene! Ipod sport kit hørtes fancy ut...

 

Jeg må komme meg på trening resten av dagene i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov til å ha en treningsfri dag innimellom :). Du får bare stå på resten av uka. Dette var jo tross alt bare første dag i uka. Lykke til resten av uka. Jeg har veldig lyst til å legge meg, men har noen brød i ovnen som jeg må vente på. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å være med???=)

 

 

jeg viiil være med... har veid 53-55 kg de siste årene, men det siste året har jeg gått kraftig opp i vekt. veier nå 64 kg, blir kjempe deppa av bare skrive det..

 

jeg skal ned igjen til min trivselsvekt... fortest mulig...

 

hvordan skal vi få dette til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg fortelle deg mini84!

Du må spise sunt og nok men ikke for mye, og være flink til å trene å være i aktivitet!!

 

Jeg har laget meg en liten kostliste i dag, da jeg har gått opp 2,2 kg siste uka. Mye er nok vann, da jeg spiste taco i går kveld, vet av erfaring at jeg får mye vann da. Men nå er jeg konsekvent på å veie meg bare på onsdager, og i dag viste vekta altså 66,6 kg.

 

I dag har jeg spist 1319 kcal, og trent 454 kcal. En ganske ok dag.

 

Har satt kostlisten på ca 1500 kcal. Tror det er passe når jeg i alle fall prøver å trene så mye som jeg planlegger å gjøre... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff uff.. Nå er jeg litt deppa her, har godt opp 0,9 kg denne uken. Etter en helg med litt for mye kose tenker jeg. Men til helgen skal jeg låne hytta til mine foreldre, så da skal de 0,9 kg bort :)

 

Har vært ganske flink disse tre dagene, så satser på jeg skal være like flink resten av uken.

 

Velkommen til deg mini84, hyggelig at flere er med, jo flere jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har akkurat kommet hjem fra en god treningsøkt.

1 time sirkeltrening. Beinhardt men veldig morsomt!!

 

Mat i dag har gått fint! har spist 1350 så langt og trent til 3,8 tp (761 kcal). Skal spise litt lett kveldsmat, så ender vel på ca 1500.

 

Hvordan går dagene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ser ut til at vi alle har gått opp litt den siste tiden. Hehe. Jeg har også gått opp litt. På to uker har jeg gått fra 60,9 kg til 61,7. Litt kjipt. Men tro som sagt det er litt fordi jeg har trent så mye styrke den siste tiden, og muskler veier jo mye.

 

Velkommen til deg Mini84 :). Hyggelig at du joiner oss!

 

I dag har jeg vært på volleyballtrening, mn var ikke like kult denne gangen som sist, og begynne rå lure på om jeg skal gidde å være med på det. kan heller trene noe annet. Løpe på tredemølle feks. Tenker kanskje jeg skal starte mitt eget volleyballag med noen venner istedeet, ettersom jeg ble ganske irritert på enkelte av de som spilte i dag. Hehe.

 

Imorgen blir det utholdenhetstrening! Basta! Tredemølla venter :). Også skal jeg dykke lørdag og søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en aktiv uke, med dykking og slik!

Nei,det er ikke noe gøy å trene på lag når man ikke helt trives...

 

Jeg har ikke tenkt å se tallet gå opp noe mer nå! Basta bom!

Så blir mye trening fremover og 1500 kcal inn. Ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig kommet meg opp på hytta, og tok og jogget meg en tur med engang. Var på spinning før skolen i dag også, og mat inntaket er nå på 1345 kcal :) I går var jeg også flink, med en rolig sykkel tur og 1400 kcal!

 

Nå jenter skal vi snu pilene :)

I morgen skal jeg pakke tursekken, og gå en laaaang tur.. Regner med å bli borte hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist alt for mye - igjen!

Fikk sååå lyst på nøtter, så kjøpte yoghurtnøtter og japansk blanding. Ved siden av den vanlige maten endte jeg på godt over 2500. Jeg lurer egentlig på hvordan jeg får det til?

Jeg vil jo så gjerne bli kvitt de siste 10-12 kg, men jeg klarer jo alltid å ødelegge.

