Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest MarieSLu

Velkommen ChristineSon :).

Her motiverer vi hverandre.

 

Jeg har blitt forkjølet :(. Kjente jeg hadde litt vondt i halsen på fredag, men dro på step puls likevel for jeg var så motivert. Så lørdag morgen da jeg våknet var jeg syk :D. Men ikke sengeliggende heldigvis. Skal forsøke å ta en liten treningsøkt i dag. Bare noe rplig Bpdy Balance eller Yoga eller noe. Så får jeg 0 trimpoeng denne uken :).

Sitter på skolen og leser nå. Skikkelig nerd. Hehe. Eksamen nærmer seg, så jeg har ikke mye valg desverre.

 

Har dere mye å gjøre på skolen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChristineSon

takk for det:) Så flinke dere er!

 

jeg har vært på pump idag pluss en halvtimes rask gange, hehe hjem fra trening vel og merke, men det var kjempe herlig! Kjenner jeg er skikkelig gira på å begynne igjen nå, skal på morgen trening imorgen kl 9, først mage rumpe lår og så body attack etter det, gleder meg, jeg og en venninne har blitt enige om å dra hverandre, og da er dt alltid litt lettere:)

 

jeg trenger virkelig noen nye sanger på ipoden, har dere noen god tips til treningslåter med litt futt i?

fant nettopp , time to pray, gettin over av david guetta, men trenger flere!:(

 

Målet mitt er e gå ned ti kilo, altså å komme ned på femti tallet? Er det realistisk å sette slutten av desember som mål? eller er det kanskje ikke det? er forberedt på å jobbe beinhardt. Men ettersom det gjerne er mer realistisk å tenke seg å gå ned en halv kilo i uken så blir det sånn ca 6 kilo på tre måneder?

 

Ha en kjempe fin søndag jenter!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Er klar for en ny uke og ny GOD periode med trening!!!

 

Her er ukens plan:

Mandag: Pilates og Corebar (kondisjon, styrke, balanse)

Tirsdag: Step og styrke

Onsdag: Total (ren kondis) og Pilates stor ball

Torsdag: qi gong (yoga ting) og kanskje Back2Basic (sirkeltrening-HARD)

Fredag: Core stor ball

Lørdag: FRI

Søndag: Pilates

 

En ganske fin uke, med variasjon. Og skal begynne med mer pilates og yoga for det gjør underverker synes jeg! drev mye med det før som en avveksling

 

hmm...ChristineSon jeg vil tro om du står på så vil målet ditt være realistisk. Men jeg har gått på blemmen så mange ganger om å sette for store mål, så jeg har begynt å sette lavere mål, men står på like mye for det og tar det som kommer ekstra som en bonus! For kroppen har en tendens til å "fryse" vekta en stund, jeg var 66 kg i 5 måneder. uansett hva jeg gjorde rikket den seg ikke!

 

MarieSLu; kjipt å være forkjølet! har hatt ferie jeg nå da, så begynner på skolen igjen på onsdag. har bare et fag så er ikke så stress... men lykke til med lesing til eksamen!

 

Så bra stinelill at du har meldt deg på maxikurs!! lykke til!

sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg ChristineSon :( Herlig at du er så motivert! Jeg tror du kan greie 10 kilo i slutten av desember hvis du fortsetter med den gode motivasjonen og virkelig går inn for å gå ned!

 

Ser ut som en super duper uke for deg missrosa! Så mye forskjellig trening er jo veldig bra da, blir liksom ikke lei da!

 

Masse lykke til med eksamen, MarieSLu. Når er eksamensdagen?

 

Og lykke til på maxikurs. Jeg har aldri vært på noe kurs her på grete roede, så kanskje du stinelill kan fortelle litt om hvordan det er? :D

 

Jeg har høstferie nå jeg, så drar opp på hytta i morgen, og da skal jeg ut og jogge og gå tur hver dag! Er 5 km ned til bosshuset, så jeg pleier å gå ned og opp der hver dag med bosset, selv om jeg ikke har så mye søppel.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

oi. Jeg skrev at jeg fikk 0 trimpoeng sist uke, men det skulle selvfølgelig stå 10 :(.

 

Maxi-kurs høres bra ut. Vil gjerne høre om det underveis StineLill. Har aldri vært på kurs jeg heller, men føler egentlig ikek jeg veier nok til å være med på det... Jeg er jo ikke stor, egentlig ganske liten. Men spennende å høre uansett. Det finnes vel et kurs for oss som ikke skal ned så mye også tror jeg.

