Gå til innhold

slank igjen......


Gjest kjomsa

Anbefalte innlegg

Gjest feitebeite
Hei:)

 

Det er sånn jeg gjør det. Anbefaler ikke dette for noen andre. Når jeg gikk på GR kurs for 5 år siden var det 1200 cal man skulle ligge på i meny 1. Da gikk jeg ned 40 kg.

Når det gjelder det å stå stille' date=' jeg har prøvd å spise så mye som GR ønsker nå, men da går jeg ingenting eller veldig lite ned. For at jeg skal stå stille må jeg helt ned i 400 kcal i flere dager. Da begynner kroppen min på sparebluss. Sikkert sunnere å gå saktere ned, men jeg er en utålmodig person.

OG jeg tror at GR ønsker at vi skal gå på flest mulig kurs...De skal tjene penger ...

 

klem kjomsa[/quote']

 

 

Jeg tror du er inne på noe her....

Jeg gikk 9 kurs fra mai 2005 og gikk ned 40kg, så flyttet jeg til oslo og gikk flere kurs her nede, men da uten resultater. Jeg fikk det rett og slett ikke til her i Oslo.

Jeg er nå på kurs nr 2 og ønsker å gå raskere ned denne gangen og heller jobbe med å holde med nede når den tid kommer, sist kom jeg meg aldri ned til trivselsvekten.

Motivasjonen var død lenge før jeg kom meg ned dit jeg skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Hei

 

6 veiedag i dag. Gått Ned 0.7 kg.

 

Gått ned fra 88.2 kg til 87.5

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

U43- 89.5 kg

U44- 88.2 kg

U45- 87.5 kg

Gått ned tilsammen 10.3 kg på 6 uker. Hurra

Nå er 10 kg passert....

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo så flink! Kan ikke du fortelle litt mer om hva du gjør for å gå ned? Er så inspirerende å lese slikt!! Hva spiser du og hvordan trener du, for eksempel? Gjør du noe annet enn spinning?

 

Spinningmaraton høres moro ut!!! Skulle gjerne vært med på noe sånt! Jeg er kjempeglad i spinning, men er for det meste med på timer som varer i 55-65 minutter. Herlig trening!!

 

Heia, heia :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo så flink! Kan ikke du fortelle litt mer om hva du gjør for å gå ned? Er så inspirerende å lese slikt!! Hva spiser du og hvordan trener du' date=' for eksempel? Gjør du noe annet enn spinning?

 

Spinningmaraton høres moro ut!!! Skulle gjerne vært med på noe sånt! Jeg er kjempeglad i spinning, men er for det meste med på timer som varer i 55-65 minutter. Herlig trening!!

 

Heia, heia :([/quote']

 

Hei :)

 

Jeg gjør nok ikke noe annet, enn dere andre.

Er veldig streng i uka og koser meg fredag og lørdag i helgen.

Men som jeg har fortalt tidligere følger jeg ikke helt GR opplegget med å spise så mye. Ligger på rundt 1200 kcal dersom jeg ikke trener mye. Øker matinntaket parallelt med trening.

 

Vi står på jenter :D

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...