Gå til innhold

Dette mååå du lese:-)


kcal-teller
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjør dere lurt i! Har nå 8 dager igjen, men har nesten ikke lyst å slutte med den:) Blir sikkert å fortsette med et par ganger i uka for å opprettholde resultatet! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfat09

Måtte bare poste et svar her! Har trent 30 days siden slutten av februar. Først hver dag i 30 dager,så 3-5 ganger i uken. Trener nå 1 dag på hvert nivå.

Resultatene er altså hele -15cm på midjen,-15 rundt hofte og -4 på overarmene! Og på vekta -6 kg... Det er jeg fornøyd med! Så lurer du på å komme igang med det så ikke nøl lengre! Og en skal trene 30 dager på rad,ikke annenhver eller mindre om en skal få de optimale resultalt. Det skal brenne og svi i musklene! Blir det for ille så ta en dag restutisjon. Så påan igjen!:D

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! Nå ble jeg motivert igjen.. Fikk aldri fullført 30 dager. Men nå skal jeg det.. Er ike så flink til å legge inn styrke i teningen mn.. liker å løpe, sykle (på racer), gå lange raske turer osv, men nå skal det skjerpes! 30 day shred fra og med idag!!! ;)

Utrolig motiverene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest shiiba

Har hørt en del positivt om denne DVDen tidligere, og har nå bestilt den. Ser at den kan være til inspirasjon mtp hjemmetrening. Og fin å ta med når jeg er på tjenestereise og hotellet ikke har treningsrom.

 

Inkl. frakt kostet den meg 157 kroner på megastore.no. Til den prisen er det ikke verdt å laste ned fra nettet... Og jeg har den i posten innen 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarforalt

Bestilte DVD-en igår, så nå er det ut å kjøpe vekter så det er klart til DVD-en kommer. Hater å jogge, men elsker styrketrening med innlurt kondisjonstrening så tror dette passer perfekt for meg:) Gleder meg til å komme skikkelig igang, har troen på hjemmetrening. Hvertfall nå i begynnelsen, når jeg er blitt bedre trent drister jeg meg kanskje ut i offentligheten å trener:p

 

Lykke til alle!:) gleder meg til å se resultatene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trinesb

Jeg har lastet den ned og skal hive meg på om to dager, gleder meg sykt mye.

Trener corebar fra før, og starter på zumba strakx. men dette kan jeg ikke gå glipp av ! :-D

 

Noen som har fått virkelige resultater? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest PolarErMinVenn

Ser det er mange som går ned endel i kg, og ganske mye i cm, men jeg lurer litt pa hva utganspunktene er da? Skjønner jo om folk ikke vil legge ut slikt men jeg spørr alikevel=) Selv så er jeg 69cm rund låret, 86,5 rundt midjen og 101 rundt maven (der jeg er bredest) 78 kg, 163høy (eller lav :D) Noen i ca samme kategori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest tronderpi1

Jeg har alltid likt å jogge lange turer, siden jeg jobber turnus og ikke har alltid tid til treningsstudio ( i tillegg er jeg drit lei av å være støttemedlem) , har jeg funnet en annen effektiv måte som fungerer folkens. Og dette er ingen tull. Jeg søkte litt på nettet og fant en mega bra treningsvideo.

Heter "30 day shred", og videon er laget av selveste Jilian michaels. Hun var/ er trener i "the biggest looser" og jeg sverger til denne videon. Har flere av henne, men denne er helt RÅ!!!

 

Det sies at man går ned 5-10 kg på 30 dager, men det er individuelt. Jeg er ikke så besatt på å gå ned så mye på kort tid, men OMG, du strammer og forbrenner.

 

Eneste som skal til er faktisk 20 min, JA faktisk bare 20.min hver dag, i 30 dager. Videon er delt opp i 3 deler ( level). Hver del varer 20 min.

Du skal trene del 1, i 10 dager. Så går du over på del 2, og trener den delen i 10 dager, så til del 3 i 10 dager. Om det er lenge siden en har trent, eller ikke har trent mye før, kan man trene annen hver dag. Men ikke tren alle deler på en gang.

 

Jeg har trent med Denne videon i noen dager, og jeg kjenner det på kroppen min:-) er strammere og sterkere i kroppen. Med GR metoden og effektiv trening kan man nå langt:-)

 

Lykke til alle sammen:-)

 

 

Tusen takk for tipset!!! Har hatt tre økter nå, og jepp, kjenner det på kroppen :D Superherlig med økter a 20 min og korte "intervaller" på hver øvelse slik at man faktisk holder. Og nå blir det i tillegg GR-kurs til uka. Godt å være i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...