Gå til innhold

slank igjen......


Gjest kjomsa

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vært her inne tidligere og gått ned mange kilo, men må nå ta meg i nakken før alt sammen kommer på igjen.

Vil også denne gangen føre en dagbok her inne. Dette ga meg masse motivasjon forrige gang, og jeg traff mange flotte nydelige mennesker som slet med det samme som meg...

Skal starte i morgen med veiing og kommer til å veie meg hver tirsdag.

 

Snakkes i morgen.

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Heisan:-)

 

Første veiedag idag. 97,8 kg viste vekten. Det gjør at jeg har 30 kg å kvitte meg meg....Blæh

Utrolig hva man gjør mot seg selv... Men føler meg ganske så motivert i å få vekk kiloene til jul.... Har masse nytt tøy som ligger i skapet som har"krympet" noen str de siste 2 årene....

Men jeg vet at det nytter....

Det som er den største bøygen for meg er å begynne å trene....

Har bestemt meg for å gå en tur om dagen til å begynne med, og øke etterhvert som formen blir stigende...

Jeg har som mål å være mye her inne for det er både motiverende og hyggelig:-)

 

Min første dag til ett lettere liv:-))

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:-)

 

Dagen i går gikk veldig bra. Spiste det som jeg hadde planlagt. Spiste litt mer frukt enn det som jeg vanligvis gjør, for å slippe å få vondt i hodet. Plutselig stopp på sukker gjør at jeg kan få det.

Drakk endel vann, men der kan jeg bli mye bedre. Altfor glad i og avhengig av pepsi max.

Veldig fornøyd med at jeg fikk gått en tur hurtig gange i ca 40 min:-)

 

Mål for dagen:

 

DRIKKE MER VANN

 

Skal prøve å lure meg selv til å gå en tur i dag også:-)

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :(

Dagen i går gikk veldig greit. Spiste som planlagt, og drakk mer vann.....

Var litt tung i hodet, men regner med at dette forsvinner i løpet av uken.

Var og gikk tur i går også, kjenner at jeg har trent. Er litt støl i leggene, deilig det da merker at jeg har beveget meg....

 

Mål for dagen er:

 

DRIKKE MER VANN

TRENE EN GANG I DAG OGSÅ

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg:D

 

Dagen i går gikk veldig bra. Var på shopping det meste av dagen med en venninne. Vi spiste lunsj, klarte å holde meg til en kyllingsalat som ble middagen min i går.

Ble ikke trening i går, men skal få trent i dag.

Må fortsatt bli flinkere til å drikke vann:(

 

Går inn i helgen super motivert, på at denne skal bli enn sunn og deilig helg.

 

God helg alle sammen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lørdagsmorgen:)

 

Fredagen gikk som planlagt. Holdt meg fint innenfor kcal rammen min.

Koste meg med litt superchips og pepsimax deilig.

Drikker fortsatt for lite vann, strever med å ty til vann og ikke brus:(

 

Var nede i kjelleren og hentet frem tøy som er for lite nå. Ble en stor motivasjon for meg.... Gleder meg til å få på meg tøyet mitt igjen...

 

I dag skal jeg ut å kjøpe meg en blå olakjole som er kjempefiin men for liten... Den skal jeg henge på soverommet som en påminnelse at jeg må ned.....

En sånn gulerot hjelper meg det vet jeg......

 

Fortsatt god helg alle sammen:D

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
I dag skal jeg ut å kjøpe meg en blå olakjole som er kjempefiin men for liten... Den skal jeg henge på soverommet som en påminnelse at jeg må ned.....

 

 

 

Her snakker vi offensiv holdning, supert Kjomsa! Liker sånt, selv om jeg har brent meg på det noen ganger tidligere... :) Vet ikke om du har fått med deg om den buksa jeg kjøpte her forleden? Fritidsbukse... Kjøpte den først i XL og den passet sånn akkurat. Tenkte og tenke.... Går jeg ned som planlagt, så vil den bli alt for stor... Var og byttet i L... Fikk den opp, men ikke igjen... Men vet du hva, nå går den opp og igjen. Men trenger litt mer nedgang ja før jeg vil bruke den!Tror ikke det hadde gått bra om jeg skulle satt meg ned nei :eek:... Da hadde nok glidelås revnet og knapper gått rett i veggen :) Men den fungerer fint som "målbukse" og snart SKAL den være i full bruk! Bruk kjolen som et "bilde" inntil videre, pynt den med litt fint stasj, som feks. et tøft smykke el. Oppdater oss på endringer hva kjolen angår :(

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Vi må være litt offensive :( Gikk ned 40 kg forrige gang. Kjøpte meg en lilla ullkåpe altfor liten og slanket meg inn i den. Fungerte for meg....

Lurt å bytte buksa. 5 kg ned er en buksestr. Ikke lenge til da så passer den helt fint:)

 

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Lørdagen gikk også bra. Spiste det jeg skulle. Ingen utskeielser:D

Føler at alt fungerer veldig greit, jeg er ikke sulten, men litt fysen er jeg i perioder. Merker den vanen med å gå å snoke i skapene etter noe å spise, dersom jeg kjeder meg, er litt sliten, lei meg osv

Når jeg kjenner den følelsen nå prøver jeg å gjøre noe annet, blir litt rastløs kjenner jeg.....

