Gå til innhold

Dette mååå du lese:-)


kcal-teller
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har kommet meg til nivå 3! Skikkelig gøy.. Kjenner at kroppen er sterkere, klarer MYE mer og ser forandringer.. Har trnt nesten hver dag.. det er kanskje 4 dager da jeg ikke hadde anledning. Har ikke vært veldig flink i matveien underveis, spist vanlig kosthold vil jeg si, men fra og med idag er jeg på en slags diett.. Den store forandringen er vel strengt tatt at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner iallefall. Og at jeg skal ligge på undr 1600 kcal!

 

Før frokost:1 liter vann og to kopper kaffe, så 45 minutters rask gange

 

Frokost: Havregryn kokt med ekstra lett melk, med kanel. Rørte så inn 15 gr med honning. Topping av nok en gang kanel:) 250 kcal

 

Trening: 25 minutter med Jillian:)

 

Lunsj 100 gr ren kylling med salat ca 300 kcal

 

Mellommåltid: cottage cheese 100 gr med eplebiter og nøttemix ca 200 kcal

 

Middag: vet ikke enda

 

Kvelds: vet ikke enda

 

Er skikkelig motivert asså!

Ser resultater, men ikke på vekta.. Det er nok fordi kroppen binder mer vann og muskelmassen begynner å øke, men så lenge buksene sitter løsere, så er det ingen grunn til å være urolig:)

 

 

Ha en knallfin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har kommet meg til nivå 3! Skikkelig gøy.. Kjenner at kroppen er sterkere' date=' klarer MYE mer og ser forandringer.. Har trnt nesten hver dag.. det er kanskje 4 dager da jeg ikke hadde anledning. Har ikke vært veldig flink i matveien underveis, spist vanlig kosthold vil jeg si, men fra og med idag er jeg på en slags diett.. Den store forandringen er vel strengt tatt at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner iallefall. Og at jeg skal ligge på undr 1600 kcal!

 

Før frokost:1 liter vann og to kopper kaffe, så 45 minutters rask gange

 

Frokost: Havregryn kokt med ekstra lett melk, med kanel. Rørte så inn 15 gr med honning. Topping av nok en gang kanel:) 250 kcal

 

Trening: 25 minutter med Jillian:)

 

Lunsj 100 gr ren kylling med salat ca 300 kcal

 

Mellommåltid: cottage cheese 100 gr med eplebiter og nøttemix ca 200 kcal

 

Middag: vet ikke enda

 

Kvelds: vet ikke enda

 

Er skikkelig motivert asså!

Ser resultater, men ikke på vekta.. Det er nok fordi kroppen binder mer vann og muskelmassen begynner å øke, men så lenge buksene sitter løsere, så er det ingen grunn til å være urolig:)

 

 

Ha en knallfin dag alle sammen![/quote']

 

 

Supert med muskler da!!! Da har du jo redskapen for å forbrenne fett på kardioøkter.

 

Denne dvd skal jeg og finne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser det dere skriver og syns dette virker veldig spennende :-)

Dere som har kjøpt filmen på eBay, kan den spilles på maskinene som vi har her i Norge uten problemer?

 

Har noen av dere erfaring med de andre filmene hennes og hvordan fungerer de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg til nivå 3! Skikkelig gøy.. Kjenner at kroppen er sterkere' date=' klarer MYE mer og ser forandringer.. Har trnt nesten hver dag.. det er kanskje 4 dager da jeg ikke hadde anledning. Har ikke vært veldig flink i matveien underveis, spist vanlig kosthold vil jeg si, men fra og med idag er jeg på en slags diett.. Den store forandringen er vel strengt tatt at kostholdet mitt skal inneholde mye proteiner iallefall. Og at jeg skal ligge på undr 1600 kcal!

 

Før frokost:1 liter vann og to kopper kaffe, så 45 minutters rask gange

 

Frokost: Havregryn kokt med ekstra lett melk, med kanel. Rørte så inn 15 gr med honning. Topping av nok en gang kanel:) 250 kcal

 

Trening: 25 minutter med Jillian:)

 

Lunsj 100 gr ren kylling med salat ca 300 kcal

 

Mellommåltid: cottage cheese 100 gr med eplebiter og nøttemix ca 200 kcal

 

Middag: vet ikke enda

 

Kvelds: vet ikke enda

 

Er skikkelig motivert asså!

Ser resultater, men ikke på vekta.. Det er nok fordi kroppen binder mer vann og muskelmassen begynner å øke, men så lenge buksene sitter løsere, så er det ingen grunn til å være urolig:)

 

 

Ha en knallfin dag alle sammen![/quote']

 

Hei! Så flink du er å trene!!! :) Men spiser du ikkje veldig lite? Viss du spiser for lite begynner kroppen å gå på sparebluss og vekta går ikkje ned... Med så masse trening burde du nok minst følge meny 2 -1600 kcal, eller? Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleklump

Jeg har kun trent etter denne dvden fire ganger. tirs, tors, fre og søndag sist uke. På veiedagen på mandag hadde jeg gått opp 1,4 kilo.

Fikk litt sjokk siden jeg ikke hadde gjort noe galt. Men det er musklene som binder opp mye vann. Man blir så støl av å trene til den at jeg ikke trodde det var mulig.

