Gå til innhold

hei er ny her og trenger en motivasjons partner :D


Gjest tingelinge

Anbefalte innlegg

Så flinke dere er alle sammen! Jeg har hatt et par labre uker på slankefronten, men føler endelig at jeg har fått litt motivasjon igjen. Veide meg i dag, og hadde gått opp ca en halv kilo. Depper ikke av den grunn, for jeg tror at 71,9 kg for 2 uker siden var utslag av litt dehydrering. Sånn kan det gå, og sånn gikk det. :-)

 

Nå er det ny uke og nye muligheter! :-) Får se hvordan det går i dag, er skikkelig fysen etter en kveld på fylla i går! :-) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar
Gjest lillelille

Jeg er lei,lei, lei... sååå lei. Men får vel bare bite tenna i sammen igjen. Gikk ned 1 kg forrige uke, men har lite tro på det denne uka. Veiing igjen i morgen. Ikke lyst i det hele tatt. Men må vel det når jeg går på kurs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, giggs. Godt at du har fått motivasjonen tilbake!

 

Har kjent på den følelsen av å være lei sjøl, lillelille! Det er ikke artig å være flink hele tida. Men hva er alternativet? Å legge på seg igjen? Og så slanke det av igjen? Ikke så gøy det heller. Så bit tenna sammen! Det er alltid bra motivasjon å veie seg når det er nedgang. Har du noen klær du kommer inn i nå, som ikke passet før? Noe du kan fokusere på? Lykke til! Håper du ikke er så lei i morgen. Og at vekta overrasker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelille

Avk: Et lite snev av frustrasjon og pms igår, ingen god kombinasjon :D

 

Men dagen i dag har vært mye bedre, hjelper å lese litt her inne så dukker motivasjonen opp igjen. Herlig.

 

Jammen ble jeg overrasket på vekta i dag også, 1,1kg ned :) Så noe riktig må jeg da gjøre, selv om jeg ikke gjør det stort på treningsfronten enda. Men nå ser det ut som kostholdet er på plass, så får jeg fokusere enda mere på trening de neste 8 ukene. Vanskelig å forandre alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens:)

Gikk ned 800 gram denne uka. Jubler for den:) Var ikke så flink med treningen forrige uke, men maten gikk d bra med:) Er egentlig ikke topp motivert for tiden, men har jop greid meg bra de siste to ukene uansett:)

Stå på videre. Dere er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte, men sikkert kryper vekta nedover, ned 0,3kg denne uka.

Grattis til dere andre flinkisene også!!! Med så masse nedgang det er her inne hadde det vært morsomt å funnet ut totalvekttapet på oss alle sammen, det hadde sikkert blitt noen kilo :D

 

Nå har 5,1 kg igjen til det jeg håper blir min trivselvekt! Kjenner at trivselvekten begynner å komme innen rekkevidde :) Motiverende!

Hvordan går det med dere andre? Langt igjen? Snart der? Målet nådd?

Tell me! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heljuli

Jeg har meldt meg på intrenettkurs som begynner i mai. Skal vel ned 20 tenker jeg. Er det noen som vet hvordan man finner ut hvilken meny man skal ha? Jeg vet jeg vil få oppfølging over nettet men kunne tenke meg å komme igang selv først?

heljuli

(hvordan lager man egen tråd?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig bikka under 70 kg for første gang på maaaaaaaaaange år:) O'lykke ;)

 

heljuli: du finner informasjon om menyer i tråden"så mye skal du spise i løpet av en dag"

 

Ha en suuuuuuuuuuuper helg folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette krever champagne!

 

Jeg var 65,1 ved siste veiing, og leigger skarve 100 gram fra målet! Jeg er nå i gang med stabilisering, og er veldig fornøyd. Det er deilig å kunne spise litt mer, men jeg skal ha god kontroll også framover. Aldri mer tjukkas!

 

Håper det går bra med dere andre, og at dere er ved godt mot. Nå planlegger jeg litt nye klær fra mot sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer avk! 100 gram fra målet ;) Kjempebra!! Så digg å være i mål til sommeren da!

 

Hvordan fant du egentlig ut trivselvekta di?

Det er så lenge siden jeg har vært under 70 at jeg har egentlig ikke aning på hva trivselvekta mi er. Antar den er ca 65, men jeg må vel bare se det litt an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel litt usikker på om trivselsvekta er riktig selv. Jeg har bestemt meg for å bruke sommeren på å finne ut om det føles riktig. Hvis det er vanskelig å holde den er den kanskje satt litt lavt. Hvis jeg synes det er vel mye kjøtt på kroppen når jeg venner meg til det, er den kanskje satt litt høyt. Jeg tror ikke jeg har lyst til å være veldig tynn, synes det er fint når jeg er litt rund og blank i pelsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gratulerer avk:) Du er flink:)

Har vært litt slapp her inne på tråden i d siste, men lever altså. Gikk ned en halvkilo forrige uke, og ingenting denne uka. men er ved godt mot, endelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelille

Gratulerer Avk, det må være godt å ha nådd målet. Flink, flink, flink...

 

Her går det heldigvis nedover igjen. Stillestand forrige uke, men i dag 1,3 kg ned. Hatt et dykk inn klesskapet i dag og kastet det som er for stort. God følelse. Det som er for lite enda får ligge en stund til. Blir nok ikke brukt noe mere, men det skal få ligg der til det blir for stort, så kan jeg kvitte meg med det :D Grit å ha noe å måle med synes jeg, gir motivasjon det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye avk!! Du har vært kjempeflink! :-) Det må være deilig å endelig ha nådd målet sitt. Dere andre har også vært flinke!

 

Selv har jeg hatt noen tunge uker nå, og egentlig ikke orket å tenke på slanking... MEN nu derimot, går alt så meget bedre! Jeg har endelig begynt å miste de (ca.2) kiloene som jeg har lagt på meg. Det går nedover på vekta igjen, selv om jeg er 1kg unna 71,9kg som jeg var på det minste. Det som er deilig er at samboeren min har funnet ut at han skal ned noen kilo også, og da er det så UENDELIG mye lettere for meg!! Jeg eier ikke viljestyrke og hvis han kjører og kjøper en diger pose smågodt om kvelden, så står jo jeg oppi med begge hender og føtter.... Så nå går det i Grete sine oppskrifter samt mye grilling med masse grønnsaker til. DIGG!! Har blitt litt flinkere på trening også, så nå har jeg fått motivasjonen tilbake. :-)

 

Skal på fest 5/6 og håper at 69-tallet kan være veldig nær da! Skal i allefall gjøre et hederlig forsøk på å klare det!! Lykke til alle sammen, og takk for oppmuntrende lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å være i mål, men jeg forstår at det å holde seg her ikke kommer til å gå helt av seg selv. Vanlig mat, så sykt sulten som jeg er, kommer til å fylle energibehovet mitt, så hvis jeg skal kose meg (som det jo sitter langt inne å gjøre uten mat) må jeg tenke gjennom resten av inntaket. Så jeg er her inne til jeg føler meg tryggere.

 

Godt å se at dere henger med, og du lillelille, har jo hatt strålende resultater i det siste! Flink pike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelille

Et spørsmål, hvorfor forsvinner tidligere resultater når ny arbeidsbok på nett opprettes?

Nå står jo bare resultatet hittil på dette kurset jeg går nå som nedgang. Synes det så mye bedre ut og motiverende å se 8,5 kg og ikke bare 2,5 som det står nå. Det synes jeg var treige greier. Alle centimeterne min forsvant jo også. Ser jo at jeg finner det igjen på samlet resultat, men det var jo så fint å se det på fremsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...