Gå til innhold

Gifteplaner sommeren 2010


Gjest Sylvi

Anbefalte innlegg

Ja,da er det litt over 13 mnd til jeg skal stå brud og jeg håper å gå ned 20 kg til da,vel jeg vil ned 20 kilo ti våren,før jeg bestiller brudekjoler.

 

Noen andre som skal gifte seg da og har planer om å gå ned en del i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar
Gjest Herligh

Jeg skal stå brud mai 2013. Jeg skal ned over 40 kilo, men har et inderlig håp om at det skal stå til:-)

 

Du må ha hjertlig lykke til videre og vi kan gjerne støtte hverandre på veien her! :)

 

xXx Herligh xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bertulfine

Her er det også planer for giftemål neste sommer. Skal ihvertfall ned 12 kg., og forsøke å holde meg der! :) Burde klare å gå ned disse kiloene innen rimelig tid, da jeg må kjøpe kjole også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotta87

3. juli 2010 her også :o Jeg har gått ned 25 kilo på et år nå, men har 25 igjen. Og håper å bli kvitt mange av disse før den store dagen :) Jeg veier meg fredag morgen. Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Flinke jenter!

 

Min kjære har nettopp fridd for noen dager siden. Og jeg har for 5 uker siden startet den lange veien for å bli kvitt dette berget av flesk j bærer med meg. Huff og huff.

Vi har ikke satt dato, men satser på neste sommer (2010) i juni el juli.

HAr en hel del kilo å ta av: hele 36 kilo.

Har faktisk en plan om at dette skal bort til neste år på denne tid.

Mål: 67 kg innen 9 mai

Det er et snitt på 0,75 kg i uken.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dramaqueen
3. juli 2010 her også :o Jeg har gått ned 25 kilo på et år nå' date=' men har 25 igjen. Og håper å bli kvitt mange av disse før den store dagen :) Jeg veier meg fredag morgen. Dere da?[/quote']

 

Vi er bryllupstvillinger vi da :-) Jeg har vært litt for slapp litt for lenge, men er i gang igjen med bedre matvaner og jobber med å få fart på treningen igjen. Mandag blir veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg gifter meg 5.juni 2010. og startet å gå ned i vekt i januar nå i 09.

Har som mål å gå ned 20 kg. Meldte meg på kurs som jeg har gått på hver uke fra jan- mai. gikk totelt ned 14 kg. har hatt "fri" nå i sommer og hadde da mål om å stå på stedet hvil og det har jeg klart. :)

Er nå klar for nytt kurs, hver tirsdag for å gå ned de siste 6 kg. Gleder meg til å komme igang igjen. Og det er så motiverende å se at klærne fra Januar er alt for store!! Gått ned fra str 44 til 38.

 

Stå på jenter!! Dette klarer vi! Husk trim før utskeielse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg 5.juni 2010. og startet å gå ned i vekt i januar nå i 09.

Har som mål å gå ned 20 kg. Meldte meg på kurs som jeg har gått på hver uke fra jan- mai. gikk totelt ned 14 kg. har hatt "fri" nå i sommer og hadde da mål om å stå på stedet hvil og det har jeg klart. :)

Er nå klar for nytt kurs' date=' hver tirsdag for å gå ned de siste 6 kg. Gleder meg til å komme igang igjen. Og det er så motiverende å se at klærne fra Januar er alt for store!! Gått ned fra str 44 til 38.

 

Stå på jenter!! Dette klarer vi! Husk trim før utskeielse!![/quote']

 

Str 38 i klær. Å så herlig! Det ogå mitt mål ;-)

 

Hva er dine mål? Høyde og vekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Jeg skal gifte meg 26.06.10.. gleder meg veldig til det, men har maaaaaange kg for mye. håper på å gå ned mellom 25-30 kg før jeg skal finne meg kjole til våren. Har akkurat startet på kurs, og håper virkelig at jeg får det til. Ikke lett nei, jeg er en ordentlig sjokoman!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om andre her inne som skal ned i vekt til den store dagen. Jeg skal gifte meg i midten av januar 2010 med min aller beste venn og kjæreste.

