Gå til innhold

slank igjen......


Gjest kjomsa

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
spiser du så mye du vil den fri dagen? jeg skal jo spise 2200 kcal men klarer nesten aldri så mye.

 

Hei igjen

 

Ja, spiser det jeg vil den ene gangen i uken.

Men jeg må erkjenne at jeg ikke spiser så mye som GR anbefaler. Ligger på rundt 1100 -1200kcal pr dag. Sånn gjør jeg det, men ikke noe jeg anbefaler andre å gjøre....

Har prøvd å spise så mye som GR vil, men det fungerte ikke for meg...

 

Jeg kan spise alt mulig, men jeg teller kcal....

Jeg spiser masse chilli, laks og ananas... Såkalte "fettforbrennere"

 

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilkene matvarer er fett forbrennede utnon kanel og chilli som jeg allerede vet om?

 

dyktige deg.

 

Hei:)

 

Fet fisk, som laks og Ananas.

Det kommet en bok om matvarer som øker forbrenningen,har ikke lest den ennå selv. Tenkte å prøve å finne den....

 

Trenger all hjelp jeg kan få:P

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå er jeg ferdig med en spinning økt.Kjenner at formen er stigende. Lettere for hver gang å komme ned i "kjellern" Veldig deilig...

 

Nå vil jeg se 88 tallet snart.... Hihi Har nemlig den vanen at jeg veier meg nesten hver dag.... Ikke alltid det er lurt..... Noen ganger oppfører jo ikke kroppen vår akkurat som vi vil......

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du er flink jeg...spinning er noe av den tyngste treningsformen syns jeg ..så jeg var mega stolt da jeg klarte 40 min sist gang...hehe prøver og bygge meg opp så jeg kan klare en spinning time innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du er flink jeg...spinning er noe av den tyngste treningsformen syns jeg ..så jeg var mega stolt da jeg klarte 40 min sist gang...hehe prøver og bygge meg opp så jeg kan klare en spinning time innimellom.

 

Hei:)

 

Spinning er mye teknikk, jeg spinner 5-6 ganger i uken, og hviler 1-2 dager.

For meg er dette den beste formen for trening. Etterhvert tenker jeg å prøve meg på step og styrke.

 

Det er moro å komme i form.

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener kondisjon og styrke sammen jeg da...for vi har jo noen som trener oss så pleier og ha ca 45 min av hver...husk at det er veldig viktig og trene styrke samtidig fordi da bugger du opp musklene for når du slanker deg så mister du også muskel masse og du forbrenner mere med kondisjon og styrke sammen...begynne med noen enkle øvelser der du spinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

I dag skal jeg på min første spinningmaraton. 2 timer med spinning. Kan nok bli tungt, men gleder meg.

 

Er fortsatt veldig motivert, maten går forts bra. Drikker fortsatt for lite vann og for mye pepsimax. Men det kommer vel....

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feitebeite

jøss......2timer spinning....det hadde jeg aldri klart..:-)

Gleder meg til å bli såpass slank at jeg ønsker å prøve meg på spinn1 (eller den letteste)

Du er kjempeflink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Spinning er mye teknikk. Dersom man har tyngden i bena og ikke "henger over styret" er det ikke mer tungt enn man gjør det til selv. Altså Hvor mye belastning man legger på.....

Men kjenner at jeg tråkka til ordentlig i går. Ganske mør i kroppen i dag. Mulig jeg tar spinningfri i dag, får se utover dagen..... kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

5 veiedag i dag. Gått Ned 1.3 kg.

 

Gått ned fra 89.5 kg til 88.2 kg

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

U43- 89.5 kg

U44- 88.2 kg

 

Gått ned tilsammen 9.6 kg på 5 uker. Hurra

Snart er 10 kg forsvunnet:D

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Ikke skrevet så mye her inne de siste dagene. Har ikke vært i form. Vondt i hode og nakken.

Men motivasjonen på å komme meg ned i vekt, er fortsatt på topp:)

 

Har nå 8.2 kg for å nå mitt julemål. Er redd dette blir for tøft. Masse hygge som skjer fremover. Jentelag og julebord og trysilturer....

Mulig målet må justeres, men jeg går for gull...Hihi

 

Veldig fornøyd med vektnedgangen også denne uken, håper det fortsetter:D

 

klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veeeldig imponert ..helt rå er du...lurte på om du kunne skrive opp sånn ca hva du spiser i løpet av en dag...så en ting til hvor mye er egentlig 1 porsjon.

 

stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg spiser mellom 1000-1200 kcal om dagen.

Jeg spiser: Frokost- 1 skive grovbrød prim med servelat/mager 150kcal

lunsj- det samme som frokost

mellommåltid en frukt og kaffe latte

middag- ca 400-500 kcal

kveldsmat som frokost

 

Spiser mer dersom jeg trener mye....

 

 

klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å pirke altså... men er ikke det litt lite?

Jeg er oppi 1700 og har fått beskjed om at jeg har for lite...

Må ha litt å gå på etter hvert fikk jeg vite:)

 

Hei:)

 

Det er sånn jeg gjør det. Anbefaler ikke dette for noen andre. Når jeg gikk på GR kurs for 5 år siden var det 1200 cal man skulle ligge på i meny 1. Da gikk jeg ned 40 kg.

Når det gjelder det å stå stille, jeg har prøvd å spise så mye som GR ønsker nå, men da går jeg ingenting eller veldig lite ned. For at jeg skal stå stille må jeg helt ned i 400 kcal i flere dager. Da begynner kroppen min på sparebluss. Sikkert sunnere å gå saktere ned, men jeg er en utålmodig person.

OG jeg tror at GR ønsker at vi skal gå på flest mulig kurs...De skal tjene penger ...

 

klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle våre metoder, og vi er nødt til å finne det som passer for en selv.

Og hvis det er det du syns fungerer for deg, så er det du må følge:)

Jeg gikk også på GR kurs for 7 år siden. 5 på rappen faktisk, gikk ned masse, nesten 30... Også så kom hverdagen... og jeg er nå tyngre enn noen sinne.. Men vi er alle på rett vei:) Jeg tenker også nemli som så nå, at jeg tar lærdom av da, og prøver å pusse på det så det blir noe jeg kan leve med. Men som sagt, det er det som funker for meg, og ikke sikkert det hadde funket for noen andre.

Uansett lykke til! Og jeg syns du er kjempeflink som klarer det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle våre metoder' date=' og vi er nødt til å finne det som passer for en selv.

Og hvis det er det du syns fungerer for deg, så er det du må følge:)

Jeg gikk også på GR kurs for 7 år siden. 5 på rappen faktisk, gikk ned masse, nesten 30... Også så kom hverdagen... og jeg er nå tyngre enn noen sinne.. Men vi er alle på rett vei:) Jeg tenker også nemli som så nå, at jeg tar lærdom av da, og prøver å pusse på det så det blir noe jeg kan leve med. Men som sagt, det er det som funker for meg, og ikke sikkert det hadde funket for noen andre.

Uansett lykke til! Og jeg syns du er kjempeflink som klarer det[/quote']

 

Hei igjen:)

 

Helt enig med deg. Vi må alle gjøre det som passer oss, bruke våre metoder for å komme til målet vårt. Nemlig en varig livstilsendring.

Vi er flinke alle sammen ;)

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...