 

Jeg har bestemt meg for å skrive her inne ihvertfall en gang om dagen. Kjenner at jeg kommer inn på rett spor hver gang jeg er her inne. Vet fra tidligere, at det første jeg gjør dersom jeg ikke er så flink med maten, er å slutte å være her inne..

Så selvom jeg ikke har så mye nytt å fortelle og bare gjentar meg selv skal jeg inn her å skrive...Hihi

Nå skal jeg kjøre sønnen min på hockeytrening:)

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei :)

 

syns du er flink jeg, både med mat og trening, jeg er inne i 10-20 gruppa, men fikk bare så lysttil å ta en titt på andre grupper også, syns det er så spennende og lese om andres erfaringer osv, så kanskje jeg finner noe nyttige tips, og etter å ha lest her så fant jeg ut at jeg ikke er den eneste som drikker alt for lite vann, jeg har for dum vane og ty til brus jeg å :(

men det skal vi få ordnet på!

 

masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Helgen har gått kjempefint.

Vært travel og moro. Var og så sønnen min spille hockeykamp i går, og det ble seier:D

I dag har jeg begynt veldig bra. Fått i meg masse vann. Er klar for veiing i morgen. Hadde på meg en kjole i går som jeg ikke hadde brukt på en stund. Og den var blitt endel større. Jippi

Håper på en fortsatt bar dag og ett godt veieresultat i morgen.....

 

Mål for dagen:

DRIKKE MASSE VANN

EN TRENINGSØKT

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Første veiedag i dag. Ned 4,7kg. Gått ned fra 97,7kg til 93kg. Hurra ;)

 

U39- 97,7kg

U40- 93,0kg

 

Veldig fornøyd. Hadde en god dag i går også. Fortsatt supermotivert.

Vært en tur å tittet i butikker i dag, gleder meg til å få på meg de klærne jeg synes er fine......

 

 

 

Julemål: 80kg

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Nok en flott dag. Hadde en fin dag i går også. Deilig med stor nedgang ved første veiing. det gir motivasjon, selvom det er mye vann som går....

Mestrer å drikke mer vann nå, veldig fornøyd med det. Men kommer meg ikke ut på trening som jeg ønsker.....

 

Mål for dagen:

 

TRENINGSØKT

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ingen trening i dag heller:( Kommer meg ikke på trening om dagen.....

Lurer på om jeg skal melde meg inn på sats igjen, for da vet jeg kommer meg på trening.......

Ellers har dagen gått veldig bra...

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Hei

 

Ingen trening i dag heller:( Kommer meg ikke på trening om dagen.....

Lurer på om jeg skal melde meg inn på sata igjen' date=' for da vet jeg kommer meg på trening.......

Ellers har dagen gått veldig bra...

 

kjomsa[/quote']

 

Vedrørende trening så synes jeg det er viktig at du gjør noe du liker! Inne, ute, gå, jogg, dans, sykle... Og for meg så ble innkjøp av pulsklokke veldig motiverende.

 

Og husk, litt trim er bedre enn ingen trim ;)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dagen i går gikk bra, men fikk ikke trent.

I dag har jeg fått trent på morgenen. Veldig fornøyd med det.

Er ikke sulten eller fysen om dagen. Og det er bra.

 

Nå er det helg og det blir deilig.... Tror jeg skal kose meg litt ekstra en av dagene....

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Trening på formiddagen skal visst være veldig bra for forbrenning videre utover dagen har jeg hørt! Så supert hvis man får til det. Og da er man jo ferdig med det og for dagen ;)

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Andre veiedag i dag. Ned 0.6 kg. Gått ned fra 97,8kg til 92,4 kg.

 

U39- 97,7kg

U40- 93,0kg

U41-92,4kg

 

Gått ned tilsammen 5,4 kg på 2 uker. Hurra

 

Veldig fornøyd. Hadde en god dag i går også. Fortsatt supermotivert.

Skal melde meg inn på sats for å få trent nok. Gleder meg til det.

 

 

 

Julemål: 80kg

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

 

Hadde en fin dag i går, spiste litt for lite, men ingen trening. Skal nå melde meg inn på sats, og det vet jeg kommer til å hjelpe meg med å finne motivasjon til å trene.

Håper på å komme inn i en god daglig rytme, som jeg skal fortsette med også etter jeg er ferdig med å slanke meg. LIVSTILSENDRING heter det jo....

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

I dag har jeg startet på sats. Vært på spinning 80 min, slitsomt men veldig deilig. Fikk 5.9 trimpoeng:)

Går fortsatt veldig fint med maten. Er super motivert.

 

KJOLEN SKAL PÅ :P

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Skal starte mitt medlemsskap på treningssenter 1. november og være der i 5 måneder. Storgleder meg og godt å få et alternativ til glatte vinterveier :P

 

Virkelig effektiv trening og det motiverer iallefall meg. Håper du har det likens, for da tar du kjempesteg i rett retning synes jeg :(

 

Fortsett den gode jobben du gjør! Kjempemotiverende å lese om dere andre!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...