Jeg var så psykisk innstilt på at det skulle vise nedgang på vekta siden buksa føltes løsere, men altså ikke. Men muskler er fint! Og man vil gå ned i vekt på sikt.

Jeg har gått ned ca 33 kilo, så jeg trenger definitivt å stramme opp!!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så interessert når jeg så namnet på tråden, så jeg måtte bare lese;)

Og nå har jeg bestilt filmen! Gleder meg veldig til å prøve! Man kan forresten gå inn på youtube og se klipp av mennesker som har følgt denne filmen!

Hva med å holde hverandre oppdatert på hvordan det går?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleklump

jeg har ligget på sofaen å kjent på mine nye muskler i dag :D hehe, men det er sant. særlig magemusklene har utviklet seg veldig på å bare trene noen ganger til denne dvden.

utvikling: fra 0 vanlige situps til 4 situps på en uke. Så det går fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinning

Har nå trent til dvd`n 3 ganger, og merker framgang allerede:) Det er gøy;)

I begynnelsen klarte jeg ingen push-up`s, men nå klarer jeg 5!!! Etter første treningsøkt var jeg så støl at d var vondt å gå, men nå etter 3. gangen er jeg ikke noe støl. gleder meg til å fortsette;) Trener annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpion76

Etter å ha vært her inne å lest, så har jeg også bestilt meg videoen.. Blir spennende å se..

Bestilte fra play.com.. noen her som har gjort det? Lurte da på om hvor lang tid det tok å få dvd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig her.. Men hver dag?! Det fungerer ikke for meg. Får kun trent 3-4 ganger i uka pga fulle dager.. Og hvordan skal den brukes etter at disse 30 dagene er over? Er det da meningen at man skal trappe ned litt, eller skal man fortsette daglig trening?

Noen som har erfaring med å "kun" utføre denne treninga annenhver dag? Hvordan blir effekten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig her.. Men hver dag?! Det fungerer ikke for meg. Får kun trent 3-4 ganger i uka pga fulle dager.. Og hvordan skal den brukes etter at disse 30 dagene er over? Er det da meningen at man skal trappe ned litt' date=' eller skal man fortsette daglig trening?

Noen som har erfaring med å "kun" utføre denne treninga annenhver dag? Hvordan blir effekten da?[/quote']

 

 

Jeg gjorde det for en stund siden ( har vært syk så tar en pause) og det ble veldig bra effekt. LItt dårlige ankler, så jeg trennte kun annenhver dag. gikk inn 14 cm på 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned 30 days med Jillian, og hadde min første økt i dag. SKAL se om det noe effekt på 10 dager i første omgang. Jeg trener kondisjon og styrke aerobic på Sats 2-3 ganger i uken, så de dagene holder jeg meg til det, men de andre dagene skal jeg kjøre løpet ut med Jillian :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleklump

jeg trener til 30 day shred annenhverdag. Har gjort det i en måned nå, og jeg kjenner det godt på kroppen. men har kun gått ned 100 gram. Men det er fordi jeg bygger muskler. var lite trent sånn styrketreningsmessig før jeg startet. Men buksene sitter mye løsere nå, så da kan jeg fint leve med at vekta står stille en stund.

jeg skal begynne på level 3 i morgen.

Alle har i grunn tid til å trene til 30 day shred. det tar bare 27 minutter. Og man slipper å gå ut døra.

Jeg har gått til innkjøp av en annen av jillian michaels dvd fra usa som jeg venter på i posten. Den er ikke ute på det europeiske markedet så det er sone 1 film som ikke er kompatibel til min dvdspiller. men på pcen skal det gå greit.

 

Jeg er superfornøyd med 30 day shred. Jeg har prøvd mange treningsdvder opp igjennom, men denne fenger meg mye mere. Og jeg føler at jeg har trent skikkelig etterpå.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest LilyAnn

Dere som liker denne treningsvideoen kan sjekke ut videoen Weight loss yoga med den andre "biggest loser-treneren" Bob Harper. Utrolig god og behagelig styrketrening.

 

Ellers har Jillian Michaels kommet med en yogavideo nå (og jeg tviler på at det er roligyoga), så den er jeg nysgjerrig på hvordan er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå var det lenge siden noen hadde vært innom her - hvordan går det med dere?

 

Hvor mange har fullført 30 dager og hvordan har det gått med vekt og cm??

 

Spennende prosjekt, men himmel jeg har så mange treningsdvd'r liggende at en til?? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på dag 19, og har trent hver dag med unntak av en helg. Er kjempebra trening, med gode resultater. Har gått ned 4 kilo og ser virkelig at kroppen er blitt strammere. Magen er nesten helt flat og rompen min har løftet seg! Før kunne jeg putte en blyant under rompen og den satt fast,hehe! Nå kan jeg ikke det lenger! Så vil absolutt anbefale deg denne videoen om du klarer å gjennomføre disse 20 minuttene hver dag:)

Å trene hver dag motiverer meg også til å spise sunnere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg bestilt DVD på play.com. Tar vel litt tid før den kommer...

Gleder meg til å begynne, for det henger og slenger litt her.

Begynte på internettkurs i dag, og skal ned betraktlig kg. DVD'n kan forhåpentligvis hjelpe meg med å nå målet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...