Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Oi! Du har gått ned mye missrosa!! Gratulerer!! Flink! :)

 

Dagens vekt: 61,6 kg. Så omtrent det samme som sist uke da. Skal innrømme det har blitt en del godteri på meg de siste dagene. Hehe. Men nå er det stopp! Full konsentrasjon på vektnedgang nå!

 

Skal på jobb i dag så tror ikke jeg får tid til å trene i dag heller ;). Men skal trene resten av dagene denne uken. Satser på å komme opp i minst 10 trimpoeng hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Nåværende vekt : 51,6

0,4 kg nedgang fra forrige uke, så den er jo egentlig grei da :)

 

Kjempe bra jobbet til dere begge to! ;)

Heldiggris du missrosa som har gått ned 1,4 kg!

 

Blir 1 time body balance på meg i dag rett etter jobb, også skal jeg hjem og nyte høstkvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og handlet mat ut året, minst.. føles ihvertfall slik!

det som er deilig er at vi kjøpte så masse rent kjøtt, vegetarmat og andre sunne ting så det vil bli en fryd å lage middager fremover. i det siste har det blitt veldig slik, hmm... hva skal vi ha til middag? så blir det noe usunt og lett, men nå har vi jo fryseren full av sunne middager!! billig er det og!

 

i morgen MÅ jeg få trent, elixia er stengt i dag- søndag pga internt arrangement.

 

har faktisk bare trent på mandag... FY missrosa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutva: 51,6 kg?? Du mente vel 61,6 kg?

 

Jeg var på Åge-konsert i går. Kjempegøy. Ble en del alkohol og dermed en del kalorier. Hehe. Men var verdt det. Har vært på jobb i dag, og det skal jeg også imorgen. Men imorgen slutter jeg tidligere, så da skal jeg få trent på kvelden. Uken her ble absolutt ikke som planlagt med tanke på trening. Huff. Men neste uke skal jeg få trent masse! Hehe. Det sier jeg hele tiden ;).

Ååh, jeg har så lyst til å se femtallet! I går veide jeg 61,1 kg. Og det er bare 1,2 kg unna femtallet. Så håper på å se det snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, var nok litt kjapp i skrivingen og skrev feil, er nok 61,6.. Hehe, drømmesituasjon hvis det hadde vært 51,6 ;)

 

Nå har jeg vært på en lang gåtur, var i fest på fradag og 70 års dag i går, så denne helgen har det blitt en del kalorier, men har faktisk fått trent også :)

 

Høres veldig artig ut med sykel/jogge tur.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, går det fint med trening og riktig kosthold?

 

Jeg var skikkelig flink i går, og gikk både tur og syklet en stund. Men i dag er det en mer stille-sittende dag. Mye arbeid, må ha en slik dag i uken hvor jeg tar meg i nakken, og får gjort unna alle oppgavene for uken.

 

Har forresten funnet en sang jeg bare digger å trene til, den heter Finn bikkjen og synges av Kasiokids.. Anbefaler dere å høre den en gang! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

litt labert her om dagen. blitt lite trening i det siste og mye mat.

 

men har bestemt meg for å ta meg selv i nakken og begynne å trene i morgen og spise sunt.

 

så flink du er brutva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt greit med meg. Var på funksjonell trening på mandag, fri tirsdag og var på Step puls i dag. Men reiser til Trondheim imorgen og blir der hele helgen, så det blir nok ingen trening da. Hehe. Så egentlig en dårlig uke, men har en god unnskyldning (ettersom jeg reiser bort). Neste uke blir bedre :(.

 

Vekt i dag 61,3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så flink i dag, meldte meg på time og troppet opp. men fordi jeg ikke hadde klokke kom jeg for sent så alle plassene var fulle... =(

så da ble det ikke noe trening, mistet litt piffen, hehe!

 

På lørdag reiser jeg en uke bort til bror, svigerinne og nevø på 1 1/2 år, så det blir ikke treningsøkter, det blir å springe hele dagen, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f... jeg gikk på vekta i kveld (er borte) og jeg veier 67 kg!!! og jeg vet fra før at denne vekta viser likt med min.

 

jeg har gått opp 3-4 kg på få uker. det må VIRKELIG skje noe nå!

 

jeg får ikke trent denne uka, men når jeg kommer hjem er det hardkjør!! og jeg mener det!

 

jeg må se hva vekta viser i morgen tidlig, men uansett. HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg stinelill1988 !

 

Men du veier jo litt mer på kvelden enn det du gjør om morgenen da! Så hva var vekten i dag morges?

