Gå til innhold

Vektvokting siste trimester


Gjest Lillejanne

Anbefalte innlegg

spennende nå når terminen din er i sikte :D du har jo hatt en fin vektoppgang, ikke så mye, jeg gikk opp 25 kg med første, og er nå 6 uker på vei.. satser på lite vektøkning i dette svangerskapet, så er jeg like heldig og blir "bare" under 20 kg tyngere skal jeg være kjempefornøyd :) kommer jo til å være i litt mer bevegelse i dette svangerskapet enn forrige, og nå vet jeg at milkshake og 500g sjokolade pr dag ikke er bra ;)

 

lykke til med fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Takk for det ;)

 

Må nok desverre innrømme at det har blitt endel godis og usunn middag på meg. Har ikke vært så usunn på mange år og så kan jeg ikke klare å bevege meg stort pga bekkenet heller. Men satser på at det ordner deg når babyen kommer og at jeg blir mer bevegelig. Kanskje kroppen får et boost når jegbegynner å gå tur igjen :)

 

Lykke til med svangerskapet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lillejanne

Han er i dag 1uke og 1 dag gammel. Han veide 3740gram og 51cm lang :D Vekta var i går 75-76 (husker ikke helt), så det blir en jobb å komme ned mot 60 tallet igjen tenker jeg. Håper fortsatt det er en del vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i dag 1uke og 1 dag gammel. Han veide 3740gram og 51cm lang :D Vekta var i går 75-76 (husker ikke helt)' date=' så det blir en jobb å komme ned mot 60 tallet igjen tenker jeg. Håper fortsatt det er en del vann..[/quote']

 

Gratulerer så mye! med gutten! Det er sikkert en del vann igjen i kroppen. Kan sitte i ganske lenge det. Og hvis du har et sunt og variert kosthold så går nok resten av kiloene av igjen ganske greit :-)

 

Bare å ikke stresse da så klart. Man skal jo ikke gå ned altfor fort når man ammer i alle fall. Selv har jeg gått ned i gjennomsnitt et halvt kg i uken de siste ukene, og er veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Høres fornuftig og bra ut. Jeg har ikke lyst på noe for tiden, så jeg overspiser i alle fall ikke. Men jeg kjenner sulten, så jeg spiser sikkert nok. Blir nok minst i alle fall 1500kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lillejanne

Nå er gullet blitt 4 uker gammel og vi har vært på lange trilleturer tre dager på rad nå. Veide meg idag og det stod 73kg. Endelig blank. 9,5 kg igjen til startvekta, men ønsker å gå ned ytterligere. Få r bare ta tiden til hjelp og håper på drahjelp med ammingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...