 

Missrosa, uken din ser fantastisk ut! Skulle ønske vi hadde et like godt tilbud på pilates her som du har. det ønsker jeg virkelig. Har en pilatesbok, men blir ikke at jeg trener hjemme uansett.

 

Brutva: Jeg har skoleeksamen 16. oktober, arbeidskrav som skal leveres inn uken etter, og muntlig eksamen 29. oktober. Så er fullt kjør her nå. Da blir det automatisk mindre trening. Det er litt kjipt, for jeg er så motivert til å trene nå.

 

Ingen trening på meg i dag. Må bli helt frisk først. Men jeg la om til vinterdekk på bilen til samboers store begeistring :D. Og det var faktisk ganske tungt, så føler jeg fikk en liten økt i dag likevel. Hehe.

 

Ha en fin, sunn og aktivitetsrik uke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har vært på trening! Har ikke trent på evigheter føles det ut som! Jeg har ikke vært på pilates i dag, bare corebar, men det var en sykt hard time når det er en stund siden jeg har gjort noe som helst.

 

jeg satte også ny startdato i dag, for trimtreet. så nå er det bare å sanke epler!!

startvekt 66,6 kg!

mål 50

 

veiedag er fortsatt onsdager! var 66,6 forrige onsdag... Djevelens tall så må gå nedover - ikke oppover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Flinke dere er! Bra nedgang stinelill!

 

Jeg har bare blit verre, så har derfor ikke trent i dag heller. Må bare bli frisk nå. Så blir det masse trening :D. Kjedelig å bare være hjemme og være syk. Hadde obligatorisk på skolen i dag, så måtte dra. har obligatorisk omorgen og torsdag også. Litt kjipt men...

Samboer har vært og kjøpt sjokkis til meg som jeg koser meg med nå :(. Er lov når man er syk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChristineSon

god kveld jenter!

 

Blir så motivert av dere alle:) har hatt en veldig bra dag, igår trente jeg to harde økter og spiste sunt, og idag morges var jeg på spinn og pump, itillegg til bodystep senere på kvelden. Sitter nydusjet nå og gleder meg til trening imorgen tidlig, nå er jeg i gang igjen!

 

Dumt at du er blitt syk MarieSLu, men du får ha god bedring, så må du kose deg med skjoladen, det er lov når man er syk som du sier:)

 

Jeg har veiedag på søndag så da får vi se va vekta viser:)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Takk for det Christine :(.

 

Vekt i dag: 61,4 kg. Vils e 5-tallet snart!! Men har jo ikek trent noe denne uken på grunn av sykdom. Så er vel ikke så rart at jeg ikke har gått ned noe da.

Så flink du er til å trene Christine! To økter på en dag tilogmed! Superflink! Du skal se det gir resultater :D. JEg er også kjempemotivert til å trene nå, men er jo syk og har masse eksamener. Hehe.

God natt alle sammen :). Ser på Criminal Minds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det er jo ikke langt ned til 50 tallet, MarieSLu, bli frisk og rask og ferdig med eksamen så skal du se du snart ser 5 tallet=)

 

Så utrolig flink du er Christine!

Jeg får overnattingsbesøk i morgen til fredag, så blir ingen trening som planlagt i morgen, men fredag kveld må jeg få til!!

Men jeg gir ikke opp, jeg skal få til flere økter!!!

 

God Natt!

 

Har forresten begynt å lage julekort i kveld.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChristineSon

Idag gikk jeg på vekta, skulle egentlig vente til sødag, men så gikk jeg selfølgelig på den der dumme vekta! Jeg har trent mye i det siste og spist sunt, var nede på 61 kilo, og jeg kan se at treningen sakte men sikkert gir resulataer, men når jeg sto på vekta idag viste den 64 kilo!! Si meg at dette kun er muskler":P Fikk jo helt hetta, det er jo ikke den veien jeg vil pila skal gå!

 

Har noen av dere opplevd å gå opp først når dere begynte å trene mer?

 

missrosa: Julekort, så koselig! Tiden går så enormt fort! Deter fullt lov med en treningsfri dag, så får kroppen hentet seg inn igjen:)

 

MarieSLu:Du må ha god bedring:) Venter på å se 5 tallet jeg og!:P

 

Vi får bare stå på! Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Neste uke må bli sprekere enn denne!!