 

Ok, så hadde jeg en glipp i dag - men i morgen er det tilbake til bare sunn mat og trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo helg missrosa!! Må jo kunne kose seg litt innimellom, hvertfall i helgene! JEg og samboeren min skal på restaurant i kveld (Big Horn Steak House). Hehe. Så da blir det nok en del kalorier på meg også. Og imorgen skal jeg på café med noen venninner. Så mye kos i helga blir det nok. Men dykker også hver da gi helga, og det blir noen kalorier forbrent da :).

Kos deg på tur Brutva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Vi var og spiste på Big Horn i går. Både forrett, hovedrett og dessert. Hehe. Men det er ikke ofte da! Oså har jeg dykket hele lørdag og i hele dag. Så har nok forbrent noen kalorier. I morgen blir det Body Pump :). Kjæresten min sa i stad at han synes jeg har fått strammere rompe og lår :). Hehe. Så lønner seg med Body Pump ja :). Litt fint å høre da.

 

Det var så utrolig artig å dykke i dag. Var på en ny plass og så masse forskjellige fisker, skjell og andre ting. Var nede på 19 meter!! Hehe. Anbefaler på det sterkeste å ta dykkelappen! Det er en helt utrolig opplevelse å sveve i vannet, og se alt som lever der nede! Det er nydelig!! Pluss en bra aktivitet der man bruker mye energi!

 

Hvordan ser uken deres ut? Min ser slik ut:

Mandag: Body Pump (60 min)

Tirsdag: Løping på trdemølle

Onsdag: Fri

Torsdag: Body Balance (60 min) og Afro Power Dance (50 min)

Fredag: Spinning (30 min) og Body Pump (60 min)

Lørdag: Løping på tredemøkke + Åge-konsert :)

Søndag: Bakrus = fri, ikke bakrus = husarbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en bra uke MarieSLu!

Ja, dykkelappen høres kult ut, men jeg har litt klaus for vann, desverre...

Så fint med slike kompelimenter..=)

 

Min uke:

Mandag: 1 time corebar + prøve på en sykkeltur

Tirsdag: Løpe helst en time

Onsdag: Total 40 min (ren kondisjon)

Torsdag: Back2Basic ( stasjon/sirkel trening) 70 min

Fredag: FRI

Lørdag: Styrke trening av et slag 1 time

Søndag: Kondisjonstrening av et slag minimum en time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det :) Hadde det veldig fint, men ble litt for "god" mat om kveldene, men det hører vel egentlig med i helgene.

 

Så herlig med positive kommentarer da! Hjelper på motivasjonen.

 

Bra ukeplan dere har foran dere, min ser slik ut:

Mandag: 1 times gå-tur

Tirsdag: 1 time jogging

Onsdag: 1 time body balance

Torsdag: 30-60 min sykling

Fredag: 30 min jogging + flyttefest

Lørdag: Fri + 70 års dag

Søndag: 30-60 min jogging/sykling (spørs hvor jeg er :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med slike dager også :)

Jeg tok å gikk en 2 timers tur i finværet i dag, i stedet for joggingen. Var helt herlig, må nyte utetrening mens vi kan :)

Nå er jeg klar for litt lesing, og en kopp hjemmelaget kaffe latte!

 

Min store kjærlighet kommer hjem om 1 måned, har vært borte i 2 måneder nå, så nå har jeg en motivasjon, vil jo se bra ut når han kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev tidligere om at jeg skulle trene masse i dag skjedde ikke. Hehe. Jeg fikk rett og slett ikke tid. Også skal jeg borte ikveld. Jaja, får ta det igjen i morgen :).

 

Ååh! Skjønner du gleder deg til kjæresten kommer hjem Brutva! Da er det bare å stå på! Tenker meg at det er en god motivasjon ja :). Jeg burde kanskje bruke kjæresten min som motivasjon jeg og. HEhe. Men han sier jeg ser bra ut uansett. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skjønner det blir stas da, når han har vært så lenge borte! Da får du stå på en måned til, =)

 

Jeg er også fornøyd med valget!

Har ikke fått trent i dag, har ikke hatt tid, så får ta det igjen resten av uken!

 

Veie dag i morgen, er veldig spent, håper jeg har gått ned igjen litt fra forrige uke. Jeg merker i alle fall at noen av klærne mine er litt større.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...