Gå til innhold

Jente rundt 20 år, ned 10-15 kg?


Gjest 22jente

Anbefalte innlegg

Gjest taralond

Gikk ned 1,6 kilo i løpet av uken! Ble veldig glad :P Ikke merker jeg godtesuget heller, det er helt utrolig. Jeg ble nesten kvalm av melkesjokolade, så jeg spiste mørk sjokolade i stedet og drakk en pepsi max :P Hvordan gikk det med dere andre?

 

Oppdatering: Var på kurs i går, og der ble jeg veid med klær, etter middag og uten tissetur.. Da ble jo vekta litt over det jeg starta med, så nå må jeg beregne etter det. DET var kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Gjest Veronica85

Det har gått veldig bra med meg.. har hatt veiedag idag.. ned 0,8 kg og 2 cm i midjen. Slitt litt med søtsugen de siste tre dagene. Tror nok det er fordi det er den uka i mnd og da er det gjerne litt sånn. har spist litt dream yoghurt is de siste to dagene og det har gjort susen for søtsuget :D

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Veronica85, ned både i vekt og cm:) For min del står alt stilt, uansett hvor mye eller lite jeg spiser står vekten bom fast. Har nok en del å gjøre med at jeg ikke har komt gang med trenigen igjen, men neste uke er jeg i gang, da regner jeg med at kiloene forsvinner også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Hei hei Katza.

 

Her kan du snylte så mye du vil :) kjekt å ha et sted man kan få luftet litt frustrasjon og ikke minst gleder innimellom :) Iallefall veldig takknemlig for dette forumet. Så greit å få tips, råd og en klapp på skulderen i ny og ne.. :)

 

22jente: Håper det løsner for deg når du kommer igang med treningen. Jeg for min del startet nok litt for hardt med treningen. Gikk litt på en vegg i forrige uke.. men nå har jeg hatt noen dager med fri, så da er det på'n igjen fra i morgen av :) Det er jo så gøy bare man kommer igang, og ikke minst er det gøy å se kiloene forsvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra=)

Jeg har vært aktiv her en del ganger før, men så har enten jeg eller de jeg hadde kontakt med forsvunnet=p

 

Tenkte jeg skulle prøve å være mer aktiv i hele forumet, i alle fall litt mer enn en tråd denne gangen..kanskje..:)

Er jo litt vanskelig, sikkert surrete, kommer nok til å si samme tingen hundre ganger =P

Menmen, jobben min går ut på å sitte forran pc'n også ellers er jeg litt.. smånerdete.. Så jeg er veldig mye på nettet ellers også, hvilket vil si at jeg er her inne.. mye.

Og sjekker en tråd 200 ganger for svar før noen faktisk svarer xD

 

Men uansett nå som jeg først skriver:

Hva gjør dere med alkohol egentlig?

Jeg tenker at jeg egentlig burde kutte det helt ut, men det er jo umulig å være sosial uten å ta noen øl en gang i uka, i alle fall i min vennekrets..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest taralond

Jeg gikk ned 0,9 kilo forrige uke :) Jippii!

 

Jeg skjønner hva du mener, Katza, jeg skal på russeball i helgen og da blir det jo drikking.. Huff, er redd alt kommer til å bli ødelagt! Er vel bare å drikke litt mindre enn vanlig.. Man sier jo at man kan ha det like gøy når man er edru.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja man sier så.. Skal helt ærlig inrømme at jeg ikke har giddet å teste den teorien:p

 

Det går jo ann å drikke litt mindre også heller drikke.. tuborg lite eller vin eller noe som ikke inneholder SINNSYKT mye kalorier.

Og sørge for å holde seg unna chipsen!

 

Tror i alle fall det er viktig å ikke hive innpå med søpplemat samme dagen som man drikker, da kroppen blir mer opptatt med å kvitte seg med alkohol fremfor å brenne fett og kalorier og sånn=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldenchanel

Hey! jeg er ny her og tenkte å slenge meg på dere :D Jeg er 19 år, og bor utenfor asker. Prøver å trene meg ned i vekt, og ikke drive å slanke meg (har troen på at trening funker bedre i det lange løp.) Veide 87,1 kg da jeg gikk på vekten mandag, rundt dette har jeg veid ganske lenge, er 170 høy. Trener nå 8 økter i uken.

Mandag: styrke mage og armer + 45 min spinning

Tirsdag: løper 4x4

Onsdag: styrke mage og rygg + 45 min spinning

Torsdag: styrke ben

Fredag : FRIDAG ;D

Lørdag: styrke bryst og skuldre + 1 t svømming

Søndag: FRIDAG

 

Problemet er at jeg spiser alt og ingenting...