 

Jeg har ikke vært så flink som jeg ville denne uken, men har fått trene noen dager i hvertfall! Har vært mye slurv med maten fra min sin side, og jeg fikk ikke veid meg denne uken, fordi batteriet var dårlig, så i morgen må jeg virkelig huske å kjøpe batteri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til deg stinelill1988!!

 

jeg var 84 kg og er 155 cm, men har kommet ned til 64, men de siste ukene har det blitt mer mat inn enn trening ut=(

 

var 65,7 i dag tidlig, så det var ikke like ille som 67 kg i går kveld. men det er ikke noe gøy å ga opp...

 

når jeg kommer hjem fra høstferien er det - og denne gangen mener jeg det virkelig - tilbake på elixia 6 dager i uken og helst noen dager hvor jeg er ute å trener i tillegg. og sunn mat, ikke noe junk, det må bare bli sånn.

 

om jeg kjører en mellom vei blir det bare at alt sklir ut. og da blir jeg bare ulykkelig. sier ikke at det er ikke er lov å kose seg noen ganger, for det må jo være lov, men det må bare bli med den ene dagen i uken..

 

MEN; koser meg veldig med nevøen min, vi leker dagen lang og går turer i parken. og det blir regelmessige måltider, noe som gjør godt. det er herlig med smårollinger! spesielt når man er tante!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det å passe på at det bare blir 1 kose dag og ikke 7 i uken!

 

Kunne godt ønske meg en nevø eller niese. Men ser ut som om min bror har tenkt å vente noen år til ja, så jeg får sikkert før han.. De småungene er så herlige, i hvert fall i moderate porsjoner!

 

Min vekt viste 59,9 i dag ;) Shit, dette går ikke, jeg har også godt opp! Så nå har jeg kjøpt inn kun sunn mat, og det skal ikke bli noen hurtige løsninger lengre!

 

Du må nå i hvert fall kose deg kjempe masse med nevøen din, og nyte de siste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke gi opp for fult!

Lev livet denne uken, også på mandag rydder du opp i det! Du har jo vært så flink tidligere. Bare finn den veien igjen ;)

 

I dag veide jeg 61,3 kg, så jeg har faktisk gått ned 0,6 kg den siste uken, må si at jeg er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Velkommen stinelill1988, trivelig med flere :).

 

Brutva: skriver du mye feil når du skriver vekt eller? Jeg skjønner ikke helt, forid du skrev at du hadde gått opp i vekt til 59,9, også litt senere skriver du at du har gått ned til 61,3. Hehe. Blir forvirret jeg ;).

 

missrosa: Bare stå på nå, prøv å motstå fristelser. Etterhvert så blir det lettere. Nå har ikek jeg spist sjokolade på lenge (bortsett fra litt mørk kokesjokolade igår, men det er jo greit), og nå kjenner jeg ikke at jeg har så lyst på det. Spis frukt med sukker i istedet. Dette kalrer det skal du se :).

 

I går veide jeg 60,8 kg. Det er det laveste jeg har vært etter jeg begynte i vetklubben, så jeg er fornøyd med det. Men jeg tror vekten på morgenen har litt å gjøre med hvor mye jeg spiste kvelden før og sånn altså. Men jeg må jo nesten bare stole på det. er veldig treningsmotivert denne uken. Mandag var jeg først og sprang en halvtime på trdemølle, også var jeg på mage/rygg etterpå. Tirsdag sprang jeg også en halvtime på tredemølle, og var på body balance etterpå. I dag skal jeg på en time afro power dance, og på body balance etterpå. Så det blir to timer trening. I helgen blir det kun eksamenslesing og trening. Samboer resier til Lofoten på jakt, så da har jeg tid til sånne ting :).

 

hvordan har det vært med trening til dere så langt denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

så flink du er MarieSLu til å trene!!

jeg er fortsatt på ferie hos broren min, men kommer hjem på lørdag. og fra søndag må jeg snu dette rundt!

 

det er vel ikke det at jeg spiser så mye godteri, det er heller det at jeg spiser mye mat og liksom ja, ikke noe struktur på det. også har jeg ikke hatt noe treningslyst i det siste, mye fordi jeg blir så tung i kroppen når jeg spiser for mye. en dårlig sirkel, men nå skal den brytes! om ikke kommer jeg til å ende på 84 en gang til... og det VIL JEG IKKE!!!

 

Mine MÅL!

