Gå til innhold

Dette mååå du lese:-)


kcal-teller
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid likt å jogge lange turer, siden jeg jobber turnus og ikke har alltid tid til treningsstudio ( i tillegg er jeg drit lei av å være støttemedlem) , har jeg funnet en annen effektiv måte som fungerer folkens. Og dette er ingen tull. Jeg søkte litt på nettet og fant en mega bra treningsvideo.

Heter "30 day shred", og videon er laget av selveste Jilian michaels. Hun var/ er trener i "the biggest looser" og jeg sverger til denne videon. Har flere av henne, men denne er helt RÅ!!!

 

Det sies at man går ned 5-10 kg på 30 dager, men det er individuelt. Jeg er ikke så besatt på å gå ned så mye på kort tid, men OMG, du strammer og forbrenner.

 

Eneste som skal til er faktisk 20 min, JA faktisk bare 20.min hver dag, i 30 dager. Videon er delt opp i 3 deler ( level). Hver del varer 20 min.

Du skal trene del 1, i 10 dager. Så går du over på del 2, og trener den delen i 10 dager, så til del 3 i 10 dager. Om det er lenge siden en har trent, eller ikke har trent mye før, kan man trene annen hver dag. Men ikke tren alle deler på en gang.

 

Jeg har trent med Denne videon i noen dager, og jeg kjenner det på kroppen min:-) er strammere og sterkere i kroppen. Med GR metoden og effektiv trening kan man nå langt:-)

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut. Selges den kun fra utlandet' date=' eller kan man få kjøpt den her også?[/quote']

 

 

Du kan få kjøpt det på nettet. Men man kan oxo laste det ned. Vet mange gjør det også:-) jeg fikk videon av en venn :-)

 

her får du en smakebit: http://www.youtube.com/watch?v=MEpeq7IIGcY

 

Mulig du får kjøpt videon på denne siden:

 

http://www.amazon.com/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/dp/B00127RAJY

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Gjest Tessemor

Har nå trent level 1 på denne dvdn i 2 dager...og jeg er SKIKKELIG stiv og støl i armer og ben. Det er hardt,men utrolig gøy, og 20min (faktisk 27min...) går fort unna.:( Håper denne dvdn kan hjelpe meg til en fastere og finere kropp!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lastet ned denne dvd'en også - og prøvde level 1 for første gang i dag. gsus..ble ordentlig svett og merker det i musklene! Tror dette blir veldig bra - hvis man klarer å fortsette med det! Det er helt sikkert!

 

Takk for tipset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, nå har jeg også lastet den ned!

 

Den ser faktisk både enkel og utfordrende ut, kan godt skjønne at man kan stramme opp kroppen hvis man følger videoen.

 

Gleder meg til å sette i gang selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor laster dere ned ifra? ;):)

 

Weeee!!!! Fikk det til!!! Nå skal det trenes, men før det; Før og Etter bilder skal dokumenteres:)

 

 

 

Nå er økta over og fyyyyyy søren ! D brenner sykt i beina! Knall trening! Gleeeder meg til i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (eller rettere sagt samboeren min..) lastet den ned. Tror han bruker The Pirate Bay.. ;) Skal nå over på level 2..blir spennende' date=' for det ser ganske så utfordrende ut,ja..:)[/quote']

 

Prøv denne du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er styrke(knebøy,utfall,push-ups, sit-ups ++) kombinert med kardio (rumpespark, jumping-jacks++), akkurat det som skal til for at forbrenninga skal skyte i været med en gang.. Trenger bare ett par hånd-manualer og en treningsmatte, så er du ferdig utrustet:);):)

Jillian er velødig motiverende!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en trening.. Er rød som en tomat etter innsatsen, kjenner faktisk at jeg litt litt mer, holder ut litt bedre i øvelsene.. Går dypere i utfall og knebøy og øvelsene blir gjort mer kontrollerte:)

Dette er gøy!!! Er så støl at jeg nesten ikke klare å sette meg, jeg deiser bare ned liksom, bein og rumpe,armer og brystkasse er sååååre!! me like! Var ute og gikk tur tidligere også, og det tok noen min før jeg kom opp i fart, det var som å flutte murstein først..haha..

 

Dette måå jo bare få en eller annen effekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk treningsdvden i posten i går :(

Venter helgebesøk, så i dag blir det husarbeid og i helga besøk av gode venner - god mat og vin...har bestemt meg for 2 glas vin og litt av all mat, ikkje noko chips eller gotteri!

 

MEN på mandag begynner 30 dager med hardtrening - eg har virkelig tru på opplegget - grugleder meg til å begynna :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk treningsopplegg:)

Bruker dere denne videoen hver dag? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Til nå har jeg gjort det ca annenhver dag, har ikke gått ned så mye, men SER forskjell og på målebåndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente på mandag - 30 days shred - 1. gong.....syntes det gjekk greit, blei, varm, var passe tungt, klarte alle øvelsane :-)

 

:eek: kroppen sa klart ifra i går at nesten alle musklane i kroppen hadde fått sjokk :eek:

 

I dag skal eg trena igjen - trur kanskje eg må satsa på annakvar dag i begynnelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...