Gå til innhold

-20 kg innen 17 mai?


Gjest Bollerusken

Anbefalte innlegg

Gjest Bollerusken

Hadde gått ned 400gr. Ikke mye akuratt, men alt ned er bra!

Nå er det bare å fighte på denne uken. Siste kursdag neste gang. Men har allerede meldt meg på kurs med oppstart 11 januar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Gjest Elisabeth70

Det var jo bra det da. Du som var redd for det motsatte.

Var på vekten i dag jeg også, og den viste 93,5 kg. Ned 0,5 kg siden sist. Den nedturen jeg fikk i går forsvant igjen heldigvis. Men jeg tok en ordentlig trimøkt i går også da :-)... Så nå har jeg bare 0,5 kg igjen så har jeg gått ned 10 kg. Og 3,5 kg til målet mitt før jul. Er ikke helt sikker på om jeg klarer det, men jeg vil prøve i hvert fall.

 

Hurra for oss to :-) vi er flinke begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

Ja, i dag er det siste kursdag.. Noe som egentlig skremmer meg litt. Hvordan skal jeg klare meg videre?? Har meldt meg på nytt kurs med oppstar 11 januar, men lurer på om jeg tok meg litt vann over hode der... Vet jammen ikke om jeg har råd til 2000kr rett etter jul:-O Og vektnedgangen må IKKE stoppe her.. Hjeeeeelp :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

ja, da er siste kursdag over. Jeg hadde gått ned enda 700gram. kjempe bra synes jeg =)

 

totalt tap på dette kurset er altså 6,8 kg. Nå er det opp til meg å klare meg selv videre noen uker før nytt kurs starter. om jeg i det hele tatt får blitt med der. Men jeg fortsetter å veie meg på mandager, og kommer til å informere like mye her nå som under kurset.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth70

Det klarer du helt sikkert bra. Jeg har klart meg fint uten kurs i det hele tatt :-). Bare fortsett å skrive ned hva du har i deg, og ta en tur innom her hver dag. Det er godt å ha noen å støtte seg til her :-).

 

Bare stå på, dette går fint. Du har jo vært så flink til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollerusken

ja i går veide jeg meg hjemme på egen hånd, og det hadde gått så bra så! Ned 1,3 kg denne uken. Men den værste uka står foren meg... JULEUKA! :-O

 

Ned rett over 8 kg til sammen foreløpig! Det er god motivasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth70

Så flink du er :-).. Du kan hvis du vil! Så flott at du har nådd første delmålet ditt, det er kjempebra. Og du når helt sikkert det neste også, bare å stå på.

 

Denne uka og neste uke klarer du helt fint, bare tenk litt før du putter no i munnen :-)

Vi skal klare dette begge to!

 

Har gått ned 1 kg til jeg også, og det var målet mitt før jul. Håper jeg klarer 1 kg til før nyttår, skal i hvert fall prøve :-). Så nå er det -11kg siden slutten av okt på meg :-)

 

__________________

Startvekt: 103 kg (26 okt)

Vekt nå: 92 kg

Trivselvekt: 73 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alexsandra

gratulere med første delmål unnagjort

er ikke så flink om dagen.så det vil nok vises på vekta når jeg kommer hjem og går på vekta.

nå sliter jeg med snørrete nese,hoste og ingen ting smaker noe men ikke noe problem og spise mye rart for det. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Bollerusken

Motivasjon? motivasjooon......? MOTIVASJOOOOOooooOOOOON!! hvor er duuuuuu??????

 

 

 

Hjelp! Jeg eier ikke motivasjon. Den har gått seg bort i jula. Jeg vil levbe på sjokolade og kaker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...