Gå til innhold

Hold vekten kurs?


jajaaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg er berre på besøk her i dette forumet. Håper eg er nede i trivselsvekt før jul og at eg kan begynne å stabilisere etter jul. gruer meg faktisk litt til det - livredd for å gå opp i vekt igjen....!

 

Eg er 38 år, 166 cm og har satt trivselsvekta til 67 kg...er det litt høgt? Burde eg legge meg på f.eks 64 kg? Etter mange år med vekt 72-85 kg er det vanskelig å vite kva trivselsvekta mi er?

 

Lurer og på om dåke anbefaler hold vekten kurs? På nett eller vanlig kurs?

Er det berre veiing på hold vekten kurs eller får man skikkelig veiiledning?

 

Mange spørsmål dette. På forhånd takk for alle svar.

Ha ein god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentar i tråden min her om dagen ;)

 

Jeg anbefaler deg veldig å melde deg på et hold-vekten-kurs på nett (eller der du bor) - da får du bra oppfølging gjennom minimum et helt år, og du får råd og veiledning ut ifra DEG og din slankehistorie, din hverdag osv. Jeg har ventet med skrekkblandet fryd på den dagen "hold vekten"-fasen var i gang - og nå er jeg i gang. Det svinger veldig, som du har sett i tråden min, men jeg føler meg mer og mer trygg på at de nærmeste månedene med oppfølging fra veilederen min vil gi meg det jeg trenger for å stablisere vekta. Tid og god støtte er oppskrifta, tror jeg :) Lykke til, uansett hva du velger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg valgte å ta et hold vekten kurs på nett, men angrer nå. Jeg synes ikke det er nok med en kort (og den er veldig kort) rapport en gang i måneden. Jeg tok først to kurs vanlige på nett og det fungerte greit. Men som sagt et hold vekten kurs ville jeg tatt som vanlig kurs hvis det er mulig for deg. Akkurat nå har jeg frøset hold vekten kurset mitt og går på et vanlig kurs for å få litt fokus igjen da det sklei litt ut og jeg merker at det er noe helt annet enn nettkurs. En får liksom så mye inspirasjon og det trenger man jo. Lykke til uansett hva du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...