Og at jeg har en kroppsform som sjuler fettet mitt godt...så folk skjønner ikke hvor de 87 kg sitter henne! hehe og da mister jeg litt motivasjonen..skulle ønske noen kunne sett på meg og bare sag " å fy faen du må slanke deg:O"

Har helt flat mage, rund rumpe og pupper..veldig timeglass...alt fettet mitt kommer på rumpen eller på puppene... litt om meg :) målet mitt er å være en størrelse 36, er en liiiten 42 nå..40 er enda litt trangt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Jeg tror at man må kunne unne seg litt innimellom. Om det er alkohol eller sjokolade. Jeg er litt inne i den fasen at jeg ikke syntes det er så gøy å gå ut hver helg lenger og det samme syntes samboeren min.. (Begynner kanskje å bli gammel :S ) Men jeg kan også fint gå på vorspiel og byen uten alkohol. Heldigvis er vår vennegjeng sånn at det er helt ok hvis noen ønsker å være med på festen uten å innta alkohol. Jeg har ikke drukket siden nyttårsaften og savner det vel egentlig heller ikke.

 

Men hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg vel at en flaske vin er ca 600 kcal.

Så hvis man sparer frimerkene hele uken, så kan man jo bruke de i helgen og "bare" gå 150-200 kcal over anbefalt. Og en gang i blandt må det være lov syntes jeg :D)

 

Er noen dager siden jeg var inne og sjekket på forumet nå, men syntes det var hyggelig å se at det hadde vært litt aktivitet her :)

 

Hadde veiedag igjen idag, gått ned 0,9 kg siden forrige uke. Da er jeg totalt oppe i 3,5 kg på 3 uker :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Akuratt fylt 20 og har startet et nytt og bedre liv ;) Kanskje jeg kan henge meg på her? Har lyst til å gå ned minst 10 kilo innen sommeren. Og den kommer fortere enn man aner! Er ca 183 høy og veier ca 80 kilo (må gå til innkjøp av en vekt og målebånd nå gitt). Er ikke alltid så lett å gå ned alene, med så mange fristelser!

Godt å kunne være flere om det samme, høre tips, resultater, rose og støtte hverandre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Jeg har lest litt i denne tråden en stund nå, men har ikke fått svart p.g.a et feil med mitt tidligere nick, men endelig er alt ok og jeg kan være aktiv her inne jeg også - føler meg veldig tilrette her, er jo nesten som å lese om meg enkelte ganger.

 

Er 23 år, å starta 4 januar.10 mot målet: en livstilsendring, et lettere liv. Å delmålet mitt er

7,2kg i minus til 1 mars.

12,2 kg til 8 mai

17,2 kg ( sammenlagt ) før utgangen av 2010.

 

D.v.s at jeg har en hel del jobbing det første halvåret, å så heller en roligere høst, men forstsatt prøve å gå ned noen kg gjennom høsten.

 

FIkk skrekken da mannen min kom inn med ei badevekt ( noe vi manglet ) den 4 januar å gikk på vekta å var skrekkelige 87,2 kg.

Bestemte meg i det sekund at nå er det nok, å starta. Har i følge den vekten jeg veide meg på i julen gått opp over 6 kg i julemåneden, å syns det var uakseptabelt.

Målte 104cm rundt magen ( navelhøyde ) og 69 cm i lår.

 

Mandag den 18:

-2,6 kg

-2 cm mage

-2 cm lår

 

Og er spent på mandagens måling.

Har koset oss litt i helgen med smågodt på fredagen. Og idag med sjokolademos & litt popkorn. men prøver likevel å ikke skuve så langt over kcaltabellen.

Idag har jeg tatt inn over 1900kcal og ikke trent MEN en og annen dag må jo være lov, eller så gir man lett opp. I morgen er det lett trim og sunt på mattapetet.

 

Veldig inspirerende og motiverende å lese på tråden her inne, og håper på å bli bedre kjent med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Må kanskje føye til at jeg er over 180 høy. Og har 2 barn på kort tid, men kan ikke skylde på at de er balasten til min høye vekt. De er tvert om.

Er en str 42 ca.

 

Noe i 40 får jeg på meg, å annet må jeg ha i 44.

Gensere og skjorter er vanligvis i L.

 

Ønsker å bli en liten 40 i bukse. ( er såpass høy at jeg kan ikke ha mindre, uten å se for tynn ut )

og M (38) i alle overdeler/kjoler. Men det er en drøm som kanskje sklir frem langt i det fjerne. Må bare komme ordentlig igang med livstilsendringen min først.