 

Denne uken har jeg kjøpt meg kjole, følte meg så vanvittig flott. Glad jeg ikke ventet lenger med å bestille da det er 4 mnd bestillingstid på denne kjolen. Hadde tenkt til å vente lenger da jeg skal ned iallefall 15 til frem til bryllupet. Kjolen kan heldigvis sys inn.

 

Jeg går nå på mitt 4. kurs. Har klart 30 kg siden januar!

 

Håper vi kan følge hverandre her inne og backe hverandre opp (ned i kg) og frem til den stor dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrideToBe

Og jeg har så lyst til å gå ned 10-12 kilo til da...!

Er skikkelig lei av å se nåla stige år for år. Tre svangerskap har også spilt inn og kroppen er ikke den samme, men nå er jeg skikkelig motivert!! Vektnåla skal værssågod å ha seg ned frem imot neste sommer og jeg håper greteroede sidene vil hjelpe meg på veien. Er helt fersk med dette, og lurer i grunnen mest på kaloriberegning og hvor mye jeg egentlig bør spise. Aktivitetsnivået vil nok variere litt, men jeg skal prøve å holde det jevnt oppe. Elsker egentlig å trene, men det var denne tidsklemma da.... Håper vi alle kommer i mål før den store dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankerenkristine

hei jenter! og bruder:) da er jeg her, vil gjerne henge meg med dere.

Jeg skal gifte meg 03.07.2010 og har prosjekt brudekjole på gang her.

 

Er 25 år og skal ned 20 kg føre brudekjolene skal prøves.

Trenger litt motivasjon underveis tenker jeg;)

 

begynte i ny jobb for tre uker siden og har gått ned totalt 3,20 kg siden da.

så det er jo en bra start! Veier og måler meg egentlig hver onsdag morgen ,men de tallene stemmer sevlfølgelig ikke

med de offisielle tallene fra kurs dag torsdag... etter inntak av mat gjennom dagen , så den første uken på GR ble 900 gr... nesten 1 kg da

 

Har gått på utrolig mange slankekurer tidligere,men utgangspunktet for å starte her nå, var at jeg gikkmeg gips i 3 mnd og den lengste avstanden å gå var sofa,bad,kjøkken,soverom.. ja, dere skjønner.. det skjer litt da,kan man si og var lei av alle de andre kurene som fungere der og da,men er umulige å opprettholde.

 

syntes jeg har klart meg greit den første uka med alle de nye spisevanene som skal innarbeides:) heldigvis var trenings rutinene nesten i boks føre jeg begynte på kurset.

 

gleder meg til å høre fra dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Kristine.

20 kg klarer du fint til våren. Er veldig motiverende å se for seg den perfekte kjolen som skal sitte som et skudd. He he.

Jeg skal gifte meg 31 august 2010 og skal ha bort 28 kg før den tid.

Lykke til!

Jeg er ellers å finne på Ned 30-40 kg. Kom gjerne innom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 19.06 2010, og skal vil så gjerne ned 12 kilo innen det! Har allerede gått ned 12 kilo fra jul til sommeren, så er jo ganske fornøyd med det ...allikevel kunne jeg ønske at de siste kiloene kunne være borte før den store dagen :) Så slenger meg på denne tråden her jeg, i håp om å lese mase inspirerende erfaringer fra dere andre kommende bruder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankerenkristine

er godt å se at vi er flere om det, man kan føle seg litt alene av og til..

Kjempe flott tilbakemelding:)

 

håper det går bra med alle her::) ¨

Åssen er det med spising? er det flere enn meg som må jobbe litt med å få i seg alle måltidene? spesielt kveldmaten...

 

Stå på alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Junibruden

Hei alle sammen, haaper jeg ogsaa kan vaere med her. Skal gifte meg neste juni. Kjolen er kjoept, men vil gjerne gaa ned 10 kg ;) Begynte i gaar, hehe, og tenkte at det kan vaere en god ide aa faa (gi) motivasjon gjennom dette forumet.

Har ikke kommet saa langt enda, men et sted maa man jo begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

vil gjerne hive meg med her også!