Jeg har bare fått trent to ganger så langt... Har kommet noe i veien tirsdag, torsdag og i dag og mest sannsynlig i morgen. På søndag skal jeg ta igjen litt. jeg må det!!!

 

hmmm... det var jo ganske stor forandring da Christine... sikker på at du ikke hadde mye vann eller slikt i kroppen. jeg har ikke peiling så skal ikke si noe for sikkert...

men muskler veier mer enn fett, det er sikkert...

 

i dag har jeg og ei venninne vært i byen og titta i butikker, cafe og bare kos!! Men spiste ikke noe usunt! Men vi gikk mye og hjem spurtet vi omtrent, jeg var hvertfall svært varm når vi kom inn.... så får se på det som dagens "trening".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg har så langt denne uka fått 14.2tp :P wee det er jeg stolt av, jeg gleder meg til kurset starter, men jeg må bli flink med mat !

 

håper jeg kommer meg ned til 60tallet til neste uke, da hadde jeg vært happy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg veier ca. 63 kilo, og er 161cm. Jeg har ikke turt å veie meg i det siste, fordi tallet jeg ser bare gjør meg deprimert.

Jeg er nødt til å gjøre noe nå, dette kan ikke fortsette!

Målet mitt er å gå ned til 56-57 kilo. Jeg har veid dette tidligere, og har ikke hatt problemer meg å gå ned før. Problemet er at jeg går opp igjen så fort!

 

Jeg er lei, føler meg stygg og feit, og vet at jeg får det MYE bedre med meg selv om jeg får kontroll på den ukontrollerte spisinga mi.

Men for å få det til tror jeg det vil hjelpe meg å se at det er flere i samme situasjon som meg, slik at vi kan motivere hverandre.

 

Jeg har vært på vei mot toalettskålen med hodet først flere ganger... men aldri faktisk kastet opp. Jeg VIL IKKE gå den veien.. Jeg må gjøre noe!!

 

Har dere en fast veiedag og slikt på denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen student21 :(. Trivelig at du blir med i tråden vår! Vi fokuserer på et sunt variert kosthold og mye trening. Hodet først i toalettet er ikke lov!! Vi må gå ned på en sunn måte. Og det motiverer vi hverandre til :). Jeg er selv 61,4 kg akkurat nå, og skal ned til 55 ca. Er 159 cm høy.

 

Jeg har vært syk en god stund nå, så har ikek trent på over en uke. Er ikek helt bra enda heller. Hoster en del, men blir så lei av å ikek trene. Får dårlig samvittighet. Og dessuten er jeg skikkelig motivert til trening for tiden, så i morgen blir det Body Pump! Orker ikke vente lenger. Vet at kroppen driver og helbreder seg selv nå, så jeg tror ikke jeg blir dårligere av en times styrketrening. :). Har eksamen på fredag!! Grøss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for sunn mat og mye trening. Jeg har greid det før, og skal klare det igjen:) Men det er så lett å la det fare når man først har begynt å "slippe taket" på de sunne vanene.. Men NÅ!

 

Veiedag på onsdager hørtes ut som en god plan. Jeg slenger meg på den, og hiver meg ut i det førstkommende onsdag. Gruer meg til å se hvilket tall som lyser mot meg da.. men det er jo bare å innse, for så å gjøre en innsats! :P

 

Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med dere også. Kjekt at vi er flere!

Tror det kommer til å hjelpe meg iallefall.

 

Jeg gir oppdatering på onsdag... spent!

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen student, fint at du velger den sunne veien ned sammen med oss!!!

 

stinelill, bra med nedgang!!

 

jeg skal på pilates og corebar i dag. SKAL klare å trene hver dag denne uken, jeg MÅ!

Jeg har også veiedag på onsdager!

 

MarieSlu får håpe du snart blir helt frisk igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertlig velkommen til deg Student, og gratulerer så mye med vektnedgang stinelill.. Nå ser du også 6-tallet? :)

 

Jeg kom hjem fra hytta i går, etter en uke med lange turer og greit nok sunn mat. Så gleder meg nesten til å gå på vekten på onsdag og se hvordan resultatet er!

 

Gøy med at det blir flere aktive her :P I dag har jeg nytt Bergens-solen og jogget en kjempe lang tur.. Så nå er Brutva også i gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...