 

1. mål: 64 kg

2. mål: 60 kg

3. mål: 58 kg

4. mål: 55 kg

5. mål: 53 kg

6. mål: 50 kg

 

jeg tror kanskje ikke jeg skal sette noen datoer, det er bare et ønske om å klare det i løpet av vinteren 0910. Så til 31. Mars burde jeg være der. Men klarer jeg det før er det fint. Det er jo ca 15-16 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, klønete som jeg er.. Har nok sittet i drømmene mine da jeg skrev 59,9, fordi det var egentlig 61,9 kg! Også i dag viste vekten 61,3kg!

 

MarieSLu: Veldig bra jobbet! Høres ut som den perfekt uken altså !!!

 

Jeg trente basketball i 1 time og 30 min også gikk/jogget i en time på tirsdag, onsdag var jeg på body balance og i dag har jeg gått en liten tur. Er litt stresset for tiden, så gleder meg nå til denne uken er over, da håper jeg at jeg kan senke skuldrene litt!

 

Nå skal jeg ta fotbad og lage album fra sommerferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Missrosa: Dette tror jeg du klarer uten store problemer. Du har jo kommet ned fra 84 kg! Da klarer du de 15 siste også. Det er jeg sikker på! Bare å bryte den onde sirkelen. Den har jeg også vært i, og det er lite gøy. Men det er bare å komme i gang. Vet det ikke er lett når man er borte. Jeg er hvertfall ganske avhengig av treningssenteret her. Hehe. Like rikke å trene ute, bortsett fra å gå fjellturer, dykke og fiske. Men liker feks ikke å løpe ute. Må ha en tredemølle så jeg kan ha vannflaske der, musikk fra mobilen, oversikt over hvor lang tid jeg har brukt osv. Men det får jeg jo på pulsklokka mi og da.

 

Brutva: Hehe. Er lov å være litt klønete ;). Tenkte nok det var feil et sted der. Hadde vært kult om du veide 59,9 da. Dit er du snart :). Jeg håper veldig på å se 5tallet snart! da blir jeg såå glad. Må bare fortsette i den gode trenden jeg har nå. Men så nærmer eksamen seg, så må vie en del tid til lesing også.

 

Har vært på treningssenteret og løpt og vært på Body Balance ikveld. I morgen blir det Body Pump :).

 

Natta alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChristineSon

Hei jenter! har lest gjennom tråden og vil gjerne henge meg på!

 

er 165 og veier per idag 61 kilo, har vært oppe i 64, i sommer var jeg nede på 58 ette rmye trening og bra kosthold, var veldig bra på vei og helt inni det, men så kom turen til magaluf me venninnegjengen, jepp det sier seg vel selv, datt av etter dette og har slitt litt med en lettere "depresjon" da jeg har gått opp disse kiloene igjen, føler ingenting passer lengre og det er ikke lengre gøy å gå ut i helgene fordi det føles mer som et ork, fordi jegvet at dette ikke gir noe positivt utslag på det jeg ellers, resten av uken går og depper for, er heller ikke like kjekt å pynte seg når man føler seg rævva:P

 

men dette skal det altså bli slutt på, har heller latt være å gå ut to av helgene nå, for da er det lettere å forbli edru neste gang jeg blir med ut, da har jeg liksom holdt meg en stund:P Ellers er jeg veldig aktiv, men har blitt litt mindre trening etter skolen startet igjen, i sommer trente jeg hver morgning to økter pluss en ekstra økt på ettermiddagen, det har selvfølgelig ingen som går på skole / jobb tid til i en vanlig hverdag, så det var luksus så lenge det varte, men skal prøve å bruke høstferien til å komme inn i den gode rutinen igjen, å fortsette når skolen begynner igjen. målet er å greie å komem meg på morgenspinn, halv 7 om morgningen, men jeg hater å stå opp tidlig, så vi får se hvordan det går!:(

 

Håper på at denne siden kan motivere meg og virke positivt i mitt mål mot 50 tallet:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

velkommen inn ChristineSon!!

det hørtes ut som at du hadde en veldig bra rutine i sommer!!

det tar tid med skole/jobb.... men vi får gjøre det beste ut av det og trene så ofte vi kan for det.

 

jeg har vært flink med mat i dag! skal begynne å trene igjen i morgen. jeg sa til mannen min at nå skal jeg trene hver hverdag, så om jeg sier usj en dag skal han sparke meg litt i rumpa og få meg på elixia eller ut for det om.

 

for nå er jeg ikke så fornøyd, vil så gjerne se 5-tallet!!!

 

veiedag på onsdag, skal være flink jente frem til da, kanskje jeg nærmer meg 64 igjen.

 

har hatt en kjempefin høstferie, men godt å komme hjem til dagligdagse rutiner også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...