Gå til innhold

bare noe jeg lurer på!


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

hei alle sammen jeg lurer på en ting noen som vet om Clearblue Digital Eggløsningstest virkelig funker som den skal?

 

og kan man egentlig stole på kjerringråd for å bli gravid?

 

jeg er litt usikker her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

gratulerer så mye :)

 

jeg og typen har tenkt på det og prøve å få barn, men vet ikke om det går vi har prøvd så mange ganger atte! uten hell :(

 

så jeg tyr til kjærring råd denne gangen! bare venter til måndens mensen er over! og det er i kommende uke den er over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt på hvilke kjerringråd det er da. En ting er i alle fall sikkert og det er at de aller fleste kjerringråd i alle fall ikke skader :-)

 

Jeg brukte ett år på å bli gravid med nr 1 og 6 mnd med nr 2. Husk at det er normalt for helt friske par å prøve inntil 1 og 2 år før de blir gravide. Men 80% blir gravide innen 1 år da :-)

 

De beste rådene jeg har er at man forsøker å slappe av og ikke stresse for mye. Ikke fordi det har så mye innvirkning på om man blir gravid, men fordi prøveperioden blir litt koseligere når man ikke stresser med det. Med nr 1 prøvde jeg vel de aller fleste kjerringrådene. Men ble gravid da jeg egentlig hadde gitt opp og ikke prøvde noen kjerringråd.

 

Den mnd jeg ble gravid med nr 2 lå jeg med rumpa litt opp etter sex. Vet ikke om det har noe for seg, men mange jeg kjenner har blitt gravide når de har gjort dette...

 

Så sex annen hver dag fra 10 dager etter mensen og en ukes tid fremover :-) Spørs jo litt på hvor lange sykluser en har da.

 

Lykke til! Håper spira sitter snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er igang med kjerringråd, gleder meg til mensen er over, da skal jeg ordentlig i gang med kjerringråd og prøving.

 

har prøvd et kjerringrråd til nå:

grønnte (det skal vist hjelpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte 13mnd på første og 4mnd på andre og 3mnd på tredje. Alle tre gangene brukte jeg til slutt bisolvon hostesaft-tabletter fra 5-6dager før eggløsning og til 1-2 dager etter (bruker 5 dager på å oppnå full effekt, står på pakken). Den har slimløsende effekt, både i halsen og i skjeden. Jeg er overbevist om at det er det som gjorde susen for oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...