Er sammen med en amerikaner og vi planlegger å gifte oss til neste år. Har ikke satt noe dato for vi er ikke forlovet ennå :-) Men han kommer på besøk i slutten av november og jeg skal til USA i jula, så iløpet av den tiden regner jeg med at ringen er på fingeren :-)

 

Siden jeg skal flytte til USA så ønsker jeg å ha bryllupet i norge og det må jo passe til når han får fri neste år til å komme. De har jo bare en uke ferie...

 

Har ca 7-8 kg jeg har lyst å bli kvitt til denne dagen. Magen skal bli flatere og jeg vil stramme opp litt her og der. Siden bryllupet kan bli satt til alt fra mars til september, så regner jeg med at jeg må starte slik at jeg rekker å bli ferdig til jeg må finne kjole... Vil ikke ha hasteslanking mnd før brylllupet og ha en kjole som er for stor/liten...

 

Hvor langt har dere kommet i planleggingen til bryllupet deres? Jeg har som sagt ikke startet planleggingen, men regner med det blir når vi blir forlovet. Da kan det hende det går raskt i svingene :-S Problematisk å ha en kjæreste så langt unne...

 

Må innrømme jeg gruer meg til flyttingen når jeg tenker på mat og vekt... Har vært der mye og jeg må være VELDIG streng med meg selv på hva jeg spiser for ikke å gå opp... Nesten uansett hva man spiser så er det stappet med calorier...

 

Sharon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal også gifte meg i 2010, August. Jeg har vært å prøvd endel kjoler, men ser at jeg skulle gjerne vært noen kilo slankere. Jeg er med på denne. Mitt mål er fremdeles ned 7 kilo.

Jeg har hatt det som mål lenge, men nålen går ikke nedover, heller en kilo opp, jeg har begynt å trene, men tror ikke jeg spiser riktig. Så nå skal jeg virkelig ta meg sammen, etter å ha lest hvor mange flinke som er her!!

 

Ønsker alle lykke til både med vekt og bryllup.

Jeg gleder meg masse til denne dagen, og håper at jeg også kan være mine kilo lettere.

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal gifte meg 26.06.2010

Startet med å gå ned 10 kg i vår, gikk oppatt alt i sommer og er nå på gang ned igjen. Huff, men starter med godt mot og har startet med blanke ark....

 

Hadde veiedag i dag, 91 kg, og midjemålbilring 111 cm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Gifteklar23

Hei.

Jeg skal gifte meg 10. juli 2010, og begynte kampen mot kiloene for litt over 1 uke siden.

 

Startvekt på 142,5 kilo, og mål før jul er minus 10kg. Håper å klare minus 30 kilo innen bryllupsdagen..

Skal bestille brudekjole i starten av januar, så må finne en kjole det er mulig å sy inn ;)

 

Veidedag var igår, og da var det -3,4 kg på en uke, og -3cm i midjemål, godt fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaTilLars

Skal gifte meg 11/9 2010

Har en liten gutt på snart 9 mnd, og har ikke akkurat vært flink til å holde meg unna alt godt som ligger i skuffen... Det må jeg gjøre nå hvis jeg vil nå målet mitt.

Gikk på greteroede for mange år siden og gikk ned 10 kg. Det er de 10 kg som igjen er der nå etter svangerskapet.

Godt å se det er flere som har samme mål, det tror jeg vil hjelpe på min motivasjon.

Har allerede i dag skrevet inn dagens meny, som jeg skal holde meg til ;))

Ser at flere av dere allerede er godt i gang. Gleder meg til å jobbe med dette sammen med dere. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

jeg skal også gifte meg men har enda ikke satt datao:(

men jeg gikk først på grethe rode kurs nå ferdig for 2 uker siden gikk da da ned 6.5 kilo på kurest og har nå gått ned enda mere:) stå på jenter dette klare vi vet du målet mitt er først og fremst 10 kilo deretter 5 til;)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Her ser det ut til at det er lenge siden det var noen!!

Jeg skal gifte meg 24 juli 2010. Skal ned minst 7 kg til. Har tatt av snart 5 kg. nå. Men ser at det ikke synes, så da er det bare å stå på!! Skal begynne å se på kjoler i desember tenkte jeg. Gleder meg til det.

 

Blir det mer liv her da?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...