 

Når jeg er flink, får jeg barna til å spise mer sunt, og ikke minst min kjære, er jo en bonus for han at jeg lager sunner og mindre middager og er så gira som jeg er!

 

En liten avsløring til om meg; Jeg er en sjokoholiker dilux! Spiser gjerne sjokolade og annet snop hverdag om jeg kan, er like avhengig av sjokolade som heroinmisbrukere er av heroin, og røykere er av røyk! Så for meg er det et stoooort steg å gå ned fra 7 dager i uka med snop til 1-2 ganger!;)

Har heller aldri trent ordentlig i mitt liv, så fra 0 til 2-3 ganger er kjempe bra til meg og være, så skal prøve å ikke overgå noe på den fronten slik at jeg gir opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Noen andre som har begynt å se resultater av kg som er forsvunnet? Jeg kjenner forskjell på siden på magen, er liksom mindre og strammere på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men.. Og samboeren min sier at rompa mi er blitt strammere... Hehe.. Også merker jeg det rundt håndleddene og fingerne. Har en ring som jeg har fått av min kjære, og den er begynt å falle av meg. Vil liksom ikke ta den av meg heller, hatt den på siden den dagen jeg fikk den, og aldri hatt den av for lange perioder. Noen som vet om der mulig å gjøre ringer mindre? Vet det går å blokke de ut, men ikke om det går å gjøre de mindre.. Hmmm.. Egenlig litt luksisproblem, men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldenchanel

Kommer vel litt annpå hva ring du har;) jeg har en ring de tok inn, men den var en diamant på, så strammet den inn under diamanten, så det ikke skulle være noe skjøt:) Ellers kan jeg si...om du blir eldig godtesugen hjelper det å spise bringebær med en liten skje vaniljekesam! kjøper frossene bær, varmer de i mikroen til de er lune også en skje vaniljekesam, dette blir ca 100 kal og er super godt ;)

Og til dere sjokkoholikere....husk jo mer dere trener jo mer sjokkis kan dere spise! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest taralond

Det gikk heldigvis bra etter russeballet! Var så dyrt å kjøpe drikke at jeg ikke drakk noenting nesten. Drakk to bokser med cider, litt champagne og hvitvin. Jeg spiste litt potetgull når jeg kom hjem da, men ikke mye! Gikk heldigvis ikke opp noe særlig ;) Flaks. Da er nedgangen innen rekkevidde på veiinga på kurset i dag!

 

Jeg er 166 høy og veier nå 88 kilo. Jeg har en del muskler og ganske tung benbygning, så det er ikke mange som tror at jeg veier så mye, og i følge BMI'en er jeg SYKELIG OVERVEKTIG.. Så ille er det ikke ass. Synd BMI ikke viser noen forskjell på muskler og fett :(

Jeg er en størrelse 42, men har ambisjoner om 40, og M i topper (er stort sett L, men noen ganger M nå). Jeg vil gå ned 10 kilo til påske, og er allerede godt i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldenchanel

Finnes det noe som heter tung og lett benbygning? jeg leste at det kun skilte 2-3 kg maks på folks sjelett! men om du er en størrelse 42 må du ha mye muskler, det er jo supert for muskler forbrenner mer fett :(

MEN jeg hørte at om man har store pupper så kan man trekke fra noen kilo på de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldenchanel

Hvis det er flere som meg som elsker godteri her...så prøv dette...ta med deg det usunne du vil spise til nærmeste speil, se på degselv mens du spiser godteri...lover du vil legge fra deg sjokoladen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
Finnes det noe som heter tung og lett benbygning? jeg leste at det kun skilte 2-3 kg maks på folks sjelett! men om du er en størrelse 42 må du ha mye muskler' date=' det er jo supert for muskler forbrenner mer fett :)

MEN jeg hørte at om man har store pupper så kan man trekke fra noen kilo på de :)[/quote']

 

 

for to personer på samme høyde av samme kjønn, og en med tung benbygning mens den andre med en lett benbygning, der er det ikke mer enn max 2-3 kg som skiller! Pupper derimot, det kan være noen kilo i forskjell!:)

Men mellom 1 - 2 kg mellom lett og tung benbygning er vel mer normalt, så når noen sir at de har så TUNG benbygning, og tror at det skiller mellom 5-10 kg - det er ikke sant! hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
Benbygning:P men kanskje jeg skulle begynne å si puppene nå?! hihi " jeg er ikke feit jeg ha bare tunge pupper okey?" :)

 

 

hehe, høres jo veldig ålreit ut å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...